Offtopic (I/2011)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Feuer »

Asteikko 0-3, muistaakseni olimme eka vuosikurssi joka pääsi käymään kouluamme tuolla asteikolla.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Awaclus »

Itse sain peruskoulun päättötodistuksesta lukuaineiden keskiarvoksi vain 8,25, koska ei ollut minkäänlaista motivaatiota opiskella kun kerran Taikkariin riittää 7,3, stipendille ei ollut minulla minkäänlaista käyttöä (siitä olisi saanut 70€ eli toisin sanoen yhden Force of Willin), joten halusin jättää sen sille henkilölle, joka sen sitten saikin, ja koska tiedän ilman numeroitakin olevani koulun paras oppilas.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic (I/2011)

Post by temu92 »

Lakki tuli enkä keskiarvoa ole laskenut/jaksanut laskea. Stipendin sain kans à 400€, mutta sekin oli "palkka" nettisivujen teosta. Jotka on vielä toistaiseks keskeneräset :e

YO:sta tulokset, jos kiinnostaa, olivat: Englanti E, Matikka ja Äikkä C ja Yhteiskuntaoppi A, 1 points vaille hylätty :o
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by MrMonday »

Kun itse aikoinaan peruskoulusta pääsin, niin repäisin 500€ stipendin, mikä oli hyvin ihmeellistä, kun en mielestäni mikään huippuoppilas ollut :) Onneksi olkoon kaikille, jotka saivat koulut kunnialla päätökseen ;)
User avatar
Kille
Active Member
Posts: 249
Joined: Wed Aug 26, 2009 3:50 pm
Location: Juankoski

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Kille »

Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo 9,65 ja stipendeistä 145€ sekä 100€ lahjakortti paikalliseen tietokoneliikkeeseen ;)
ZEPPELIN
Jatkoa tulossa... tällä kertaa lataus ei kestä viikkoa
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Latexi95 »

MrMonday wrote:Kun itse aikoinaan peruskoulusta pääsin, niin repäisin 500€ stipendin, mikä oli hyvin ihmeellistä, kun en mielestäni mikään huippuoppilas ollut :) Onneksi olkoon kaikille, jotka saivat koulut kunnialla päätökseen ;)
Missä ihmeessä on noin suuria stipendejä? Minun tuo 100€:n stipendi oli toiseksi suurin mitä oli jaossa. En saannut siis kuin yhden stipendin. Olisin kyllä halunnut saada matemaattis-luonnontieteiden stipendin(118€), mutta jostain syystä en saannut sitä. :cry:
Dimple
Active Member
Posts: 103
Joined: Wed Nov 17, 2010 5:43 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Dimple »

Chaosworm wrote:Itse sain peruskoulun päättötodistuksesta lukuaineiden keskiarvoksi vain 8,25, koska ei ollut minkäänlaista motivaatiota opiskella kun kerran Taikkariin riittää 7,3, stipendille ei ollut minulla minkäänlaista käyttöä (siitä olisi saanut 70€ eli toisin sanoen yhden Force of Willin), joten halusin jättää sen sille henkilölle, joka sen sitten saikin, ja koska tiedän ilman numeroitakin olevani koulun paras oppilas.
Ylimielinen? Siitäkin voi olla montaa mieltä, onko paras oppilas sellainen, joka pärjää kokeissa lukematta, vai sellainen, joka hoitaa hommansa säntillisesti... Tosin peruskoulun todistuksella nyt ei ole juuri mitään väliä. Jos pääsee seuraavaan laitokseen sisään, sillä ei tee enää yhtään mitään.

Oma peruskoulun päättötodistuksen kaikkien aineiden keskiarvo oli vähän alle 9,5, lukuaineiden oli tasan 9,5. Lukion päättötodistuksesta en edes keskiarvoa vaivautunut laskemaan (sillä on vielä vähemmän merkitystä, jos ei hae ammattikorkeisiin). Taisi olla vähän yli ysin, huonompi kuin peruskoulun joka tapauksessa. Kirjoitin pitkästä matikasta, enkusta ja äikästä E:t ja fysiikasta M:n. Fysiikasta oli todistuksessa kymppi, että se meni hitusen riman alle ;D. Ainoa millä loppujen lopuksi oli merkitystä oli pitkän matikan E, jolla pääsin suoraan sisään.
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by legend »

Uskokaan tai älkää, mut lukuaineiden keskiarvo oli 10.0. Ei se hankala oo saada, pitää vaa lukea paljon kokeisiin. Ainoo mihin ei voi aina vaikuttaa on matikka ja kielet. (oon seiskal)
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Sami345 »

Kaikkien aineiden keskiarvo oli minulla 9.27 ja lukuaineiden keskiarvo oli 9.64. Kahdeksannelta luokalta siis pääsin. Sain stipendin 45e.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
User avatar
Execute
Active Member
Posts: 110
Joined: Fri Feb 11, 2011 6:41 pm

Offtopic (I/2011)

Post by Execute »

Noista arvosanoista...

En jaksanut keskiarvoa laskea, mutta tuli yhdeksän: ysiä. Heh. Ihan hyvin.
SpaceCraft on kokopitkä peli! Nyt ladattavissa! Tsekkaa!
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic (I/2011)

Post by TheDuck »

Execute wrote:Noista arvosanoista...

En jaksanut keskiarvoa laskea, mutta tuli yhdeksän: ysiä. Heh. Ihan hyvin.
Äidinkieli ei taida kuulua tähän joukkoon?
^^
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (I/2011)

Post by MaGetzUb »

Jos saat 9 luokalla ysejä se on iha hyvi mut ala-asteilla niitä tulee vähä niinku luonnostaa. :P
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Kumiankka
Member
Posts: 65
Joined: Wed May 18, 2011 5:17 pm
Location: Artjärvi

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Kumiankka »

Seiskaluokka takana, keskiarvoksi tuli 9,0625. Kympit tulivat: enkusta, historiasta, matikasta, fysiikasta, kemiasta ja musiikista. Ysejä oli 6 ja loput kaseja. Ja yksiinkään kokeisiin en lukenut. Opettajat eivät tosin tahtoneet sitä uskoa... :lol:
User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Nameless_One »

Pääsin yhdeksännelle luokalle 8,1 keskiarvolla(lukuaineiden keskiarvo oli tasan 9) ilman minkäänlaista stipendiä.
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic (I/2011)

Post by Pettis »

Valitettavasti sillä peruskoulun paperilla ei tee juurikaan mitään.

Mutta onnittelut koulunsa päättäneille. Ne jotka ei päättäny, niin eipä siin ole mitään onniteltavaa.

Nimimerkki: työelämässä 2 vuotta ollut.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Offtopic (I/2011)

Post by tuhoojabotti »

Ite en laskenu keskiarvoa, mut matikast viiden kympin putki meneillää @ lukio. :) Onnea kaikille, ja hyviä lomia!
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by esa94 »

Heikot menee alle 9,6 ka:lla lukioon.

Itellä laski tänä ekana vuonna lukuaineet, taitaa olla 8,9 nyt. En laskenut mutta veikaanpa että on (kaks kasia, yks kymppi, loput ysejä. Mun mielestä)
KilledWhale
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 545
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:43 pm
Location: Liminka

Re: Offtopic (I/2011)

Post by KilledWhale »

Pettis wrote:Valitettavasti sillä peruskoulun paperilla ei tee juurikaan mitään.

Mutta onnittelut koulunsa päättäneille. Ne jotka ei päättäny, niin eipä siin ole mitään onniteltavaa.

Nimimerkki: työelämässä 2 vuotta ollut.
On sillä se merkitys että mihin lukioon pääsee.
Itse ainakin käyn mielummin lukiota missä on korkeampi keskiarvoraja ja jossa ihmiset ovat edes hieman motivoituneempia.
Lähilukioon kun pääsivät nekin keille ei amispaikkaa todistuksen huonouden vuoksi auennut...
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä

cbFUN Kello
cbSDL
Whale.dy.fi

<@cce> miltäs tuntuu olla suomen paras
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by MrMonday »

Latexi95 wrote:
MrMonday wrote:Kun itse aikoinaan peruskoulusta pääsin, niin repäisin 500€ stipendin, mikä oli hyvin ihmeellistä, kun en mielestäni mikään huippuoppilas ollut :) Onneksi olkoon kaikille, jotka saivat koulut kunnialla päätökseen ;)
Missä ihmeessä on noin suuria stipendejä? Minun tuo 100€:n stipendi oli toiseksi suurin mitä oli jaossa. En saannut siis kuin yhden stipendin. Olisin kyllä halunnut saada matemaattis-luonnontieteiden stipendin(118€), mutta jostain syystä en saannut sitä. :cry:
Jyväskylässä kävin ysiluokan, siellä jaettiin jonkun minkälie rahaston tai jonkun toimesta.. ei muista mistä se tuli, ko saat viis sataa sileenä käteen, niin ei paljoa kiinnosta että mistä hyvästä :D
User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 6:59 pm

Re: Offtopic (I/2011)

Post by ItzRaines »

Kui hemmetis pojat repäsöö yli 9 ka. Huhhuh. Itelläkin juuri peruskoulu loppui. Katsotaan mihin päästään jatko-opiskelemaan.
Lompakossa 70 € enemmän rahaa.
Nimimerkillä: ka juuri yli 8.
Locked