2. Entä miten voisi laskea kulman niinkuin distancessa, muttei niin että annetaan (x,y,x2,y2) vaan pelkät y koordinaatit? Onko mahdollista, sama myös X:älle. :O Paitsi periaatteessa ne pitäisi olla samat kummallekkin jossen ole ihan hakoteillä..
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
Solar Engine - Modernin OpenGL rajapinnan päällä toimiva 3D ja 2D pelimoottori.
Eli siis jos on vain Y, tulos saadaan ainoastaan y-akselilta, jolloin kulmia on vain kaksi mahdollista, jotka riippuvat täysin origona käytetyn jutskan kulmasta. Jos oletetaan, että tämä jutska osoittaa Y:n mukaisesti ylöspäin, silloin kaikki Y=0 suuremmat Y-sijainnit olisivat kulmassa 0 ja pienemmät kulmassa 180.
Jos nyt yhtään tajusin itse, mitä tarkoitat, siis. Paitsi että Distance antaa mielestäni kyllä ETÄISYYDEN...