Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jare »

Ozcar wrote:@Jare: mikäs koulu muuten oli kyseessä? Omaltakin yläasteelta sai välituntisin kippailla tien toisella puolella olevalle Tebarille lähinnä 10snt salmiakkijauhepötkylöitä hamstraamaan. Oi aikoja..
Pakilan yläaste. Sieltä pääs kanssa livahtamaan viereiseen mettään tupakalle. Joskus sinne tuli joku opettajakin jota sitten juostiin karkuun. Hienoja aikoja. :D (en tupakoi enää)

En ole tulossa assyille lähinnä epäsosiaalisuuteni vuoksi. Toisaalta säästyy rahaakin.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Ruuttu »

Jare wrote:En ole tulossa assyille lähinnä epäsosiaalisuuteni vuoksi. Toisaalta säästyy rahaakin.
Kuulostaa tutulta.

Itse en koskaan oikeen oo tajunnu assyja, että miksi raahautua sen koneen kanssa dataamaan jonnekin halliin muiden joukkoon kun sillä voi datailla ihan yhtä hyvin kotonakin ja vieläpä omassa rauhassa. Joo joo, fiilis ja yhteisöllisyys ja päläti pälä... Ei vaan oo mun juttu.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Ruuttu wrote:
Jare wrote:En ole tulossa assyille lähinnä epäsosiaalisuuteni vuoksi. Toisaalta säästyy rahaakin.
Kuulostaa tutulta.

Itse en koskaan oikeen oo tajunnu assyja, että miksi raahautua sen koneen kanssa dataamaan jonnekin halliin muiden joukkoon kun sillä voi datailla ihan yhtä hyvin kotonakin ja vieläpä omassa rauhassa. Joo joo, fiilis ja yhteisöllisyys ja päläti pälä... Ei vaan oo mun juttu.
Tapaa naamoja joiden kanssa on jutellut kauan aikaa irkissä, mesessä yms. :D Itse lähinnä sen takia tulen ja katsomaan että millaista siellä nyt sitten on. Ensimmäistä kertaa Helsinkiin tulossa. Lähimpänä mitä olen ollut on Helsinki-Vantaan lentokenttä ja sehän on Vantaalla. :D Foorumit hyvin hiljaiset kyllä nyt. O.o

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by CCE »

päläti pälä... Ei vaan oo mun juttu.
Juttuhan on siinä että kun on kerran sielä käynyt, niin sen jälkeen kyllä on ihan mun juttu :D Miksi mennä bändin keikalle kun voi musiikkia kuunnella kotonakin? Tai katsoa lätkää areenalla, kun telkkarista näkee paljon paremmin?

Elikkä itsekin olen tulossa tuossa ryhmätilauksessa, ja läjä kavereita vielä päälle.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by -Z- »

Olen tulossa, pari kaveria messissä. Meikäläisen neljäs kerta assyillä.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Harakka
Advanced Member
Posts: 430
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:08 pm
Location: Salo
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Harakka »

Image
Animaatiopyöräytys tuubissa

Hyvällä tuurilla lisää 3D-sähellystä ym. projektia saattaa sittenkin nähdä B14- tai B15-rivien tienoilla. Aiemmin oli suunnitelmissa jättää tämän vuoden Assemblyt väliin, mutta vielä olisi näköjään aika houkuttelevasti pari paikkaa vapaana. Uuden koneenkin hankin sopivasti.. :) Ilmestynen paikalle vasta perjantaina-sunnuntaina jos ilmestyn. Saa nähdä.
Peli piirtokomennoilla - voittaja, Virtuaalilemmikkipeli - voittaja,
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MaGetzUb »

Harakka muuten, oletkos miettinyt jatkavasi Legendaarista Spider pig:iäsi? :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
11v
Member
Posts: 73
Joined: Wed Jun 10, 2009 10:13 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by 11v »

Jos ootte pelannut call of duty 4 ps3:la, niin se aivan p****. Kaikki on hackeroinu sen. Mitä ideaa siinä on! Kun on kuolematon ja pystyy lentää!
Mitä mieltä olette tästä?
Black city peleistä parhain
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

11v wrote:Jos ootte pelannut call of duty 4 ps3:la, niin se aivan p****. Kaikki on hackeroinu sen. Mitä ideaa siinä on! Kun on kuolematon ja pystyy lentää!
Mitä mieltä olette tästä?
Sivustolla "pelaajalehti.com" lukee että tuohon tehdään päivitystä etteivät sotilaat enää voi lennellä.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Koodiapina »

No jos on ihan p*ska oikeassa elämässä, niin onhan se kiva jos pystyy edes tietokonepelissä olemaan muita parempi.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Onnea phons!

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by phons »

Joo, ensin haluan kiittää tätä foorumia, siitä ettei se sotkenut synttäreitäni jotenkin, tai vaihtanut ikääni, kuten joillekkin kävi(viittaus vilQurin syntymään XD). Ja täytyy myöntää että synttärit on tuottoisaa aikaa, lol ei tarvii tehä mitään, ja postiluukusta kolahtaa pari kuorta joissa on joko rahaa lahjakortteja tai leffalippuja, sain sii näitä kaikkia plus synttäri-kortteja. nämä kaikki yhteenlaskettuna, se tekisi... noin 120 - 140€, ja siinä oli vasta puolet suvusta, eli se äidin puoli. Syötiin lähikaupasta haettua kakkua aamulla sitten ranskiksia ja kalapuikkoja, ja sen jälkeen rupesin katsomaan simpsonien 9:ttä, kautta, ja syömään täytelakuja. Muuta en osaa toivoa. Eli tiivistettynä: Rahaa, Simpsonit, täytelakut ja kakku perinteitten vuoksi.

Edit: Voisin kai pelata OpenTTD:tä, onko ketään vapaaehtoisia pelaajia tulemaan servuuni??!
Image
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Requiem for Anthrax »

vapaaehtoinen ilmottautuu ja onnittelee Phonssia eletystä vuodesta.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MaGetzUb »

Myöhäiset onnitteluni. ONNEA! :) Omistan itse simpsonien 1. - 11. tuotantokaudet DVD:einä, tuli vain mieleen kun tuossa kerroit tulevia suunnitelmia (vai menneitä o_o) ihan sama, mutta no. Pointtina oli kuitenkin onnitella. ;)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

phons wrote:noin 120 - 140€, ja siinä oli vasta puolet suvusta, eli se äidin puoli.
Haistas,jos poistat nollat perästä ni saat suunnilleen sen mitä mä sain naimaluvasta rahaa :lol:
Huuda mun ip:tä!
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Koodiapina »

No jaa. Itse sain viime syntymäpäivänä maailmankartta-julisteen ja suklaata. Yhteisarvo jtn 5 euroa. Rippikoulun suorittamisesta taas en saanut yhtikäs mitään, vaikka vastentahtoisesti sen vanhempien pyynnöstä kävinkin. Kakkua ei ollut kummassakaan tapauksessa, tosin syynä se etten pidä siitä.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

Mistähän johtuu, että joka kerta, kun kirjoitan viestiä, :oops: -hymiö ei lataudu tuohon vaan se näkyy vain tekstinä ja Mozilla ilmoittaa, että Valmis. Jos viesti oli niin epäselkeä, kun se oli, niin tässä on vielä kuva selventämään:
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jare »

Jaa-a, Operalla ainakin toimii kaikki hymiöt viestilomakkeessa.

Huoh, taas piti hinata pökötti tien poskesta huoltoasemalle. Voiko enempää hajottaa kun vaihteet hajoilee säännöllisesti. :evil:
Last edited by Jare on Thu Aug 06, 2009 8:48 pm, edited 1 time in total.
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Pate5 »

Firefox käytössä, ja kaikki hymiöt näkyvät. Ei mitään hajua, miksi ei toimi.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by valscion »

Mulla oli sama pikku bugi, tosin viestien kuvakkeitten ja kysymysmerkkihymiön kanssa. Teeppäs niin että klikkaa Ctrl+F5, se lataa sivun kokonaan uudelleen eikä käytä cachea.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Locked