Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Kiitos vastauksesta! No jätän kokeilematta saanko ikkunan rikki :) mutta nyt ainakin kaverini sai ihan tietoa kuten minäkin. Kaveri kun uskoi että menisi helpostikin ikkuna rikki.
Image
Dande
Active Member
Posts: 193
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:30 pm

Re: Offtopic

Post by Dande »

Mitä muuten Zerolle kuuluu? Sattuuko kukaan tietämään? Zero ei ole nimittäin tässä kuussa edes käynyt näillä foorumeilla.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic

Post by TheDuck »

Galgoneer wrote:Mitä muuten Zerolle kuuluu? Sattuuko kukaan tietämään? Zero ei ole nimittäin tässä kuussa edes käynyt näillä foorumeilla.
En ainakaan mä oo kuullu. Kaise räplää taas sen WoW:in kimpussa. Mul on luokalla pari kaveria, jotka heti koulusta päästyään menee koneelle WoWittamaan ja lopettaa illalla vasta. Sairasta.
^^
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Ihan normaaliaha tuo on... minun mielestäni. Vaikken tietysti olekaan koskaan edes kokeillut WoWia, mutta kohtuu hyvältä nettiropelta vaikuttaa, esimerkiksi itsekin pelasin (ei toimi enää tällä nykyisellä koneella) Conquer Onlinea noin 3-8 tuntia päivässä ennen kun sairastuin ortostaattiseen hypotoniaan.
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Offtopic

Post by Jare »

Chaosworm wrote:itsekin pelasin (ei toimi enää tällä nykyisellä koneella) Conquer Onlinea noin 3-8 tuntia päivässä ennen kun sairastuin ortostaattiseen hypotoniaan.
Mikä se on? Wikipedia ei tämän kohdalla avannut sanaista arkkuaan.
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Jare wrote:
Chaosworm wrote:itsekin pelasin (ei toimi enää tällä nykyisellä koneella) Conquer Onlinea noin 3-8 tuntia päivässä ennen kun sairastuin ortostaattiseen hypotoniaan.
Mikä se on? Wikipedia ei tämän kohdalla avannut sanaista arkkuaan.
Kun seisoo verenpaine laskee ja alkaa pyörryttään, kait. Mut en kyllä ymmärrä miten se liittyy peliin?

Ja kuukkeli on ysävämme...
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Kyllä, se on juuri se. Lääkärin mukaan tosin saan istua tietokoneella vain kaksi tuntia päivässä.
Muistaakos muuten kukaan sitä optinen harha - topiccia, joka muistaakseni täällä oli pystyssä joskus, mutten löytänyt sitä millään. Olisi kiva löytää tuo sivu :D
Vilsku_guest

Re: Offtopic

Post by Vilsku_guest »

Mitäs ootte toivonut joululahjaksi? :D
Itse toivoin Nintendo Wiin ja uuden näytön koneeseen.
Tulisipas kovia paketteja enemmän kuin pehmeitä. (Järjestys miten lahjat aukaistaan papereistaan: Ensin kovat paketit ja sitten pehmeät.)
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Vilsku_guest wrote:Mitäs ootte toivonut joululahjaksi? :D
Itse toivoin Nintendo Wiin ja uuden näytön koneeseen.
Tulisipas kovia paketteja enemmän kuin pehmeitä. (Järjestys miten lahjat aukaistaan papereistaan: Ensin kovat paketit ja sitten pehmeät.)
Mä saan Counter Strike Sorsan ku halusin kokeilla onks se niin hyvä kun väitetään ja sit saan jonkun yllätyslahjan :)
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Vilsku_guest wrote:Mitäs ootte toivonut joululahjaksi? :D
Itse toivoin Nintendo Wiin ja uuden näytön koneeseen.
Tulisipas kovia paketteja enemmän kuin pehmeitä. (Järjestys miten lahjat aukaistaan papereistaan: Ensin kovat paketit ja sitten pehmeät.)
Fatal1ty kuulokkeet. Hehe, ennen mullakin oli tuo järjesys, mutta nyt avaan sen mikä vain kiinnostaa eniten. Eli avaan ne missä uskon olevan jotain millä tekee heti jotain (esim kirjekuoret jätän viimeiseksi) Mutta tein tuonne kyselyihin jo topicin.
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

Eiköhän tule jokunen peli (super mario galaxy, WIIIIII : ) ) ja armottomasti randomisälää. Mitään järjestyksiä olla pidä, itse kasaan kaikki lahjat läjään ja sitten avaan kaiken alle minuutissa D: hirmuinen paperin silpominen ja lahjat läjään viereen : D Njaa, pitäisi varmaan harjoitella vielä möreää puhetta, kun pikkuveljen ja pienoisten serkkujen hämäämiseksi esitän jälleen kerran joulupukkia. Mutmut, hyvää aattoa kaikille ^^

EDIT: (nyt lueskelin myös väliinjääneitä viestejä) Whaa, pitää kokeilla tuota lasin rikki laulamista. Olen kyllä nähnyt kyseisen jakson, mutta nyt tuli sellainen tunne, että on testattava. Pitääpä katsoa, löytyykö wanhoja turhia laseja ;D
Last edited by koodaaja on Mon Dec 24, 2007 10:20 am, edited 1 time in total.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Hyvää jouluaattoa kaikille!

Ja minä toivoin muuten Magic the Gatherinng - kortteja, kirjoja, etenkin Dragon Ball Z - mangoja, musiikkia, elokuvia, jouluhärpäkkeitä (enkelisuklaa, tähtisadetikut yms) sekä uuden kännykän sillä entinen hävisi.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Parhaat lahjani sain jo viikko sitten, eli Sonyn vahvistin ja Audio Pron subbarin :lol: toivoin kumminkin vain rahaa ja GTA Vice City Stories:ia. Yhtä pakettia kolistelin ja siellä kyllä on joku DVD tai peli :) en vain tiedä mikä peli tai DVD.. No illemmalla sen sitten tietää 8-) ja tietenkin hyvää joulua!
Last edited by Thomazu on Mon Dec 24, 2007 10:24 am, edited 1 time in total.
Image
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Offtopic

Post by mikeful »

Hyvää joulua kaikille!
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Basic
Newcomer
Posts: 25
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:34 pm
Location: Siellä jossain kaukana.
Contact:

Re: Offtopic

Post by Basic »

Hyvää joulua myös minulta!
Toivoin Need for Speed : Pro Streetiä, uutta hiirtä ja rahaa. :mrgreen:
Image
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic

Post by Pettis »

Hyvää joulua kaikille.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Pettis wrote:Hyvää joulua kaikille.
Hyvää joulua multakin! :D

Näiden mahtikuulokkeitten lisäksi simpsonit 8 tuotantokausi oli paras lahja.

Ja toivottavasti ennen uuttavuotta tulisi joitan mahtavia cbpelejä ;)
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Hyvää joulua minunkin puolesta.

iTKEVAnAKKI: No saatiinhan me jo uusin versio CoolRacerista ja lopullinen versio KGA:sta, eikö ne riitä? ;)
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Hyvää joulua täältäkin.

Muttas nyt mulla on kysymys. Onko kellää muulla sattumoisin samanlaista ongelmaa kuin mulla? Siis asentelin The Witcherin ja yritän käynnistää sen mutta se valittaakin että pitää laittaa aito romppu koneeseen kun se tasanjust on aito ja ihan citymarketista ostettukkin. Eli siis tällä kertaa vai on niin kiva juttu että piraattien suojautumista varten saadaan peli tuhottua niiltä jotka ostavat aidon version. Pitääks mun ny sit ettii joku crakki/nodvd et sen sais toimimaa.... :P
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Hyvää joulupäivää kaikille!
Chaosworm wrote: Ja minä toivoin muuten Magic the Gatherinng - kortteja, kirjoja, etenkin Dragon Ball Z - mangoja, musiikkia, elokuvia, jouluhärpäkkeitä (enkelisuklaa, tähtisadetikut yms) sekä uuden kännykän sillä entinen hävisi.
Kännykän sain, MtG- kortteja, musiikkia (joku sellisti), kaksi elokuvaa (IceAgeII sekä joku komedia), jouluhärpäkkeitä (40 Cm tähtisadetikkuja sekä kaksi pussillista enkelisuklaata) sekä jonkin fantasiakirjan ja Aku Ankan taskukirjat 335 ja 336.

Sain myös yöpuvun, jalkapallon, Surkeiden Sattumusten Sarja - PCpelin, ja koottavan pienoismallilentokoneen + liiman. Mitäs muut saitte?
Locked