Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Kukaan tänään tulossa Digiexpoon? :) Itse olen menossa parin kaverin kanssa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
jannepelaa
Active Member
Posts: 101
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:27 pm

Re: Offtopic

Post by jannepelaa »

Ostin eilen uuden koneen ja tänään olen varsinaisesti päässyt "rämpyttämään näppäimistöä". Mutta, mIrc toimi vain vähän aikaa, jonka jälkeen kone piti käynnistää uudelleen yhteyden katkeamisen takia. Minkä takia yhteys katkeaa 10 minuutin jälkeen ja kone pitää käynnistää uudelleen? Tätä pitää siis toistaa n. 6 kertaa jos haluaa irkkailla tunnin.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic

Post by CCE »

-Z- wrote:Kukaan tänään tulossa Digiexpoon? :) Itse olen menossa parin kaverin kanssa.
Itse olen menossa vasta launtaina, aikaisin aamusta ;)
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Uudet sivuni http://servut.us/itkevanakki/index.htm Saa arvostella ;)
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Offtopic

Post by Jonez »

Olen elossa!
Tuskin kukaan on edes huomannut poissaoloani, mutta oli pakko heittää :)

Eli kone on ollut hajalla tässä jo jonkin aikaa (tuntui puolelta vuodelta, mutta taisi olla hajalla vain jotain kuukauden :) ) Kyseisestä syystä en ole päässyt tänne postailemaan, mitä nyt kavereiden koneilta heitellyt ilkeitä huomautuksia questina väärän ip:n suojassa :).

Mikä vielä pahempaa, en päässyt koodailemaan cb:llä muuta kuin erään nerokkaan diskovalo-ohjelman tässä pari päivää sitten pidetyissä, kaljanhuuruisissa syntymäpäiväkemuissa.

Pari viikkoa jaksoa jäljellä, kokeiden deadline lähestyy, ja parit kirjoituksetkin suoritettavana tässä lähiaikoina. Onko parempaa aikaa saadakaan kone jälleen kuntoon? Tervetuloa minä!
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Offtopic

Post by JATothrim »

Hrmp. miksi kaikki ohjelmat pitää laittaa asennettaviksi ?
eli voisiko joku lähettää mulle A Stigmatorin (kartta editori) zip:inä ?
(siis tietenkin niin että se pelaa suoraan paketista purettuna) ois tarvetta kun on koulunkoneella...
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Harakka
Advanced Member
Posts: 430
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:08 pm
Location: Salo
Contact:

Re: Offtopic

Post by Harakka »

Taas on tullut väännettyä musiikkia. Käykääs kuuntelemassa Hero Mode mikseri.net:in projektistani Maailmanlopun Ravintola. Hyvää kitarameininkiä tiedossa. Olisi kiva kuulla mitä tykkäätte. ;)
Peli piirtokomennoilla - voittaja, Virtuaalilemmikkipeli - voittaja,
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
Khamûl
Member
Posts: 73
Joined: Sat Sep 22, 2007 8:46 pm

Re: Offtopic

Post by Khamûl »

mielenkiintoista :)
tuota voisi käyttää vaikka jonkun pelin taustoina ;)
Will the highways on the Internet become more few? --G.W.Bush
jabanii
Member
Posts: 93
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:23 pm

Re: Offtopic

Post by jabanii »

Olen aloittamassa GUI ohjelmoinnin linuxissa ja Googlettamalla löysin monta kirjastoa. Mikä näistä on mielestäsi paras? Käyttäisin mieluiten linuxin omaa kirjastoa.

Kirjaston käytön helppoudella ei ole väliä, kunhan se on tehokas (eli todella nopea, mutta ei vie paljon tilaa ohjelmassa).
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Miten voisi itselleen aiheuttaa pienen sähköiskun, niinkuin "sähköshokkipeleissä"? :D Eli miten nuo laitteet toimivat?
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Nabixy
Member
Posts: 51
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:22 pm

Re: Offtopic

Post by Nabixy »

iTKEVAnAKKI wrote:Miten voisi itselleen aiheuttaa pienen sähköiskun, niinkuin "sähköshokkipeleissä"? :D
Rikkinäisistä johdoista ainakin voit itsellesi "pienen" shokin aiheuttaa. Yksi vaihtoehto on laittaa vaikka jokin johto patteriin kiinni ja toinen pää (aukinainen) veteen, sinne sitten upotat kätesi. En tiedä toimiiko, mutta voihan sitä aina ihminen kokeilla. Jos haluaa vähän hiuksia nostattavampaa hoitoa, niin kuuntele seinään kytkettyä radiota kylpyammeessa. Tai sitten vain haarukka pistorasiaan. Tosissani en suosittele mitään näistä keinoista, mutta patterin kanssa et varmaan kuitenkaan itseäsi tappamaan onnistu :)
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

naabip wrote:
iTKEVAnAKKI wrote:Yksi vaihtoehto on laittaa vaikka jokin johto patteriin kiinni ja toinen pää (aukinainen) veteen, sinne sitten upotat kätesi.
Paristoon vai patteriin? :D
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Grandi wrote:
naabip wrote:
iTKEVAnAKKI wrote:Yksi vaihtoehto on laittaa vaikka jokin johto patteriin kiinni ja toinen pää (aukinainen) veteen, sinne sitten upotat kätesi.
Paristoon vai patteriin? :D
Sama asia ;) ainakin mulle...

Mut miten oikeesti miten ne laitteet toimii?
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

iTKEVAnAKKI wrote:Mut miten oikeesti miten ne laitteet toimii?
Mikä on sähköshokkipeli? :shock:
jannepelaa
Active Member
Posts: 101
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:27 pm

Re: Offtopic

Post by jannepelaa »

Grandi wrote:
iTKEVAnAKKI wrote:Mut miten oikeesti miten ne laitteet toimii?
Mikä on sähköshokkipeli? :shock:
Kiinalainen halpispeli (esim. tetris), josta saa sähköiskun?
Nabixy
Member
Posts: 51
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:22 pm

Re: Offtopic

Post by Nabixy »

Paristoon vai patteriin? :D
Näin arkikieltä käyttäessä viittasin siis sähköparistoon.
Mikä on sähköshokkipeli? :shock:
Esim. tälläinen väkerrelmä. En tiedä viitattiinko juuri kyseiseen vempeleeseen, mutta näitä tuntuisi olevan monenlaisia.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic

Post by Thomazu »

Onnistuisiko langallisesta näppäimistöstä tehdä langaton helposti ja halvasti? Ja varmaan onnistuisi semmoinenkin jos "hajottaisi" näppiksen ja jättäisi neljä näppäintä ja tekisi langattoman yhdistettynä tietokoneeseen? Tietokoneessa voi olla kaksi näppäimistöä kiinni samaan aikaan?

Kaikenmoiset ja hullut viritys ideat otetaan vastaan :)
Image
anttipanda
Active Member
Posts: 248
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:23 pm
Location: Oulu

Re: Offtopic

Post by anttipanda »

Thomazu wrote:Onnistuisiko langallisesta näppäimistöstä tehdä langaton helposti ja halvasti? Ja varmaan onnistuisi semmoinenkin jos "hajottaisi" näppiksen ja jättäisi neljä näppäintä ja tekisi langattoman yhdistettynä tietokoneeseen? Tietokoneessa voi olla kaksi näppäimistöä kiinni samaan aikaan?

Kaikenmoiset ja hullut viritys ideat otetaan vastaan :)
O_o Kuinka halpa tuon pitäisi olla, kun langattomat maksavat vain muutaman kympin. Luulen että kaks usb-näppistä voi pistää koneeseen rinnakkain? Miten sitten mutiloit näppiksen niin että ne neljä näppäintä pysyvät toimintakuntoisena, onkin toinen juttu.
OoO
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Kuka katsoi uutiset? Täysi sekopää tuo Jokelan ammuskelija! Aivan käsitämätöntä, miten voi ihmismieli vioittua noin.

http://areena.yle.fi/toista?id=900579

Ylen sivuilta:
Videot Youtubeen laittanut henkilö kuvaili profiilissaan ja myös muun muassa IRC-gallerian sivuilla itseään 18-vuotiaaksi suomalaismieheksi, joka "on valmis kuolemaan asiansa puolesta". Mies uhkasi eliminoida kaikki, jotka näkee "epäsopiviksi".

Hän kertoi saaneensa tarpeeksi yhteiskunnasta eikä hän halua olla enää osa sitä. Mies käytti itsestään nimimerkkiä Sturmgeist89.

Mies esiintyi internetissä nimellään, kuvallaan ja hän kertoi jopa syntymäaikansa. Hän myös ennakoi ihmisten tappamista useaan otteeseen.
Last edited by -Z- on Wed Nov 07, 2007 7:52 pm, edited 1 time in total.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

:| Jotenki toivoisin, että ampuja jäisi eloon ja saisi elinkautisen.
Mutta miksi ampuja youtube ja irc-galleria on poistettu!? Olisi ollut "mukava" katso ja lukea ampuja ajatuksia ;)
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Locked