Pikapelikisa 18 äänestys

Post Reply

Kenen peli?

Poll ended at Sat Jan 24, 2009 8:10 pm

MAVmaggot
6
29%
TheDuck
2
10%
Tuxu
3
14%
skinkken
2
10%
Viltzu
1
5%
Koodaaja
7
33%
 
Total votes: 21

User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Pikapelikisa 18 äänestys

Post by kaneli2000 »

Äänestäkää, ja aikaahan on vuorokausi eli huomenna klo 20.10 päättyy ja katsotaan kuka voitti.

EDIT: Aaaaaaaaaaaah, meillä on täällä kolmessa pelissä cvalmista grafiikkaa. Mav, Duck ja skinkki, miten vastaatte näistä sisällöistä?
EDIT2: Okei, menköön nyt, mutta muistakaa, minä häpeän teidän puolesta.
Last edited by kaneli2000 on Fri Jan 23, 2009 8:19 pm, edited 1 time in total.
I see the rainbow rising
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pikapelikisa 18 äänestys

Post by TheDuck »

kaneli2000 wrote:Äänestäkää, ja aikaahan on vuorokausi eli huomenna klo 20.10 päättyy ja katsotaan kuka voitti.

EDIT: Aaaaaaaaaaaah, meillä on täällä kolmessa pelissä cvalmista grafiikkaa. Mav, Duck ja skinkki, miten vastaatte näistä sisällöistä?
Se oli vain epähuomio joka ei toivottavasti tule toistumaan :/ Kansa äänesti armon puolesta.

Edit: ja muistakaa äänestää mua niinkuin pelini käski :)
EDIT: oooo, yksi ääni joltain ja yksi ääni minulta = 2 ääntä mavhuntille :D Kuka mua äänesti?
^^
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Pikapelikisa 18 äänestys

Post by Koodiapina »

Eikö semmoinen olisi kiva juttu, jos pidettäisiin niistä säännöistä kiinni? Tämmöiset "armahdukset" voivat potuttaa kanssakilpailijoita ja varsinkin heitä, joiden kohdalla ollaankin joskus oltu hieman ankarempia. Säännöt joita on voinut rikkoa monta edellistä kilpailua diskautumatta, eivät ole enää sääntöjä. Suosittelen harkitsemaan kannattaako sitä pitää siellä listassa, jos sitä ei tarvitse noudattaa.

Itse äänestin Viltzua, koska peli oli varsin hauska :-)
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Pikapelikisa 18 äänestys

Post by kaneli2000 »

Grandi wrote:Eikö semmoinen olisi kiva juttu, jos pidettäisiin niistä säännöistä kiinni? Tämmöiset "armahdukset" voivat potuttaa kanssakilpailijoita ja varsinkin heitä, joiden kohdalla ollaankin joskus oltu hieman ankarempia. Säännöt joita on voinut rikkoa monta edellistä kilpailua diskautumatta, eivät ole enää sääntöjä. Suosittelen harkitsemaan kannattaako sitä pitää siellä listassa, jos sitä ei tarvitse noudattaa.

Itse äänestin Viltzua, koska peli oli varsin hauska :-)
Salaliittoteoriani mukaan MAVmaggot on lahjonut #coolbasiclaisia kahden kilon siioilla.
I see the rainbow rising
Tuxu
Member
Posts: 81
Joined: Tue Oct 14, 2008 5:54 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Re: Pikapelikisa 18 äänestys

Post by Tuxu »

Koodaaja voitti ansaitusti, joten tällä kertaa näiden valmista-mediaa-kavereiden lusmuilu ei haitannut ;--)

Mutta tosiaan pidetään jatkossa säännöissä tiukka linja ettei tule mitään epäselvyyksiä.
aivot pohtii ja raksuttaa
TuxuGames | Projektiblogi
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Pikapelikisa 18 äänestys

Post by koodaaja »

Huu, suurkiitokset äänestäneille. Peli jäi tosiaan kovin raakileeksi, mutta näköjään kelpasi silti. Ei sillä, ei kahdessa tunnissa toteuteta kovin monimutkaisia pelejä - ainakaan hyvin.

Pykäilen sitten tässä joku viikko uutta kilpaa, ei kuitenkaan ihan heti ettei puuduta. Voitte toki myös ehdottaa ajankohtaa, jos vaikka joku sattuisi sopimaan kovin monelle.
Post Reply