Tank Rush: Concept

Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
Post Reply
saska
Newcomer
Posts: 39
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:40 pm

Tank Rush: Concept

Post by saska »

Tank Rush: Concept on henkinen jatko-osa pelille nimeltä Avaruuspatrolli ja hypergalaktiset sotarobotit (AJHS). Pelien perusidea on sama eli ajetaan tankilla ja räiskitään robotteja. Pelissä on tarkoitus kerätä mahdollisimman paljon pisteitä. Tankki etenee automaattiohjauksella ja sinun pitää raivata tietä ampumalla edessä olevat robotit tomuksi.

Lataa | Kuva
Last edited by saska on Tue Aug 11, 2009 11:37 am, edited 9 times in total.
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: Tank Rush: Concept

Post by Myst!c »

Grafiikka oli ihan miellyttävää ja pelaaminen hyvää.
Raiteilla kulkeva perusräiskintä. Pelissä on kolme asetta ja paikallaan jököttäviä vihollisia. Kenttiä on yksi ja sekin aika lyhyt. Ihan hyvä peli, mutta ei musiikkia. Jotain kommenttia joku vois kirjottaa jos ois kiva tyyppi.
Enemmän informointia olisi saanut olla. :)
Every Legend Has A Start!
Arska
Member
Posts: 73
Joined: Fri Aug 31, 2007 11:25 pm
Location: Iitti
Contact:

Re: Tank Rush: Concept

Post by Arska »

Ihan pelattava peli. Hienot grafiikat oli.
Myst!c wrote:Enemmän informointia olisi saanut olla. :)
Yhdyn kommenttiin. Ei kyllä suuresti innosta noin lyhyt kuvaus pelistä.
Image
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: Tank Rush: Concept

Post by Myst!c »

Arska wrote:Ihan pelattava peli. Hienot grafiikat oli.
Myst!c wrote:Enemmän informointia olisi saanut olla. :)
Yhdyn kommenttiin. Ei kyllä suuresti innosta noin lyhyt kuvaus pelistä.
Niin.

Nyt ei ole tarkoitus olla röyhkeä mutta eikö tämmöinen ole VÄHÄN "itserakasta:"
Raiteilla kulkeva perusräiskintä. Pelissä on kolme asetta ja paikallaan jököttäviä vihollisia. Kenttiä on yksi ja sekin aika lyhyt.Ihan hyvä peli , mutta ei musiikkia. Jotain kommenttia joku vois kirjottaa jos ois kiva tyyppi.
Every Legend Has A Start!
saska
Newcomer
Posts: 39
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:40 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by saska »

Myst!c wrote:Enemmän informointia olisi saanut olla. :)
No mitä mun olis siihen pitänyt vielä kirjottaa? No, pistän screenshotin.
Myst!c wrote: eikö tämmöinen ole VÄHÄN "itserakasta:"
Mun moka. Unohdin, että täällä pyörii vaan suomalaisia.
-Z- wrote:Grafiikat olivat upeat (teitkö itse?)
Ju.
-Z- wrote:Robttiin törmätessä tuli mav.
Ei mitään tietoa. En oikeasti tiedä mistä ne mavit tässä johtuu. Tulevat täysin sattumanvaraisesti Text -komennon yhteydessä. Jossain on jotain vikaa, mutta en tiedä missä ja mitä.
-Z- wrote: Aseet voisivat kylläkin kantaa pitemmälle.
Aseet olivat aluksi liian epätasapainoisia, joten päätin tasoittaa niitä eri kantomatkoilla. Lyhyempi kantomatka auttaa lisäksi pitämään FPS:n siellä viidessäkympissä.
Last edited by saska on Sun Feb 03, 2008 11:30 am, edited 2 times in total.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Tank Rush: Concept

Post by -Z- »

Image

Screenshotti on aika mainio. Grafiikat olivat upeat (teitkö itse?), mutta ei tuota oikein jaksanut pelata. Robttiin törmätessä tuli mav. Aseet voisivat kylläkin kantaa pitemmälle.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Tank Rush: Concept

Post by MaGetzUb »

Grafiikat oli hienot, valikko vähän tylsä. Väsää sinne vaikka jonkinlainen kuva. ScreenShotti oli täydellinen, sehän kertoi paljon itse pelistä, ja mitä siinä tapahtuu. No ivailut sikseen, mutta screenshotti kai voisi kertoa paljon enemmän?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Hege
Newcomer
Posts: 11
Joined: Fri Aug 31, 2007 5:07 pm
Location: Ylivieska

Re: Tank Rush: Concept

Post by Hege »

Repesin täysin tuolle screenshotille... En kyllä jaksa ladata, kun en saa kunnon screenshottia itse pelistä ja enempää infoa pelistä.
Waiting for CBA and then programming is going to start.
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by regalis »

Ihan kiva pikkupeli. Grafiikka on suht hyvän näköistä, eikä mitään bugejakaan löytynyt pikaisen testaamisen aikana. Peliin kuitenkin kyllästyi niin nopeasti, etten jaksanut pelata sitä kuin pari minuuttia. Lisää sisältöä, niin tästä voisi tulla ihan hyvä peli.
saska
Newcomer
Posts: 39
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:40 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by saska »

Jos tuosta aloitusviestistä on vielä jotain narisemista, niin voi ihan privalla pistää.
Myst!c wrote:Olen edelleen pahoillani "narisemisesta" mutta eikö tuo ole jo liian lapsellista...? Eikö saa yhtään kritiikkiä olla vaan pitäisikö kehuta puoliksi täyttä valkoista laatikkoa?
Toiset eivät ymmärrä huumoria...
Last edited by saska on Sun Feb 03, 2008 5:27 pm, edited 1 time in total.
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: Tank Rush: Concept

Post by Myst!c »

saska wrote:Jos tuosta aloitusviestistä on vielä jotain narisemista, niin voi ihan privalla pistää.
Olen edelleen pahoillani "narisemisesta" mutta eikö tuo ole jo liian lapsellista...? Eikö saa yhtään kritiikkiä olla vaan pitäisikö kehua puoliksi täyttä valkoista laatikkoa?

EDIT: Niinhän se on.
Every Legend Has A Start!
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Tank Rush: Concept

Post by koodaaja »

Pelistä ensimmäisenä huomaa nätit grafiikat, joita katselee vallan ilokseen. Pelimekaniikka on alkuun hieman kaoottinen, mutta readmen vilkaisulla sekin hahmottui. Mainio pikkupeli kaikenkaikkiaan.
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Tank Rush: Concept

Post by iTKEVAnAKKI »

Nätit grafiikat kyllä ja ideakin hyvä, mutta peli itsessään tylsä. Tempo voisi olla nopeampi, ja joitakin extroja vielä lisää...

+Grafiikat
+Idea

-Tylsyys
-Hidas tempo
//// 4. Ongelmat
Peli on tehty bugisella CoolBasic-kielellä. Jos peli kaatuu tai se ei toimi, niin kokeile
toista näyttötilaa. Jos sekään ei auta, niin otta yhteyttä CoolBasicin kehittäjään. Häntä
tuskin kiinnostaa, mutta aina voi yrittää.
:lol: :lol: :lol:
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
saska
Newcomer
Posts: 39
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:40 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by saska »

Pientä optimointia oon tehnyt tohon peliin.
#coolbasic wrote: 23:01 < saska> mä lupaan et en enään ikinä tee yhtään mitään cb:llä
23:01 < saska> en yhtä ainutta riviä
23:01 < saska> en ikinä
23:01 < saska> http://omglol.kerrolisaa.com/1/4208.jpg
Source lisätty pakettiin. Höskä lähtee käyntiin kun kääntää ja ajaa source.cb filun. Jos joku löytää syyn noihin maveihin ja kaatumisiin, niin on niin kova jätkä, että saatan unohtaa tuon irkissä tekemäni lupauksen.
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by Vouldenhaul »

Ihan mukava peli, jota jaksoin ainakin vähän aikaa pelailla... Miks ihmeessä menit alotusviestii muokkaamaan. Alkuperäisestä sai päivän parhaat naurut... :D
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Tank Rush: Concept

Post by MaGetzUb »

saska wrote:Pientä optimointia oon tehnyt tohon peliin.

#coolbasic wrote:
23:01 < saska> mä lupaan et en enään ikinä tee yhtään mitään cb:llä
23:01 < saska> en yhtä ainutta riviä
23:01 < saska> en ikinä
23:01 < saska> http://omglol.kerrolisaa.com/1/4208.jpg


Source lisätty pakettiin. Höskä lähtee käyntiin kun kääntää ja ajaa source.cb filun. Jos joku löytää syyn noihin maveihin ja kaatumisiin, niin on niin kova jätkä, että saatan unohtaa tuon irkissä tekemäni lupauksen.
Hei, ryhristäry ny vähän! mitä vikaa Cb:ssä?! No onhan se tietysti vähän hidas ja buginen, mutta aloittelia ystävällinen, jos et tykkää ohjelmoida cb:llä niin et sitten muillakaan syntakseilla, että jätä ajatukset ohjelmoinnista roskakoriin, tai otat itseäsi niskasta kiinni (kirjaimellisesti), ja näytä totinen sisäinen ohjelmoijasi! (<- toi oli varmaa rakentavaa kommenttia?) Ja myst!c oisit voinu olla pikkaasen suvaitsemaisempi saskaa kohtaa, ei tuollaanen vailtus oo mistää kotoosin! Määkään en oo nähny viel saskaa paljo missää täälä foorumilla, et taitaa olla vähän vielä aloottelia :?: (Oon tottunu selvittää kärhämöjä koulus iha tarpeeksi :D)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
saska
Newcomer
Posts: 39
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:40 pm

Re: Tank Rush: Concept

Post by saska »

programmer of DSG wrote:et taitaa olla vähän vielä aloottelia :?:
Hohhoh. Riippuu mikä on aloittelija. CB:tä on kohta kolme vuotta takana ja mielestäni osaan perusasiat ihan keskivertohyvin.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Tank Rush: Concept

Post by MaGetzUb »

No ok. "Aloottelia" :P En minä kaikea kaikista tiedä :x, viestien lähettely statsien perusteella oota newbie, mutta en tiedä ohjelmointikyvystäsi. :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Post Reply