Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by Jani »

Näin alkuun kaikille tiedoksi, olen edelleen elossa. Yli vuoden olin poissa foorumeilta, mutta taitaa päästä käyttöön taas.

Incognito's Night on siis melko pitkälle suunniteltu, koodausta jo saanut peliprojekti. Kyseessä on survivaali (ei, ei zombeja!), jossa on joitakin mielenkiintoisia elementtejä. Tärkein asia on kuitenkin erittäin suuri modattavuus, sallien hyvinkin erilaisia pelikokemuksia. Uniikki tapa sekoittaa survivaali ja strategia luovat peliin mielenkiintoisen hengen. Taistelut siis käydään omilla alueillaan, kaikki suunniteltu eri alueille yksilöllisesti.

Siinäpä taisi olla mainospuhe. Peli toteutetaan C# -kielellä ja toteutetaan vapaalla ajalla kun innostusta löytyy. Paha tapani olla käyttämättä valmista softaa hidastaa projektia. Kuvia ei vielä yksinkertaisesti voida ottaa vielä, mutta tämän threadin aukaiseminen antaa innoitusta tulevalle. Toivonkin siis ideoita ja ajatuksia pelistä. Päivittelen tähän, miten projekti edistyy.
  • Editori: toimii, mutta hyvin perus (tilemap)
  • Karttasysteemi: hitusen vaiheessa (focus tällä hetkellä)
  • Pelimekaniikka: puuttuu täysin, koska osa sorsista katosi
  • Modisysteemi: toimii käytännössä, mutta muuttuu jokaisen lisäyksen mukaan
Tarvittaisiin ryhmään:
Graafikko
Muusikko (Wingman?)

Ryhmässä:
  • Jani
EDIT:

No nyt on käynyt niin, että olen kadottanut kaikki versiot koodista. Täytyy katsoa jaksanko joskus aloittaa alusta.

Last edited by Jani on Tue Apr 09, 2013 2:16 pm, edited 5 times in total.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
devailija

Re: Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by devailija »

Olisiko toiselle C# koodaajalle tarvetta? Itse olen omaa projektia vailla, ja itsellä on muutama hyvä idea peliin. Voin mielelläni auttaa. 5 vuoden C# kokemus on itselläni.
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by Wingman »

Huu hienolta kuulostaa näinkin vähällä puheella, kuvakaappausta odotellessa tarjoan loppukehityksessä apua musiikin ja/tai äänten saralla.

Onnea projektille ;)
- - - -
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by Jani »

devailija wrote:Olisiko toiselle C# koodaajalle tarvetta? Itse olen omaa projektia vailla, ja itsellä on muutama hyvä idea peliin. Voin mielelläni auttaa. 5 vuoden C# kokemus on itselläni.
Lisävoimista tuskin on haittaa. Jos tosiaan olet kiinnostunut, voisin jakaa työtä muillekkin.
Wingman wrote:Huu hienolta kuulostaa näinkin vähällä puheella, kuvakaappausta odotellessa tarjoan loppukehityksessä apua musiikin ja/tai äänten saralla.

Onnea projektille ;)
Äänet! Kiitos! Niille onkin suuri tarve.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by Wingman »

Jani wrote:
Wingman wrote:Huu hienolta kuulostaa näinkin vähällä puheella, kuvakaappausta odotellessa tarjoan loppukehityksessä apua musiikin ja/tai äänten saralla.

Onnea projektille ;)
Äänet! Kiitos! Niille onkin suuri tarve.
Pitää tarkemmin kattoa miten mun aikatauluun sopii, mutta tosiaan haluan nähdä vähän enemmän projektista ennen kun alan mitään ihmeempiä tekemään tai lupailemaan :)
- - - -
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Incognito's Night - Survival, mutta missä?

Post by Jani »

Wingman wrote:
Jani wrote:
Wingman wrote:Huu hienolta kuulostaa näinkin vähällä puheella, kuvakaappausta odotellessa tarjoan loppukehityksessä apua musiikin ja/tai äänten saralla.

Onnea projektille ;)
Äänet! Kiitos! Niille onkin suuri tarve.
Pitää tarkemmin kattoa miten mun aikatauluun sopii, mutta tosiaan haluan nähdä vähän enemmän projektista ennen kun alan mitään ihmeempiä tekemään tai lupailemaan :)
Vielä ei kannata tosiaan alkaa erikoisia tekemään. Editoinpa tuota viestiä tuossa, jotta tiedätte missä mennään.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Post Reply