Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Päätinpä nyt järjestää tämän Viikkokisa XIII:n.
Tarkoituksena on koodata mahdollisimman omaperäinen pelimekanismi. Tämä tarkoittaa sitä, että peli ei käytä esimerkiksi Coolbasicin tilekartta moottoria, vaan se on korvattu jollain omalla systeemillä. Näin ollen pelin pitäisi myöskin käyttää kuvia objektien asemesta, jos tämä vain on mahdollista. Rivimäärää, pelin tyyliä tai median kokoa ei ole rajoitettu. Lähdekoodit voisi julkistaa jo itse viestissä, niin niitä on helpompi tarkastella.
Äänestys tapahtuu 18 toukokuuta, Äänestys tapahtuu niin, että jokainen voi antaa kaksi ääntä, toinen omaperäisimmälle toteutukselle ja toisen äänen itse pelille. Omaperäisyydestä annetut äänet merkitsevät kaksi kertaa enemmän kuin itse pelille annetut, joten äänet annetaan kaavalla: Äänet = omaperäisyys*2 + itse_peli
Jos jäi epäselvää niin kysykää :)
EDIT: Pikainen sääntömuutos: Laittakaa niin, että se peli käynnistetään lähdekoodista. Näin varmistun siitä, että koodi on sama kuin pelissä.
Tarkoituksena on koodata mahdollisimman omaperäinen pelimekanismi. Tämä tarkoittaa sitä, että peli ei käytä esimerkiksi Coolbasicin tilekartta moottoria, vaan se on korvattu jollain omalla systeemillä. Näin ollen pelin pitäisi myöskin käyttää kuvia objektien asemesta, jos tämä vain on mahdollista. Rivimäärää, pelin tyyliä tai median kokoa ei ole rajoitettu. Lähdekoodit voisi julkistaa jo itse viestissä, niin niitä on helpompi tarkastella.
Äänestys tapahtuu 18 toukokuuta, Äänestys tapahtuu niin, että jokainen voi antaa kaksi ääntä, toinen omaperäisimmälle toteutukselle ja toisen äänen itse pelille. Omaperäisyydestä annetut äänet merkitsevät kaksi kertaa enemmän kuin itse pelille annetut, joten äänet annetaan kaavalla: Äänet = omaperäisyys*2 + itse_peli
Jos jäi epäselvää niin kysykää :)
EDIT: Pikainen sääntömuutos: Laittakaa niin, että se peli käynnistetään lähdekoodista. Näin varmistun siitä, että koodi on sama kuin pelissä.
Last edited by Koodiapina on Mon May 12, 2008 3:41 pm, edited 4 times in total.
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Hahaa, aihe kuin tehty minulle. -> Osallistun ensimmäisellä coolbasic-pelilläni, jonka teen juuri nyt
EDIT: EKA!
EDIT 2: PilQviil: Miksi sulut? Kertolasku lasketaan kuitenkin ennen pluslaskua.
EDIT: EKA!
EDIT 2: PilQviil: Miksi sulut? Kertolasku lasketaan kuitenkin ennen pluslaskua.
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Olen melko huono hahmottamaan matemaattisia lausekkeita joten käytän sulkeita selkeyttämään laskuja. Tällöin kerto- ja jakolaskut erottuvat muista.Chaosworm wrote:PilQviil: Miksi sulut? Kertolasku lasketaan kuitenkin ennen pluslaskua.
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Eikun, en osallistukaan. En jaksanut parantaa koodia, ja en ihan varmasti olisi saanut ääniä surkealla törmäystunnistuksella. Tiedoksi niille, jotka haluavat tietää, mikä olis pelin idea ollut:
Siinä ei ollut objekteja ollenkaan. Tiedä häntä, miksi näin on (eli niin että CB tuntuu jotenkin hyvin omituiselta, en toki halua moittia ohjelmaa millään muotoa.) , mutta taidan edelleen vain pysytellä QBasicissa
Siinä ei ollut objekteja ollenkaan. Tiedä häntä, miksi näin on (eli niin että CB tuntuu jotenkin hyvin omituiselta, en toki halua moittia ohjelmaa millään muotoa.) , mutta taidan edelleen vain pysytellä QBasicissa
Last edited by Awaclus on Fri May 16, 2008 3:16 pm, edited 3 times in total.
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Saako tähän tehdä oman objecti systeemin ja käyttää sitä?
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Saa.Sami345 wrote:Saako tähän tehdä oman objecti systeemin ja käyttää sitä?
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Ainakin omaperäinen.Chaosworm wrote:Ensimmäinen peli osallistuu kilpaan juuri nyt. Ja se on minun (äärimmäisen huono) pelini, jossa on kaksi omaperäistä asiaa: Objekteja ei käytetä, ja toinen on se, että se on niin huono, keskeneräisine "törmäystunnistuksineen" kaikkineen. Pelihahmo on puhuva muffinssi
.
Normaalisti peleissä törmää seiniin
Käveleskelin seinien päällä parikymmentä sekunttia,ja lopulta tuli "Hähää,osuit seinään".
Edit:
Itsekin taidan osallistua
Last edited by Olwi on Sun Apr 27, 2008 3:38 pm, edited 1 time in total.
Huuda mun ip:tä!
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Osallistun melko wanhalla tekeleelläni, jonka olen postittanut aiemmin mustapekka-pelin viestiketjuun esimerkiksi, miten saa tehtyä nuolinäppäinten edestakaisen naputtelun. Peli ei käytä mitään ulkopuolista mediaa, eikä objekteja, eikä kuvia. Ideana on painaa edestakaisin vasenta ja oikeaa nuolinappia mahdollisimman nopeasti, jotta tikku-ukko juoksee karkuun vierivää kiveä.
Code: Select all
SetFont LoadFont("arial", 20)
Dim Keys(1)
Keys(0) = cbKeyLeft
Keys(1) = cbKeyRight
Dim Txt(1) As String
Txt(0) = "Left!"
Txt(1) = "Right!"
alku:
total=1
ang# = 45.0
x# = 125.0
x2# = 0.0
spd# = 0.000
ClsColor cbDark
plus# = 0.0
aTimer = Timer()
Repeat
x2# + spd#
spd# + 0.005
ang2# = WrapAngle(-x2#)
If ang# < 46 Or ang# > 89 Then total = -total
ang# = Max(45, Min(90, WrapAngle(ang# + plus#*total)))
x# + plus#
plus# = CurveValue(0, plus#, 12.0)
If KeyHit(Keys(i)) Then plus# = plus# + (plus# / 2.3 + 2.95) : i = Not i
Color cbBlackSkin
Box 0, 200, 400, 100
Color cbBlack
Circle 184 + plus#, 114, 32, 0
Color cbBlue
Circle 185 + plus#, 115, 30
Color cbBlack
Line 200 + plus#, 150, 200 + Cos(ang#) * 25 + plus#, 150 + Abs(Sin(ang#)) * 25
Line 200 + plus#, 150, 200 + Cos(ang# + 180) * 25 + plus#, 150 + Abs(Sin(ang# + 180)) * 25
Line 200 + plus#, 145, 200 + plus#, 182
Line 200 + plus#, 182, 200 + Cos(ang#) * 25 + plus#, 182 + Abs(Sin(ang#)) * 25
Line 200 + plus#, 182, 200 + Cos(ang# + 180) * 25 + plus#, 182 + Abs(Sin(ang# + 180)) * 25
For loop = 0 To Rand(2, 6)
If Rand(1, 3) = 1 Then Exit
rn = Rand(152, 182)
rn2 = Rand(118, 182)
Line rn + plus#, rn2, rn + plus# - Rand(2, 4) * Int(plus#), rn2
Next loop
Circle x2# - x# , 5, 200, 0
Color cbSilver
Circle x2# - x# + 1, 6, 198
Color cbBlack
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2#) * 38 - 7, 105 - Sin(ang2#) * 38 - 7, 14
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2# + 150) * 95 - 3, 105 - Sin(ang2# + 150) * 95 - 3, 6
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2# - 78) * 62 - 3, 105 - Sin(ang2# -78) * 62 - 3, 8, 0
Text 0, 0, "Distance from rock: " + (Int(x# - x2#) / 50) + "m"
Text 0, 20, "Distance travelled: " + Int(x# / 50 - 3) + "m"
Text 0, 40, "Time: " + (Timer() - aTimer) / 1000 + " sec."
Color cbRed
Text 30, 60, "Press " + Txt(i)
DrawScreen
Until x# - x2# < -90
aTimer2 = Timer()
Repeat
x2# + spd#
spd# + 0.015
ang2# = WrapAngle(-x2#)
Color cbBlackSkin
Box 0, 200, 400, 100
Color cbRed
Ellipse 160, 200, 100, 15
Color cbBlack
Line 190, 204, 160, 205
Line 190, 204, 160, 213
Line 190, 204, 209, 204
Line 209, 204, 229, 210
Line 209, 204, 229, 197
Ellipse 230, 200, 32, 8, 0
Color cbBlue
Ellipse 231, 201, 30, 6
Color cbBlack
Circle x2# - x# , 5, 200, 0
Color cbSilver
Circle x2# - x# + 1, 6, 198
Color cbBlack
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2#) * 38 - 7, 105 - Sin(ang2#) * 38 - 7, 14
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2# + 150) * 95 - 3, 105 - Sin(ang2# + 150) * 95 - 3, 6
Circle x2# - x# + 100 + Cos(ang2# - 78) * 62 - 3, 105 - Sin(ang2# -78) * 62 - 3, 8, 0
Text 0, 0, "You get squashed by the rock!"
Text 0, 20, "Distance travelled: " + Int(x# / 50 - 3) + "m"
Text 0, 40, "The time when you were " + Lower("Not") + " squashed: " + (aTimer2 - aTimer) / 1000 + " sec."
Text 0, 60, "Your score: " + Int(Int(x# / 50 - 3) / (Float(aTimer2 - aTimer) / 1000) * 100)
DrawScreen
Until KeyHit(28)
Goto alku
EDIT:
Muokkasin mustapekka-ketjun koodiani, nyt tämä koodi löytyy vain täältä.
Last edited by elmo123 on Sun Apr 27, 2008 3:43 pm, edited 1 time in total.
Kiinnostuin pelien tekemisestä ennen 1. luokkaa.
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Sitten 3. luokalla tuli CB. Ja siitä se alkoi.
Blender! TF2! CB! Game Maker! Nokia-mollaus! Kitaransoitto! Breakdance! MadTracker! Minecraft!
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Sanoinhan, että törmäystunnistus on kesken. Ja sanoin myös että muokkaan koodia vielä (=jatkan törmäystunnistusta.), koska nyt törmää vain pariin ensimmäiseen riviin.Olw1 wrote:Ainakin omaperäinen.Chaosworm wrote:...keskeneräisine "törmäystunnistuksineen" kaikkineen....
.
Normaalisti peleissä törmää seiniin
Käveleskelin seinien päällä parikymmentä sekunttia,ja lopulta tuli "Hähää,osuit seinään".
Edit:
Itsekin taidan osallistua
-
- Active Member
- Posts: 163
- Joined: Fri Aug 31, 2007 7:07 pm
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Eikös omaperäinen pelimekaniikka/mekanismi tarkoita sitä, että esim. hahmoa ei ohjatakaan nuolilla vaan esim. puheella tai sitten vaikka jossain toimintaroolipelivirityksessä heitetään loitsuja hiirieleillä? Ainakin omasta mielestäni esim. cb:n omilla objekteilla ja kartoilla toteutettu 2d räiske, jossa vihuja tuhotaankin tekstiä kirjoittamalla Typing of the Deadin tyyliin on huomattavasti omaperäisempi kuin vaikka CoolDeathMatchin kääntäminen itse tehdylle pelimoottorille.
Ellei sitten kisan aiheena ollut "Tee oma pelimoottori"...?
Ellei sitten kisan aiheena ollut "Tee oma pelimoottori"...?
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Tavallaan :DAavesoturi wrote:Ellei sitten kisan aiheena ollut "Tee oma pelimoottori"...?
- TheDuck
- Devoted Member
- Posts: 632
- Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
- Location: C:\Program Files\Tuusula\
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
En keksi mitään omaperäistä :/ Muuten vois kylläkin osallistua. Roguelike-moottori ei ole mielestäni tarpeeksi omaperäinen :S
^^
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Itse yrittelen virittää juuri sellaista tasohyppelyräiskintää jossa ukkelia ohjataan tekstikomennoilla.Aavesoturi wrote:Eikös omaperäinen pelimekaniikka/mekanismi tarkoita sitä, että esim. hahmoa ei ohjatakaan nuolilla vaan esim. puheella tai sitten vaikka jossain toimintaroolipelivirityksessä heitetään loitsuja hiirieleillä? Ainakin omasta mielestäni esim. cb:n omilla objekteilla ja kartoilla toteutettu 2d räiske, jossa vihuja tuhotaankin tekstiä kirjoittamalla Typing of the Deadin tyyliin on huomattavasti omaperäisempi kuin vaikka CoolDeathMatchin kääntäminen itse tehdylle pelimoottorille.
Ellei sitten kisan aiheena ollut "Tee oma pelimoottori"...?
Ei se ainakaan ihan tavallinen ole,vaikka sellaisiakin on.
Huuda mun ip:tä!
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Siis pitääkö sen sorsan olla jotenkin erikoinen, vai riittääkö, että esim. kontrollit on toteutettu poikkeavalla tavalla?
Ja pitääkö pelin olla Cb:llä tehty? Itse käytän Linuxia, joten C++ olisi mukavampi vaihtoehto. Voin kyllä laittaa binäärin dll:ien kanssa mukaan, ettei tarvitse kaikkien ruveta itse kääntämään.
Ja pitääkö pelin olla Cb:llä tehty? Itse käytän Linuxia, joten C++ olisi mukavampi vaihtoehto. Voin kyllä laittaa binäärin dll:ien kanssa mukaan, ettei tarvitse kaikkien ruveta itse kääntämään.
Voittoja viikkokisoissa: 3
http://fugufish.dy.fi/ | vanhat cb-pelini: http://porzi.arkku.net/old_games/
http://fugufish.dy.fi/ | vanhat cb-pelini: http://porzi.arkku.net/old_games/
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Viikkokisat ovat CB-kilpailuja. C++:n käytöstä saa vähän epäreilun etulyöntiaseman.porzi wrote:Ja pitääkö pelin olla Cb:llä tehty?
Siis omaperäisyydellä tarkoitetaan tässä (kai?) pelin sisältöä ja ohjaustapaa.
Osallistuisin, mutta aika ja ideoiden määrä eivät oikein riitä :D
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Osallistun kilpailuun tällä:
Code: Select all
SCREEN 800,600
SetWindow "Hippapeli CoolBasic Viikkokisa XIII:tä varten. Tehnyt: Sami345"
Type OBJECT_SYSTEM
Field img
Field taso
Field rotated
Field x
Field y
Field angle
Field törmäys
EndType
Errors OFF
Dim pelaaja(2)
pelaaja(1) = LoadObject2("Media\guy.bmp",1,-350,-250)
pelaaja(2) = LoadObject2("Media\guy.bmp",1,350,250,180)
hippa = Rand(1)
Repeat
If (hippa = 0) Or (TimeUsed(start) > 3000) Then
TurnObject2(pelaaja(1),(RightKey()-LeftKey())*4)
MoveObject2(pelaaja(1),(UpKey()-DownKey())*2)
EndIf
If (hippa = 1) Or (TimeUsed(start) > 3000) Then
TurnObject2(pelaaja(2),(KeyDown(cbKeyD)-KeyDown(cbKeyA))*4)
MoveObject2(pelaaja(2),(KeyDown(cbKeyW)-KeyDown(cbKeyS))*2)
EndIf
If TimeUsed(start) > 3000 Then
If CountCollisions2() Then
start = InitTimer()
hippa = Not hippa
EndIf
EndIf
Text 0,0,"FPS: "+FPS()
Text 0,13,"Hippa on pelaaja "+(hippa+1)+"."
Text 0,26,"Pelaaja "+((Not hippa)+1)+" sinulla "+Lower("ON ")+Max((3000-TimeUsed(start))/1000,0)+" sekunttia aikaa juosta pakoon."
DrawScreen2()
Forever
Function InitTimer()
Return Timer()
EndFunction
Function TimeUsed(start)
Return Timer()-start
EndFunction
Function LoadObject2(file$,taso,x=0,y=0,angle=0)
newObj.OBJECT_SYSTEM = New(OBJECT_SYSTEM)
newObj\img = LoadImage(file$)
If newObj\img = 0 Then MakeError "Kuvaa ''"+file$+"'' ei voitu ladata."
HotSpot newObj\img
newObj\rotated = CloneImage(newObj\img)
newObj\taso = taso
newObj\x = x
newObj\y = y
newObj\angle = angle
Return ConvertToInteger(newObj)
EndFunction
Function TurnObject2(turnObj,turn)
If turnObj = 0 Then MakeError "Objektia ei ole ladattu"
obj.OBJECT_SYSTEM = ConvertToType(turnObj)
obj\angle = obj\angle + turn
If obj\taso Then
For obj2.OBJECT_SYSTEM = Each OBJECT_SYSTEM
If obj\taso = obj2\taso And (Not obj\img = obj2\img) Then
If ImagesCollide(obj\rotated,obj\x,obj\y,0,obj2\rotated,obj2\x,obj2\y,0) Then törmäys = ON
EndIf
Next obj2
EndIf
If törmäys = ON Then
obj\angle = obj\angle - turn
obj\törmäys + 1
EndIf
EndFunction
Function MoveObject2(moveObj,eteen)
If moveObj = 0 Then MakeError "Objektia ei ole ladattu"
obj.OBJECT_SYSTEM = ConvertToType(moveObj)
obj\y = obj\y + Sin(obj\angle)*eteen
obj\x = obj\x + Cos(obj\angle)*eteen
törmäys = OFF
If obj\taso Then
For obj2.OBJECT_SYSTEM = Each OBJECT_SYSTEM
If obj\taso = obj2\taso And (Not obj\img = obj2\img) Then
If ImagesCollide(obj\rotated,obj\x,obj\y,0,obj2\rotated,obj2\x,obj2\y,0) Then törmäys = ON
EndIf
Next obj2
EndIf
If törmäys = ON Then
obj\y = obj\y - Sin(obj\angle)*eteen
obj\x = obj\x - Cos(obj\angle)*eteen
obj\törmäys + 1
EndIf
EndFunction
Function ObjectX2(xObj)
If xObj = 0 Then MakeError "Objektia ei ole ladattu"
obj.OBJECT_SYSTEM = ConvertToType(xObj)
Return obj\x + ScreenWidth()/2
EndFunction
Function ObjectY2(yObj)
If yObj = 0 Then MakeError "Objektia ei ole ladattu"
obj.OBJECT_SYSTEM = ConvertToType(yObj)
Return obj\y + ScreenHeight()/2
EndFunction
Function CountCollisions2()
For obj.OBJECT_SYSTEM = Each OBJECT_SYSTEM
yhteensä + obj\törmäys
Next obj
Return yhteensä
EndFunction
Function DrawScreen2(clear = 1,laite = 0)
For obj.OBJECT_SYSTEM = Each OBJECT_SYSTEM
If Not obj\angle = 0 Then
DeleteImage obj\rotated
obj\rotated = CloneImage(obj\img)
RotateImage obj\rotated,obj\angle
DrawImage obj\rotated,obj\x + ScreenWidth()/2,obj\y +ScreenHeight() / 2
Else
DrawImage obj\img,obj\x + ScreenWidth()/2,obj\y +ScreenHeight() / 2
EndIf
obj\törmäys = 0
Next obj
DrawScreen clear,laite
EndFunction
Last edited by Sami345 on Fri May 02, 2008 5:40 pm, edited 1 time in total.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Sellaista kyselisin, että onko minulla mahdollisuutta osallistua tähän viikkokisaan, vaikka sen itse järjestin? Säännöt kieltävät vain edellisen viikkokisan voittajan osallistumisen. Toisaalta se taas olis epäreilua muita kohtaan, koska olisinhan voinut tehdä viikkokisalle aiheen sellaisesta pelistä, jota olen tehnyt jo kuukauden. Että mitäs mieltä olette?
Sitten vielä sellaista, että haluaako kukaan kisa-aikaa pidennettävän? Aikaa voidaan venyttää paljonkin, jos tarve vaatii.
Sitten vielä sellaista, että haluaako kukaan kisa-aikaa pidennettävän? Aikaa voidaan venyttää paljonkin, jos tarve vaatii.
-
- Active Member
- Posts: 211
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Eikös edellisen kisan voittajan eli Nekon pitäisi aloittaa uusi kisa. Onko Neko antanut Grandille luvan perustaa puolestaan uuden viikkokisan vai mitä? Vai voiko näitä viikkokisoja perustaa, kun vaan siltä tuntuu? Olenkohan jättänyt jottain olennaista lukematta, kun menin kerralla sekasin tästä viikkokisa systeemistä.
No joka tapauksessa hyvä, että viikkokisa taas tuli. Tätä ollaankin odotettu ja vaikka ite en aio osallistua, niin näitä on aina mielenkiintoista seurata.
No joka tapauksessa hyvä, että viikkokisa taas tuli. Tätä ollaankin odotettu ja vaikka ite en aio osallistua, niin näitä on aina mielenkiintoista seurata.
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Viikkokisa XIII: Omaperäinen pelimekanismi
Olw1: Selvä, pidennetään sitä kisa-aikaa aluksi vaikka viikko. Eli töiden palautuspäivä on 10.5. Sitäkin voidaan tietenkin venyttää, jos siltä tuntuu.
Vouldenhaul: KuroNeko kertoi Offtopic ketjussa, että hän ei itse kiireiden takia voi kilpailua järjestää, ja että on valmis antamaan tehtävän kelle tahansa vapaaehtoiselle.
Vouldenhaul: KuroNeko kertoi Offtopic ketjussa, että hän ei itse kiireiden takia voi kilpailua järjestää, ja että on valmis antamaan tehtävän kelle tahansa vapaaehtoiselle.