Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Wingman »

Sami The Great wrote:Eli haku on vielä käynnissä, kun ei ole yhtään hakijaa vielä ollut :D Päivitin ensimmäisen viestin.
GUI-graafikoksi voin tulla, jotain taidon näytettä tulee tässä tunnin sisällä, kun löydän kovalevyn syövereistä...
- - - -
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by wilizucoder »

Eli siis hakisin musan tekijäksi tähän projektiin, kerroin jo aiemmasta kokemuksestani osiossa "Tarjotaan äänisuunnittelua peleihin" , eli jos paikka on vielä vapaa niin olisin kiinnostunut. :)
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Sami The Great »

wilizucoder wrote:Eli siis hakisin musan tekijäksi tähän projektiin, kerroin jo aiemmasta kokemuksestani osiossa "Tarjotaan äänisuunnittelua peleihin" , eli jos paikka on vielä vapaa niin olisin kiinnostunut. :)
Paikka on vielä vapaana, joten tervetuloa vain mukaan. Voitaisiin katsoa vähän tarkemmin, että mitä ääniä voisit tehdä, jos kertoisit vähän enemmän, mitä osaat tehdä ja mitä työkaluja käytät jne. Musiikkia tarvittaisiin muutamia kappaleita lisää, esimerkiksi taistelumusiikkia ei vieläkään ole. Lisäksi peliin tarvittaisiin pitkä liuta erilaisia ääniä räjähdyksistä, alusten moottoreista ja kaikista kolahduksista ja piipityksistä.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by wilizucoder »

Sami The Great wrote: Paikka on vielä vapaana, joten tervetuloa vain mukaan. Voitaisiin katsoa vähän tarkemmin, että mitä ääniä voisit tehdä, jos kertoisit vähän enemmän, mitä osaat tehdä ja mitä työkaluja käytät jne. Musiikkia tarvittaisiin muutamia kappaleita lisää, esimerkiksi taistelumusiikkia ei vieläkään ole. Lisäksi peliin tarvittaisiin pitkä liuta erilaisia ääniä räjähdyksistä, alusten moottoreista ja kaikista kolahduksista ja piipityksistä.
Musiikkia olen tehnyt paljon FL Studio 9:llä eli siinä hommassa olen selvästi parempi, sen sijaan ääniefektien luomisesta ei itsellä kokemusta ole. Itse en myöskään osaa FL Studiossa tehdä omia ääniä, vaan käytän valmiita soittimia, mutta mielestäni ohjelmassa on erittäin paljon valinnanvaraa samankin tyylisten soittimien suhteen.

Eli siis musiikkia osaan tehdä, ääniefektejä en osaa, näin lyhyesti tiivistettynä :D
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Koodari »

Koodaajaa tuskin enään tarvitaan?
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Sami The Great »

Ekaan viestiin lisätty apulais koodaajan paikka. Tarkempaa tietoa tehtävästä voi kysyä täällä. Ohjeistus ja dokumentaatio annetaan paikan ottajalle henkilökohtaisesti.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Tuxi »

Sami The Great wrote:Ekaan viestiin lisätty apulais koodaajan paikka. Tarkempaa tietoa tehtävästä voi kysyä täällä. Ohjeistus ja dokumentaatio annetaan paikan ottajalle henkilökohtaisesti.
Alkoi kiinnostaa tämä paikka. Olen 14 vuotta vanha. Elokuussa täytän 15. Galgometrin antama tulos CB-taidoista on noin 8. Dll-tiedostoja en osaa tehdä, mutta aika nopeasti siitä varmaan perusteet oppisin, mutta minulle ei ole vielä tullut tarvetta käyttää niitä. Muistipaloista osaan hiukan enemmän kuin perusteet, mutten ehkä aivan kehittynyttä käyttöä. Muuten sitten aikalailla osaankin nuo muut, riippuu kylläkin hiukan siitä mikä on perusteiden ja kehityneen käytön ero.
Käytän aika paljon aliohjelmia ja funktiota ja sisennän tekemäni koodin aina. Yksittäisiä rivejä en juuri kommentoi, mutta laajemmat kokonaisuudet erottelen yleesä toisistaan kommeteilla. Joskus sekoitan suomea ja englantia muuttujanimissä, koska en keksi tarpeeksi ytimekästä nimeä, tämä on kyllä nykyään vähentynyt. Koodini siis on aika selkeää.
Kirjoitettua englantia ymmärrän hyvin, mutta oma englantini on hiukan töksähtelevää ainakin pitkissä lauseissa.
Forumeilla olen julkaissut neljä CoolBasikilla tekemääni peliä. Kaikki olen koodannut kokonaan itse. Ne ovat tässä kronologisessa järjestyksessä: Marsin Valloitus, Sotastrategia, Naps, Naps, Naps ja Maatilapeli. Näistä ensimmäiseen on käytetty paljon aikaa, tosin olin silloin vielä aika hidas koodaamaan, koska olin uusi CoolBasicin käyttäjä. Loput kolme on koodattu muutamassa päivässä.
Voin koodata projektiin lähes mitä tahansa, enemmän voin kuitenkin sanoa vasta, kun saan tarkempaa tietoa projektista. Aikaa koodaamiseen minulta löytyy ainakin kesällä.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Sami The Great »

En ollut varma, että tuliko PM viestini ollenkaan perille, koska se ei näy edelleenkään lähetetyissä viesteissä, niin laitan sen tähän.

Postauksesi ja pelien pohjalta näyttää siltä, että voisit sopia hommaan. Olisitko valmis aloittamaan heti? Oletko yhtään perillä minkälainen peli on kyseessä? Voisit vaikka antaa MSN messenger osoitteesi, niin olisi helpompi keskustella itse pelimoottorista. Pelimoottori on laaja (n. 10 000 riviä koodia), joten sen selostamiseen menee jokin hetki. Tosin sinun ei tarvitse kaikkea sisäistää, koska moottori on jaettu moneen pieneen osaseen, jotta sitä olisi helpompi työstää. Lähetän sinulle myöhemmin kesken olevan tekeleen sekä jotain ohjeistusta funktioista, joita tarvitset koodailussasi (esim. miten saat kaiveltua tietoja scripteistä jne..) sekä listan globaaleista muuttujista (esim. kameran sijainti (x,y,ulottuvuus,ulottuvuuden ID)).
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Tiimin uudelleen kasaaminen The Monarch projektiin

Post by Tuxi »

En näköjään huomannut yksityisviestiä heti. Voisi tuossa vaikka väri vaihtua, niin huomaisi paremmin. Noh, vastasin kuitenkin.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Post Reply