Urban dead

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

phons wrote:Entä jos on ryhmässä nerco tecci... Sillä menee vuosi tappaa joku...
Asiantuntijat suosittelevat taisteluskillien ostoa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Onks sorkkarauta hyväki zumpintappoväline?:D

Heytownin niggatekkitalo oli täynnä zombeja,ei löytyny syringejä sielt. Ja Freerunning pitäs hankkia et pääsen takas Bowles Museumiin :D Lab Experiencen ostin jo.
Huuda mun ip:tä!
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

Ilmoitusluontoista asiaa: Militant order of Barhah on hyökännyt heytowniin ja pienen tiedusteluretken tuloksena voisin sanoa että jokaisen henkeään arvostavan kannattaa evakuoida itsensä mahdollisimman kauas.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

Mitä helvttua?! Hitto toinenkin ukko on zombi, ja syy eriskummallinen. Olin mennyt nukkuu johki sairaalaan ja nyt olen zombina jossain bowles museumin vieres olevan juna-aseman ulkopuolella, miten mä sinne jouduin?!... Onko kellään revive taitoo?

Edit: tuo paikka näyttäisi olevcan revive point 2 E....
Edit2: Njaaha... elikkä kukaan ei ookkaa enää täälpäi ku toi porukka tulee... Millos se sitte häipyy...
Image
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Urban dead

Post by JATothrim »

Ah. Herätin henkiin vanhan wanhan hahmoni InverseCell:in, joka kuoli ja nukkui revivepointiin rakennuksen sisälle. Olin jättänyt StandUp:in painamatta. :D (exp. over 1200, Skills: human 100%, zomb:99%) Suunnittelin läheväni tallustamaan Yagoton:ia kohti, sillä Eastonwood ja Richmond Hillsin välissä on vähän tukalaa.. (AP:t kokoajan loppu.) Olisi kiva tietää missä päin CB porukka majailee niin voisin koettaa etsiä teitä. Voisin napata bensaa ja generaattorin jostakin tehtaasta matkan varrella.. Kaikki neljä haulikkoa ja 3 pistooliani ovat tyhjinä, joten paukkuja pitäisi löytää.. eli Shoppailemaan tuonne Yagoton:iin siis. 8-)
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

-Z- wrote:Ilmoitusluontoista asiaa: Militant order of Barhah on hyökännyt heytowniin ja pienen tiedusteluretken tuloksena voisin sanoa että jokaisen henkeään arvostavan kannattaa evakuoida itsensä mahdollisimman kauas.
Ajauduin jo eilen Heytownin ulkopuolelle ku ilman free runningia hankala löytää nukkumapaikkaa,jos ukkeli viel elossa ni jatketaan kauemmas :lol:


Edit.
Dodih,Owwi on zombina Heckworthy Towersin päällä(revivepointti) ja Okwi ihmisenä(20hp jälel) St. Columbanus's Hospitalin sisäl. Santlervillessä molemmat paikat.
Huuda mun ip:tä!
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Olwi wrote:
-Z- wrote:Ilmoitusluontoista asiaa: Militant order of Barhah on hyökännyt heytowniin ja pienen tiedusteluretken tuloksena voisin sanoa että jokaisen henkeään arvostavan kannattaa evakuoida itsensä mahdollisimman kauas.
Ajauduin jo eilen Heytownin ulkopuolelle ku ilman free runningia hankala löytää nukkumapaikkaa,jos ukkeli viel elossa ni jatketaan kauemmas :lol:


Edit.
Dodih,Owwi on zombina Heckworthy Towersin päällä(revivepointti) ja Okwi ihmisenä(20hp jälel) St. Columbanus's Hospitalin sisäl. Santlervillessä molemmat paikat.
Jos molemmat tyyppisi ovat samassa suburbissa, seilaa toisella pois. Lyö zergaukseneston päälle muuten, elikkäs laskee sun osumaprosentteja ja etsintäprosentteja läpinäkyvästi.
Herra Siili
Advanced Member
Posts: 308
Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
Contact:

Re: Urban dead

Post by Herra Siili »

Minäkin tein oman käyttäjän: nimi on Herra Siili.
Onko tällä porukalla jossain turvatalo, jonne minäkin pääsisin?
a.k.a. Gehock
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Herra Siili wrote:Minäkin tein oman käyttäjän: nimi on Herra Siili.
Onko tällä porukalla jossain turvatalo, jonne minäkin pääsisin?
Ei enää, heytownin turvatalo tuhottiin ja kaikki paitsi Joku (lol) tapettiin :)
Zahmbahz. Nyt kun jaksais vääntäytyä revive pointille :P
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Päätetäänks jotai uutta turvataloo? Toinen ukkeli infected ja 4hp jälel,istun vaan tuol ja toivon et joku auttais.
Huuda mun ip:tä!
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Urban dead

Post by MikkoK »

Olwi wrote:Päätetäänks jotai uutta turvataloo? Toinen ukkeli infected ja 4hp jälel,istun vaan tuol ja toivon et joku auttais.
Jos oot sisäl ni sano et oot infected et joku antaa FAK:in Yleensä ne auttaa ja puhuminen ei kuluta hp:tä.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Tunti sitten menin bombi-zombina yhden turvatalon eteen sanomaan "Mrh?" pari kertaa. Tulos:
Since your last turn:

* Scott Biebin+ extracted a DNA sample from you. (54 minutes ago)
* Scott Biebin+ revivified you with a NecroTech syringe. (54 minutes ago)
Nopeaa toimintaa!
martti
Newcomer
Posts: 27
Joined: Mon Aug 31, 2009 6:21 pm

Re: Urban dead

Post by martti »

Lockketsiden doran armssissa saa olla ihan rauhassa, 2 41lvlistä tyyppii ja yks doctor joka healaa mut ainaku tuun hakkaamasta zombei. :D
hyvä peli tuo Urban Dead
OpenTTD

Projektit:
  • Land of guy's 10.0%
ylimääräistä:
---------------------------- ...kyläkaupunkiin.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

zompi-minällä tapan aikaa hakkaamalla barricadeja hajalle poliisiasemista.

private-minällä oon Shearbankissa,löysin just poliisiasemalta 3xpistol clip,2x shotgun shell,pistoolin ja luotiliivit,huomen tappaa zompeja ja sit ostelee skilzzejä :)
Huuda mun ip:tä!
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Urban dead

Post by Nassi_Setä »

missäs päin luuraatte tällä hetkellä?
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

Solomon Lane Police Dept, huntley heights.

Tääl on myös Davis Pierson, Soulofdarkness, Rebecca Van Nae, dotCommunism, Firefighter190, zings, Noneofyourbuisness, Yarick, Alexander Klug, mavrick19, Linuka, Ernest Q MacGuffin, Alfredo Ducttape, BooYaBugger, brainscofferdelight, Recalling, Mark Markson, Bloodstained667, Robert Bobson, Bottle of Wee, tonyman, M15, Robert Hamilton, Mr Stik, Lunchbox of the 308, Smoked ja Kent Char. :D

hunttailen zombeja tästä lähistöltä kun sain ton free runningin just.
^^
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

Tällä hetkellä olen Perrot Cinema:ssa, eli jossain päin pashenton:in suburbia... jotain 120-130 XP elävä, yritän tuota free runningia saada...
Image
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

No helvata,74xp sain ku zompia kävin ammuskelee,muttaku tarvis viel yhen xp:n free runningii :D No huomen sit.
Huuda mun ip:tä!
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

iEsa killuskelee Spracklingbankin Cornelius General Hospitalissa [80, 36] ja odottelee AP:n palautumista. 16 zombia ulkopuolella, ja 1n1w on entry pointti (Ruined)
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Urban dead

Post by Nassi_Setä »

kuolin ja olen nyt zompie :twisted:
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Post Reply