Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Pöh. Meillä oli urheilupäivä. Valitsin lajikseni kävelyn ja pulkkamäen. Viime vuonna kävelimme ~kilometrin lenkin, ja menimme laskemaan muovipusseilla läheiseen puistoon. Mutta tänään kun olikin tuo lumitilanne vähän vähän heikko, niin kävelimmekin ~15 kilometrin matkan. Yritin useaan otteeseen livahtaa pois joukosta ja hipsiä kotiin, mutta opettajat nappasivat minut joka kerta. Siinä sitten kärvisteltiin 2.5 tuntia paukkuvassa pakkasessa ja jäätävässä tuulessa. Koulun jälkeen mentiin sitten kuitenkin meille lettukesteille, ja pelattiin SSBM:ä ja MoHia.

Että tällainen ystävänpäivä.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Offtopic

Post by Mysterius Coder »

on tämä ystävänpäivä ihana ^^ Meillä oli kaikilla kartonki sydämmet joihin kerättiin allekirjoituksia. Jostain syystä minun lappuni oli täynnä nimiä kuten : Hitler, Stalin, Mussolin, Lenin, Chuck Norris, Bob Dylan, Bob Marley jne. :geek: No tulihan sinne oikeitakin nimiä. Mukavukun tuli jtn. 10 tyttöjen nimiä ja allekirjoitukseen liittyi aina hali : )
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
User avatar
Ilmuri
Developer
Developer
Posts: 277
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm
Location: \o

Re: Offtopic

Post by Ilmuri »

-Z- wrote:Pöh. Meillä oli urheilupäivä. Valitsin lajikseni kävelyn ja pulkkamäen. Viime vuonna kävelimme ~kilometrin lenkin, ja menimme laskemaan muovipusseilla läheiseen puistoon. Mutta tänään kun olikin tuo lumitilanne vähän vähän heikko, niin kävelimmekin ~15 kilometrin matkan. Yritin useaan otteeseen livahtaa pois joukosta ja hipsiä kotiin, mutta opettajat nappasivat minut joka kerta. Siinä sitten kärvisteltiin 2.5 tuntia paukkuvassa pakkasessa ja jäätävässä tuulessa. Koulun jälkeen mentiin sitten kuitenkin meille lettukesteille, ja pelattiin SSBM:ä ja MoHia.

Että tällainen ystävänpäivä.
Hah! Minä selvisin aina liikuntapäivistä tunnin parin hiihtoreissulla.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic
Valtzu
Active Member
Posts: 115
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:40 pm
Location: Sauvo
Contact:

Re: Offtopic

Post by Valtzu »

Mysterius Coder wrote:on tämä ystävänpäivä ihana ^^ Meillä oli kaikilla kartonki sydämmet joihin kerättiin allekirjoituksia. Jostain syystä minun lappuni oli täynnä nimiä kuten : Hitler, Stalin, Mussolin, Lenin, Chuck Norris, Bob Dylan, Bob Marley jne. :geek: No tulihan sinne oikeitakin nimiä. Mukavukun tuli jtn. 10 tyttöjen nimiä ja allekirjoitukseen liittyi aina hali : )
Meilläki oli tämmöset halipartyt :)

Kyllä mulle yks jätkänki nimi oli lappuun ilmestyny.. Menestys oli taattu kun soitettiin Paranoid bändin kanssa, ja itse olin vinguttamassa sooloa :lol: (en osaa soittaa mitenkään järisyttävän nopeesti)
SPuntte
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by SPuntte »

Ilmuri wrote:
-Z- wrote:Pöh. Meillä oli urheilupäivä. Valitsin lajikseni kävelyn ja pulkkamäen. Viime vuonna kävelimme ~kilometrin lenkin, ja menimme laskemaan muovipusseilla läheiseen puistoon. Mutta tänään kun olikin tuo lumitilanne vähän vähän heikko, niin kävelimmekin ~15 kilometrin matkan. Yritin useaan otteeseen livahtaa pois joukosta ja hipsiä kotiin, mutta opettajat nappasivat minut joka kerta. Siinä sitten kärvisteltiin 2.5 tuntia paukkuvassa pakkasessa ja jäätävässä tuulessa. Koulun jälkeen mentiin sitten kuitenkin meille lettukesteille, ja pelattiin SSBM:ä ja MoHia.

Että tällainen ystävänpäivä.
Hah! Minä selvisin aina liikuntapäivistä tunnin parin hiihtoreissulla.
LOLOLOLOLEVO!

Minäpäs en ollut koulussa laisinkaan, heräsinkin vasta ~10.30. Sitten otin rennosti, söin, ajoin ystävänpäivän kunniaksi parran sekä lopuksi sonnustauduin frakkiin ja lähdin Wanhoja tanssimaan. Oli muuten ihan hiton hauskaa! Miksi ihmiset eivät nykyään enää tykkää tanssia? Vai onko tämä vain jokin päähäni syöpynyt stereotypia nykynuorista ja -lapsista?

Kyllä sitä eturivissä kelpaa tanssahdella, vielä kun on osaava pari, joka ei itse yritä viedä :P Huomenna otetaan uusiksi Helsingin jäähallilla, minne tulee oman kouluni lisäksi muutamia muita. Ennen sitä pompotellaan vähän avuttomia ykkösiä koululla aamulla :mrgreen:
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES

CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by otto90x »

SPuntte wrote: ...ja lähdin Wanhoja tanssimaan. Oli muuten ihan hiton hauskaa! Miksi ihmiset eivät nykyään enää tykkää tanssia? Vai onko tämä vain jokin päähäni syöpynyt stereotypia nykynuorista ja -lapsista?
En tiedä onko se vain stereotypia, mutta kyllä se tanssi minullekin maistui eilen illalla, kivasti meni vaikka alussa vähän töpeksin, loppuunpäin sitten vaan parantui. Kaikenkaikkiaan jäi aika positiivinen kuva tanssista. Tänään olisi vielä toinen kerta.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Szanne
Member
Posts: 50
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:12 pm
Location: Suomi

Re: Offtopic

Post by Szanne »

Eilen oli meilläkin tuollainen, että noita haleja kerättiin. Sain arvalla myös jopa kymmenen euron lahjakortin lähimpään kotipitzaan. ;) Tänään oli sitten liikuntäpäivä ja luvassa oli jotain ärsyttävää jumppaa. Siellä sitten hypittiin koko aamupäivä ja lintsattiin loppupäivä. EI todellakaan ollut hauskaa.
2X - in English viewtopic.php?f=18&t=3057
2X - suomeksi viewtopic.php?f=11&t=3058

Olen Jop Studio vanhalta foorumilta.
porzi
Active Member
Posts: 119
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:10 pm
Contact:

Re: Offtopic

Post by porzi »

SPuntte wrote:Miksi ihmiset eivät nykyään enää tykkää tanssia? Vai onko tämä vain jokin päähäni syöpynyt stereotypia nykynuorista ja -lapsista?

Kyllä sitä eturivissä kelpaa tanssahdella, vielä kun on osaava pari, joka ei itse yritä viedä :P Huomenna otetaan uusiksi Helsingin jäähallilla, minne tulee oman kouluni lisäksi muutamia muita. Ennen sitä pompotellaan vähän avuttomia ykkösiä koululla aamulla :mrgreen:
Itse ajattelin lähinnä, että olisi liian julmaa pariani (siis sitä, jonka olisin hankkinut, jos olisin osallistunut wanhojentansseihin) kohtaan osallistua tansseihin, koska en ole kovin hyvä tanssija.

Pakkasin siis kameran , 2 objektiivia sekä salaman kameralaukkuun ja jalustan hihnalla olalle ja kuvasin kavereitani tanssimassa. :)
Voittoja viikkokisoissa: 3
http://fugufish.dy.fi/ | vanhat cb-pelini: http://porzi.arkku.net/old_games/
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Heh, enpä ollut ystävänpäivänä ollenkaan koulussa :D, enkä ole ollut viikkoon... Jäänyt aikaa muunlaisiin älyllisiin haasteisiin, esim. ohjelmointi, MWS (Magic:The Gathering Workstation)-pakkojen kasaileminen ja niillä netissä pelaaminen :P
SPuntte
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by SPuntte »

porzi wrote: Itse ajattelin lähinnä, että olisi liian julmaa pariani (siis sitä, jonka olisin hankkinut, jos olisin osallistunut wanhojentansseihin) kohtaan osallistua tansseihin, koska en ole kovin hyvä tanssija.
Väärä asenne sulla :P Kyllä sitä kuule siinä oppii kun kurssilla tanssitaan. Eikä tarvitse mikään huipputanssija ollakaan, että wanhoihin saa osallistua. Sehän on paljon muutakin kuin tanssia (en tarkoita sitä hitonmoista pukusäätöä).

Tosiaan, tänään tanssittiin Helsingin jäähallissa yhdessä viiden muun koulun wanhojen kanssa. Meillä henkilökohtaisesti meni kenraali aivan päin petäjiä, mutta sitten itse esitys sujui kuin vettä vaan ja tunnelma oli huipussaan. On se kivaa olla wanha ainakin kerran elämässään. Suosittelen kaikille epäsosiaalisemmillekin!
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES

CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

Itse ainakin aion osallistua wanhoihin, koska tanssiminenhan on kivaa ja joku hienoinen ripaus rytmitajuakin löytyy. Ja vaikken yhtään osaisi, menisin silti. Niin suuri poikavaje |:
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Nyt tuli PHP:ssä / Javascriptissä sellainen ongelma, että miten voin tehdä niin, että klikkaamalla esim. hymiön kuvaa tiettyyn tekstilaatikkoon tulisi esim. " :) ", kuten näillä foorumeilla?
EDIT:

Sain toimimaan säätämällä. Vaihdoin tämän esimerkin niin, että kuvaa klikattaessa textarean sisältöön lisätään jokin teksti. Mutta jos on parempia vaihtoehtoja niin haluun kuulla :)

User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic

Post by CCE »

Huhuh, kauan hinkattu kuviksen sarjakuvaprojekti tuli valmiiksi vihdoin.
Pituuttakin löytyy huikeat yksi sivua.
Piilolinssi

En ihan kaikkeen ole tyytyväinen, mutta enempää en tuota jaksa jatkaa.

Edit: Pääosin työ on tehty Gimpillä, mutta ruuturajat on piirretty PSP 7:lla. Piirretty luonnollisesti piirtopöydällä.
Last edited by CCE on Sat Feb 16, 2008 7:32 pm, edited 2 times in total.
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: Offtopic

Post by Myst!c »

CCE wrote:Huhuh, kauan hinkattu kuviksen sarjakuvaprojekti tuli valmiiksi vihdoin.
Pituuttakin löytyy huikeat yksi sivua.
Piilolinssi

En ihan kaikkeen ole tyytyväinen, mutta enempää en tuota jaksa jatkaa.
Loistava tunnelma! :)

MIllä olet nuo tehnyt, maalannut vai koneella vai miten? =)
Every Legend Has A Start!
User avatar
duck
Member
Posts: 80
Joined: Sun Sep 09, 2007 4:41 pm

Re: Offtopic

Post by duck »

aloinpahan tekemään uutta peliä ;D
"pikkuakun seikkailut".

Image
tuollanen tulee päähenkilöstä ainakin tässä vaiheessa :)
Lentäjä-ässä:
lentäjä-ässä
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

duck wrote:aloinpahan tekemään uutta peliä ;D
"pikkuakun seikkailut".

kuva ©Disneyn© Akusta
tuollanen tulee päähenkilöstä ainakin tässä vaiheessa :)
En kyllä suosittele käyttämään Disneyn lisenssoituja hahmoja peleissään. Vaikka se olisi ilmaista mainosta hahmoille niin silti siitä saattaa joku Disneyltä huomatessaan tehdä suurenkin asian. Varoa aina kannattaa silti :P
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Lueskelin että täällä oli puhuttu liikuntapäivistä. Täällä meillä päin oli kanssa kartonki sydämet ja siihen kerättiin nimiä. No itse liikuntapäivä, en jaksa muiden luokkien tekemisiä selostaa mutta kaikki 8 luokat yhdessä luistelemaan ja pulkkamäkeen! :) Luisteluhan oli kivaa mutta itse en välittänyt laskea, taidan olla jo liian iso siihen.. Vaikka rattikelkka Stiigani on vielä hyvässä tallessa. Jopa yksi opettaja uskaltautui laskemaan liukurilla ja meni jopa hyppyristä, kyseinen opettaja opettaa historiaa. Mukava päivä oli ;)
Image
DancingDevil

Re: Offtopic

Post by DancingDevil »

Me taas mentiin vuokattiin laskettelemaan ja hauskaa oli vaikkakin polvi meni paskaksi...
Pabnih
Newcomer
Posts: 34
Joined: Thu Sep 20, 2007 3:15 pm
Location: Hirvas

Re: Offtopic

Post by Pabnih »

Thomazu wrote:Lueskelin että täällä oli puhuttu liikuntapäivistä. Täällä meillä päin oli kanssa kartonki sydämet ja siihen kerättiin nimiä. No itse liikuntapäivä, en jaksa muiden luokkien tekemisiä selostaa mutta kaikki 8 luokat yhdessä luistelemaan ja pulkkamäkeen! :) Luisteluhan oli kivaa mutta itse en välittänyt laskea, taidan olla jo liian iso siihen.. Vaikka rattikelkka Stiigani on vielä hyvässä tallessa. Jopa yksi opettaja uskaltautui laskemaan liukurilla ja meni jopa hyppyristä, kyseinen opettaja opettaa historiaa. Mukava päivä oli ;)
Hmmh.. Meilläkin päin oli tuo kartonkisydän -systeemi johon kerrättiin nimiä halaamalla toisia :) Liikuntapäivää meillä ei (ainakaan) vielä ollut. :?
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Mitkäs on teidän brutto ja netto - kirjoitusnopeudet? Itse en kehtaa pistää, mutta haluisin kuulla muiden tuloksia :)
Locked