Minecraft

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Minecraft

Post by buke44 »

Minecraft servulleni meetvursti.net voi tulla pelaamaan. Servu avattiin uudestaan eilen, joten pääsee vielä hyvin alkuun mukaan. Nettisivut osoitteessa http://www.meetvursti.net. Nickkini Minecraftissa on siis Laakeri. Servu on päällä virtuaalipalvelimella 24/7.
User avatar
Konstaduck
Advanced Member
Posts: 267
Joined: Sat Dec 17, 2011 3:09 pm
Location: Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Minecraft

Post by Konstaduck »

pystyykö netherwartteja kasvattaa oikees maailmassa?
Konstaduck.net
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Konstaduck wrote:pystyykö netherwartteja kasvattaa oikees maailmassa?
Ei enää betan jälkeen.
User avatar
Konstaduck
Advanced Member
Posts: 267
Joined: Sat Dec 17, 2011 3:09 pm
Location: Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Minecraft

Post by Konstaduck »

Latexi95 wrote:
Konstaduck wrote:pystyykö netherwartteja kasvattaa oikees maailmassa?
Ei enää betan jälkeen.
ja mäkun niin toivoin :(
ois tullu melkonen tarha...
Konstaduck.net
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Konstaduck wrote: ja mäkun niin toivoin :(
ois tullu melkonen tarha...
Voi niitä silti farmata, menet vaan netheriin ja laitat ne kasvamaan niinku noku vilja, mutta jotta ne kasvais sun pitää olla netherissä, ja ne pitää laittaa kasvaa soulsandiin, jota kyllä on netheris.
Btw. kukaan tappanu dragonii viel?? Edit: Mur, siis tappanut dragonin joko Survivalis tai HC:ssa..
Last edited by phons on Fri Dec 23, 2011 4:09 pm, edited 1 time in total.
Image
jaahas
Advanced Member
Posts: 307
Joined: Fri Feb 05, 2010 11:36 pm
Location: Tornio

Re: Minecraft

Post by jaahas »

phons wrote:kukaan tappanu dragonii viel??
Minä olen.
Creativessa :D
Art
Member
Posts: 53
Joined: Wed Dec 07, 2011 5:37 pm

Re: Minecraft

Post by Art »

jaahas wrote:
phons wrote:kukaan tappanu dragonii viel??
Minä olen.
Creativessa :D
Mäki :)
En creativessä :D
¤ Art
User avatar
Konstaduck
Advanced Member
Posts: 267
Joined: Sat Dec 17, 2011 3:09 pm
Location: Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Minecraft

Post by Konstaduck »

Art wrote:
jaahas wrote:
phons wrote:kukaan tappanu dragonii viel??
Minä olen.
Creativessa :D
Mäki :)
En creativessä :D
surviksessa vai hardcoressa?
EDIT:

Pelaako kukaan muuten Murocraftia?

Konstaduck.net
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
pate81
Newcomer
Posts: 1
Joined: Tue Feb 14, 2012 2:44 am

Re: Minecraft

Post by pate81 »

Laitetaan tietoa tännekin:
Eli Naamiocraft osoitteessa minecraft.vhosti.com on päällä 24/7. Lentely sallittua ja maailmaa rajoittavia plugineita ei ole, koska niitähän ei tarvita. Kopiot otetaan päivittäin pelistä, eli rollbackit ovat häviävän pieniä jos niitä on. Tuli syttyy muttei leviä. Haemme vakiopelaajia, ei tähdenlentoja! Mainostus servulla on kielletty, samoin grieffaukset/talonvaltailut.

Lisätietoja: #Naamiocraft Quakenetissä tai sitten minulle postia jossa pelinickisi: allo (ät) kapsi piste fi

Servussa on yksi jännä piirre: voit törmätä uuteen ja vanhaan maailmaan ja törmäätkin ehkäpä. ;-)
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Laitoimpa taas serverin pystyyn, kun ei muuta tuntunut olevan enää päällä. MaGetzUbin ja Frozenin kanssa ollaan siellä nyt pari viime päivää rakennettu linnaa. Serverille pääsemiseksi minun pitää laittaa halukkaan whitelistille, koska en halua serverille yhtään ylimääräistä porukkaa tuhoamaan paikkoja. Serverillä on mobit päällä, mutta me olemme pelanneet creative modissa. Serveri on pääasiassa auki 24/7, joskin en välttämättä uskalla jättää serveriä pyörimään itsekseen esimerkiksi hiihtoloman ajaksi, kun en ole kotosalla, mutta serverin pitäisi olla päällä aina kun olen kotona. Kaista on (tavalliseen tapaan) rajallinen, joka on osa syynä whitelistin käyttöön. Mega ei riitä loputtomiin, mutta sillä selviää kun pelaajien määrä ei nouse kovin korkeaksi. Lagia ei ole ainakaan vielä esiintynyt, joskin pelaajia on ollut paikalla korkeintaan 3 ja kaikki ovat olleet lisäksi samalla alueella. Jonkinlaista pätkintää on havaittu, mutta se taitaa olla clientside bugi valojen kanssa, jotka kyllä tuntuvat bugaavan tässä versiossa.

Jos siis haluat käväistä serverillä, niin laita minulle yksityisviesti minecraft-tunnuksesi kera, niin laitan paluu viestissä serverin ip:n ja lisään sinut whitelistille. Serverin versio on 12w07b.

Tässä vielä kuva linnasta, jota olemme rakentamassa:
Kuva linnasta
Kuva linnasta
2012-02-22_19.03.17.png (1.15 MiB) Viewed 16855 times
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Minecraft

Post by axu »

Aikas komean näköinen linna teillä, otattekin heti hyödyn kasvaneesta korkeusrajoituksesta.
Tässä uudessa versiossa (tai ainakin snapshotissa) pilvet ovat jälleen palanneet riesaksi. Toivottavasti kehittäjät tällä kertaa ratkaisevat ongelman sen kiertämisen sijaan (netissä on pyörinyt yksi hyvä ehdotus, miten pilvet voidaan häivyttää vuorten kohdalta ja esim. aavikoilta ilman raskasta simuloimista)...
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Jes, latexin servulla oli joskus eri hauskaa, YV tulossa..
Image
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Minecraftistä on tullut uusi weekly build ja päivitin serverin. Eli ladatkaapas tekin uusin versio, niin pääsette serverille.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Serverini tulee pyörimään myös ensiviikon, jolloin olen lomailemassa. Sinä aikana saattaa tulla minecraftiin päivityksiä, joita en välttämättä saa asennettua ainakaan välittömästi. Mutta koitan PuTTY:n avulla saada hoidettua sen.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Minecraft

Post by naputtelija »

Hieno screenshotti linnasta
2012-02-27_09.31.09.png
2012-02-27_09.31.09.png (298.35 KiB) Viewed 16682 times
EDIT:

Vähän widescreeniksi meni mutta menköön...

<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Minecraft

Post by MaGetzUb »

naputtelija wrote:Hieno screenshotti linnasta
*KUVA*
EDIT:

Vähän widescreeniksi meni mutta menköön...

Jep eli tuolta se palatsi aka. the Masterpiece näyttää, Palatsin on suunnitellut minä, ja sitten sitä on ollut rakentamassa eräs IRL kaverini sekä Frozen ja Latexi95. :) Sitten noita torneja, sekä vallia on ollut samainen IRL kaverini sekä Latexi95 ja Frozen tekemässä, itse olen keskittynyt pääosin tuohon palatsiin. :D
EDIT:

Nyt on korjattu, ei pitäisi tulla väärinymmärryksiä. Frozen on kyllä IRL kaverini. :D Sitäpaitsi olisin tehnyt näin, jos olisin halunnut listata IRL kaverini: "IRL kaverini: Frozen ja Latexi95" ;)

Last edited by MaGetzUb on Mon Feb 27, 2012 5:10 pm, edited 4 times in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Minecraft

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:- -IRL kaverini, Frozen ja Latexi95 - - IRL kaverini, Latexi95 ja Frozen
En tiennytkään, että Frozen ja Latexi95 ovat IRL kavereitasi.
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Minecraft

Post by Pate5 »

Chaosworm wrote:
MaGetzUb wrote:- -IRL kaverini, Frozen ja Latexi95 - - IRL kaverini, Latexi95 ja Frozen
En tiennytkään, että Frozen ja Latexi95 ovat IRL kavereitasi.
Jos sinulla on ongelmia selkeän suomen kielen lukemisessa, kannattaa jättää postaamatta. Jos sinulla ei ole mitään uutta asiaa, kannattaa jättää postaamatta. Jos ei aio kirjoittaa mitään muuta kuin lapsellista pilkunviilausta, kannattaa jättää postaamatta.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Minecraft

Post by Awaclus »

Pate5 wrote:
Chaosworm wrote:
MaGetzUb wrote:- -IRL kaverini, Frozen ja Latexi95 - - IRL kaverini, Latexi95 ja Frozen
En tiennytkään, että Frozen ja Latexi95 ovat IRL kavereitasi.
Jos sinulla on ongelmia selkeän suomen kielen lukemisessa, kannattaa jättää postaamatta. Jos sinulla ei ole mitään uutta asiaa, kannattaa jättää postaamatta. Jos ei aio kirjoittaa mitään muuta kuin lapsellista pilkunviilausta, kannattaa jättää postaamatta.
Jos sinulla on ongelmia taitavan huumorin ymmärtämisessä, kannattaa jättää viestini lukematta.
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Minecraft

Post by Jare »

Voitteko nyt oikeasti palata aiheeseen? Seuraavista aiheeseen liittymättömistä viesteistä tulee varoituksia.
Post Reply