(Projektilla on myös SVN: http://my-svn.assembla.com/svn/miniproj ... A4%20Peli/ )
Tuskin olen leijunut vielä tarpeeksi, mutta saatatte tietää, että koulussani opetetaan yhdeksänsien luokkien ATK:n syventävässä CoolBasic-ohjelmointia.
No, tein tämän pelin siellä. Oli tylsää. Ja jotain tämän kaltaista piti tehdä. Joten ajattelin sitten julkaista tämän täällä foorumilla, puoliksi esimerkkinä ja puoliksi ihan projektina.
---
Koodi sisältää tiettyjä tärkeitä vakioita ja muuttujia, joiden arvoa saa muuttaa:
- LEVEL - mitä suurempi tämä on, sitä helpompi peli on alussa (hitaampi vihujen spawnausaika)
- LEVINC - LEVELin muutosnopeus
- EPILEPSY - Ruutu välkkyy kun vihu osuu pelaajaan
- CLDOWN - Kuinka monta framea odotetaan panosten välissä
- BLTDMG - Luodin tekemä vahinko
- BLTSPD - Luotien nopeus
- CLIPSZ - Lippaan koko
- RLDTIEM - Aseen latauskesto frameina
- PNTAMO - Pisteitä per osuma zombiin
- MINRNG & MAXRNG - Kuinka kauas ruudun reunoista (ulkopuolelle) vihut spawnaavat (pikseleinä, 0 on reunassa kiinni)
- ZOMDMG - Kuinka paljon vauriota framen kosketus zombiin tekee
- ZOMHEA - Zombien kesto
Näppäimet:
WASD ohjaa
Hiiri tähtää
Hiiren ykkösnäppäin (Yleensä vasen) ampuu
---
TODO:
- Binäärit ja julkaisupaketti
- Lue asetukset tiedostosta
- Kustomit kuvat objekteille
- Perkit (Lisää panoksia, nopeampi lataus...)
- Aseen manuaalinen lataus
- Omat kuvat
- Muuta?