Elokuvat / tv-ohjelmat
Elokuvat / tv-ohjelmat
Vanha topikki (ehkä myös turha).
Mitäs ohjelmia tai elokuvia katselette / ollette katselleet viimeaikoina? Mitä ohjelmia seuraatte? Itse olen joskus seurannut seuraavia ohjelmia: Tähtiportti, myytimurtajat ja Salaiset kansiot.
Pyrkikää kertomaan myös jotain itse ohjelmasta. Mielestäni ohjelmien / elokuvien lajityypistä sci-fi on mielenkiintoisin.
Nykyään katson telkkarista pelkän Tähtiportin. Toki ohjelmat näkisi ihan Subin tai jonkin muun kanavan nettiteevestä, mutta mielestäni se on paljon mukavempaa katsoa telkkarista kuin tietokoneen näytöltä.
Linkkejä
http://fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4htiportti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stargate_Atlantis
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe
http://fi.wikipedia.org/wiki/Salaiset_kansiot
http://fi.wikipedia.org/wiki/Myytinmurtajat
http://fi.wikipedia.org/wiki/Science_fiction
Mitäs ohjelmia tai elokuvia katselette / ollette katselleet viimeaikoina? Mitä ohjelmia seuraatte? Itse olen joskus seurannut seuraavia ohjelmia: Tähtiportti, myytimurtajat ja Salaiset kansiot.
Pyrkikää kertomaan myös jotain itse ohjelmasta. Mielestäni ohjelmien / elokuvien lajityypistä sci-fi on mielenkiintoisin.
Nykyään katson telkkarista pelkän Tähtiportin. Toki ohjelmat näkisi ihan Subin tai jonkin muun kanavan nettiteevestä, mutta mielestäni se on paljon mukavempaa katsoa telkkarista kuin tietokoneen näytöltä.
Linkkejä
http://fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4htiportti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stargate_Atlantis
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe
http://fi.wikipedia.org/wiki/Salaiset_kansiot
http://fi.wikipedia.org/wiki/Myytinmurtajat
http://fi.wikipedia.org/wiki/Science_fiction
Last edited by Ris on Sun Jan 24, 2010 9:25 pm, edited 12 times in total.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Itse katson Simpsonit useimmiten ja öisin South Parkia ja Jackassia mitä nyt Music Televisionilta tuleekaan.
Code: Select all
#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Jaa'a vähän kaikkea... Heroes, Simpsonit, Frendit... Niitä näitä, ja JIM:iä tulee töllötettyä joskus kans. Ja nyt tajusin mistä toi sun avas on
Edit: En rupe kertomaan sen enempää... Kaikki varmasti tuntevat Margen, Homerin, Bartin, Lisan ja Maggien.
Edit: En rupe kertomaan sen enempää... Kaikki varmasti tuntevat Margen, Homerin, Bartin, Lisan ja Maggien.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Itse en seuraa oikeastaan mitään TV-sarjoja paitsi Housea. Se on vaan jotenkin niin... hyvä.
Lostia tuli joskus aikoinaan seurattua ensimmäiset 15 jaksoa kunnes kyllästyin äärettömältä näyttävään, älyttömien cliffhangereiden viljelemiseen.
Lostia tuli joskus aikoinaan seurattua ensimmäiset 15 jaksoa kunnes kyllästyin äärettömältä näyttävään, älyttömien cliffhangereiden viljelemiseen.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
TV-sarjoista Serranon perhe ja Pasila.
Elokuvista onkin sitten enemmän. Näistä olen itse pitänyt eniten:
- TLOTR, kaikki osat, etenkin ensimmäinen
- Sen to Chihiro no Kamikakushi
- Maameren tarinat
- Naapurini Totoro
- Kikin lähettipalvelu
- Titanic
- Anna hyvän kiertää
- KRS (paras elokuva ikinä, jos et tiedä, mikä tämä on, et ole elänyt)
- Brothers Grimm
- Ruotsalainen juhannus (tunnetaan yleisemmin nimellä S.O.S. -purjehdus)
- Tuntematon sotilas
- Meet Joe Black
- Elämäni John Malcovichina
- Dracula - Dead and loving it
- Pekka Töpöhäntä
Elokuvista onkin sitten enemmän. Näistä olen itse pitänyt eniten:
- TLOTR, kaikki osat, etenkin ensimmäinen
- Sen to Chihiro no Kamikakushi
- Maameren tarinat
- Naapurini Totoro
- Kikin lähettipalvelu
- Titanic
- Anna hyvän kiertää
- KRS (paras elokuva ikinä, jos et tiedä, mikä tämä on, et ole elänyt)
- Brothers Grimm
- Ruotsalainen juhannus (tunnetaan yleisemmin nimellä S.O.S. -purjehdus)
- Tuntematon sotilas
- Meet Joe Black
- Elämäni John Malcovichina
- Dracula - Dead and loving it
- Pekka Töpöhäntä
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Pasila ja Simpsonit TV:stä, muuta en katsokkaan. Leffoista taas toplistalle pääsevät Matrix, Columbot (lol), Benjamin Buttonin ihmellinen elämä vai mikäseny oli.
I see the rainbow rising
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Aika kovis thread-necro. No whatever elokuvia tullut katsottua itsekin viimeaikoina ihan sikapaljon. Näistä mieleen jääneitä ovat:
Sarjoista Losti on ehkä yks parhaimpia. Toisaalta se on sitten ainut sarja jota edes olen seurannut (lukuunottamatta joskus aikaisemmin katsomaani 24:sta).
- Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (tais olla jo kyllä kolmas kerta kun katsoin)
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind (koko leffan ajan on outo WTF-Just-happened -tunne mutta positiivisessa mielessä, suosittelen)
- Requiem for a Dream (jo vanha leffa neljästä huumeisiin koukkuun jääneestä tyypistä jotka kokevat erilaiset loput, on aika rankka)
- Memoirs of a Geisha (ihan ookoo, toisen kerran katsottu)
- District 9 (outo uutishaastattelutyylinen elokuva hieman erilaisista alieneista kun yleinen käsitys on)
- The Green Mile (vanha ja varmaan toisen kerran nähty yksi Tom Hanksin monista elokuvista)
- Avatar (vastoin yleistä suhtautumista elokuvaa kohtaan sanon että se on hyvä)
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
House on ikuinen klassikko. Harmi etten ole löytänyt neloskautta suomisubein muualta kuin cdonista. Toisaalta, se alkaakin jo kohta televisiosta...
Eräs kaverini onnistui koukuttamaan minut täysin brittiSci-Fi - sarjaan nimeltä Doctor Who. Hankin juuri kaudet, joissa tohtoreina ovat Eccleston ja Tennant. Sarja ei ole turhaan saanut kulttisarjan mainetta.
Eräs kaverini onnistui koukuttamaan minut täysin brittiSci-Fi - sarjaan nimeltä Doctor Who. Hankin juuri kaudet, joissa tohtoreina ovat Eccleston ja Tennant. Sarja ei ole turhaan saanut kulttisarjan mainetta.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Blogi - Peräpohjola - MERPG
-
- Advanced Member
- Posts: 349
- Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
- Location: Lapinjärvi, Finland
- Contact:
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Aika perushuttua tulee kateltua. Sarjoista Pasila, Heroes, Flashforward, Prison Break, Six Degrees Of Separation ja Pushing Daisies ovat kovasti iskeneet viime vuosina.
Last edited by otto90x on Sun Feb 07, 2010 12:37 pm, edited 1 time in total.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
-
- Active Member
- Posts: 106
- Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Rupesin miettimään parhaita elokuvia jolloin huomasin, että ne pitää arvostella tietyn arvon tai arvojen mukaan jotka nekin pitää luokitella. Esim. filosofisuus, juoni, kuvaus, näyttely, jne. Elikkä laitankin kolme kappaletta Top-3 leffoja.
Koskettavimmat:
1# The Wrestler (2008) - http://www.imdb.com/title/tt1125849/
2# American Beauty (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0169547/
3# The Shawshank Redemption (1994) - http://www.imdb.com/title/tt0111161/
Filosofisimmat:
1# Into The Wild (2007) - http://www.imdb.com/title/tt0758758/
2# Waking Life (2001) - http://www.imdb.com/title/tt0243017/
3# American Beauty (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0169547/
WTF:
1# Where the Wild Things Are (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0386117/
2# Fight Club (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0137523/
3# El maquinista (2004) - http://www.imdb.com/title/tt0361862/
Koskettavimmat:
1# The Wrestler (2008) - http://www.imdb.com/title/tt1125849/
2# American Beauty (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0169547/
3# The Shawshank Redemption (1994) - http://www.imdb.com/title/tt0111161/
Filosofisimmat:
1# Into The Wild (2007) - http://www.imdb.com/title/tt0758758/
2# Waking Life (2001) - http://www.imdb.com/title/tt0243017/
3# American Beauty (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0169547/
WTF:
1# Where the Wild Things Are (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0386117/
2# Fight Club (1999) - http://www.imdb.com/title/tt0137523/
3# El maquinista (2004) - http://www.imdb.com/title/tt0361862/
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Simpsonit tulee vielä katsottua, ja pasilaa tuli joskus aikoinaan, muuten ei aikaa tahi kiinnostustakaan ole roikkua tv:n äärellä..
-
- Advanced Member
- Posts: 308
- Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
- Contact:
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Ebin necro!
Mitäs mieltä porukka on The Hobbit: An Unexpected Partyn trailerista? Omasta mielestäni se on aivan loistava.
Mitäs mieltä porukka on The Hobbit: An Unexpected Partyn trailerista? Omasta mielestäni se on aivan loistava.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Huh, taisi tulla sitten koko vuodelle jotain odotettavaaChaosworm wrote:Mitäs mieltä porukka on The Hobbit: An Unexpected Partyn trailerista? Omasta mielestäni se on aivan loistava.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
En kyllä millään jaksaisi odottaa kokonaista vuottaChaosworm wrote:Ebin necro!
Mitäs mieltä porukka on The Hobbit: An Unexpected Partyn trailerista? Omasta mielestäni se on aivan loistava.
Btw, linkitin jo joskus kyseisen trailerin-> viewtopic.php?f=13&t=2441&start=1080#p56814
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Mitä ihmettä, kokonaan missasin. Sen siitä sait kun lähetit sen Offtopic-ketjuun lahjaluetteloiden keskelle.Frozen wrote:Btw, linkitin jo joskus kyseisen trailerin-> viewtopic.php?f=13&t=2441&start=1080#p56814
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Simpsonit, South Park, Glee, Lost, Taisteluplaneetta Galactica, The Mentalist, Heroes(joskus), Putous, Itse Valtiaat, Pasila, NCIS Los Angeles, Päätöntä Menoa, Serranon Perhe ja Salatut Elämät. Mitäs muuta.. Ei tuu mieleen varmasti unohin jotakin.
-
- Devoted Member
- Posts: 718
- Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
- Location: Joku piste pohjoisessa.
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Kun tuo kirjallisuus sivuaa elokuvia niin herättelenpäs tätäkin topikkia.
Kannattaa katsoa Rat King, todella hyvä elokuva. Tykkään myös avatarista (suosittelen). Siitä taitaa näillä näkymin tulla jatko-osat Avatar 2, 3 ja 4. Mitäs mieltä olette siitä, kannattaako Avataria jatkaa? Minusta se kyllä on jatkamisen arvoinen.
Kannattaa katsoa Rat King, todella hyvä elokuva. Tykkään myös avatarista (suosittelen). Siitä taitaa näillä näkymin tulla jatko-osat Avatar 2, 3 ja 4. Mitäs mieltä olette siitä, kannattaako Avataria jatkaa? Minusta se kyllä on jatkamisen arvoinen.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Re: Elokuvat / tv-ohjelmat
Perustuisiko Avatar 2 sitten Pocahontas 2:n tarinaan?
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic
Kehittäjä
CoolBasic Classic