Sheep Cannon 0.3.6!
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!
Hjeh, aika hulvaton peli. Mutta poistappa tuo "a" tuolta topikin otsikosta, se ei tietääkseni kuulu sinne.
-
- Active Member
- Posts: 106
- Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!
Tässäpä tulosta
Ja toi nopeusmittari on aika hanurista. Varmaan ottaa metriä per frame?
Ja toi nopeusmittari on aika hanurista. Varmaan ottaa metriä per frame?
- TheDuck
- Devoted Member
- Posts: 632
- Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
- Location: C:\Program Files\Tuusula\
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's a f***ing alive!
Framelimit kiitos, vitun vaikee pelaa kun peli pyörii 200+ fps ja kaikki menee ihan hyperspeedillä
^^
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
MrMonday wrote:Jees, vähän päälle 7.5 kilometriä Sen sanoisin, että liian nopea peli kyllä on..
Muutoin oli hauska, mitä nyt hieman toistuvat maisemat
Joo maisemat toistuu kyllä, sitäpaitsi, kun sain pelimoottorin vakaammaksi, niin voin tehdä tuonne taustalle maatilarakennusten kuvia ja kaikkee muuta jäynää.
Katsotaan ^^,Knoy wrote:Vähän otat vielä mallia täältä: http://www.geocities.jp/lledoece/nanaca-crash.html niin hyvä tulee.
Hehe, niin sinä käy! Ihan ok tulos!Siika wrote:10 yrityksen jälkeen lammas lensi ja osui tynnyriin, ja sitten mentiin!
Poistettu.. En taas yhtää yöllä ajatellu. D:LittleGreen wrote: Mutta poistappa tuo "a" tuolta topikin otsikosta, se ei tietääkseni kuulu sinne.
Joo se on kyllä, pitää miettiä uudelleen nuo lukemat.Someday coder wrote:Tässäpä tulosta
Ja toi nopeusmittari on aika hanurista. Varmaan ottaa metriä per frame?
Joo senkin katson vielä, en tullut yhtään ajatelleeksi, että jollakin voisi olla supertietokone.TheDuck wrote:Framelimit kiitos, vitun vaikee pelaa kun peli pyörii 200+ fps ja kaikki menee ihan hyperspeedillä
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Olen pahoillani tuplapostista.
Uusin versio tulee tämän päivän aikana ladattavaksi.
Tässä teille kuitenkin kuva uudesta graaffisesta ilmeestä:
Uusin versio tulee tämän päivän aikana ladattavaksi.
Tässä teille kuitenkin kuva uudesta graaffisesta ilmeestä:
- Attachments
-
- Päivitystä.PNG (46.02 KiB) Viewed 11792 times
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
3275.0m. Pelissä ei näyttäisi olven ollenkaan framelimittiä, kun kone on niin nopea, peli on hirveän vaikea.
Minun mielestäni tällaisissa peleissä ole mitään ideaa. (ei siis että tämä jotenkin huono olisi, huono idea vaan...)
Minun mielestäni tällaisissa peleissä ole mitään ideaa. (ei siis että tämä jotenkin huono olisi, huono idea vaan...)
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives ☺
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Tämä onkin tämmöinen huvittelu peli, eihän tällä varsianisesti ole mitään ideaa porukat saavat vain keskenään lennätysmatkoillansa kilpailla.skinkken wrote:3275.0m. Pelissä ei näyttäisi olven ollenkaan framelimittiä, kun kone on niin nopea, peli on hirveän vaikea.
Minun mielestäni tällaisissa peleissä ole mitään ideaa. (ei siis että tämä jotenkin huono olisi, huono idea vaan...)
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Taas tupla! Uusin versio on siis ollut jo hetkenaikaa ladattavissa ekassa viestissä.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Jokin siinä kyllä kusee...
- Attachments
-
- Kyllä se vaan kusee...
- Uusi bittikarttakuva.png (43.29 KiB) Viewed 11682 times
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Kuinka niin?Knoy wrote:Jokin siinä kyllä kusee...
Nopeuennätykseni:
Pituusennätykseni:
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Hauska peli. Pelasin ensin vähän aikaa reilusti, ja sitten kokeilin muuttaa pommin kokoa 1,5 kertaiseksi. Lammas kävi 16699 korkeudessa ja lensi yli neljä milliä
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Tässä odottelen, että lammas putoaisi alas... Distance: 4000000.0pix ja kokoajan lisääntyy...
EDIT:
7 miljoonaa... FPS 6?
EDIT:
Eiih, aina kun lammas osuu maahan, se osuu myös pommiin suuren nopeutensa takia. 8 milj. ja fps 5
EDIT:
Lammas pysähtyi. Distanssi on 8296880.0pix
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Tarkoitan siinä kusemisessa sitä että tuo peli kesti noin 1 ja ½ sekunttia. Siinä oli luultavasti jokin erittäin paha bugi...
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Ihan hauska peli. Jostain syystä tällaisia jaksaa pelata, vaikka koko juttu on aikalailla tuurista kiinni. Lisää siihen, että lopussa näkee huippukorkeuden ja -noupeuden.
En ymmärrä miten joillakin peli voi pyöriä fps yli 200. Itsellä Vsync rajoittaa sen aina 85, vaikka kuinka kevyttä cb-ohjelmaa ajaisi.
Huomasin, että peli hidastuu hiukan, jos lammas lentää kauan. Voisiko tämä johtua siitä, että ohimenneitä pommeja ei poisteta muistista ja ne jäävät kuormittamaan sitä.
En ymmärrä miten joillakin peli voi pyöriä fps yli 200. Itsellä Vsync rajoittaa sen aina 85, vaikka kuinka kevyttä cb-ohjelmaa ajaisi.
Huomasin, että peli hidastuu hiukan, jos lammas lentää kauan. Voisiko tämä johtua siitä, että ohimenneitä pommeja ei poisteta muistista ja ne jäävät kuormittamaan sitä.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Noniin, ja muuttuihan peli ihan kauhean addiktoivaksi , Peli kyllä hidastuu kokoajan varmaan siksi kun taakse jääneitä pommeja ei poisteta. Pistähän vielä joku ihan jättitehopommi, vielä tuota ydäriäkin tehokkaampi
Statit tällä hetkellä:
speed: 2399
heigth: 5500(paras joku 29 000 )
Distance: 8,6 milliä
FPS: 5-6
Statit tällä hetkellä:
speed: 2399
heigth: 5500(paras joku 29 000 )
Distance: 8,6 milliä
FPS: 5-6
EDIT:
Hehheh...: 11 066 400 px, pistääkö joku paremmaksi?
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives ☺
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Kaikilla ei ole vsync päällä?Tuxi wrote:Itsellä Vsync rajoittaa
-
- Active Member
- Posts: 106
- Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Miten sen saa pois päältä?esa94 wrote:Kaikilla ei ole vsync päällä?Tuxi wrote:Itsellä Vsync rajoittaa
E: Aika hyvät lisäykset tullu itse peliin. Tain no ydinpommit liika tehokkaita.
E2: Olis aika hieno jos maisema muuttuis mitä pidemmälle mentäisiin. Vaikka jotain autioimaata ton ekan jälkeen ja sitten pimeää metsää tj.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Ihan ok, paitsi oma ennätykseni on 12 090 950 px, sitä menoa katselin 3 tuntia, ei varmaan ikinä olis loppunu vauhti.skinkken wrote:EDIT:Hehheh...: 11 066 400 px, pistääkö joku paremmaksi?
Varmaan huomenna lisäilen juttuja tuohon peliin, tämänpäivän olen vain pelaillut sitä, ja hienosäätänyt. Onko parannus ehdotuksia/ideoita?
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Katsot ne Nanaca Crashin perus jutut:
-Nostot x3
-Latautuva laskujuttu
-Erilaiset maa törmäykset
Olisi hyvä jos lampaan vauhti ei voisi olla noin suuri.
-Nostot x3
-Latautuva laskujuttu
-Erilaiset maa törmäykset
Olisi hyvä jos lampaan vauhti ei voisi olla noin suuri.
Re: Sheep Cannon? Dead? No. It's f***ing alive!
Laita peliin ilmanvastus... Tuskin tarvitset tarkkaa kaavaa,
kun muutenkaan pelissä ei ole fysiikasta tietoakaan.
Mutta esimerkiksi tälläinen ilman vastuksen tavoin käyttäytyvä kaavaa
sopii varmasti peliin:
En kyllä yhtään tiedä osuiko tuo arvio kertoimesta yhtään kohdalleen,
mutta jos lammas ei lennä pienennä kertointa.
kun muutenkaan pelissä ei ole fysiikasta tietoakaan.
Mutta esimerkiksi tälläinen ilman vastuksen tavoin käyttäytyvä kaavaa
sopii varmasti peliin:
Code: Select all
nopeus# = nopeus# - nopeus#*nopeus#*0.00001
mutta jos lammas ei lennä pienennä kertointa.
EDIT:
Laita lampaan ympärille liekit tietyn nopeuden jälkeen,
niin että se näyttää meteoriitilta.