Lanit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Lanit

Post by naputtelija »

Yleislanka pienemmille lanpartyille kuin Assembly summer/winter. Kaikki varmaan tuntevat käsitteen lan-party ilman sen kummempia selittelyjä, joten tässä on hieno keino minilaneista/demopartyista tiedottamiseen ja chatteriin.

"Virallisia" (>70 paikkaa) lanpartyjä kannattaa etsiä täältä.

Aloitetaan pikku kysymyksellä, onko kukaan muu tulossa Rovaniemen bitpartyille (22.2)? Also, asmWinter on samaan aikaan joten täällä voidaan jutella siitäkin.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Lanit

Post by Wingman »

Samaan aikaan (tai no 23.2.) on myös Latexin lanit Lempäälässä, joten oma vkloppu menee ainakin siellä... omiin korviin on kantautunut myös tuhoojabotin lanit (tuhis.lanit.us), 22.3. näillä näkymin.

Mitä nyt irkkiä lueskellessa on tullut huomattua, doodle on kätevä aikataulujen sopimiseen, ihan kaikenlaisia tapahtumia varten.
- - - -
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Lanit

Post by Pettis »

naputtelija wrote:Yleislanka pienemmille lanpartyille kuin Assembly summer/winter. Kaikki varmaan tuntevat käsitteen lan-party ilman sen kummempia selittelyjä, joten tässä on hieno keino minilaneista/demopartyista tiedottamiseen ja chatteriin.

"Virallisia" (>70 paikkaa) lanpartyjä kannattaa etsiä täältä.

Aloitetaan pikku kysymyksellä, onko kukaan muu tulossa Rovaniemen bitpartyille (22.2)? Also, asmWinter on samaan aikaan joten täällä voidaan jutella siitäkin.
Olin BitPartyillä RAMKin puolesta töissä perjantai ja lauantai-iltana vahtimassa pLabia. Olisit käynyt pyörähtämässä :) Pyörin toki välillä muuallakin paikalla. Puhuin siitä IRCissäkin, mutta et taida roikkua siellä :/
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Lanit

Post by naputtelija »

Pettis wrote: Olin BitPartyillä RAMKin puolesta töissä perjantai ja lauantai-iltana vahtimassa pLabia. Olisit käynyt pyörähtämässä :) Pyörin toki välillä muuallakin paikalla. Puhuin siitä IRCissäkin, mutta et taida roikkua siellä :/
Kävinhän minä pLabissa lauantai-iltana. Harmaa huppari, farkut? Oli tyypeillä hieno peli työn alla.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Lanit

Post by Pettis »

naputtelija wrote:
Pettis wrote: Olin BitPartyillä RAMKin puolesta töissä perjantai ja lauantai-iltana vahtimassa pLabia. Olisit käynyt pyörähtämässä :) Pyörin toki välillä muuallakin paikalla. Puhuin siitä IRCissäkin, mutta et taida roikkua siellä :/
Kävinhän minä pLabissa lauantai-iltana. Harmaa huppari, farkut? Oli tyypeillä hieno peli työn alla.
En ollut siinä alhaalla, vaan toimiston puolella, jonne oli toki kulku kielletty henkilökuntaan kuulumattomilta :)
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Post Reply