CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Anteeksi herättely mutta tuleva:
avaruus-sekoilu.
Pieni äly- ja seikkailupeli.
Tarkoitus on ohjata avaruuskirppua ja tuhota vihuja,meteoreja,väistellä mustia aukkoja ja löytää takaisin maapallolle.
En saa screenshorttia tänne ennen 7.12.09 sitten tuplapostaan sen tänne mun nikillä.
avaruus-sekoilu.
Pieni äly- ja seikkailupeli.
Tarkoitus on ohjata avaruuskirppua ja tuhota vihuja,meteoreja,väistellä mustia aukkoja ja löytää takaisin maapallolle.
En saa screenshorttia tänne ennen 7.12.09 sitten tuplapostaan sen tänne mun nikillä.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
nyt tulee kuva:
Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Korjasin kuvan linkin...skorpioni-cb as guest wrote:nyt tulee kuva:
Kuva ei ehkä toimi, mutta kopioikaa kuvan osoite.
Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Kyllä se on siitä.esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
-
- Active Member
- Posts: 106
- Joined: Wed Jul 30, 2008 5:04 pm
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Kovasti kyllä harmitti joskus kun väsäsin avaruuspeliä, joka jäätyi. Paljon oli nähty vaivaa ja tehty kaikkea hienosäätöä. Koodirivejä noin 1250. Siinä siis oli tarkoitus seikkailla linnunradalla ja siellätäällä oli avaruusasemia joista sai tavarankuljetus tehtäviä/sotimis tehtäviä. Aluksia pystyi parantelemaan ja ostamaan uusia.
Musiikki on aika tunnelmallista esim. http://www.youtube.com/watch?v=BgwIibWQNSE
ja kuvaa: http://img526.imageshack.us/gal.php?g=15128932.png
tossavielä jos ei toimi http://img204.imageshack.us/img204/1267/67018240.png
Mikäs siinä kuunnella rauhallista musaa ja liidellä avaruudessa kun linnunrata valuu taustalla. Lähinnä varmaan sotimispuoleen ja tekoälyyn kaatui.
Musiikki on aika tunnelmallista esim. http://www.youtube.com/watch?v=BgwIibWQNSE
ja kuvaa: http://img526.imageshack.us/gal.php?g=15128932.png
tossavielä jos ei toimi http://img204.imageshack.us/img204/1267/67018240.png
Mikäs siinä kuunnella rauhallista musaa ja liidellä avaruudessa kun linnunrata valuu taustalla. Lähinnä varmaan sotimispuoleen ja tekoälyyn kaatui.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Moro, Tällä hetkellä on tulossa multa Td(tower defence). Olen saanut pari ominaisuutta jo siitä toimimaan.
Jos joku ei tiedä mitä pelissä pitää tehdä niin kerron. Pelissä pitää suojella kuningasta örkeiltä sun muilta pahoilta hepuilta torneillaan. Torneja voi rakentaa lisää ja yhden tornin rakentaminen maksaa jonkun verran. Mitä enemmän torneja tai parempia torneja nopeammin viholliset kaatuvat. Tällä hetkellä peli on vielä kesken
Kuvia:
Jos joku ei tiedä mitä pelissä pitää tehdä niin kerron. Pelissä pitää suojella kuningasta örkeiltä sun muilta pahoilta hepuilta torneillaan. Torneja voi rakentaa lisää ja yhden tornin rakentaminen maksaa jonkun verran. Mitä enemmän torneja tai parempia torneja nopeammin viholliset kaatuvat. Tällä hetkellä peli on vielä kesken
Kuvia:
-
- Advanced Member
- Posts: 364
- Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
- Location: Turku
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Eipä ole vaan alkuvalikosta ilman lisäosa-tiedostoja.Chaosworm wrote:Kyllä se on siitä.esa94 wrote:Toivon todella, ettei tämä kuva ole pelistä.
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.
I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Olen pelastamassa jäätymiseltä vanhaa "Speed h4xx0r" projektiani. Niille jotka eivät muista tätä, TÄSSÄ hieman muistinvirkistystä
Peli näyttää itsessään tältä: Tulevassa versiossa on netissä olevat pistelistat ja tietenkin myös paikalliset listat. Asetukset on olemassa ja niitä voi säätää myös itse pelistä. (TODO-vaiheessa vielä lista ja asetukset). Äänet on jo olemassa ja jotkut kämäset efektit peliin siirtymiseen ja game-over tilanteeseen.
Mitäs pidätte?
Peli näyttää itsessään tältä: Tulevassa versiossa on netissä olevat pistelistat ja tietenkin myös paikalliset listat. Asetukset on olemassa ja niitä voi säätää myös itse pelistä. (TODO-vaiheessa vielä lista ja asetukset). Äänet on jo olemassa ja jotkut kämäset efektit peliin siirtymiseen ja game-over tilanteeseen.
Mitäs pidätte?
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Hienolta kuullostaa. Pwnaan kaikki tuolla nettilistalla sitten ^^VesQ wrote:Mitäs pidätte?
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tällä hetkellä menossa tekstipeli nimeltä War or Life (pitää keksiä parempi nimi).
Beta-versioon tulee seuraavat asiat:
- Kentäntutkinta/Karttojen osto
- Jonkin verran kotikyliä. (Muuttomahdollisuus)
- Parikymmentä muuta kylää ja kaivosta/peltoa.
- Joihinkin kyliin voi myydä tavaraa ja joistain ostaa.
- Tavaroilla on oma arvonsa (määräytyy laadun mukaan).
- Suojusten avulla on helpompi voittaa taisteluita.
- Tallennus
Katsotaan mitä tästä tulee.
EDIT: Tarkoitus olisi saada ensi viikoksi valmiiksi, mutta saattaa venähtää.
Beta-versioon tulee seuraavat asiat:
- Kentäntutkinta/Karttojen osto
- Jonkin verran kotikyliä. (Muuttomahdollisuus)
- Parikymmentä muuta kylää ja kaivosta/peltoa.
- Joihinkin kyliin voi myydä tavaraa ja joistain ostaa.
- Tavaroilla on oma arvonsa (määräytyy laadun mukaan).
- Suojusten avulla on helpompi voittaa taisteluita.
- Tallennus
Katsotaan mitä tästä tulee.
EDIT: Tarkoitus olisi saada ensi viikoksi valmiiksi, mutta saattaa venähtää.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Hehee, itselläni on huoneen seinällä binäärikello. Juu hienolta näyttää.Ruuttu wrote:Tällaista projektia olen työstänyt jonkin aikaa.
[Image]
Jep, se on binäärikellonäytönsäästäjä (yhteen?). Potentiaalia löytyy - customoitavaa on kohtuullisesti ja suoritinkäyttö on pieni.
-
- Moderator
- Posts: 1583
- Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
- Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
tulossa:
jonkin lainen scrolleri nimeltä fight space
pelissä on jo
-ampuminen
-vihut
-healt
-score
-törmäys tunnistus vihulla ja
ammuksella
pelissä kesken:
-ekan levelin bossi
-maa ekaan leveliin
peliin tulee:
-4 leveliä kaikissa bossi
-tausta
-valikko
ja-lisää vihuja
jonkin lainen scrolleri nimeltä fight space
pelissä on jo
-ampuminen
-vihut
-healt
-score
-törmäys tunnistus vihulla ja
ammuksella
pelissä kesken:
-ekan levelin bossi
-maa ekaan leveliin
peliin tulee:
-4 leveliä kaikissa bossi
-tausta
-valikko
ja-lisää vihuja
...
-
- Tech Developer
- Posts: 650
- Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
- Location: Helsinki, Finland
- Contact:
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Jep, binäärikello rox. Muistan, kun joskus tein alas valuvaa Matrix-koodia muistuttavan ohjelman CB:llä, mutta se oli niin raskas (CB ylläri), että kone huusi suoraa huutoa näytönsäästäjä päällä. Se oli siis tarkoitukseensa nähden turhan resurssisyöppö, joten en sitä sitten koskaan oikein käyttänyt.koodaaja wrote:Varsin kivan oloinen systeemi ruutulla, CB:llä tehtyjä näytönsäästäjiä ei olekaan hetkeen näkynyt.
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES
CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES
CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
-
- Advanced Member
- Posts: 281
- Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
- Location: Hämeessä miä
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta. kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta. kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Heksojen vasen ja oikea laita ovat vähän liian lyhkäset, mutta muuten näyttää hyvältä : )Nassi_Setä wrote:Olen jo jonkin aikaa haaveillut omasta kartta formaatista, joka olisi vähän erikoisempi:
6map !!!, tulee olemaan 6 kulmainen tile-kartta. kuva on aika suttuinen mutta perus_ajatus selkenee kumminkin.
Proju on viellä aika vaiheessa ja tekemistä löytyy
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...
[/size]
Code: Select all
[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Tulossa: Timanget, RG (Python) ja pikkujuttuja.
Jäätyneet: Muut :s
Jäätyneet: Muut :s
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Re: CB:n tulevat ja jäätyneet projektit!
Rumors of Game Team - Raise of Machinery
Tekeillä on eräänlainen RPG peli jossa seikkailla pelitiimillä, eli kolmella hahmolla: koodarilla, mallintajalla ja muusikolla
Tämä kolmikko taistelee robottien nousua vastaan.(Idea ei ole peräsisin mistään Terminatorista...)
Ei ole mitään fantasiaa, vuosi.. ..joku 3000, taikoja silti osataan. Projekti on aika hyvällä mallilla, mutta tehtävää on vielä paljon.
Peli on ylhäältäkuvattu, eikä ole mitään perus RPG "taisteluosuuksia" vaan taistelu hoituu reaaliajassa miekkojen, pyssyjen ja taikojen avulla.
Valmiina(mutta vaati parantelua):
-Ukkeli-moottori johon sisältyy:
--skillit, joita tulee levelien myötä
--statsit, joita saa varusteista
--varusteet(equipment)
--kaksi muuta ukkoasi seuraa sinun ohjaamaasi
-Kolme kieli-packkia, Suomi, Englanti ja Ranska(tämä siksi että opisin jotain hyödyllistä tätä tehtäessä), joita täytyy jatkaa projektin edetessä, mutta tähän mennesä kaikki tarvittava on käännetty
-Jonkun verran grafiikka, nämä ovat sitten vähän korkeampi tasoisia kuin edelliset joita olette minulta nähneet , ainakin omasta mielestäni...
Tulossa:
-Kunnon tekoäly!!
-"Level-moottori"
-Tallennus-filet(tästä on tehty jo osa mutta se vaatii paljon lisää)
-Tehtävä-moottori(kunnollinen, ei mikään tapa 3 karhua jne..)
-Efektejä, etenkin taioissa
-Item-moottori, joka mahdollistaa kaikkien pottujen yms. käytön
Ehkä-lista:
-Kranaatit
-Musiikit, ovat ehkä listalla siksi että en osaa tehdä musiikkeja, sellaisia mistä kaikki pitäisivät ja mitkä sopisivat tähän peliin..
-Jonkinlaiset ajoneuvot
Sitten vähän kuvia:
Equipment
Character
In-game
Kute huomaatte Valikon tausta on tehty sieltä Matrix ketjusta löytyvästä fontilla tulen vaihtamaan tuon..
Edit: melkein unohdin nimen..
Edit2: onko mahollista, että kilo rivejä CB koodia vie 43kt...
Edit3:
Tekeillä on eräänlainen RPG peli jossa seikkailla pelitiimillä, eli kolmella hahmolla: koodarilla, mallintajalla ja muusikolla
Tämä kolmikko taistelee robottien nousua vastaan.(Idea ei ole peräsisin mistään Terminatorista...)
Ei ole mitään fantasiaa, vuosi.. ..joku 3000, taikoja silti osataan. Projekti on aika hyvällä mallilla, mutta tehtävää on vielä paljon.
Peli on ylhäältäkuvattu, eikä ole mitään perus RPG "taisteluosuuksia" vaan taistelu hoituu reaaliajassa miekkojen, pyssyjen ja taikojen avulla.
Valmiina(mutta vaati parantelua):
-Ukkeli-moottori johon sisältyy:
--skillit, joita tulee levelien myötä
--statsit, joita saa varusteista
--varusteet(equipment)
--kaksi muuta ukkoasi seuraa sinun ohjaamaasi
-Kolme kieli-packkia, Suomi, Englanti ja Ranska(tämä siksi että opisin jotain hyödyllistä tätä tehtäessä), joita täytyy jatkaa projektin edetessä, mutta tähän mennesä kaikki tarvittava on käännetty
-Jonkun verran grafiikka, nämä ovat sitten vähän korkeampi tasoisia kuin edelliset joita olette minulta nähneet , ainakin omasta mielestäni...
Tulossa:
-Kunnon tekoäly!!
-"Level-moottori"
-Tallennus-filet(tästä on tehty jo osa mutta se vaatii paljon lisää)
-Tehtävä-moottori(kunnollinen, ei mikään tapa 3 karhua jne..)
-Efektejä, etenkin taioissa
-Item-moottori, joka mahdollistaa kaikkien pottujen yms. käytön
Ehkä-lista:
-Kranaatit
-Musiikit, ovat ehkä listalla siksi että en osaa tehdä musiikkeja, sellaisia mistä kaikki pitäisivät ja mitkä sopisivat tähän peliin..
-Jonkinlaiset ajoneuvot
Sitten vähän kuvia:
Equipment
Character
In-game
Kute huomaatte Valikon tausta on tehty sieltä Matrix ketjusta löytyvästä fontilla tulen vaihtamaan tuon..
Edit: melkein unohdin nimen..
Edit2: onko mahollista, että kilo rivejä CB koodia vie 43kt...
Edit3:
Olen ottanut tämän huomioon, mutta koska koneeni on niin psk, laitan sen valinnaiseksi asetukseksi ja tässä kuvassa sitä ei ollut.skinkken wrote:Komenna pelin alussa Smooth2D ON, näyttää typerältä kun 1 px rajat ukkojen kuvissa katkeilee.phons wrote:In-game
Last edited by phons on Sat May 29, 2010 7:08 pm, edited 1 time in total.