Jaa meneillään olevat projektisi tai valmiit pelit muun yhteisön kanssa täällä.
-
Knoy
- Active Member
- Posts: 187
- Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm
Post
by Knoy » Sun Mar 27, 2011 4:19 pm
Kuva?
-
ukkeli
- Active Member
- Posts: 123
- Joined: Thu Jan 28, 2010 10:01 pm
Post
by ukkeli » Sun Mar 27, 2011 5:21 pm
Ihan hauska selviytymis räiske. Mutta 140 tatin jälkeen nähty. Kannattaa pistää lisää aseita. Vihuja oisi voinut olla enmmän. Jotkun hitaita, mutta paljo elämäisempiä. Jotkun salaman nopeita mutta kuolee yhdestä. Jotkut vahvoja mutta hitaita jne.
...
-
Bajamaja
- Newcomer
- Posts: 23
- Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm
Post
by Bajamaja » Sun Mar 27, 2011 5:35 pm
Kaikkeahan sitä aina voisi olla. :p
-
Knoy
- Active Member
- Posts: 187
- Joined: Fri Feb 12, 2010 11:50 pm
Post
by Knoy » Mon Mar 28, 2011 12:23 pm
Peli muistuttaa kovasti erstä omaa tekelettäni, Slayre nimistä peliä jossa ammuskeltiin zombeja.
+Grafiikat olivat mukavat
+Ei bugeja
+Kivi
-Suppea
EDIT:-Huono tähtäin. (Liian pieni, ei erotu hyvin taustasta(Jos siellä on liikaa kuolleita tatteja)
EDIT:Naputtelija, elä retuile.
Shellasta
Last edited by
Knoy on Mon Mar 28, 2011 1:33 pm, edited 1 time in total.
-
naputtelija
- Devoted Member
- Posts: 718
- Joined: Wed Nov 03, 2010 8:56 pm
- Location: Joku piste pohjoisessa.
Post
by naputtelija » Mon Mar 28, 2011 1:21 pm
Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
-
Awaclus
- Forum Veteran
- Posts: 2939
- Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Post
by Awaclus » Mon Mar 28, 2011 2:58 pm
naputtelija wrote:Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:
-
ItzRaines
- Active Member
- Posts: 211
- Joined: Sat Feb 05, 2011 7:59 pm
Post
by ItzRaines » Mon Mar 28, 2011 3:20 pm
Chaosworm wrote:naputtelija wrote:Knoy wrote:-Huono tähtein.
Minunkin tähteeni ovat yleensä huonoja
Ei tähteeni vaan tähteni :teach:
Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".
-
koodaaja
- Moderator

- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Post
by koodaaja » Mon Mar 28, 2011 5:37 pm
Niin hauskoja kuin sanaleikit ovatkin, keskitytäänpä taas aiheeseen :)
Kuten Knoy jo totesikin, peli on hyvä, mutta ei se valtavan syvä ole - erilaisia aseita, vihollisia tai ainakin suurempia sienimassoja alkaa kaivata varsin nopeasti. Itseäni ei tähtäimen koko haitannut, enemmän raatojen valtaisa valkoisuus. Ja resoluution valinta olisi mukava kanssa, tietysti taustakuvan koko vähän rajoittaa sen muokkailua. Mutta nämä on pieniä närppeitä, olennaisinta olisi saada lisää vaihtelua peliin.
-
esa94
- Guru
- Posts: 1855
- Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm
Post
by esa94 » Mon Mar 28, 2011 5:42 pm
ItzRaines wrote:Ei tähteni, koska sen pitäisi olla silloin "tähdin" tai "tähdein".
Tähtein tarkoittaa mielestäni "tähteitä".
Tähtein on joko 'tähteni' tai 'tähteiden kera'.
-
ItzRaines
- Active Member
- Posts: 211
- Joined: Sat Feb 05, 2011 7:59 pm
Post
by ItzRaines » Mon Mar 28, 2011 7:28 pm
Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn.

Onnittelen hienosta pelistä

-
TukeKoodi
- Active Member
- Posts: 142
- Joined: Thu Feb 03, 2011 8:40 pm
- Location: C:\Työpöytä
Post
by TukeKoodi » Mon Mar 28, 2011 8:35 pm
Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.
Aloittelija, koodaaja, jotain...
-
Awaclus
- Forum Veteran
- Posts: 2939
- Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Post
by Awaclus » Mon Mar 28, 2011 8:49 pm
TukeKoodi wrote:Tee tuo liikkuminen mieluummin MoveObjectilla kuin TranslateObjectilla.
Mutta TranslateObjectilla liikkuminenhan on paljon kätevämpää kun ei tarvitse huolehtia siitä, missä kursori on.
-
Bajamaja
- Newcomer
- Posts: 23
- Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm
Post
by Bajamaja » Mon Mar 28, 2011 9:27 pm
ItzRaines wrote:Ihan mukavalta räiskinnältä vaikutti. Tähtäimen koko nyt ei hirveästi haitannut, kun koko ajan kuitenkin tiesi, minne ukko osoittaa tykillään. Jos päivitystä työstät niin oma ehdotukseni olisi esim.
tai jotain, mikä toisi haastetta pelin edetessä. Myös tattiraadot voisivat muutaman sekunnin kuluttua kuolemisesta "hävitä" hienolla efektillä tai jtn.

Onnittelen hienosta pelistä

Oikeastaan pisteiden karttuessa uusia tatteja luodaan nopeammin. ^^ Raadotkin katoavat jonkin ajan kuluessa, joskin eivät tosin minkään hienon efektin saattelemana...
Juu ja (laiskahkosti) olen päivitystä tekemässä. Tarkoituksena olisi lisätä hieman lisää aseita peliin + jtn pikkusäätöä.

-
Bajamaja
- Newcomer
- Posts: 23
- Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm
Post
by Bajamaja » Tue Apr 05, 2011 8:49 pm
Noniin. Viimein jaksoin tehdä uuden version valmiiksi, ja se on nyt ladattavissa aloitusviestistä.
Uutta:
-Vaikeusasteen valinta
-2 asetta lisää
-Rajalliset ammukset
-Pause toiminto
-
Vieras
Post
by Vieras » Wed Apr 06, 2011 4:40 pm
Hieno peli ja hyvä että on useita aseita. Itse tykkään kerätä hirveen lauman perääni ja sitten ampua niitä haulikolla. Mutta VOIKO tässä voittaa??
-
Bajamaja
- Newcomer
- Posts: 23
- Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm
Post
by Bajamaja » Wed Apr 06, 2011 6:28 pm
Voihan tässä. Joskin tuskin kukaan jaksaa pelata tuhanteen tattiin asti

-
Vieras
Post
by Vieras » Wed Apr 06, 2011 7:10 pm
Pelistä puuttuu vielä mute-nappi. Jotta se olisi täydellinen.
-
Bajamaja
- Newcomer
- Posts: 23
- Joined: Thu Feb 17, 2011 8:02 pm
Post
by Bajamaja » Wed Apr 06, 2011 7:23 pm
En jaksa lisätä sitä, artty hyvä.
-
Artty
Post
by Artty » Wed Apr 06, 2011 8:37 pm
Jaksa nyt.