Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

CCE wrote:
-Z- wrote:Check this shit out.

Itse maksoin kympin ja pistin kaiken kehittäjille.
Jep itsekin nappasin tuolta pelit matkaani pikkurahalla, ja ne jotka eivät ole vielä Humble Indie Bundleen tutustuneet niin vielä on 6 tuntia aikaa!
Tuo paljastaa myös hyvin sen, miten Linux-käyttäjät eivät käytä sitä siksi, että se on ilmainen, vaikka jotkut näin väittävätkin. Linuxin käyttäjiltä on tullut keskimäärin suurimmat maksut, Windowsin käyttäjiltä pienimmät.
-> Linuxin käyttäjät ovat reiluja, Windowsin käyttäjät ajattelevat vain omaa etuaan. Keskimäärin. Tuon mukaan. Tai jotain.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Tai Linuxin omistajille on jäänyt enempi rahaa taskuun kuin Windowsien omistajille?

Oli miten oli, kyllä hyvästä pelistä mielellään maksaa. Vielä mieluummin, jos tietää että raha menee oikeasti kehittäjälle.
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Videopelit

Post by mikeful »

Steam julkaistiin Mac:ille ja sen kunniaksi Valve tarjoaa Portalia ilmaiseksi 24. päivään asti. Käykää lataamassa.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Videopelit

Post by skinkken »

The ur-quan masters!
...on fanien tekemä toimiva versio Star control 2 -pelistä lähdekoodin perusteella (niin vanha peli)

Eli avaruuspeli, lennellään aurinkokunnista toiseen etsimässä planeetoista mineraaleja. puhellaan toisten rotujen kanssa ja lopulta tuhotaan pahat ur-quanit. Jättimäinen avaruus - monta sataa aurinkokuntaa - ennen sitten jaksettiin tehdä. avaruudessa mystiset probet hyökkäävät kimppuun ja sen semmoista. mahtavat dialogit - Hienot puheäänet, saa valita mitä itse puhuu. Peli on aivan mahtava, tosin haasteellinen! (saattaa tarvita walkthrougheja): suosittelen kaikkien lataavan! :)

http://sc2.sourceforge.net/

Niin ja en nyt oikein muista mutta pitikö ne puheäänet ja alkuperäiset musiikit ladata tai jotain, eli jos puheääniä ei kuulu, jotain on vialla. Ne äänet ovat iso osa peliä!

Varmaan paras peli mitä oon ikinä pelannut!
EDIT:

tästä videosta voit vaikka tarkistaa onko sinulla oikeat musiikit: http://www.youtube.com/watch?v=jjpAE_inNlE. Hyperspacemusiikin pitäisi ola tällainen.

Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Tilasin tuossa pari tuntia sitten VPD:stä Red Dead Redemptionin kun vaikuttaa niin hyvältä peliltä. :P Kuinkakohan nopeaa nuo toimittavat tuolta Ahvenanmaalta?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
ristis
Moderator
Moderator
Posts: 101
Joined: Sat Sep 08, 2007 4:32 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Videopelit

Post by ristis »

MikkoK wrote:Tilasin tuossa pari tuntia sitten VPD:stä Red Dead Redemptionin kun vaikuttaa niin hyvältä peliltä. :P Kuinkakohan nopeaa nuo toimittavat tuolta Ahvenanmaalta?
Menee kaksi päivää.
Eikä ole niin hyvä peli miltä vaikuttaa.
Läpi sen pelas ja yön yksinäisinä tunteina ihan jees grindailla moninpeliä.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Sanovat RDR:ää Rockstarin parhaaksi peliksi. Jos konsoli olisi niin kokeilisin, mutta ei, niin odottelen PC-käännöstä GTA IV:tä pelatessa.
I see the rainbow rising
User avatar
Kille
Active Member
Posts: 249
Joined: Wed Aug 26, 2009 3:50 pm
Location: Juankoski

Re: Videopelit

Post by Kille »

sain juuri sporen ja ei malttaisi millään lopettaa pelaamista. Onko kukaan muu kokeillut? Itse olen vasta oliovaiheessa.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Videopelit

Post by temu92 »

Enpä ole pelannut, mutta arvostelujen mukaan sitä jaksaa pelata maksimissaan semmosen kolme kertaa ennen kuin kaikki on nähty ja tehty ja on ubertylsää.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Kille wrote:sain juuri sporen ja ei malttaisi millään lopettaa pelaamista. Onko kukaan muu kokeillut? Itse olen vasta oliovaiheessa.
Itsekin ostin tuon aikoinaan kympillä ja kyllähän sitä sinne avaruuteen pelasi ja siellä kävi tylsäksi.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Videopelit

Post by Wingman »

MikkoK wrote:
Kille wrote:sain juuri sporen ja ei malttaisi millään lopettaa pelaamista. Onko kukaan muu kokeillut? Itse olen vasta oliovaiheessa.
Itsekin ostin tuon aikoinaan kympillä ja kyllähän sitä sinne avaruuteen pelasi ja siellä kävi tylsäksi.
jeah, sama kohtalo... nyttemmin olen vain tehnyt olioita ja muuta krääsää jos ei ole koneella muutakaan tekemistä ollut...
- - - -
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Wingman wrote:
MikkoK wrote:
Kille wrote:sain juuri sporen ja ei malttaisi millään lopettaa pelaamista. Onko kukaan muu kokeillut? Itse olen vasta oliovaiheessa.
Itsekin ostin tuon aikoinaan kympillä ja kyllähän sitä sinne avaruuteen pelasi ja siellä kävi tylsäksi.
jeah, sama kohtalo... nyttemmin olen vain tehnyt olioita ja muuta krääsää jos ei ole koneella muutakaan tekemistä ollut...
Spore on taas yksi esimerkki hukkaan heitetystä potentiaalista. Idea on hyvä, toteutus huono.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Videopelit

Post by legend »

Onko kenelläkään Modnation racersia, itse ostin sen ja innostuin 2 tunnin jälkeen, koska peli on alkuun hiukan könkkö tuntuinen. Mutta niin, onko kenelläkään?
Siika
Newcomer
Posts: 13
Joined: Thu Jun 03, 2010 9:22 pm

Re: Videopelit

Post by Siika »

Kuka on pelannut mini ninjassia? Helppo Hardilla ja lyhyt. Muuten hienohko peli :)
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Pelasin Just Causea, pääsin tähän asti. Nyt on sellanen WTF-olo
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Böö! Nostetaan hyvää topiccia.

Ostin tänään Fablen (The Lost Chapters-versio), GuildWarsin ja Assasins Creedin. Peleille tuli yhteensä hintaa 20€ - kiitos Gamestop.
I see the rainbow rising
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Videopelit

Post by temu92 »

Ittellä on Guildwars Factions ja Nightfall. Originelli ja sen lisäosa puuttuu :/
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Videopelit

Post by Awaclus »

kaneli2000 wrote:Ostin tänään Fablen (The Lost Chapters-versio)
\o/

Ihan paras peli.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Chaosworm wrote:
kaneli2000 wrote:Ostin tänään Fablen (The Lost Chapters-versio)
\o/

Ihan paras peli.
Njuu ihan mukavalta vaikutti ainakin mitä tutoriaalit pelasin läpi. Tarinan alku on kyllä vähän hutera. Toivottavasti paranee loppua myöten.
I see the rainbow rising
User avatar
MetalRain
Active Member
Posts: 188
Joined: Sun Mar 21, 2010 11:17 am
Location: Espoo

Re: Videopelit

Post by MetalRain »

kaneli2000 wrote:Njuu ihan mukavalta vaikutti ainakin mitä tutoriaalit pelasin läpi. Tarinan alku on kyllä vähän hutera. Toivottavasti paranee loppua myöten.
Itse tykkäsin eniten keskivaiheesta jossa on vielä jotain saavutettavaa, mutta hahmonkehitys silti näkyy ja tuntuu. Sitten loppuvaiheessa hahmo on jo liian vahva, missään ei ole enää haastetta. Tekisi mieli hankkia fable 2, mutta pitäisi hankkia sitten myös xbox 360. No ehkä pitää vain odottaa fable 3:sta. Sitähän se Molyneux tuntuu kehuvan taas taivaasta maahan. :D
Post Reply