Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Olwi wrote:No ei kyl parasta FPS:ää oo nähnykkää mut kyl tota ain välil huvikseen pelailee.
No ainakin paras mitä minä olen pelannut (CoD kuutosta ei ole tullut ostettua, hinta ja K18-leima hirvittää).
I see the rainbow rising
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Videopelit

Post by Olwi »

kaneli2000 wrote:
Olwi wrote:No ei kyl parasta FPS:ää oo nähnykkää mut kyl tota ain välil huvikseen pelailee.
No ainakin paras mitä minä olen pelannut (CoD kuutosta ei ole tullut ostettua, hinta ja K18-leima hirvittää).
CS:S koukuttaa pahemmin...
Huuda mun ip:tä!
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Videopelit

Post by Awaclus »

Olwi wrote:No ei kyl parasta FPS:ää oo nähnykkää mut kyl tota ain välil huvikseen pelailee.
Joo, en minäkään ole nähnyt parasta FPS:ää enkä usko sellaista olevankaan.
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Videopelit

Post by mikeful »

Alkuperäisen Diablon tekijöiden loistava Torchlight tarjolla Steamissa maanataihin asti 8 eurolla. Jos lasket itsesi tosi-Diablottajaksi tai olet edes aikonut hankkia jonkun niistä, vaadin sinua ostamaan tämän. http://store.steampowered.com/app/41500/
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Olen seuraillut peliä nimeltään The Saboteur. Peli on aika omaperäinen, pelin tapahtumat perustuvat toisen maailmansodan aikaiseen miehitettyyn Pariisiin. Pelissä pelataan hepulla nimeltään Sean Devlin jolla sitten vapautetaan Pariisia natsisaksan alta. Alue on alussa melkein kokonaan mustavalkoinen, se kuvastaa sitä että se alue on natsien miehityksen alaisena ja Pariisilaisilla ei ole intoa taistella vastaan, kunnes tuhoat natsien komentopisteitä tarpeeksi ynnä muuta niin alue tulee värilliseksi. Pelissä voi kiipeillä katoille ja loikkia kattojen kautta paikasta toiseen. Eli siis peli on vähän kuin GTA ja Assassins Creed toisessa maailmansodassa. :P Tässä vielä pelin arvostelu.
EDIT:

Pelin aion ostaa joulun jälkeen koska jouluna saa kuitenkin rahaa. :)

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Videopelit

Post by KankiKalle »

Suomalaisesta Unreal World-pelistä on ilmestynyt uusi versio, joka sisältää paljon uudistuksia esim. realistisuuden ja grafiikan kohdalla :P
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Videopelit

Post by TheDuck »

Steamissa alkanut joulualennus josta johtuen esim. L4D2 maksaa vain 33,50e! Vaikuttaisi siltä että kaikki pelit ovat vähintään pienessä alennuksessa, jotkut jopa -80%. Sinne vaan ostelemaan :)
^^
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Videopelit

Post by mikeful »

Steamissa on menossa joku superale. Joka päivä tulee pelejä suorastaan rikollisen halvalla myyntiin.

Ostin toissapäivänä Battlefield 2 collectionin 4 eurolla, Freedom Force packin 4 eurolla ja Killing Floorin 8 eurolla. Tänään Killing Floor oli sitten myynnissä vitosella ja melkein harmittaa. :D

Kannattaa seurailla. Kaverilistaan voi lisätä "mikeful", jos tarvii peliseuraa Steamiin.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Videopelit

Post by MAVmaggot »

On joo, aivan filliksissä olen itsekkin. Eilen olin ostamssa tota killing flooria sillä vitosella mutta ostinki sitten CoH: Goldin 7,5€ (normaali CoH ja liäosa) vaikka omistinkin jo normaalin. Normaalisti maksaa tuo lisäosa jo pelkästään 20 euroa, suosittelen siis lämpimästi kaikille kyseista pakettia.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

MAVmaggot: Olet mulle CoH: Goldista kympin auki ;).

Njoo, kyllähän tuolta tarttui kaikenlaista ostoskoriin. Killing Floor, Sniper Elite, Torchlight ja Prey jos tarkkoja ollaan. Ostokset maksoivat yhteens oin 15€ (+ että ostin mavgille tuon cohin). Kannatan accountin avaamista Steamiin nyt jos sitä ei vielä ole \o7.
I see the rainbow rising
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Videopelit

Post by Viltzu »

Aijai sitä Nintendoa. Meni firmispäivityksenkin heittään joka poistaa kaiken homebrewniin liittyvän. :( Wii oli niin mukava multimedialaitteena, DVD:eitä pystyi katsomaan todella hiljaisessa tilassa kun Wii hurisee niin hiljaa. Ja kaikki ilmaiset itse tehdyt pelit... (Tämä saattaa tosin olla se syy miksi Nintendo ei oikein tykkää näistä modauksista)
http://viltzu.jouluserver.com/
Tuoltapas löytyy jotain pikaisesti tietoa Wiin softamodauksesta. (Eli missään vaiheessa ei tulla käyttämään modpiirejä) Sekä tämähän ei liity suoranaisesti mitenkään wareen, tämä tosin on alkua miten voit pelata ware pelejä, mutta älkää käyttäkö tätä wareen. :(
http://viltzu.jouluserver.com/bb2.html <-Bannerbomb ohjeet versiolle 4.2
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

Kiitos Mikelle vinkistä, ostin Killing floorin ja Bioshockin : )
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Far Cry 2 tässä pelaillut muutaman päivän Xboxilla ja täytyy sanoa että aika mahtava peli. Ja tänään tilasin Mirrors Edgen. :P

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Dewe
Newcomer
Posts: 18
Joined: Tue Dec 01, 2009 8:53 pm
Location: Kaskinen, Pohjanmaa

Re: Videopelit

Post by Dewe »

PC itellänikin on. Einy niin tehokas mut hyvin San Andreakset ja Battlefieldit netissä menee... :roll:
Lyön vetoa et kellään muulla täällä ei oo yhtä vanhaa pelikonetta kuin mulla (no ehkä joku nintendo voi olla vanhempi :? )
Eli Commodore 64 ja laatikollinen ikivanhoja pelejä. Voi olla commondorekin en ny tiiä miten kirjotettiin :?
Joskus iskä pelaillu sillä pienenä...

Code: Select all

Not enough disc space. Delete windows?
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Dewe wrote:PC itellänikin on. Einy niin tehokas mut hyvin San Andreakset ja Battlefieldit netissä menee... :roll:
Lyön vetoa et kellään muulla täällä ei oo yhtä vanhaa pelikonetta kuin mulla (no ehkä joku nintendo voi olla vanhempi :? )
Eli Commodore 64 ja laatikollinen ikivanhoja pelejä. Voi olla commondorekin en ny tiiä miten kirjotettiin :?
Joskus iskä pelaillu sillä pienenä...
Nintendo Entertaiment System + 15 peliä + Zapper + ohjain on itsellä, mutta se on vuoden nuorempi systeemi D:.
I see the rainbow rising
Dewe
Newcomer
Posts: 18
Joined: Tue Dec 01, 2009 8:53 pm
Location: Kaskinen, Pohjanmaa

Re: Videopelit

Post by Dewe »

Juu niin arvasin :D Huono vaan kun ehkä jopa yksi joystik-ohjain on jonka pitäs toimia kunnolla muttei sit enempää. Suuri läjähän niitä ohjaimia on :( Eniten varmaan tullu pelattua Giana Sistersiä joka on jonkinlainen kopio Mariosta. Luulisin että jopa 1/5 osa on tullut niitäkin pelejä testattua kun laatikossa on jotain jopa 200 muoviläpyskää. 8-) Saattaa löytyä harvinaisuuksiakin jos jaksais katella niitä.

Code: Select all

Not enough disc space. Delete windows?
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

En ole aikoihin sillä pelaillut mutta nuoruudessani hakkasin ukkolassa mikromikkoa, joiden valmistus aloitettiin '81 - kyseisen yksilön iästä en ole varma. Siinä oli dyna/bomberman, pacman, golf ja space war -käännös ainakin, näistä on parhaat muistot jäänyt.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Videopelit

Post by Viltzu »

Saa nähdä miten Nintendo yrittää taas hävittää HomeBrew softat. 4.2 firmispäivitys poisti kaiken homebrewin, mutta edelleen onnistuu kaiken takaisin asentaminen.
4.2 version kanssa on mahdollista asentaa homebrewiä kolmea eri kautta. Bannerbomb v2, Smash Stack, or Indiana Pwns
Bannerbomb on täysin "itsenäinen" ohjelma, joka ei tarvitse mitään peliä.
Smash Stack käyttää Super Smash Bros. Brawl pelin tietoturva-aukkoa. Sekä Indiana Pwns sen lego indiana pelin tietoturva-aukkoa.

Nyt tässä odotella mitä se Nintendo seuraavaksi keksii. Itse olen tämän homebrewin kanssa ollut hieman varovainen, jos vaikka Nintendo keksii brickata Wiit joissa on homebrewiä. (Todella epätodennäköistä, mutta mahdollista.)
EDIT:

Miksi edes käyttää homebrewiä? No DVDX mahdollistaa DVD-levyjen katselun ilman modpiirejä. Kolmannenosapuolen(?) ilmaiset pelit, sekä lukuisat muut mahdollisuudet.

Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Videopelit

Post by Nassi_Setä »

Tuli inhottava ongelma Cs:s:sän kanssa, aina kun liityn servulle peli ottaa ja leipoo kiinni. Pääsen kohtaan jossa pitää painaa OK:ta.
Oon yrittäny säätää näytön ohjaimen asetuksia, kun joskus tuppaa yli kuumenemaan.
Voiko koneen käynnissä-olo-aika vaikuttaa johonkin?, kone on ollut nyt n.83 tuntia putkeen päällä.

tiedän, teksti on selkeää.
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta menisin väittämään että koneen päällä pitäminen yötä päivää varmasti kuumentaa ja heikentää komponentteja.
I see the rainbow rising
Post Reply