Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Nassi_Setä »

Hyvää joulua kaikille
piti ekana päästä spämmimään jouluna :D
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MikkoK »

Noniin nyt se aatto sitten on. Hyvää joulua taas kerran!

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Ruuttu »

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Jeesus, paljon onnea vaan!

Luulisi että parin tuhannen jälkeen alkaisi olla aika kyllästynyt kakkukahvien järjestämiseen, mutta ei vissiin.
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Requiem for Anthrax »

Isä kantoi tälläisen sisään :shock:
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
User avatar
vilQuri
Active Member
Posts: 239
Joined: Wed Aug 29, 2007 6:25 pm
Location: Turku

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by vilQuri »

Hyvää joulua kaikille! Itse tosin jouduin heräämään enne kaheksaa syömää jotain puuroa jonku perinteen takia... mur...
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Viltzu »

vilQuri wrote:Hyvää joulua kaikille! Itse tosin jouduin heräämään enne kaheksaa syömää jotain puuroa jonku perinteen takia... mur...
Hieno perinne. ;) Syötte puuroa aamulla. Monihan syö muutenkin :D
No joo perinteitä on monenlaisia. :3 Meillä ei ole kuin tälläinen sukulaisten kanssa syödään.
EDIT:

TJAh TeStAiLeN winAMPIN PLUgINIA. VU MITTARi LoCk LEDEIlLÄ.

JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by JATothrim »

Ruuttu wrote:Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Jeesus, paljon onnea vaan!

Luulisi että parin tuhannen jälkeen alkaisi olla aika kyllästynyt kakkukahvien järjestämiseen, mutta ei vissiin.
Mistä näin sarkastinen/negatiivinen joulumieli? Liian vähän paketteja kuusen alla? (vaiko: ei kristitty -> ei lahjoja 24.12. :roll: ) Minulle tämä on päivä jolloin saa ahtaa karkkia, kinkkua/ jne. (raakaa lihaa!) ja löhöillä koko päivän. Harvinaisesti melkein tykkään joulusta tänä vuonna. : D (muona jouluina oon saanu jotain typeryyksiä, krääsää tai muuteen vaan oon ollu masentunut) mm... laahjojaaa.... glrllgrlglgrgll....
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Ruuttu »

JATothrim wrote:
Ruuttu wrote:Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Jeesus, paljon onnea vaan!

Luulisi että parin tuhannen jälkeen alkaisi olla aika kyllästynyt kakkukahvien järjestämiseen, mutta ei vissiin.
Mistä näin sarkastinen/negatiivinen joulumieli? Liian vähän paketteja kuusen alla? (vaiko: ei kristitty -> ei lahjoja 24.12. :roll: ) Minulle tämä on päivä jolloin saa ahtaa karkkia, kinkkua/ jne. (raakaa lihaa!) ja löhöillä koko päivän. Harvinaisesti melkein tykkään joulusta tänä vuonna. : D (muona jouluina oon saanu jotain typeryyksiä, krääsää tai muuteen vaan oon ollu masentunut) mm... laahjojaaa.... glrllgrlglgrgll....
Ehehehei, minulla ei ole mitään joulua vastaan. Mutta, kuten vuosien varrella on tullut huomattua, sävyni tulkitaan usein negatiiviseksi vaikkei niin olisi alun perin ollutkaan tarkoitus. Ilmaisisin sen näin:

Code: Select all

Hymyprosentti = min(Iloisuus - 50,75)
Ei voi mitään, se olen mä.
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by JATothrim »

Havaitsin tuossa jotain neg-neg-neg tasoa, mutta viisari ei ehtinyt värähtää tarpeeksi/en ottanut asiaa huomioon. (moninkertaista ironiaa, kuten itse sanon, mikä on idealtaan eritäin pimeää ajattelua. :mrgreen: ) No sanotaas toisen kerran vielä.. : Hyvää joulua! (n. 6h lajojen avaamiseen) :D
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

(n. 6h lajojen avaamiseen) :D
No sinullahan pitkään siihen hommaan meni. Itse aina saan kyllä lahjat avattua alle puoleen tuntiin :geek:
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by koodaaja »

Itse sain juuri pukin kuteet revittyä päältäni, voisipa mennä alas katsomaan mitä tuli jaettua kaikille :o
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Viltzu »

Chaosworm wrote:
(n. 6h lajojen avaamiseen) :D
No sinullahan pitkään siihen hommaan meni. Itse aina saan kyllä lahjat avattua alle puoleen tuntiin :geek:
Itse ymmärsin että pitää vielä odottaa 6h jotta lahjat saa avata.
Tämä joulu oli tässä talossa tänä vuonna hieman erinlainen, koska pukkia ei ollut, ja lahjat avattiin paljon aikaisemmin mitä yleensä avataan.
Itsehän sain:
-Villasukat, tavalliset sukat, villapaidan, t-paidan, lisää sukkia ja huppari sekä farkut. Ja oli vielä hanskat sekä lapaset.
-Pienoismalli 1937 Ford Pickup autosta. 1/24.
-Yleismittari, WiiSport Resort :)
-Karkkia, Dumle mix3, konvehteja, niitä marienna karkkeja, en nyt jaksa katsoa mikä se tarkalleen on.
-Slot car rata, ne pienet sähköautot. (Tai tämä oli kaikille itseasiassa) Käsin tehty hyrrä, rubikin kuutio.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Nassi_Setä »

jee! Pukki kävi tuomassa lahjoja:
-rahaa
-suklaata
-karkkii
-hiiren , joku halpis verbatim
-Wii:n!!!!! , ps3 Rulezz

että tämmöstä tänään, odotin kaamiasti suuren paketin avaamista ja odotin että siellä olisi 60 gb ps3:nen mutta ei...
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MikkoK »

Nassi_Setä wrote:jee! Pukki kävi tuomassa lahjoja:
-rahaa
-suklaata
-karkkii
-hiiren , joku halpis verbatim
-Wii:n!!!!! , ps3 Rulezz

että tämmöstä tänään, odotin kaamiasti suuren paketin avaamista ja odotin että siellä olisi 60 gb ps3:nen mutta ei...
Äläs nyt on se Wii kiva konsoli :) Suosittelen ostamaan Wii Sports Resortin ja Motion+:n Itse sain 130 € rahaa, sukkia pirunmoinen läjä, suklaata ja kuulokkeet :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
RuuttuQuest

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by RuuttuQuest »

Irrationaalinen välikysymys:

Windows 7:ssä on kotiryhmä -toiminnon avulla mahdollista erittäin helposti esim. tulostaa tiedosto koneelta A tulostimeen, joka on kytkettynä koneeseen B. Kysymys kuuluu: voiko tietokoneeseen kytkettyä bluetooth -sovitinta käyttää samaan tapaan toiselta koneelta käsin?

Kiitos.
Herra Siili
Advanced Member
Posts: 308
Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Herra Siili »

Nyt on lahjat avattu. Paketeista löytyi mm. wii sports resort, wii music, jokunen kirja, kitara (:D) ja paljon karkkia. On sitten tullut pelailtua wiillä koko ilta, kun myös sisarukset saivat pelejä (ghostbusters wii ja wii fit). Maha tuli ahdettua täyteen kinkkua ja karkkia. Mukavan äsäkkää sinappia oli, kun koko perhe piteli nenäänsä ja vuorotellen pyysi vettä. Ei jäänyt nenä tukkoon kellään.
a.k.a. Gehock
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Nassi_Setä »

Itse asiassa Wii:llä oli ihan mukava pelata perheen kanssa. Yksin pelistä en tiedä -> IMO Wii on party consoli.

Samassa säkissä Wiin kanssa oli: wii sports, sport reso, 2x ohjain ja niihin nuntsakut, 1x motion+, wii fit ja joku kamera
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Feuer »

Pitäisi iskeä saaduista lahjoista lista blogiin, josta olisi helppo copypasteta kun noita "Mitäs tuli saatua" - kyselyitä tulee tulemaan :P

Niin offtopichuomautus kuin vain offtopiciksi voi aattoyönä mennä: Windows 7 on muuten ensimmäinen Windows ikinä missä olen huomannut kotikäytössä lähiverkon toimivan "napin painalluksesta". Tosin tosi kotikäyttöä, kun molemmilla koneilla on 7 Prot, mutta siis :P Popitan Nightwishiä striiminä yläkerran tietokoneeltani, ja selailen nettiä. Etäkäyttöexplorer rasittaa paljon vähemmän tätä tehotonta atomia kuin joku WMP! Öitä kaikki!
EDIT:

Mmmh.... Painoin fn+esc (eli: "Hiljennä"), ajatuksena että tämä olisi hiljaa sen aikaa kun istuisin vessassa.... Nyt, kun seiska tukee puutteellisesti pikanappivalikoimaa, tämä kultarakas hiljeni täysin.

Last edited by Feuer on Thu Dec 24, 2009 11:28 pm, edited 1 time in total.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Herra Siili
Advanced Member
Posts: 308
Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Herra Siili »

Nassi_Setä wrote:Itse asiassa Wii:llä oli ihan mukava pelata perheen kanssa. Yksin pelistä en tiedä -> IMO Wii on party consoli.

Samassa säkissä Wiin kanssa oli: wii sports, sport reso, 2x ohjain ja niihin nuntsakut, 1x motion+, wii fit ja joku kamera
Yksinpelinä parhaimpia on Metroid Prime 3: Corruption. Erittäin mukavaa alieniräiskintää ja hieman ongelmanratkontaa. Ajattelin hommata tuon Metroid Prime trilogyn, siinä kun olisi moninpelimahdollisuuskin. Pitäisi vaan ensin päästä eroon tuosta kolmosesta.
a.k.a. Gehock
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MikkoK »

Herra Siili wrote:
Nassi_Setä wrote:Itse asiassa Wii:llä oli ihan mukava pelata perheen kanssa. Yksin pelistä en tiedä -> IMO Wii on party consoli.

Samassa säkissä Wiin kanssa oli: wii sports, sport reso, 2x ohjain ja niihin nuntsakut, 1x motion+, wii fit ja joku kamera
Yksinpelinä parhaimpia on Metroid Prime 3: Corruption. Erittäin mukavaa alieniräiskintää ja hieman ongelmanratkontaa. Ajattelin hommata tuon Metroid Prime trilogyn, siinä kun olisi moninpelimahdollisuuskin. Pitäisi vaan ensin päästä eroon tuosta kolmosesta.
Toinen peli mikä on todella hyvä on Super Mario Galaxy. :P

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Locked