Etsitään vapaaehtoisia

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Hei kaikki!

Etsiskelen tässä muutamaa oman foorumin ylläpidosta ja luomisesta kiinnostunutta testaamaan uutta palveluani.

Ideana on siis, että minä tarjoan foorumin hostauksen, asennuksen, kaistat yms ilmaiseksi ja käyttäjät saavat oikeudet ylläpitää foorumia ja muokata sen asetuksia haluamallaan tavalla.

Koska palvelu on juuri pystytetty, löytyy siitä todennäköisesti pieniä vikoja ja puutteita ja sen vuoksi haluaisin muutaman testikäyttäjän palveluun. Tällä hetkellä olen ajatellut ottaa mukaan 3 käyttäjää (foorumia). Testikäyttäjien tulisi raportoida mahdolliset bugit minulle jotta voin korjata mahdolliset viat ennen virallista avaamista.

Tulen myöskin kirjoittamaan oppaita palvelun käyttöön liittyen. Oppaiden aiheet tulevat perustumaan testikäyttäjien antamaan palautteeseen.

Jos olet kiinnostunut kokeilusta, ilmoita siitä tässä viestiketjussa tai yksityisviestillä. Sisällytä mukaan tieto siitä, että mikä olisi keskustelupalstasi aihe. Mukaan pääsee helpoiten sellaisella idealla, jolla keskusteluakin syntyy jonkin verran, jotta foorumeiden ominaisuuksia tulee testattua.

Palkkioksi osallistumisesta tarjoan foorumit ainakin vuoden loppuun saakka ilman mainoksia.
EDIT:

Testauspaikat on täynnä ja testaajia ei oteta, mutta halukkaat voivat luoda oman fooruminsa osoitteessa http://munpalsta.com

CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by tuhoojabotti »

öö siis käsitinkö oikein? eliu jos osallistun saan linkin jolla pääsen foorumille ja saan leikkiä adminia ;) joo kyllähän se passaa ku omilla nettisivuilla ei ole foorumia.... pistä privaa jos kelpaan siihe hommaa...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by iTKEVAnAKKI »

Mä taas käsitin, et Pettis on pistämässä jotakin foorumin hostaus palvelua, ja tarttis nyt testi käyttäjiä. Voi kyllä olla, että kesitin selityksesi väärin ;)

Ite kyllä mielelläni voisin kokeilla, mutta en keksi mitään hyvää aihetta :D
Last edited by iTKEVAnAKKI on Wed Oct 31, 2007 4:01 pm, edited 1 time in total.
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Kyllä, kyseessä on foorumin hostauspalvelu. Yksi on vasta lähestynyt minua yksityisviestin kautta, mutta ei ole vielä ainakaan omaa foorumiaan luonut palveluun. Vielä pääsee mukaan halukkaat.

Kun tuota intoa ei tunnu hirveästi olevan, niin ei välttämättä tarvitse mitään super ideaa sille foorumille. Kunhan hieman tulisi testailtua jne. Kyllä iTKEVAnAKKI pääsee myös halutessaan mukaan.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Khamûl
Member
Posts: 73
Joined: Sat Sep 22, 2007 8:46 pm

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Khamûl »

elikkäs tämä olisi minulle ihan ilmaista??
minkälainen url tulisi foorumeille, kai se on esim http://www.foorumi.fi tahi sitten .net etc.
ja tämä mainos juttu, mihin niitä sijoitettaisiin, jos/kun niitä tulee.

olisi ittelläni tarve foorumille, kun lbz:n porukoiden kanssa oli tarkoitus tehdä suomalaiset foorumit, mutta ei ole kokemusta yhtään itse ohjelmoinnista.
/sinäkö olet hoitanut ohjelmoinnin jos kerran olet hoitanut asennuksen etc.???

jos edellisiin saisin suotuisat vastaukset, voisin ilmoittautua ehdokkaaksi....
sori n00bismini, foorumeista olisin kiinnostunut, mutta minkäänlaista itse foorumin teosta ei ole,
adminina oleminen on tuttua, kun olen saanut seurata 2 ystäväni touhuja siinä hommassa aika kauan ;)
Will the highways on the Internet become more few? --G.W.Bush
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Testaajia ei valitettavasti enää oteta, mutta palveluun voi tästä eteenpäin rekisteröityä muutenkin. Näillä nykyisillä testaajilla näyttäisi löytyneen enimmät viat. Osoite foorumeille tulee olemaan muotoa http://tunnus.munpalsta.com.

En tule perimään minkäänlaista maksua. Mainoksilla hommaa itse rahoitan. Foorumisovellus on SMF foorumisovellus joka on Simple Machines LLC:n kehittämä sovellus. Foorumit hostaan omalla palvelimellani joka on 100-megasen yhteyden päässä.

Mainoksien tämänhetkisen sijoittelun näkee ehkä parhaiten testifoorumilta osoitteesta http://testi.munpalsta.com/.
Attention:

Kaikki halukkaat voivat luoda omat fooruminsa osoitteessa http://munpalsta.com/

CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by tuhoojabotti »

mutta mietin että mitä tämä merkitsee???

Code: Select all

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/munpalsta.com/htdocs/mf_temp/header.php:10) in /var/www/munpalsta.com/htdocs/mf_admin/auth.php on line 0
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Missä kyseinen vika ilmaantuu? Tukiasiat voitaisiin hoitaa tukifoorumilla osoitteessa http://tuki.munpalsta.com
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Törmäsinkin tuohon kyseiseen vikaan itsekin ja se on nyt korjattu.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Koodiapina »

Hyvältä palvelultahan tuo näyttää, mutta eikös noita ole jo riittävästi? ;)
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Grandi wrote:Hyvältä palvelultahan tuo näyttää, mutta eikös noita ole jo riittävästi? ;)
Ehkä. Ainahan voi yrittää olla paras.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
KillerDuck2
Newcomer
Posts: 8
Joined: Wed Nov 14, 2007 5:39 pm

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by KillerDuck2 »

Miten tuolta poistetaan oma foorumi? :D
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

KillerDuck2 wrote:Miten tuolta poistetaan oma foorumi? :D
Käyttämättömät poistuu tällä hetkellä kahden kuukauden jälkeen. Mutta jos välttämättä haluat foorumisi poistattaa, niin lähetä tukeen sähköpostia samasta osoitteesta kuin mitä käytit foorumin rekisteröintiin.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Etsitään vapaaehtoisia

Post by Pettis »

Heips taas kaikille.

Olen tässä tämän päivän urakoinut ja saanut uuden palvelun toimintaan. Tämäkin on foorumi-hosting-palvelu, mutta tällä kertaa foorumisovelluksena on phpBB3 sovellus - sama foorumisovellus kuin mitä tälläkin hetkellä käytät.

Jos siis kiinnostaa, niin rohkeasti vain kokeilemaan. Osoite on http://www.munfoorumi.com/

Palvelu on ihan tämän tunnin sisään avattu, joten jotain vikoja saattaa vielä löytyä. Jos jonkun huomaatte, niin arvostaisin suuresti, mikäli kertoisitte niistä minulle tukifoorumilla.

Uskon, että tälle palvelulle ei tarvitse sen kummempia testejä suoritella, joten kaikki halukkaat mukaan vain luomaan omia foorumeitaan :)
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Post Reply