FPS riippumaton logiikka

Voit pyytää apua ohjelmointiongelmiin täältä.
Post Reply
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

FPS riippumaton logiikka

Post by tuhoojabotti »

Tarvitsisin neuvoja kuinka tuommoinen tehdään yritin sitä meinaa mutta en saanut toimimaan siinähän pitää jotenkin laskea luupin kesto ja kertoa nopeus sillä??? ainakin sen kuvan sain ChB:n Movement esimerkistä... mutta sitten käytännössä en onnistunut. Osasin kyllä laskea sen frametimen timer() funkkarilla mutta kun kerroin nopeuden sillä peli nopeutui liikaa...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: FPS riippumaton logiikka

Post by otto90x »

Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Marcoder
Active Member
Posts: 120
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:21 am

Re: FPS riippumaton logiikka

Post by Marcoder »

tuhoojabotti wrote:Tarvitsisin neuvoja kuinka tuommoinen tehdään...
SDK:ssa on cbMotion joka on tehty juuri tätä varten.
Post Reply