NetMatch v2.5
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Soldatin äänet pitäisi olla ihan ilmaisia, en vain tiedä missä niiden alkuperä. Ainakin niitä on muut käyttänyt omissa projuissaan. Mukaanlukien minä. Kranaatteja ajattelin että ne voisi olla kokoajan käytettävissä, esim kun painaa G:tä tai hiiren rullaa. Ainakin tämmöinen systeemi oli Modern Warfare 1:ä.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Btw mikä muuten on järjellinen selitys sille, mitä tapahtuu mouse button 2:sesta? Aseitahan voi vaihtaa myös rullasta ja näppäimistöstä, miksi myös siitä?
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Jospa hiirtä on haluttu hyödyntää kokonaan. Itse suunnittelin että hiiren 2. napista voisi käyttää tarkkuuskiväärin zoomia. (niin se kyllä onkin aika monessa pelissä.)
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
- Misthema
- Advanced Member
- Posts: 312
- Joined: Mon Aug 27, 2007 8:32 pm
- Location: Turku, Finland
- Contact:
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Kaikilla ei välttämättä ole hiiressään rullaa - ja jos on niin se ei aina välttämättä ole parhaimmasta päästä. =PFrozen wrote:Btw mikä muuten on järjellinen selitys sille, mitä tapahtuu mouse button 2:sesta? Aseitahan voi vaihtaa myös rullasta ja näppäimistöstä, miksi myös siitä?
Omasta mielestäni hiiren 2. näppäimellä on nopeampi vaihtaa asetta.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Minulla on hyvä näppäimistö ja hyvä hiiren rulla (on a side note, ja ihan vitin huono tietokone). Käytän aseen vaihtoon RMB:tä, koska sillä se on helpointa.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Näppäimet tulevat olemaan vaihdettavissa vielä jossain vaiheessa, se on TODO-listalla aika korkealla prioriteetilla.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Tabulaattorilla (TAB) näppäimellä pitäisi saada kans vaihdettua asetta. Mutta itse tykkään kyllä eniten numeroista/hiiren rullaa pyörittämällä.
Konekiväärin ääni on kyllä älyttömän huono, sevoitaisiin suosista vaihtaa..
Konekiväärin ääni on kyllä älyttömän huono, sevoitaisiin suosista vaihtaa..
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
- TheDuck
- Devoted Member
- Posts: 632
- Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
- Location: C:\Program Files\Tuusula\
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Tabissa kuuluis olla scoreboard..MaGetzUb wrote:Tabulaattorilla (TAB) näppäimellä pitäisi saada kans vaihdettua asetta. Mutta itse tykkään kyllä eniten numeroista/hiiren rullaa pyörittämällä.
Konekiväärin ääni on kyllä älyttömän huono, sevoitaisiin suosista vaihtaa..
^^
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Elkää nyt alkako näppäimistä taistelemaan. Saatte sitten ite myöhemmin päättää että missä näppäimessä on mitäkin Oletusnäppäimistöön otetaan mitä luultavimmin samat kuin on esimerkiksi Counter-Strikessä tai TF2:ssa.TheDuck wrote:Tabissa kuuluis olla scoreboard..MaGetzUb wrote:Tabulaattorilla (TAB) näppäimellä pitäisi saada kans vaihdettua asetta. Mutta itse tykkään kyllä eniten numeroista/hiiren rullaa pyörittämällä.
Konekiväärin ääni on kyllä älyttömän huono, sevoitaisiin suosista vaihtaa..
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Voin tehdä kranaatin jos heitätte noita referenssiksi muita aseikoneita joista voin ottaa mallia.VesQ wrote:Vissiin vois tehdä käsikranaatteja, jotka kimpoilis sitten seinistä. Nopeus vois riippua kursorin etäisyydestä ukkoon - mitä kaueampana on, sitä kovempaa heitetään. Oletus tulilangan pituudeksi voisi olla viisi sekuntia ja sitten hiiren näppiä pohjassa pitämällä voisi taktikoida kranaatinheiton kanssa.
Kukas sitten haluais tehdä tuolle uuden median? Tarttis uuden kuvan aseen valintaan, uuden ammuksen jotka kerättäis, jonkunlaisen kuvan kranaatille jota heitetään ja sitten mieluusti vielä joku ääni heitosta, vaikka joku "klok" ääni kun kranaatti osuu seinään/lattiaan sekä ehkä erilainen ääni räjähdykselle.
EDIT: Tai no jos kuitenkin lataisin sen tortoisen :/
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Voit ladata sen viimeisimmän sorsapaketin myös suoraan githubista. Esim. tästä linkistä: https://github.com/VesQ/NetMatch/zipball/masterTaatero wrote:Voin tehdä kranaatin jos heitätte noita referenssiksi muita aseikoneita joista voin ottaa mallia.
EDIT: Tai no jos kuitenkin lataisin sen tortoisen :/
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
-
- Devoted Member
- Posts: 594
- Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
- Location: Ruudun toisella puolella
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
eikös rmb.stä vaihda aseeseen jossa on ammuksia? Itse käytän silti rullaa, siihen kun on tottunut..
Voisin tehdä ääniä ja/tai musaa, pitänee katsoa miten on aikaa koulun väleissä
Voisin tehdä ääniä ja/tai musaa, pitänee katsoa miten on aikaa koulun väleissä
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Näinhän se tekee.Wingman wrote:eikös rmb.stä vaihda aseeseen jossa on ammuksia? Itse käytän silti rullaa, siihen kun on tottunut..
Se olisi hyvin mukavaa, saisi vähän lisää sisältöä pelin äänimaailmaan . Suunnilleen sama fiilis pitäisi kuitenkin musiikissa olla kuin nykyisessä kappaleessa.Wingman wrote:Voisin tehdä ääniä ja/tai musaa, pitänee katsoa miten on aikaa koulun väleissä
Huomio!
Nyt kun täällä on puhuttu siitä että otettaisiin mahdollisesti muista peleistä grafiikoita tai muuta mediaa, niin ajattelin ihan tänne topikkiin pistää viestin, jonka sain reBornilta, alkuperäisen NetMatchin graafikolta:
reBorn wrote:Se tuli vielä mieleen, että Netmatchiin ei tule ujuttaa materiaalia, kuten ääniä ja kuvia, jotka on napattu jostain toisesta pelistä tai vastaavasta, tai pöllitty erilaisista kuva- ja äänikirjastoista. Mediaa kannattaa ehdottomasti valmistaa yhteisön kesken, kunhan se on itse tehtyä. Äänissä tämä on kinkkisempi tilanne, sillä niitä on melko hankala itse tehdä, joten tällöin on turvauduttava äänikirjastoihin, jossa ääniä saa vapaasti käyttää ei-kaupallisiin projekteihin.
Tämä koko huomio siksi, että Netmatch on itsenäisesti seisova, tekijöidensä näköinen peli, eikä sieltä täältä haalittujen osien yhteensulautuma.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2a - Mukana Team deathmatch -pelimoodi!
Pahoittelen tuplapostausta.
Tein nyt jotenkuten valmiiksi ohjeet Gitin toimintaan saamiseksi. Ohjeet löytyvät täältä: https://github.com/VesQ/NetMatch/wiki
Olen myös lisännyt ensimmäiseen topikin viestiin tiedon siitä että NetMatchilla on oma IRC-kanava, #NetMatch @ IRCnet.
Kehitysehdotuksia ja bugeja voitte lisäillä NetMatchin github-sivuille täältä: https://github.com/VesQ/NetMatch/issues. Voitte myös äänestää tiettyjä bugeja/pyyntöjä, jolloin on suurempi todennäköisyys että ne toteutetaan ensin.
Tein nyt jotenkuten valmiiksi ohjeet Gitin toimintaan saamiseksi. Ohjeet löytyvät täältä: https://github.com/VesQ/NetMatch/wiki
Olen myös lisännyt ensimmäiseen topikin viestiin tiedon siitä että NetMatchilla on oma IRC-kanava, #NetMatch @ IRCnet.
Kehitysehdotuksia ja bugeja voitte lisäillä NetMatchin github-sivuille täältä: https://github.com/VesQ/NetMatch/issues. Voitte myös äänestää tiettyjä bugeja/pyyntöjä, jolloin on suurempi todennäköisyys että ne toteutetaan ensin.
EDIT:
En viitsi nyt triplapostausta tehdä, joten ilmoitetaanpa tässä: NetMatchista on julkaistu uusi versio, v2.2b! Aloituspostauksessa enemmän tietoa.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2b - Bugipäivityksiä + backup-servulistaus
Tiimit bugaa oudosti toisen servulla, taitaa johtua omista konfigeista(?)
-
- Devoted Member
- Posts: 594
- Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
- Location: Ruudun toisella puolella
Re: NetMatch v2.2b - Bugipäivityksiä + backup-servulistaus
Joskus auttoi se, että hostaat oman servun (pistät vain päälle ja sammutat). Se loi jonkun filun josta ohjelma sai tiimit kohdilleen. Tarkkaan en muista kyl.Valtzu wrote:Tiimit bugaa oudosti toisen servulla, taitaa johtua omista konfigeista(?)
Re: NetMatch v2.2b - Bugipäivityksiä + backup-servulistaus
Kiitokset kun huomasit että se johtuu konfigeista! Uusi versio, v2.2c julkaistu. Se korjaa tämän mystisen bugin, jonka takia pelaajien nimet ovat näkyneet väärillä väreillä.Valtzu wrote:Tiimit bugaa oudosti toisen servulla, taitaa johtua omista konfigeista(?)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.2c - Bugipäivityksiä + backup-servulistaus
Miten olisi liekinheitin asevarusteluun? Olen tehnyt omaani peliini liekkianimaation, ja annan myös luvan sitä myös käyttää vain tässä pelissä.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: NetMatch v2.3 - Updater ja potkiminen
Versio v2.3 on julkaistu!
Tiedot löytyvät aloitusviestistä, mutta tässä myös suoraan lainaus tarpeellisista tiedoista:
Tiedot löytyvät aloitusviestistä, mutta tässä myös suoraan lainaus tarpeellisista tiedoista:
Kunnia automaattisten päivitysten CB-puolen toteutuksesta kuuluu tuhoojabotilleVesQ wrote:Changelog:
v2.3
- Lisäys: Automaattinen päivitys, ohjelma lataa uusimman version itse suoraan netistä tästä lähtien.
- Lisäys: Admin-oikeudet, palvelimella voidaan asettaa hallintasalasana jolla pelaajat voivat autentikoitua admineiksi komennolla /admin <salasana>.
- Lisäys: Admineille oikeus potkia pelaajia, syntaksi on /kick <pelaajan_nimi> (syy). Botteja ei voi potkia.
- Lisäys: Palvelimen sammutuksen yhteydessä yritetään lähettää kaikille clienteille tieto että palvelin sammuu.
- Lisäys: Jos palvelimesta ei ole kuulunut määräaikaan mennessä, sammuttaa client yhteyden palvelimeen (server timeout).
- Lisäys: Palvelin ei salli enää liittyä peliin, jos nimimerkki on jo käytössä.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: NetMatch v2.3 - Updater ja potkiminen
Peliin sopisi codin tapainen piste järjestelmä, että vaikka jos tappaa jonkun takaa päin, tulee teksti "backstabber" ja extra pisteitä!! Myös killstreakit sopisi peliin loistavasti!!
EDIT:
Kirjotinkohan ton back... jutun oikein =D