*kaivaa SideX:än koodit ja mediat naftalista* Nyt on pari kuukautta kulunut siitä, kun minun suurin ja paras projekti tuli ulos,
SideX Kerronpa vähän taustoja miten projekti sai alkunsa ja kenelle kuuluu kiitokset mistäkin
[flashback]Kun cbE:stä tuli ulos ensimmäinen julkinen versio, taisi Pate5 tehdä pientä paralax shooteria sen tarjoamalla uudella laskentateholla. Peli näytti upealta, mutta se oli käytännössä tyhjää täynnä(eikä aleta viisastelemaan faktoilla, kuten "Hur dur se on avaruus, se onkin tyhjää tilaa" jookos) MInä päätin näyttää kynteni ja ensimmäinen SideX:än versio oli syntynyt. Nimi SideX juontaa juurensa sanoihin Sideways ja Parralax, koska peli on sivuttaissuuntainen parralax shooter(enpä ole nähnyt vertikaalis-suuntaista parralax shootteria, jos space invaderssia ei lasketa jota en laske oikein kuuluvan genreen) No, pelin ekassa versiossa ei ollut mitään muuta hyvää kuin soundtrack(Vähän samalla tavalla kuin Sonic '06
)
Combatti arvosteli tätä peliä tähtiluokituksella, Siis Keskeneräistä peliä, Tähdillä, vähän kuin elokuva-arvostelut...
sitten jotain tapahtui, projekti ei vaan jatkunut. Kunnes nyt[/flashback]
Palataan todellisuuteen, peliin on tullut muutoksia, kuten se, että pelin voi pausettaa, turretit(jotka ei vielä toimi
), Power-orbit, joita keräämällä saat joko helaa, pisteitä tai erikoisaseita. Orbeja on tällähetkellä vain hela, ja sekin spawnaa promillen todennäköisyydellä.
Vähän statseja turreteista, huomatkaa että ne spawnaa tasolla 10 jonne on helvetillistä päästä:
Code: Select all
300 hp
Damage: (Todo 1hp damage joka 5. sekuntti)
Uusi näppäinkontrolli: Esc, pausettaa pelin.
Enyways tässä paketti peliin:
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.
I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.