Skriptipeli(nimi hakusessa)
Skriptipeli(nimi hakusessa)
Elikkä... Tässä on juuri aloittamani aika erikoinen tasoloikka. Ukko ei liiku normaaleista näppäimistä, vaan sitä ohjataan kirjoittamalla skriptejä.
Screeni:
Lataa
Nimiehdotuksia ja muita kommentteja saa antaa.
-Pate5
Screeni:
Lataa
Nimiehdotuksia ja muita kommentteja saa antaa.
-Pate5
Last edited by Pate5 on Wed Dec 05, 2007 3:31 pm, edited 1 time in total.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
-
- Active Member
- Posts: 101
- Joined: Tue Aug 28, 2007 2:27 pm
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Pakettia ei löydy.
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Huomasin tuon "Don't use big characters" tekstin. Voit muuttaa koodin kaikki kirjaimet pieniksi näin:
Code: Select all
Lower(komento$)
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Oho. Iso kirjain puuttui. Olipas pienestä kiinni... no, nyt se on korjattu.
EDIT:
Enpä ollut huomannut tuommoista komentoa. Kiitos. [/edit]Grandi wrote:Huomasin tuon "Don't use big characters" tekstin. Voit muuttaa koodin kaikki kirjaimet pieniksi näin:Code: Select all
Lower(komento$)
Last edited by Pate5 on Wed Dec 05, 2007 3:52 pm, edited 1 time in total.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
-
- Newcomer
- Posts: 25
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:34 pm
- Location: Siellä jossain kaukana.
- Contact:
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Tästä tulee varmasti mielenkiintoista, odotan valmistumista.
-
- Advanced Member
- Posts: 335
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
- Location: Siellä jossain
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Itellänikin on ollut samanlainen projekti, mutta iteltäni loppu ideat kesken Toivottavasti saat tämän valmiiksi, koska idea on mahtava(ainakin omasta mielestäni) Ja grafiikat näytää hyviltä.
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Minusta se player.kill on aika huono laita siihen vaikka lopeta.peli
pelin nimi Voisi olla skirpt skirpt ei skript. Laitatkos nimen tekijöihin jos nimi on hyvä.
pelin nimi Voisi olla skirpt skirpt ei skript. Laitatkos nimen tekijöihin jos nimi on hyvä.
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Wau grafiikat on hienot... En ole itse vielä ladannut pakettia ... Millä ohjelmalla teet noita grafiikoita (jos saan kysyä) ?
Ja nimi ehdotus: Skript Man
Ja nimi ehdotus: Skript Man
Last edited by MaGetzUb on Thu Dec 06, 2007 2:03 pm, edited 2 times in total.
Solar Eclipse
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Ihan kohtalaiselta vaikutti, ainoa mikä olisi voinut olla toisin oli se että tuo "player." olisi ollut aina valmiina inputissa. En itse ainakaan jaksa kirjoittaa aina "player." tuohon alkuun vaikka se on pakko. Muuten hieno peli.
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Grafiikat on tehty photarilla.programmer of DSG wrote:Wau grafiikat on hienot... En ole itse vielä ladannut pakettia ... Millä ohjelmalla teet noita grafiikoita (jos saan kysyä) ?
Ja nimi ehdotus: Skript Man
Ja se on muuten enkuksi script. Ihan ok ehdotus. Pitää miettiä...
Tämä on sitä varten, että peliin tulee myöhemmissä leveleissä luultavasti muitakin komentoja kuin pelaajaan liittyviä esim. world.changegravity.Thomazu wrote: Ihan kohtalaiselta vaikutti, ainoa mikä olisi voinut olla toisin oli se että tuo "player." olisi ollut aina valmiina inputissa. En itse ainakaan jaksa kirjoittaa aina "player." tuohon alkuun vaikka se on pakko. Muuten hieno peli.
Ja muuten pelistä tulisi liian helppo.
No pistäkää vaan lisää kommentteja ja nimiehdotuksia.
-Pate5
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Graafikko
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Mikäs sen parempi nimi kuin Javamies
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Kyllä tuo javamies olisi aika Hyvä nimi.Bagard wrote:Mikäs sen parempi nimi kuin Javamies
Paras koodi ikinä:
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
repeat
if keydown (cbkeys) then makeerror "kuolit"
drawscreen
forever
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Öö... en tajuu?!? Kirjotin siihen että player.setspeed(8) ja ei tehnyt muuta kuin sanoi correct script. ja kun kirjotin player.jump.(13) niin sanoi että invalid force. Idea on kyllä hyvä.
[pilkunviilaus]Ööh, eikös tuo "dont" kirjoiteta "Don't."[/pilkunviilaus]
[pilkunviilaus]Ööh, eikös tuo "dont" kirjoiteta "Don't."[/pilkunviilaus]
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Tuohon pitäisi saada kartan scrollaus. Muuten tulee liian monia uudelleenyrityksiä, kun putoaa piikkeihin joita ei edes nähnyt hetki sitten (Siis kai peliin tulee jotain esteitä?)
EDIT:
lollzors, 69 postia O.O
Last edited by -Z- on Fri Dec 07, 2007 6:27 pm, edited 1 time in total.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
- TheDuck
- Devoted Member
- Posts: 632
- Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
- Location: C:\Program Files\Tuusula\
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Yritäs player.setspeed.8 tai player.jump.13Chaosworm wrote:Öö... en tajuu?!? Kirjotin siihen että player.setspeed(8) ja ei tehnyt muuta kuin sanoi correct script. ja kun kirjotin player.jump.(13) niin sanoi että invalid force. Idea on kyllä hyvä.
[pilkunviilaus]Ööh, eikös tuo "dont" kirjoiteta "Don't."[/pilkunviilaus]
^^
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
laalala...
Toimii, luulin että piti kirjoittaa sulkuihin
Pääsin pelin läpi.
Toimii, luulin että piti kirjoittaa sulkuihin
Pääsin pelin läpi.
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
idea on tosi hyvä, mä tykkäsin
Ja nimi ehdotus: (bagardin ehdotuksesta vähän muokattu) eli Javaman
joo scrollaus pitää ehdottomasti tulla, jos esteitäkin tulee (tai ehkä vihujakin!).-Z- wrote:Tuohon pitäisi saada kartan scrollaus. Muuten tulee liian monia uudelleenyrityksiä, kun putoaa piikkeihin joita ei edes nähnyt hetki sitten (Siis kai peliin tulee jotain esteitä?)
Ja nimi ehdotus: (bagardin ehdotuksesta vähän muokattu) eli Javaman
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
Voisit tehdä hienomman player.kill komennosta. Jos heität vaikka privalla viestiä, niin voin mahdollisesti väsätä sulle ukon kuoleman.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
-
- Advanced Member
- Posts: 485
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
- Location: Suomi, Finland
- Contact:
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
ehdotus:
samallailla kuin komentorivissä eli kun painaa ylöspäin nuolta niin voi selata aikaisempia "scriptejä"
mutta ihan kiva proju toivottavasti saadaan enemmän scriptejä ja ettei proju pakastu...
plussat:
-idea
-grafiikat
miinukset:
-scriptien vähyys
-ei vihuja / esteitä (player.hit, player.kick )
-kuolema animaatio puuttuu
-ei vielä paljoa kenttiä
tulos: 8-
vaatii vielä paljon työtä mutta ideana se on tosi hyvä
samallailla kuin komentorivissä eli kun painaa ylöspäin nuolta niin voi selata aikaisempia "scriptejä"
mutta ihan kiva proju toivottavasti saadaan enemmän scriptejä ja ettei proju pakastu...
plussat:
-idea
-grafiikat
miinukset:
-scriptien vähyys
-ei vihuja / esteitä (player.hit, player.kick )
-kuolema animaatio puuttuu
-ei vielä paljoa kenttiä
tulos: 8-
vaatii vielä paljon työtä mutta ideana se on tosi hyvä
Re: Skriptipeli(nimi hakusessa)
En tiedä onko jo ehdotettu/sanottu, että pistä siihen toiminto, jolla voi pysäyttää jätkän. Esim: player.stop