koodaaja wrote:Njöh, deadlineillä tuppaa olemaan sellainen haittapuoli, että niitä on hankala noudattaa. Lisäksi kiire tappaa luovuuden. Mutta jos projekti todellakin on jo noin hyvässä vaiheessa niin mikäs siinä, ehkä se lisää motivaatiota. Hyvältä tämä on tähänkin mennessä näyttänyt, että jotta onnea loppurutistukseen.
Eipä tässä oikein kiirettä ole, kun on kaikki funkkarit valmiina, senkun lisätään uusia alueita, hahmoja ym. Hyvällä mallilla tämä on. Tuo deadline on myös siksi, että CCE:llä olisi aikaa tehdä musiikit(ja minulla aikaa laiskotella).
programmer of DSG wrote:Jes, hienolta näyttää! Kysyisisin vaan... Kun osaat käyttää blenderii, niin mikset tehnyt noita taloja sillä, ja otta nut kuvan päältä päin? (samoin myös maastoissa, ja ukoissa) Sitten myös ukkojen naamat blenderillä? Oisko ollu liian paljo vaadittu grafiikan vuoksi? En siis tarkoita, että nuo grafiikat olisivat huonot, vaan nehän ovat mahtavat!
EDIT:
Niin joo, ja terragenillä tausta kuva taistelussa, niin ja blenderillä animaatiot taistelussa oleville ukoille.
Liikaa vaadittu. Kunnollisen hahmon tekeminän blenderillä vie ~4 tuntia ja animointi tunnin. Ja kun hahmoja on tarpeeksi monta niin...
Kunnollisten naamojen tekeminen on myös vaikeaa. Liikaa vaivaa. Muutenkin olen tyytyväinen nykyisiin piirtopöydällä tekemiini naamoihin.
Tilesetin tekeminen on myös blenderillä inhottavaa. Liikaa säätöa vaatii saada tilet mahtumaan ja sopimaan saumattomasti toisiinsa.. Ja kunnolliset 3d-grafiikat vaativat varjot, esim. ukoille ym.