FPS riippumaton logiikka
-
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
- Contact:
FPS riippumaton logiikka
Tarvitsisin neuvoja kuinka tuommoinen tehdään yritin sitä meinaa mutta en saanut toimimaan siinähän pitää jotenkin laskea luupin kesto ja kertoa nopeus sillä??? ainakin sen kuvan sain ChB:n Movement esimerkistä... mutta sitten käytännössä en onnistunut. Osasin kyllä laskea sen frametimen timer() funkkarilla mutta kun kerroin nopeuden sillä peli nopeutui liikaa...
-
- Advanced Member
- Posts: 349
- Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
- Location: Lapinjärvi, Finland
- Contact:
Re: FPS riippumaton logiikka
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Re: FPS riippumaton logiikka
SDK:ssa on cbMotion joka on tehty juuri tätä varten.tuhoojabotti wrote:Tarvitsisin neuvoja kuinka tuommoinen tehdään...