Final Fighter nyt ladattavissa!

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by Koodiapina »

Nojoo, nyt kun jännitys on lauennut, niin voisin minäkin paljastaa itseni. Eli kuten muutama jo IRCissä arvasi, olin mukana Osmon pilassa.

En heti älynnyt mitä oli tekeillä, mutta parin viestin jälkeen olin minäkin jo varma, että ei kyseessä voi olla muu kuin trolli. Laitoin huvikseni viestiä Osmolle, ja asian laita oli juuri kuten olin ajatellut. Lupauduin auttamaan ja sain kuin sainkin admin-oikeudet ozmotic thunder gamesin foorumeille ja ohjeet miten toimia. Ideana oli yksinkertaisesti todistella GMSssä, ettei Osmo ole trolli. Täällä taas tyydyin vain kehumaan Osmoa, koska näiden foorumeiden hemmoja olisi ollut astetta vaikeampi huijata :-D

Täytyy muuten myöntää, että päivän naurut olivat paikallaan monessakin kohti. Eniten huvittivat -Z-:n viestit, hän kun lankesi ansaan innokkaimmin.
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by mikeful »

Hauskinta koko jutussa on se, että pelit nosti mieleen muistoja klikkauspelien kulta-ajalta. Tuon tyylisiä pelejä tuli itsekin tekhtyä. :>
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by -Z- »

Grandi wrote:Nojoo, nyt kun jännitys on lauennut, niin voisin minäkin paljastaa itseni. Eli kuten muutama jo IRCissä arvasi, olin mukana Osmon pilassa.

En heti älynnyt mitä oli tekeillä, mutta parin viestin jälkeen olin minäkin jo varma, että ei kyseessä voi olla muu kuin trolli. Laitoin huvikseni viestiä Osmolle, ja asian laita oli juuri kuten olin ajatellut. Lupauduin auttamaan ja sain kuin sainkin admin-oikeudet ozmotic thunder gamesin foorumeille ja ohjeet miten toimia. Ideana oli yksinkertaisesti todistella GMSssä, ettei Osmo ole trolli. Täällä taas tyydyin vain kehumaan Osmoa, koska näiden foorumeiden hemmoja olisi ollut astetta vaikeampi huijata :-D

Täytyy muuten myöntää, että päivän naurut olivat paikallaan monessakin kohti. Eniten huvittivat -Z-:n viestit, hän kun lankesi ansaan innokkaimmin.
:oops:

Minut on päihitetty.

Joo, voi kyllä sanoa että trollit - -Z- 6 - 0

Huhhuh

Oikeen värisyttää tuo grandin paljastus. Perkeleen liero :- D

Huhhuh. Osmo-grandi tuplarölläys oli paras trolli ikinä. Lankesin täysin.

Ei jumalauta | D

Edit: Joo, oon vähän sekasin tästä Failin määrästä.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Eur0-5isu
Active Member
Posts: 106
Joined: Mon Sep 01, 2008 5:12 pm

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by Eur0-5isu »

Itse sain bannit viikoksi tästä kuvasta jonka osoitin osmolle. "Jätetään ne isoäidin kuvat postaamatta foorumeille, kiitos." :lol: Eipä nuo tosin pahmmin haitannut kun en CB:tä silloin käyttänyt.
Guest

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by Guest »

No, kun kerran osmo paljastui trolliksi, tulisi hänen saad bannit coolbasic-foorumeilta aiheuttamansa häiriön vuoksi. Kaksi hyvää topiccia lukittu ja varoituksia käyttäjille :x .
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by MikkoK »

Vieras wrote:No, kun kerran osmo paljastui trolliksi, tulisi hänen saad bannit coolbasic-foorumeilta aiheuttamansa häiriön vuoksi. Kaksi hyvää topiccia lukittu ja varoituksia käyttäjille :x .
Olen samaa mieltä mutta poistetaanko temu92:en ikibannit? Epäilen koska hän haukkui Grandia Offtopic ketjussa. Itse en jaksanut osallistua tähän osmoilujuttuun...
E: Siis tähän osmon haukkumiseen yms. Hänen foorumeilleen kuitenkin rekisteröidyin. Osmo kyllä tullaan muistamaan CB foorumeiden varmaankin pahimpana trollina sekä GMS foorumeiden pahimpana trollina. Kauheat traumat kyllä jäivät. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Final Fighter nyt ladattavissa!

Post by Pettis »

MikkoK141 wrote:temu92:en ikibannit? Epäilen koska hän haukkui Grandia Offtopic ketjussa.
En näe Temu92:lle olevan banneja ellei sitten ole joutunut IP-bannilistalle. Ts. banneja ei pitäisi olla.
No, kun kerran osmo paljastui trolliksi, tulisi hänen saad bannit coolbasic-foorumeilta aiheuttamansa häiriön vuoksi. Kaksi hyvää topiccia lukittu ja varoituksia käyttäjille :x .
Noh, bannithan hänellä onkin.

Mutta muistakaa, että trollailussa on aina kaksi osapuolta. Mikäli siihen trollailuun ei olisi vastattu vaan annettu sen olla, niin olisiko siitä tullut tämmöistä ongelmaa. Me valvojat monesti kehotimme tiettyjä tyyppejä jättämään asian sikseen ja annoimme jopa niitä varoituksiakin, mutta koska he eivät kuunnelleet, niin asiaan oli pakko puuttua bannien muodossa.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Post Reply