C++ -kysymykset

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: C++ -kysymykset

Post by Sami345 »

jabanii wrote:
Sami345 wrote:Miten voi kääntää C++ ohjelman niin että sen voisi ajaa puhelimessaa? Voiko sen siirtää käyttäen bluetooth:ia? Tietokoneessani on bluetooth sovitin ja matka puhelimeni tukee sitä. Kääntäjäni on Visual Studion .NET Professional 60 päivän kokeilu versio.

PS. Tiedän ettei Visual Studion .NET Professional ole kääntäjä. En vain muista mikä se on.
Käytä VC++ Express Editionia ja asenna WIN32 SDK.

Mille alustalle ajattelit tehdä sovellukset? Pienellä googletuksella sain Symbian 60 serien SDK:ta ja Työkaluja. http://www.forum.nokia.com/main/resourc ... index.html

PS. Visual Studion .NET Professional on paketti, mikä sisältää Visual Studion oman kääntäjän ja IDE:n.
Ajattelin kehittää puhelimeeni jonka malli on Samsung SGH-E530. Yritin löytää jotain tuolta Samsungin sivulta, mutta en löytänyt mitään. Täytyy jatkaa etsimistä.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by Guest »

Sami345 wrote:
jabanii wrote:
Sami345 wrote:Miten voi kääntää C++ ohjelman niin että sen voisi ajaa puhelimessaa? Voiko sen siirtää käyttäen bluetooth:ia? Tietokoneessani on bluetooth sovitin ja matka puhelimeni tukee sitä. Kääntäjäni on Visual Studion .NET Professional 60 päivän kokeilu versio.

PS. Tiedän ettei Visual Studion .NET Professional ole kääntäjä. En vain muista mikä se on.
Käytä VC++ Express Editionia ja asenna WIN32 SDK.

Mille alustalle ajattelit tehdä sovellukset? Pienellä googletuksella sain Symbian 60 serien SDK:ta ja Työkaluja. http://www.forum.nokia.com/main/resourc ... index.html

PS. Visual Studion .NET Professional on paketti, mikä sisältää Visual Studion oman kääntäjän ja IDE:n.
Ajattelin kehittää puhelimeeni jonka malli on Samsung SGH-E530. Yritin löytää jotain tuolta Samsungin sivulta, mutta en löytänyt mitään. Täytyy jatkaa etsimistä.
Samsumg puhelimiin on aika vaikeaa löytää C++ SDK:ta. Suosittelen opettelemaan Javan, koska se hakkaa C++:n kännykkä ohjelmoinissa + Sen syntaxi on sama kuin C++:n (lukuun ottamatta roskienkeruuta), mutta se on täysin olio -pohjainen kieli.
AllAh -Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by AllAh -Guest »

Kun ajattelin sitten myöhemmin vaihtaa vaikeampiin kieliin kuin cb niin oisko jotain "väliaskelta"( :lol: ) CB:n ja C++:n välillä.
Vaikuttaa niin utopistiselta tuo C++.
Olen koodannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti tämän vuoden(2007 vielä) keväästä asti.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: C++ -kysymykset

Post by koodaaja »

AllAh -Guest wrote:Kun ajattelin sitten myöhemmin vaihtaa vaikeampiin kieliin kuin cb niin oisko jotain "väliaskelta"( :lol: ) CB:n ja C++:n välillä.
Vaikuttaa niin utopistiselta tuo C++.
Olen koodannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti tämän vuoden(2007 vielä) keväästä asti.
Njäh. Opettele CB ensin hyvin, niin ettei ole mitään osa-aluetta, jota et hallitse. Sitten siirry C++:aan, se on varsin looginen ja yksinkertainen kieli loppujen lopuksi.
AllAh -Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by AllAh -Guest »

koodaaja wrote:
AllAh -Guest wrote:Kun ajattelin sitten myöhemmin vaihtaa vaikeampiin kieliin kuin cb niin oisko jotain "väliaskelta"( :lol: ) CB:n ja C++:n välillä.
Vaikuttaa niin utopistiselta tuo C++.
Olen koodannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti tämän vuoden(2007 vielä) keväästä asti.
Njäh. Opettele CB ensin hyvin, niin ettei ole mitään osa-aluetta, jota et hallitse. Sitten siirry C++:aan, se on varsin looginen ja yksinkertainen kieli loppujen lopuksi.
Niin ajattelinkin tehdä,ehkä sitten täysi-ikäisenä opettelisi seeplusplussaa.
Pääsis nyt vain omalle koneelle koodaamaan->
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: C++ -kysymykset

Post by koodaaja »

AllAh -Guest wrote:
koodaaja wrote:
AllAh -Guest wrote:Kun ajattelin sitten myöhemmin vaihtaa vaikeampiin kieliin kuin cb niin oisko jotain "väliaskelta"( :lol: ) CB:n ja C++:n välillä.
Vaikuttaa niin utopistiselta tuo C++.
Olen koodannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti tämän vuoden(2007 vielä) keväästä asti.
Njäh. Opettele CB ensin hyvin, niin ettei ole mitään osa-aluetta, jota et hallitse. Sitten siirry C++:aan, se on varsin looginen ja yksinkertainen kieli loppujen lopuksi.
Niin ajattelinkin tehdä,ehkä sitten täysi-ikäisenä opettelisi seeplusplussaa.
Pääsis nyt vain omalle koneelle koodaamaan->
Whaa, täysi-ikäisenä O: ei se nyt niin vaikeaa ole. Joskin jos nyt olet 17 niin sitten ;D
jabanii
Member
Posts: 93
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:23 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by jabanii »

AllAh -Guest wrote:
koodaaja wrote:
AllAh -Guest wrote:Kun ajattelin sitten myöhemmin vaihtaa vaikeampiin kieliin kuin cb niin oisko jotain "väliaskelta"( :lol: ) CB:n ja C++:n välillä.
Vaikuttaa niin utopistiselta tuo C++.
Olen koodannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti tämän vuoden(2007 vielä) keväästä asti.
Njäh. Opettele CB ensin hyvin, niin ettei ole mitään osa-aluetta, jota et hallitse. Sitten siirry C++:aan, se on varsin looginen ja yksinkertainen kieli loppujen lopuksi.
Niin ajattelinkin tehdä,ehkä sitten täysi-ikäisenä opettelisi seeplusplussaa.
Pääsis nyt vain omalle koneelle koodaamaan->
Itse suosittelisin, ettet opettele mitään Basiccia (ne opettavat huonoja tapoja, esim. Minä unohdan lähes aina tuon ; merkin jokaisen rivin loppuun) vaan siirryt suoraan C++:n. Ei siinä ole mitään vaikeaa! Siinä vain käytetään selkokielisten sanojen tilalla merkkejä (operaattoreita). Esim AND = &&, Bittisiirto vasemmalle = <<, sama oikealle = >>, jne. Itse pidän tästä tosi paljon, koska olen aika laiska. On esimerkiksi helpompaa kirjoittaa "short luku = 5;" kuin "Dim luku As Short [Seuraava rivi ] luku = 5".

Eli LUE TÄMÄ opas, niin opit C++:n helposti.
Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by Guest »

koodaaja wrote:
Whaa, täysi-ikäisenä O: ei se nyt niin vaikeaa ole. Joskin jos nyt olet 17 niin sitten ;D

Olen nyt 14.
Mutta sanoit että ensin pitäisi opiskella CB täydellisesti. Annoin itselleni vähän aikaa opiskella sitä:D
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: C++ -kysymykset

Post by koodaaja »

jabanii wrote: Itse suosittelisin, ettet opettele mitään Basiccia (ne opettavat huonoja tapoja, esim. Minä unohdan lähes aina tuon ; merkin jokaisen rivin loppuun) vaan siirryt suoraan C++:n. Ei siinä ole mitään vaikeaa! Siinä vain käytetään selkokielisten sanojen tilalla merkkejä (operaattoreita). Esim AND = &&, Bittisiirto vasemmalle = <<, sama oikealle = >>, jne. Itse pidän tästä tosi paljon, koska olen aika laiska. On esimerkiksi helpompaa kirjoittaa "short luku = 5;" kuin "Dim luku As Short [Seuraava rivi ] luku = 5".

Eli LUE TÄMÄ opas, niin opit C++:n helposti.
Saanen sen verran sanoa olevani eri mieltä, että kyllä BASICit opettavat loistavasti sitä tietynsorttista ajattelua - etenkin ne, joissa on oliot. Ja sitten voi miettiä, onko se ; -merkin käyttö niin hyvä tapa (muuhun kuin C++-ohjelmointiin), eihän moisia ole esimerkiksi siinä puhtaimmassa, eli konekielessä (eipä siinä tosin montaa merkkiä muutenkaan ole ;D vaan eipä ole assemblyssäkään moisia) Ja C++:n oppii luonnollisesti varsin helposti, mutta yritäpä sisäistää joku grafiikkakirjasto, esimerkiksi DX:ssä on kyllä niin paljon funkitoita, structeja ja luokkia että heikompaa hirvittää. SDL:n kaltaisilla simppeleillä kirjastoilla taas ei saa kaikkea tarpeellista aikaan.
AllAh -Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by AllAh -Guest »

koodaaja wrote:
jabanii wrote: Itse suosittelisin, ettet opettele mitään Basiccia (ne opettavat huonoja tapoja, esim. Minä unohdan lähes aina tuon ; merkin jokaisen rivin loppuun) vaan siirryt suoraan C++:n. Ei siinä ole mitään vaikeaa! Siinä vain käytetään selkokielisten sanojen tilalla merkkejä (operaattoreita). Esim AND = &&, Bittisiirto vasemmalle = <<, sama oikealle = >>, jne. Itse pidän tästä tosi paljon, koska olen aika laiska. On esimerkiksi helpompaa kirjoittaa "short luku = 5;" kuin "Dim luku As Short [Seuraava rivi ] luku = 5".

Eli LUE TÄMÄ opas, niin opit C++:n helposti.
Saanen sen verran sanoa olevani eri mieltä, että kyllä BASICit opettavat loistavasti sitä tietynsorttista ajattelua - etenkin ne, joissa on oliot. Ja sitten voi miettiä, onko se ; -merkin käyttö niin hyvä tapa (muuhun kuin C++-ohjelmointiin), eihän moisia ole esimerkiksi siinä puhtaimmassa, eli konekielessä (eipä siinä tosin montaa merkkiä muutenkaan ole ;D vaan eipä ole assemblyssäkään moisia) Ja C++:n oppii luonnollisesti varsin helposti, mutta yritäpä sisäistää joku grafiikkakirjasto, esimerkiksi DX:ssä on kyllä niin paljon funkitoita, structeja ja luokkia että heikompaa hirvittää. SDL:n kaltaisilla simppeleillä kirjastoilla taas ei saa kaikkea tarpeellista aikaan.

Yritetään nyt eka oppia CB:llä sitä "tietyntyyppistä( :mrgreen: ) ajattelua.
Pitääpä tuota opasta katsella että kuinkahan utopista se sitten onkaan.
jabanii
Member
Posts: 93
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:23 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by jabanii »

koodaaja wrote:
jabanii wrote: Itse suosittelisin, ettet opettele mitään Basiccia (ne opettavat huonoja tapoja, esim. Minä unohdan lähes aina tuon ; merkin jokaisen rivin loppuun) vaan siirryt suoraan C++:n. Ei siinä ole mitään vaikeaa! Siinä vain käytetään selkokielisten sanojen tilalla merkkejä (operaattoreita). Esim AND = &&, Bittisiirto vasemmalle = <<, sama oikealle = >>, jne. Itse pidän tästä tosi paljon, koska olen aika laiska. On esimerkiksi helpompaa kirjoittaa "short luku = 5;" kuin "Dim luku As Short [Seuraava rivi ] luku = 5".

Eli LUE TÄMÄ opas, niin opit C++:n helposti.
Saanen sen verran sanoa olevani eri mieltä, että kyllä BASICit opettavat loistavasti sitä tietynsorttista ajattelua - etenkin ne, joissa on oliot. Ja sitten voi miettiä, onko se ; -merkin käyttö niin hyvä tapa (muuhun kuin C++-ohjelmointiin), eihän moisia ole esimerkiksi siinä puhtaimmassa, eli konekielessä (eipä siinä tosin montaa merkkiä muutenkaan ole ;D vaan eipä ole assemblyssäkään moisia) Ja C++:n oppii luonnollisesti varsin helposti, mutta yritäpä sisäistää joku grafiikkakirjasto, esimerkiksi DX:ssä on kyllä niin paljon funkitoita, structeja ja luokkia että heikompaa hirvittää. SDL:n kaltaisilla simppeleillä kirjastoilla taas ei saa kaikkea tarpeellista aikaan.
; -merkkiä käytetään lähes jokaisessa ohjelmointikielessä (C/C++, PHP, Pascal, C#, Java, jne). BASIC -Kielet ovat tässä tapauksessa poikkeuksia. Assemblyä ei mielestäni pitäisi sekoittaa tähän, koska se käännetään ihan eri tavalla kuin muut "selkokielet". Lisäksi ; -merkki ei ole ainoa huono juttu. Esim. BASIC -kielissä ehtolauseissa = -merkillä, kun taas muissa se on ==. Ja kyllä C++ opettaa myös sitä samaa ajattelutapaa.

Mielestäni pitäisi ihan vain sen takia opetella C++ ja sitten vaikka koodata CB:llä, ettei tule sitä BASIC -tottumusta, sillä ainakin minua ärsyttää se, että BASIC oli ensimmäinen kieleni!
Pitääpä tuota opasta katsella että kuinkahan utopista se sitten onkaan.
Ei se C++ ole yhtään BASICia utopisempaa. Siinä vain korvataan tiettyjä tiettyjä komentoja merkeillä. Esim:

Code: Select all

CB:
If arvo = 1 Then Arvo = aRvo + 1 //Laitoin tahallani nuo muuttujan nimet noin, koska C++ ei hyväksyisi tätä.

C++:
if(arvo == 1) arvo++; //Iffit ja kaikki muut silmukat ja ehtolauseet pienillä kirjaimilla!

CB:
If Arvo =1 Then
  Arvo = Arvo - 1
else
  arvo = arvo + 1
EndIF

C++:
if(arvo==1)
{
  arvo--;
}else{
  arvo++;
}

//Tai

if(arvo==1) // Jos se sisältää vain yhden funktion, niin ei tarvitse laittaa { } -merkkejä.
  arvo--;
else
  arvo++;

koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: C++ -kysymykset

Post by koodaaja »

jabanii wrote:
koodaaja wrote:
jabanii wrote: Itse suosittelisin, ettet opettele mitään Basiccia (ne opettavat huonoja tapoja, esim. Minä unohdan lähes aina tuon ; merkin jokaisen rivin loppuun) vaan siirryt suoraan C++:n. Ei siinä ole mitään vaikeaa! Siinä vain käytetään selkokielisten sanojen tilalla merkkejä (operaattoreita). Esim AND = &&, Bittisiirto vasemmalle = <<, sama oikealle = >>, jne. Itse pidän tästä tosi paljon, koska olen aika laiska. On esimerkiksi helpompaa kirjoittaa "short luku = 5;" kuin "Dim luku As Short [Seuraava rivi ] luku = 5".

Eli LUE TÄMÄ opas, niin opit C++:n helposti.
Saanen sen verran sanoa olevani eri mieltä, että kyllä BASICit opettavat loistavasti sitä tietynsorttista ajattelua - etenkin ne, joissa on oliot. Ja sitten voi miettiä, onko se ; -merkin käyttö niin hyvä tapa (muuhun kuin C++-ohjelmointiin), eihän moisia ole esimerkiksi siinä puhtaimmassa, eli konekielessä (eipä siinä tosin montaa merkkiä muutenkaan ole ;D vaan eipä ole assemblyssäkään moisia) Ja C++:n oppii luonnollisesti varsin helposti, mutta yritäpä sisäistää joku grafiikkakirjasto, esimerkiksi DX:ssä on kyllä niin paljon funkitoita, structeja ja luokkia että heikompaa hirvittää. SDL:n kaltaisilla simppeleillä kirjastoilla taas ei saa kaikkea tarpeellista aikaan.
; -merkkiä käytetään lähes jokaisessa ohjelmointikielessä (C/C++, PHP, Pascal, C#, Java, jne). BASIC -Kielet ovat tässä tapauksessa poikkeuksia. Assemblyä ei mielestäni pitäisi sekoittaa tähän, koska se käännetään ihan eri tavalla kuin muut "selkokielet". Lisäksi ; -merkki ei ole ainoa huono juttu. Esim. BASIC -kielissä ehtolauseissa = -merkillä, kun taas muissa se on ==. Ja kyllä C++ opettaa myös sitä samaa ajattelutapaa.

Mielestäni pitäisi ihan vain sen takia opetella C++ ja sitten vaikka koodata CB:llä, ettei tule sitä BASIC -tottumusta, sillä ainakin minua ärsyttää se, että BASIC oli ensimmäinen kieleni!
Pitääpä tuota opasta katsella että kuinkahan utopista se sitten onkaan.
Ei se C++ ole yhtään BASICia utopisempaa. Siinä vain korvataan tiettyjä tiettyjä komentoja merkeillä. Esim:

Code: Select all

CB:
If arvo = 1 Then Arvo = aRvo + 1 //Laitoin tahallani nuo muuttujan nimet noin, koska C++ ei hyväksyisi tätä.

C++:
if(arvo == 1) arvo++; //Iffit ja kaikki muut silmukat ja ehtolauseet pienillä kirjaimilla!

CB:
If Arvo =1 Then
  Arvo = Arvo - 1
else
  arvo = arvo + 1
EndIF

C++:
if(arvo==1)
{
  arvo--;
}else{
  arvo++;
}

//Tai

if(arvo==1) // Jos se sisältää vain yhden funktion, niin ei tarvitse laittaa { } -merkkejä.
  arvo--;
else
  arvo++;

C, C++, C# ja Java ovat muutenkin melko samankaltaisia (no C# nyt ehkä hieman outo näiden joukossa, mutta silti). Totta tuokin, että = vertailussa on varsin huono ratkaisu ;D Mutta itse totuin näihin eroihin parissa kuussa, kun rupesin tuota C++:aa katselemaan.

Mietihän BASIC:ien hyviä puolia: kieli on varsin helppo omaksua (siis niin hyvin, että sillä saa jotain aikaankin), grafiikkakomennot ovat sisäänrakennettuja (tämä siis vain C++:n ja CB:n vertailussa, toki Javassa jne. on grafiikkakomennot valmiina) eikä tarvitse liittää tuhatta ja yhtä kirjastoa ( hmm. ensin ikkunoita varten windows.h ja windowsx.h, sitten kosia ja siniä varten math.h, time.h ja stdio.h randomilukuja varten (vai olikos se sittenkin iostream.h?), grafiikkakirjaston vaatimat viisi tai kuusi includea, sitten oma funktiokirjasto ja.. )

Itseäni ei kaduta, että aloitin CB:llä. Opin ajattelemaan ohjelmoijan tavoin, ja löysin tämän viimeisen pienen nörttipesäkkeen ilman (liikoja) trolleja yms. idiootteja ^^
Marcoder
Active Member
Posts: 120
Joined: Tue Aug 28, 2007 8:21 am

Re: C++ -kysymykset

Post by Marcoder »

jabanii wrote:

Code: Select all

C++:
if(arvo==1)
{
  arvo--;
}else{
  arvo++;
}
tai

Code: Select all

arvo += (arvo == 1 ? -1 : 1);
Drath
Newcomer
Posts: 40
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:32 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by Drath »

Itse suosittelisin C++:n sijasta kokeilemaan C#:a. Minusta paljon mukavempi kieli kuin C++ ja näyttää selvemmältä. Kaikki pointterikikkailut saa unohtaa. Visual Studio 2008 Express on todella hyvä IDE ja se on ilmainen. .Netin kirjastot ovat huomattavasti kattavemmat kuin C++:n STL. Ihan heti ei tarvitse ruveta netistä etsimään mitään lisäkirjastoja.
CoolBasic henkilökuntaa
Sisältövastaava
User avatar
Bambi
Member
Posts: 87
Joined: Sat Nov 24, 2007 12:51 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by Bambi »

Tappelette tästä vielä ensivuonnakin, sillä nämähän ovat makuasioita. Itse aloitin PHP:llä ja sivujenteolla ennenkuin siirtyin C:hen. Tosin allani pyörii windows, joten voitte kuvitella minkälaisia sanoja täältä lentelee (kun värkkään C:n kanssa).
AllAh/Olwi -Guest

Re: C++ -kysymykset

Post by AllAh/Olwi -Guest »

Hermostuin tähän guestijuttuun,niin tein nyt tunnuksen.
Nimeni tulee olemaan Olwi


Lueskelin tuota hassun hauskaa C++-opasta ja nythän se C++ näyttää ihan ymmärrettävältä kieleltä.

Mutta en mä nyt vielä siihen ole vaihtamassa :mrgreen:
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: C++ -kysymykset

Post by Olwi »

Nyt on uusi tunnus tehty.
Aika turha viesti:D



Kuinka moni teistä pelaa traviania?
Huuda mun ip:tä!
jabanii
Member
Posts: 93
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:23 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by jabanii »

koodaaja wrote: C, C++, C# ja Java ovat muutenkin melko samankaltaisia (no C# nyt ehkä hieman outo näiden joukossa, mutta silti). Totta tuokin, että = vertailussa on varsin huono ratkaisu ;D Mutta itse totuin näihin eroihin parissa kuussa, kun rupesin tuota C++:aa katselemaan.

Mietihän BASIC:ien hyviä puolia: kieli on varsin helppo omaksua (siis niin hyvin, että sillä saa jotain aikaankin), grafiikkakomennot ovat sisäänrakennettuja (tämä siis vain C++:n ja CB:n vertailussa, toki Javassa jne. on grafiikkakomennot valmiina) eikä tarvitse liittää tuhatta ja yhtä kirjastoa ( hmm. ensin ikkunoita varten windows.h ja windowsx.h, sitten kosia ja siniä varten math.h, time.h ja stdio.h randomilukuja varten (vai olikos se sittenkin iostream.h?), grafiikkakirjaston vaatimat viisi tai kuusi includea, sitten oma funktiokirjasto ja.. )

Itseäni ei kaduta, että aloitin CB:llä. Opin ajattelemaan ohjelmoijan tavoin, ja löysin tämän viimeisen pienen nörttipesäkkeen ilman (liikoja) trolleja yms. idiootteja ^^
Itse asiassa Java kuuluu enemmän C#:n joukkoon kuin C/C++:n (Pilkun viilausta).

Ja mikä tuo windowsx.h on? Ei sitä tarvita, jos käsitellään ikkunoita (en ainakaan itse ole tarvinnut). Ja mitä sitten, jos pitää includettaa 8 tiedostoa pelintekemiseen? Se on vain hyvä asia, ettei mitään turhaa sisällytetä ohjelmaan kasvattamaan kokoa. Täytyy kyllä tunnustaa, että kyllä minäkin tykkään välillä koodata peliä Blitzillä tai CB:llä, mutta mihinkään VB:seen en koske, koska se on kaika turha kapine, kun wxWidgetit on keksitty.

PS. Cos tarkoittaa kosinia eikä kosia.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: C++ -kysymykset

Post by Olwi »

Oisko kuvaa C++:n editorista?
Huuda mun ip:tä!
User avatar
Bambi
Member
Posts: 87
Joined: Sat Nov 24, 2007 12:51 pm

Re: C++ -kysymykset

Post by Bambi »

Olw1 wrote:Oisko kuvaa C++:n editorista?
C++ editoreita löytyy netistä vaikka muille jakaa, joten voisit tarkentaa hieman: minkä (nimisen) editorin?
Post Reply