Oli tylsää: (en ihan oikeasti huijannut mitenkään)
nimetön.jpg
Nyt peli oli jo aika hauska. Jos peliä ei oltu helpotettu tässä välissä mitenkään, niin väite siitä että Dark Knight olisi vaikeampi pelata kuin se tulimaagi, ei kylläkään pidä millään muotoa paikkaansa. Jos range-hirviöt osaisivat ampua, kääntyä, juosta karkuun ja kääntyä uudestaan ja toistaa tällaista sykliä niin kauan kuin mahdollista, niin sitten ehkä, mutta nyt kun ainoa hyöty rangesta on se, että pystyy aloittamaan damagen tekemisen muutamaa sekuntia aiemmin kuin meleehahmo, Dark Knight oli kyllä erittäin paljon helpompi pelata kuin viimeeksi kun pelasin tulimaagilla.
Parannusehdotuksia:
- Musiikit ja äänet
- Boss-tyyppisten vihollisten health näkyisi isommassa palkissa, joka pysyisi paikallaan jossain ruudun yläreunassa sen sijaan, että jää arvailuksi, kuinka paljon sitä healthia oikeasti onkaan kun bossi healthpalkkeineen tärisee kuin, hmm, tärisevä bossi.
- Olisi mukavaa, jos berserkin päällä ollessa Dark Knightiä ympäröisi jonkinlainen hieno juttu, josta tietää, miten kauan Berserk vaikuttaa.
- Missioneita olisi hyvä olla lisää, pelkän Grim Reaperin mätkiminen 20 levelin ajan oli aika tylsää.
- Jossain muuallakin kun hahmoa valittaessa olisi kiva lukea, mitkä attribuutit vaikuttavat mihinkin skilleihin.