olikin taas pitkään himottanut tehdä kunnollinen avaruusmättö. Yleensä innostus lopahti, kun CB:n tehot tulivat vastaan. Nyt CbE:n kunniaksi lähti taas uusi yritys käyntiin. Todella mukava koodailla efektejä, kun voi keskittyä efektien hienouteen eikä optimointiin ja kompromissien tekoon.
Lisää kuvia:
Lataus alla. Kuten varmaan huomaatte, sisältö on tällä hetkellä nolla. Kommenttia saa silti antaa :P
Isot kiitokset CbE:n puurtajille, teitte tämän projektin mahdolliseksi!
Olisit mielestäni voinut kertoa jossain, mistä näppäimestä ampuu. Oletin aluksi ampumisen tapahtuvan spacesta ja sain kansion täyteen screenshotteja . Kyllähän se tosin pienen testailun jälkeen löytyi se oikeakin näppäin.
Juu'u melko kaunista jälkeä saa melko yksinkertaisilla grafiikoilla kunhan on alphaa mukana. Oli kyllä nättiä katseltavaa & pelattavaa. Z:sta muuten ampuu jos joku ei sitä hoksannut, ite menin tyyliin koko näppäimistön lävitse..
EDIT:
Teitkö muuten tuon avaruus taustan kuinka? Käytitkö pelkkää kuvanmuokkaus ohjelmaa vai jotain spacescapen tyylistä ohjelmaa?
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
Solar Engine - Modernin OpenGL rajapinnan päällä toimiva 3D ja 2D pelimoottori.
Onpas hienoa, kun saadaan tällaista nähdä cbE:llä toteutetun . Testasin myös Linuxilla virtuaalikoneessa ja vaikka se tietenkin pätkii (koska vm) niin toimi muutoin vallan näpsäkästi, FPS heitteli aika vahvasti 80 - 220 välillä koska FrameLimit ei ole pilkuntarkka. Jos Linux-käyttäjiä kiinnostaa kokeilla niin niillä julkaistuilla binääreillä saa myös valmiita cbE-pelejä pyöriteltyä oikein näpsästi.
Hienonhan näköistä tuo on, mutta laittaisin kaikki taustalayerit liikkumaan hitaammin (eli kauemmaksi). Nykyisellään alkoi tuo taustan liikkuminen käymään silmiin/huimaamaan (tosin olen illalla yleensäkin herkempi tuollaiselle).
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua