Tyhmät kysymykset (I/2011)
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Käsittääkseni tässä puhuttiin suorakulmaisista spriteistä, ei tileistä. Jos näin on, toimii homma juuri kuten Dimplen esimerkissä. Joudut vain piirtämään hahmon hieman ylemmäs.
Eli jos Dimplen esimerkissä hahmo olisi piirretty kohtaan x; y, ja tilekoko olisi 16x16, joudut sinä piirtämään hahmon (koko 16x24) kohtaan x, y + (-12). Laskin sen näin: siirto_y = origo_y - ( sprite_korkeus - tile_korkeus ) / 2 - tile_korkeus / 2. Tämä on siis ruutukoordinaateilla.
Eli jos Dimplen esimerkissä hahmo olisi piirretty kohtaan x; y, ja tilekoko olisi 16x16, joudut sinä piirtämään hahmon (koko 16x24) kohtaan x, y + (-12). Laskin sen näin: siirto_y = origo_y - ( sprite_korkeus - tile_korkeus ) / 2 - tile_korkeus / 2. Tämä on siis ruutukoordinaateilla.
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Miten voisi tehdä niin että typen kaikki objektit olisivat törmäyksentunnistuksessa keskenään
niin että viholliset eivät mene toistensa päälle
niin että viholliset eivät mene toistensa päälle
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Jep, olisi ehkä pitänyt mainita edellisessä viestissä, että spriten ei tarvitse olla neliö: vain tilen koolla on merkitystä. Kiitos Jonezille selvennyksestä.
Periaatteessa tarvitset vain kaksi sisäkkäistä silmukkaa ja tarkistat ovatko sen hetkisessä tarkastelussa olevat objektit päällekäin (jos objektit eivät ole samat). Se, miten se törmäys kannattaa tarkistaa, riippuu täysin siitä, minkälaisia ne törmäävät objektit ovat (suorakulmioita, pyöreitä, minkä muotoisia sattuu). Törmäykseen reagoiminenkin riippuu muusta koodista.
Btw. objektit eivät ole samat jos niillä on eri ID (pitää tietenkin itse toteuttaa). Toinen vaihtoehto on käyttää koordinaatteja. Jos vihollisten ei pitäisi päästä toistensa päälle, on aika epätodennäköistä, että kahden vihun koordinaatit olisivat täsmälleen samat.
Törmäyksentunnistuksen ei pitäisi olla hirveän hankala. Tosin en kyllä tiedä, miten se tehdään objekteilla, koska teen sen itse aina käsin.timpe99 wrote:Miten voisi tehdä niin että typen kaikki objektit olisivat törmäyksentunnistuksessa keskenään
niin että viholliset eivät mene toistensa päälle
Periaatteessa tarvitset vain kaksi sisäkkäistä silmukkaa ja tarkistat ovatko sen hetkisessä tarkastelussa olevat objektit päällekäin (jos objektit eivät ole samat). Se, miten se törmäys kannattaa tarkistaa, riippuu täysin siitä, minkälaisia ne törmäävät objektit ovat (suorakulmioita, pyöreitä, minkä muotoisia sattuu). Törmäykseen reagoiminenkin riippuu muusta koodista.
Btw. objektit eivät ole samat jos niillä on eri ID (pitää tietenkin itse toteuttaa). Toinen vaihtoehto on käyttää koordinaatteja. Jos vihollisten ei pitäisi päästä toistensa päälle, on aika epätodennäköistä, että kahden vihun koordinaatit olisivat täsmälleen samat.
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Tässä on esimerkkitimpe99 wrote:Miten voisi tehdä niin että typen kaikki objektit olisivat törmäyksentunnistuksessa keskenään
niin että viholliset eivät mene toistensa päälle
Code: Select all
SCREEN 800,600
Type BOTS
Field speed
Field hp
Field obj
EndType
guy=LoadObject("media\guy.bmp",32)
ShowObject guy,OFF
Repeat
luo+1
If luo>2
luo=0
newbot.BotS= New(BotS)
newBot\obj=CloneObject(guy)
PositionObject newBot\obj,Rand(-100,100),Rand(-100,100)
RotateObject newbot\obj,Rand(0,360)
newbot\hp=Rand(300,500)
newbot\speed=Rand(3,5)
For e.bots = Each bots
If e<>newbot Then
SetupCollision e\obj,newbot\obj,1,1,2
SetupCollision newbot\obj,e\obj,1,1,2
EndIf
Next e
EndIf
For iBot.BotS= Each BotS
ibot\hp-1
MoveObject ibot\obj,ibot\speed
If ibot\hp<1 Then
DeleteObject ibot\obj
Delete ibot
EndIf
Next ibot
DrawScreen
Forever
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Kiitos paljon
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Vasta aloitin käyttää coolbasic ja tuli pieni ongelma vastaan. Yritin ihan harjoitukseksi tehdä sellaista teleporttia, että aseella voi ampua kaksi eri teleporttia ja, kun ukon ja teleportin välillä havaitaan törmäys, ukko siirtyisi toisen teleportin luo. (vrt. portal ) En kuitenkaan saa tuota millään toimimaan
Yritin tehdä noilla törmäyksillä ja myös objectoverlapilla mutta molemmilla tuli "memory access violation". Osaisiko joku sanoa mikä tuossa on pielessä? Tiedän että ton varmaan pystyis tekee paljon lyhyemminkin
Code: Select all
FrameLimit 60
ukko = LoadObject ("media\soldier.bmp",72)
hiiri = LoadObject ("media\crosshair.bmp",72)
pati=LoadObject("Media\bullet.bmp")
ShowObject pati, OFF
teleportti=LoadObject("media\cow.bmp",72)
ShowObject(teleportti), OFF
teleportti2=LoadObject("media\fireball.bmp",72)
ShowObject(teleportti2), OFF
reload=2
Repeat
ShowMouse OFF
PositionObject hiiri, MouseWX(), MouseWY()
PointObject ukko, hiiri
If UpKey() Then MoveObject ukko,1.75
If DownKey() Then MoveObject ukko,-1.75
If RightKey() Then MoveObject ukko,0,1.5
If LeftKey() Then MoveObject ukko,0,-1.5
If MouseHit(1) And reload=2 Then
tele1=CloneObject(teleportti)
CloneObjectPosition tele1, ukko
CloneObjectOrientation tele1, ukko
MoveObject tele1, 100
SetupCollision tele1, ukko,2,2,2
SetupCollision ukko, tele1,2,2,2
reload=1
EndIf
If MouseHit(2) And reload=1 Then
tele2=CloneObject(teleportti2)
CloneObjectPosition tele2, ukko
CloneObjectOrientation tele2, ukko
MoveObject tele2, 100
SetupCollision tele2, ukko,2,2,2
SetupCollision ukko, tele2,2,2,2
reload=0
EndIf
If reload=0 And MouseHit(1) Then
DeleteObject tele1
tele1=CloneObject(teleportti)
CloneObjectPosition tele1, ukko
CloneObjectOrientation tele1, ukko
MoveObject tele1, 100
SetupCollision tele1, ukko,2,2,2
SetupCollision ukko, tele1,2,2,2
EndIf
If reload=0 And MouseHit(2) Then
DeleteObject tele2
tele2=CloneObject(teleportti2)
CloneObjectPosition tele2, ukko
CloneObjectOrientation tele2, ukko
MoveObject tele2, 100
SetupCollision tele2, ukko,2,2,2
SetupCollision ukko, tele2,2,2,2
EndIf
For i=1 To CountCollisions(tele1)
If GetCollision(tele1,i) Then
PositionObject ukko, ObjectX(tele2),ObjectY(tele2)
EndIf
Next i
For p=1 To CountCollisions(tele2)
If GetCollision(tele2,p) Then
PositionObject ukko, ObjectX(tele1),ObjectY(tele1)
EndIf
Next p
DrawScreen
Forever
Yritin tehdä noilla törmäyksillä ja myös objectoverlapilla mutta molemmilla tuli "memory access violation". Osaisiko joku sanoa mikä tuossa on pielessä? Tiedän että ton varmaan pystyis tekee paljon lyhyemminkin
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Dääämmm... Joku ei ehtiny ensin... mut sillä oli parempi vastaus =DDDespi10 wrote:Vasta aloitin käyttää coolbasic ja tuli pieni ongelma vastaan. Yritin ihan harjoitukseksi tehdä sellaista teleporttia, että aseella voi ampua kaksi eri teleporttia ja, kun ukon ja teleportin välillä havaitaan törmäys, ukko siirtyisi toisen teleportin luo. (vrt. portal ) En kuitenkaan saa tuota millään toimimaanCode: Select all
FrameLimit 60 ukko = LoadObject ("media\soldier.bmp",72) hiiri = LoadObject ("media\crosshair.bmp",72) pati=LoadObject("Media\bullet.bmp") ShowObject pati, OFF teleportti=LoadObject("media\cow.bmp",72) ShowObject(teleportti), OFF teleportti2=LoadObject("media\fireball.bmp",72) ShowObject(teleportti2), OFF reload=2 Repeat ShowMouse OFF PositionObject hiiri, MouseWX(), MouseWY() PointObject ukko, hiiri If UpKey() Then MoveObject ukko,1.75 If DownKey() Then MoveObject ukko,-1.75 If RightKey() Then MoveObject ukko,0,1.5 If LeftKey() Then MoveObject ukko,0,-1.5 If MouseHit(1) And reload=2 Then tele1=CloneObject(teleportti) CloneObjectPosition tele1, ukko CloneObjectOrientation tele1, ukko MoveObject tele1, 100 SetupCollision tele1, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele1,2,2,2 reload=1 EndIf If MouseHit(2) And reload=1 Then tele2=CloneObject(teleportti2) CloneObjectPosition tele2, ukko CloneObjectOrientation tele2, ukko MoveObject tele2, 100 SetupCollision tele2, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele2,2,2,2 reload=0 EndIf If reload=0 And MouseHit(1) Then DeleteObject tele1 tele1=CloneObject(teleportti) CloneObjectPosition tele1, ukko CloneObjectOrientation tele1, ukko MoveObject tele1, 100 SetupCollision tele1, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele1,2,2,2 EndIf If reload=0 And MouseHit(2) Then DeleteObject tele2 tele2=CloneObject(teleportti2) CloneObjectPosition tele2, ukko CloneObjectOrientation tele2, ukko MoveObject tele2, 100 SetupCollision tele2, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele2,2,2,2 EndIf For i=1 To CountCollisions(tele1) If GetCollision(tele1,i) Then PositionObject ukko, ObjectX(tele2),ObjectY(tele2) EndIf Next i For p=1 To CountCollisions(tele2) If GetCollision(tele2,p) Then PositionObject ukko, ObjectX(tele1),ObjectY(tele1) EndIf Next p DrawScreen Forever
Yritin tehdä noilla törmäyksillä ja myös objectoverlapilla mutta molemmilla tuli "memory access violation". Osaisiko joku sanoa mikä tuossa on pielessä? Tiedän että ton varmaan pystyis tekee paljon lyhyemminkin
Last edited by legend on Thu Apr 28, 2011 7:55 pm, edited 1 time in total.
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Korjasin koodisi tai ehkä pikemminkin kirjoitin sen uudestaan. En jaksanut selvitellä miten koodisi toimii, joten tein teleportti systeemin kokonaan uusiksi. Miksi muuten koodissasi on teleporttiklooneja? Voisit käyttää suoraan varsinaisia objekteja.espi10 wrote:Vasta aloitin käyttää coolbasic ja tuli pieni ongelma vastaan. Yritin ihan harjoitukseksi tehdä sellaista teleporttia, että aseella voi ampua kaksi eri teleporttia ja, kun ukon ja teleportin välillä havaitaan törmäys, ukko siirtyisi toisen teleportin luo. (vrt. portal ) En kuitenkaan saa tuota millään toimimaanCode: Select all
FrameLimit 60 ukko = LoadObject ("media\soldier.bmp",72) hiiri = LoadObject ("media\crosshair.bmp",72) pati=LoadObject("Media\bullet.bmp") ShowObject pati, OFF teleportti=LoadObject("media\cow.bmp",72) ShowObject(teleportti), OFF teleportti2=LoadObject("media\fireball.bmp",72) ShowObject(teleportti2), OFF reload=2 Repeat ShowMouse OFF PositionObject hiiri, MouseWX(), MouseWY() PointObject ukko, hiiri If UpKey() Then MoveObject ukko,1.75 If DownKey() Then MoveObject ukko,-1.75 If RightKey() Then MoveObject ukko,0,1.5 If LeftKey() Then MoveObject ukko,0,-1.5 If MouseHit(1) And reload=2 Then tele1=CloneObject(teleportti) CloneObjectPosition tele1, ukko CloneObjectOrientation tele1, ukko MoveObject tele1, 100 SetupCollision tele1, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele1,2,2,2 reload=1 EndIf If MouseHit(2) And reload=1 Then tele2=CloneObject(teleportti2) CloneObjectPosition tele2, ukko CloneObjectOrientation tele2, ukko MoveObject tele2, 100 SetupCollision tele2, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele2,2,2,2 reload=0 EndIf If reload=0 And MouseHit(1) Then DeleteObject tele1 tele1=CloneObject(teleportti) CloneObjectPosition tele1, ukko CloneObjectOrientation tele1, ukko MoveObject tele1, 100 SetupCollision tele1, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele1,2,2,2 EndIf If reload=0 And MouseHit(2) Then DeleteObject tele2 tele2=CloneObject(teleportti2) CloneObjectPosition tele2, ukko CloneObjectOrientation tele2, ukko MoveObject tele2, 100 SetupCollision tele2, ukko,2,2,2 SetupCollision ukko, tele2,2,2,2 EndIf For i=1 To CountCollisions(tele1) If GetCollision(tele1,i) Then PositionObject ukko, ObjectX(tele2),ObjectY(tele2) EndIf Next i For p=1 To CountCollisions(tele2) If GetCollision(tele2,p) Then PositionObject ukko, ObjectX(tele1),ObjectY(tele1) EndIf Next p DrawScreen Forever
Yritin tehdä noilla törmäyksillä ja myös objectoverlapilla mutta molemmilla tuli "memory access violation". Osaisiko joku sanoa mikä tuossa on pielessä? Tiedän että ton varmaan pystyis tekee paljon lyhyemminkin
Ihanaa kun ei tarvinnut muistuttaa ensikertalaiselle sisennyksestä.
Code: Select all
FrameLimit 60
ukko = LoadObject ("media\soldier.bmp",72)
hiiri = LoadObject ("media\crosshair.bmp",72)
pati=LoadObject("Media\bullet.bmp")
ShowObject pati, OFF
teleportti1=LoadObject("media\cow.bmp",72)
ShowObject(teleportti1), OFF
teleportti1koko = 30 //Teleportin koon säde
teleportti2=LoadObject("media\fireball.bmp",72)
ShowObject(teleportti2), OFF
teleportti2koko = 30 //Teleportin koon säde
reload=2
odota As Byte = 0
Repeat
ShowMouse OFF
PositionObject hiiri, MouseWX(), MouseWY()
PointObject ukko, hiiri
If UpKey() Then MoveObject ukko,1.75
If DownKey() Then MoveObject ukko,-1.75
If RightKey() Then MoveObject ukko,0,1.5
If LeftKey() Then MoveObject ukko,0,-1.5
If MouseHit(1) Then
ShowObject teleportti1,ON
ScreenPositionObject teleportti1,MouseX(),MouseY()
odota = 1
ElseIf MouseHit(2)
ShowObject teleportti2,ON
ScreenPositionObject teleportti2,MouseX(),MouseY()
odota = 1
EndIf
If odota = 0 Then
If Distance2(teleportti1,ukko) < teleportti1koko Then
CloneObjectPosition ukko,teleportti2
odota = 1
ElseIf Distance2(teleportti2,ukko) < teleportti2koko
CloneObjectPosition ukko,teleportti1
odota = 1
EndIf
Else
If Distance2(teleportti1,ukko) > teleportti1koko And Distance2(teleportti2,ukko) > teleportti2koko Then odota = 0
EndIf
DrawScreen
Forever
Jos odota on 0 ja ukkojonkun teleportin päällä se siirretään toiselle teleportille. Toivottavasti ymmärsit selitykseni ja tervetuloa foorumeille.
EDIT:
legend, huomasitko, että tele1 ja tele2 ovat klooneja teleporttista ja teleportti2:sta? Mutta joo MAV tulee, kun koitat tarkistaa törmäyksiä tele1:lle ja tele2:lle, vaikka niitä ei ole vielä edes luotu(hiirtä ei ole painettu).
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Kiitos! Paljon toimivampi ja lyhyempi ratkaisu. En tullu yhtään ajatelleks sitä että toi tyyppihän jäis pomppimaan niitten teleporttien välille
Tohon MAViin vielä että voisiko sen korjata vaikka sillä että tekis jonkun Goto rakenteen. Eli vasta sen jälkeen kun telet luotu niin hyppäisi tuohon törmäysten tarkistukseen?
Tohon MAViin vielä että voisiko sen korjata vaikka sillä että tekis jonkun Goto rakenteen. Eli vasta sen jälkeen kun telet luotu niin hyppäisi tuohon törmäysten tarkistukseen?
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Goto rakenne olisi mahdollinen (ja niin se itse asiassa joka tapauksessa käytännössä tekee, kun se käännetään konekielelle) mutta if-rakenne olisi paljon nätimpi. Eli esim. jotenkin näin:
Code: Select all
tele1_aktivoitu = false
Repeat
....
If reload=0 And MouseHit(1) Then
tele1_aktivoitu = true
DeleteObject tele1 'Tämä on kyllä aika sotku, mutta en nyt puutu siihen
tele1=CloneObject(teleportti)
CloneObjectPosition tele1, ukko
CloneObjectOrientation tele1, ukko
MoveObject tele1, 100
SetupCollision tele1, ukko,2,2,2
SetupCollision ukko, tele1,2,2,2
EndIf
...
If tele1_aktivoitu = true Then
For i=1 To CountCollisions(tele1)
If GetCollision(tele1,i) Then
PositionObject ukko, ObjectX(tele2),ObjectY(tele2)
EndIf
Next i
EndIf
...,
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Niinno tarkoitus vain oli saada hieman harjotusta tosta koodauksesta niin halusin vaan tietää että miten tuon voi tehdä tolla mun alottamalla tavalla. En tota missään kumminkaan enää käytä. Kiitos kun kerroit miten tuo onnistuu
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Mistä pystyy coolbasic classic version lataamaan ?
(tai v3)
(tai v3)
Aloittelija koodari joka
KOTISIVU
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Ei mistään. Kumpikaan niistä ei ole vielä valmis.Laurenzo wrote:Mistä pystyy coolbasic classic version lataamaan ?
(tai v3)
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Yritin tehä noita harjotustehtäviä tosta coolbasicista ja pääsin tohon lottoon asti ja sain tämmösen väännön tehtyy:
Aloin vaan miettiä että onko tossa nyt ihan oikea todennäköisyys sittenkään kun noi randomit riippuu toisistaan Ja mikä ois se yksinkertasin tapa?
Onko noihin harjotustehtäviin vastauksia muuten jossain?
EDIT: ja sitten vielä semmonen kysymys et voiko laittaa AND ja OR komentoihin jotenkin sulkeita tyyliin
IF a AND (b OR c) THEN ....
Code: Select all
Repeat
num1=Rand(1,num2-1)
num2=Rand(num1+1,num3-1)
num3=Rand(num2+1,num4-1)
num4=Rand(num3+1,num5-1)
num5=Rand(num4+1,num6-1)
num6=Rand(num5+1,num7-1)
num7=Rand(num6+1,49)
If KeyHit(156) Then
AddText "oikea rivi:" + num1 + "," + num2 + "," + num3 + "," + num4 + "," + num5 + "," + num6 + "," + num7
EndIf
DrawScreen
Forever
Onko noihin harjotustehtäviin vastauksia muuten jossain?
EDIT: ja sitten vielä semmonen kysymys et voiko laittaa AND ja OR komentoihin jotenkin sulkeita tyyliin
IF a AND (b OR c) THEN ....
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Tässä eräs tapa. Ajatuksena siis se että mikäli uutta numeroa arvottaessa huomataan että se on jo käytetty arvotaan numero uudelleen.espi10 wrote:Aloin vaan miettiä että onko tossa nyt ihan oikea todennäköisyys sittenkään kun noi randomit riippuu toisistaan Ja mikä ois se yksinkertasin tapa?
Code: Select all
//varataan taulukot arvotuille numeroille
//sekä taulukko johon voidaan merkata käytetyt (=arvotut)
//numerot
Dim ValitutNumerot(7)
Dim NumerotKäytetty(49)
//aloitetaan numerosta 1
arvottavaNumero = 1
//jatketaan silmukan suoritusta niin kauan
//kunnes viimeinenkin numero on arvottu
While ValitutNumerot(7)=0
//arvotaan numero joukosta
kokeiltavaArvo = Rand(1,49)
//arvotaan uudelleen ja uudelleen
//jos kokeiltavaArvo on jo käytetty
While NumerotKäytetty(kokeiltavaArvo)=1
kokeiltavaArvo = Rand(1,49)
Wend
//kun päästään tänne on löydetty sopiva arvo
//merkataan se käytetyksi
NumerotKäytetty(kokeiltavaArvo) = 1
//ja lisätään arvottuiden numeroiden taulukkoon
ValitutNumerot(arvottavaNumero) = kokeiltavaArvo
//siirrytään seuraavaan numeroon
arvottavaNumero = arvottavaNumero + 1
Wend
//tulostetaan numerot
txt$ = "Illan lottonumerot ovat: "
For i=1 To 7
txt$=txt$+ValitutNumerot(i)+" "
Next i
Print txt$
WaitKey
Täältä löytyy harjoitustehtäviin vastauksia.espi10 wrote:Onko noihin harjotustehtäviin vastauksia muuten jossain?
EDIT: ja sitten vielä semmonen kysymys et voiko laittaa AND ja OR komentoihin jotenkin sulkeita tyyliin
IF a AND (b OR c) THEN ....
Voit käyttää sulkeita juurikin noin kuin kirjoitit. (:
-
- Newcomer
- Posts: 2
- Joined: Fri Apr 29, 2011 7:24 pm
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Olen juuri aloittanut CB:n käytön, mutta heti tuli vastaan ongelma. En nimittäin pysty ajamaan ohjelmaa F5:lla. Käytössäni on Windows XP x32.
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Vähän tarkennusta kiitos. Mitä tapahtuu, kun painat F5:sta? Vai tapahtuuko mitään? Suosittelen myös katsomaan "Usein ihmetellyt ongelmat" -listaa erityisesti 2. kohtaa. Ehkä virustorjunta ohjelma estää CB:tä?LeeMeister96 wrote:Olen juuri aloittanut CB:n käytön, mutta heti tuli vastaan ongelma. En nimittäin pysty ajamaan ohjelmaa F5:lla. Käytössäni on Windows XP x32.
-
- Newcomer
- Posts: 2
- Joined: Fri Apr 29, 2011 7:24 pm
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Mitään ei tapahdu ja linkistäsi ei valitettavasti ollut apua.Latexi95 wrote:Vähän tarkennusta kiitos. Mitä tapahtuu, kun painat F5:sta? Vai tapahtuuko mitään? Suosittelen myös katsomaan "Usein ihmetellyt ongelmat" -listaa erityisesti 2. kohtaa. Ehkä virustorjunta ohjelma estää CB:tä?LeeMeister96 wrote:Olen juuri aloittanut CB:n käytön, mutta heti tuli vastaan ongelma. En nimittäin pysty ajamaan ohjelmaa F5:lla. Käytössäni on Windows XP x32.
Re: Tyhmät kysymykset (I/2011)
Mitä virustentorjuntaohjelmaa käytät? Oletko kokeillut asentaa CoolBasicin uudelleen, jos siitä olisi apua?LeeMeister96 wrote:Mitään ei tapahdu ja linkistäsi ei valitettavasti ollut apua.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com