Haen kokenutta ohjelmoijaa suunnittelemaan ja toteuttamaan peliprojektiini tekoäly. Mainitsin asiasta jo vanhalla foorumilla, mutta en saanut vastauksia. Projektini kotisivut: http://madot4.urli.net.
Tekoälyn tulisi hakea reitti lukemalla kuvaa ja sen tulisi ottaa huomioon painovoima (kentät on kuvattu sivultapäin), eli reitin varrelle tulisi tarvittaessa merkitä, jos vihollisen tulee hypätä päästäkseen seuraavaan reittipisteeseen.
Kun tekoälyn halutaan hakevan reitti, sille annettaisiin määränpää x- ja y-koordinaatteina (ruudun vasemmasta yläreunasta). Reitin haku toimisi (jos haku kestää pitkään) prosessina muun pelin taustalla, eli suorituksen tulisi palata takaisin peliin jolloin tietokonepelaaja jäisi vain paikalleen miettimään ja muu peli pyörisi käynnissä.
Reitti tulisi tallettaa joko stringiin tai memory block:iin, jolloin se on mahdollista liittää näppärästi tyypin instanssiin. Lisäksi systeemi saisi olla varsin vikkelä, eli ei hirveää kuormitusta pelille.
Haen hommaan kokenutta cb-ohjelmoijaa, joka tuntee kielen hyvin (ja plussaa on jos tietää cb:n pahoja pullonkauloja tehojen suhteen). Myös jos olet muuten kiinnostunut optimoinnista ja haluat auttaa tekemään pelini moottorista vikkelämmän ota ihmeessä yhteyttä.
Ota yhteyttä vaikka yksityisviestillä niin puhutaan hommasta tarkemmin. Jos olet kiinnostunut vaikka vain suunnittelemaan reitin hakevaa algoritmia, niin toki sellainenkin apu kelpaa mainiosti.
P.S. Sinun ei tarvitse liittyä mihinkään tiimiin. Saat toki nimesi pelin tekijöihin jne.