Mystery productions

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Mystery productions

Post by Mysterius Coder »

Tekaisin tässä itselleni sivut. Nyt tarvitsisin vähän rakentavaa kritiikkiä :D sisältöä sivuilla ei vielä ole mutta toivottavasti sitäkin alkaa pian kertyä. Ilman suurempia esittelyjä: http://www.jouluserver.com/~mysterypro/Index.html
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Mystery productions

Post by MAVmaggot »

Ihan mukavilta näytti. musta tausta väri on vaan vähän ankea :evil:
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Mystery productions

Post by temu92 »

Suosittelen kyllä tekemään sivut ihan omin käsin. Saat paljon hienompaa aikaan. Tosin kyllähän noikin ainakin ekoina sivuina käy. Itsellä oli joskus Frontpagella tehdyt sivut (kauheat, tiedän)
FuJi
Member
Posts: 70
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:09 pm

Re: Mystery productions

Post by FuJi »

Sivuston ulkoasu ei ole mitenkään erikoisen hieno. Sivuila ei ole oikeastaan mitään sisältöä. Ja "pelit" ja "animaatiot" osiot on periaatteessa turhia, kun ei niissä mitään ole.
Eli sivuissa on parantamisen varaa. Jos nämä ovat ensimmäiset sivusi niin sitten ihan hyvät.

Lisää sisältöä ja uusi ulkoasu ;)
EDIT:

Toivottavasti et vihaa minua tämän kommentin takia :D

Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Mystery productions

Post by Mysterius Coder »

Joo sisältöä ei ole kun mikään ei ole vielä valmista :D Toivon mukaan sitäkin saisi sinne vielä... Eka peli saaha valmiiksi ja pari flashiä vois tehtailla siinä sivussa. :)
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Mystery productions

Post by Awaclus »

Ihan hienot verrattuna omiin sivuihini...
Sitten rakentava osa palautteesta.
- Sisältö puuttuu lähes kokonaan, lisää sisältöä
- Kirjoitusvihreet kannattaa korjata, mutta ei varsinaisesti kovin tärkeää
- Animaatio sivun ylälaidassa häiritsi, olisi ihan siisti liikkumattomana kuvana.
Raspful
Member
Posts: 83
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:40 pm
Location: Raisio
Contact:

Re: Mystery productions

Post by Raspful »

Ihan kohtalaisen hyvät sivut ne muuten oli, mutta kirjoitusvirheitä löytyi ja sisältöä ei ollut (tiedän että ne on mainittu jo).
Tuo musta taustaväri ei ollut kyllä mieleeni koska tekee sivuista melko tummat.

Onnea vaan sivujen kehitykseen

Minä kohta wrote:...NImeni on Janne ja olen 14 vuotta...
siinä nyt yksi silmään osuva kirjoitusvirhe.
EDIT:

Olen samaa mieltä Chaoswormin kanssa että animaatio sivun yläreunassa voisi olla kuvakin :)

Tiimin kotisivut

Ydintuhon edistyminen:

Koodi=[70%]
Grafiikka=[60%]
Kentät=[40%]
Musiikki=[50%]
FuJi
Member
Posts: 70
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:09 pm

Re: Mystery productions

Post by FuJi »

Chaosworm wrote: - Kirjoitusvihreet kannattaa korjata, mutta ei varsinaisesti kovin tärkeää
Mielestäni oikeinkirjoitus sivuilla on tärkeää. Koska sisältö huononee huomattavasti, jos teksti tekstin laatu on huonoa. (tarkoitan siis esimerkiksi artikkeleissa ja arvosteluissa)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Mystery productions

Post by Awaclus »

Aivan, ohjelmointikoodissakin on hyvin tärkeätä, kirjoittaako "miehia" vai "meihia". Juuri tuosta syystä pelini kaatui ja kaatui aina vain, syy löytyi kahden päivän päästä...
Tämä viesti lienee kohtuu turha, mutta piti päästä sanomaan. Anteeksi...
wizz

Re: Mystery productions

Post by wizz »

Sivut olivat kohtalaisen yksinkertaiset, mutta värimaailma oli erittäin ankeaa. Tuo yläkulman animaatio myös häiritsi vähän, siinä vilkkuessaan. Fontti tulisi vaihtaa johonkin modernimpaan, nykyisen ollessa turhan "perus".

Vaikka hyviä puolia minun on niin kamalan vaikea tästä löytää, niin täytyy antaa vähän propseja siitä että olet pysynyt nahoissasi, etkä täyttänyt koko sivua jollain moskalla, bannereilla sun muulla. (Mitä nyt tuo vilkkuva hökötys..)

"Mystery Productions ei sitten vielä huoli jäseniä." Olin jo palaa halusta... ( ;) )
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Mystery productions

Post by Mysterius Coder »

Heh joo. Olen ankea ihminen. Opettelen juuri flashia jotta saisin sivut tehtailtua sillä. JOten html versioon ei tule mitään uutta. Saan varmaan flash- sivut valmiiksi joskus vuonna robo ja laser. :lol:
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Mystery productions

Post by tuhoojabotti »

joo ja sähköpostia ei suoraan kannata laittaa jos ja kun spämmibotit löytää sun sivut ja skannaa lähdekoodin ja lukee sähköpostin ni se on periaatteessa käyttö kelvoton...
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Mystery productions

Post by Mysterius Coder »

miten liitetään swf (flash elokuva) tiedosto sivuille :? löysin googlesta jonkulaisen koodin muttei toiminu : (
Tarkemmin sanottuna haluan laittaa yhteen html tiedostoon (index.html) kaksi flash elokuvaa. ylemmäs elokuvan logo ja alemmas erikseen elovan sivut.
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
anttipanda
Active Member
Posts: 248
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:23 pm
Location: Oulu

Re: Mystery productions

Post by anttipanda »

Mysterius Coder wrote:miten liitetään swf (flash elokuva) tiedosto sivuille :? löysin googlesta jonkulaisen koodin muttei toiminu : (
Tarkemmin sanottuna haluan laittaa yhteen html tiedostoon (index.html) kaksi flash elokuvaa. ylemmäs elokuvan logo ja alemmas erikseen elovan sivut.
http://www.w3schools.com/flash/flash_inhtml.asp
OoO
Mysterius Coder
Active Member
Posts: 133
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:13 pm

Re: Mystery productions

Post by Mysterius Coder »

Ooh sain toimimaan kun värkkäsin tuon kanssa jonkin aikaa. :D kiitos.
EDIT: ooh 50 posti :mrgreen:
Kyllä minä osaan, mutta kun mieli on tällasen kaaoksen vallassa, niin ei siitä mitään tule.
Post Reply