Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
E.T.
Newcomer
Posts: 42
Joined: Thu Jul 03, 2008 9:33 am

Re: Offtopic

Post by E.T. »

Itselläni jaksotodistuksen keskiarvo oli 9,6 :D (lukion 1. vuoden 2. jakso)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Voitot: Viikkokisa XVII
User avatar
Ilkka
Active Member
Posts: 201
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:01 am

Re: Offtopic

Post by Ilkka »

Käykääpäs katsomassa, tietoa tulee paljonkin. ---> http://www.pullovesi.fi
Lukekaa näytölle tulevat tekstit, niiden jälkeen tulee "aloita" painike, paina siitä ja katso video. Pullovesi on turhaa. :lol:

EDIT: oon kutosel, KA = 8.9
Image
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Offtopic

Post by KankiKalle »

Noniin, tämän vuoden hulluin teko on tehty! Vietin yksin yön kodalla metsän keskellä 6km päästä kotoa 8-) Eväänä makkaraa, hernerokkaa, leipää, termarissa kahvia, + pientä naposteltavaa. Nukuin 4 tuntia, sitten heräsin kylmyyteen, ja ei ihme, nuotio oli sammunut kauan aikaa sitten enkä voi olla kipinämikkona kun nukun :D Lähdin kävelemään kotiin viideltä aamulla ja olin perillä puoli seitsemän.
Kyllä uni tuli ilman mitään kommervenkkejä, sitten kun heräsin niin kaveri tuli 15 min päästä kysymään minua softaamaan! Ja minä menin. Märässä metsässä sitten rämmittiiin porukalla, kunnes toinen kaveri soitti että nyt jo pitää mennä jakamaan ilmaislehtiä (menin kaverin kanssa töihin jakamaan ilmaislehtiä kuukaudeksi, töitä 2 kertaa viikossa) Koko loman olen nyt kyllä linnoittautuneena koneen äärelle valtavan ruokakasan viereen :lol:
offtopic: Olenko hullu?
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
mokkeri
Member
Posts: 84
Joined: Sat Apr 05, 2008 9:22 pm

Re: Offtopic

Post by mokkeri »

KankiKalle wrote:Noniin, tämän vuoden hulluin teko on tehty! Vietin yksin yön kodalla metsän keskellä 6km päästä kotoa 8-) Eväänä makkaraa, hernerokkaa, leipää, termarissa kahvia, + pientä naposteltavaa. Nukuin 4 tuntia, sitten heräsin kylmyyteen, ja ei ihme, nuotio oli sammunut kauan aikaa sitten enkä voi olla kipinämikkona kun nukun :D Lähdin kävelemään kotiin viideltä aamulla ja olin perillä puoli seitsemän.
Kyllä uni tuli ilman mitään kommervenkkejä, sitten kun heräsin niin kaveri tuli 15 min päästä kysymään minua softaamaan! Ja minä menin. Märässä metsässä sitten rämmittiiin porukalla, kunnes toinen kaveri soitti että nyt jo pitää mennä jakamaan ilmaislehtiä (menin kaverin kanssa töihin jakamaan ilmaislehtiä kuukaudeksi, töitä 2 kertaa viikossa) Koko loman olen nyt kyllä linnoittautuneena koneen äärelle valtavan ruokakasan viereen :lol:
offtopic: Olenko hullu?
Hah onnee
asd
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Offtopic

Post by nevssons »

KankiKalle wrote:Noniin, tämän vuoden hulluin teko on tehty! Vietin yksin yön kodalla metsän keskellä 6km päästä kotoa 8-) Eväänä makkaraa, hernerokkaa, leipää, termarissa kahvia, + pientä naposteltavaa. Nukuin 4 tuntia, sitten heräsin kylmyyteen, ja ei ihme, nuotio oli sammunut kauan aikaa sitten enkä voi olla kipinämikkona kun nukun :D Lähdin kävelemään kotiin viideltä aamulla ja olin perillä puoli seitsemän.
Kyllä uni tuli ilman mitään kommervenkkejä, sitten kun heräsin niin kaveri tuli 15 min päästä kysymään minua softaamaan! Ja minä menin. Märässä metsässä sitten rämmittiiin porukalla, kunnes toinen kaveri soitti että nyt jo pitää mennä jakamaan ilmaislehtiä (menin kaverin kanssa töihin jakamaan ilmaislehtiä kuukaudeksi, töitä 2 kertaa viikossa) Koko loman olen nyt kyllä linnoittautuneena koneen äärelle valtavan ruokakasan viereen :lol:
offtopic: Olenko hullu?
Hah! Minä ja kaverini yövyttiin koulun sisällä yksi yö. Se oli joskus nelosella tai vitosella. En muista. Mutta perjantain jätettiin takaoven väliin kivi ja molemmat väitettiin menevämme toisillemme yöksi. Ilalla otimme makuupussit messiin ja menimme koululle. Kivi oli paikallaan. Käytiin ruokasalissa ottamassa maitoa (joka oli mukavan lämmintä), kunnes kuulimme portaista askelia. Lähettiin vitun nopee liikkasalii päin. Sen edessä on sellainen pitkä jumppamatto kääritty rullalle. Menimme rullan sisään piiloon. Kuunneltiin kun joku tuli sinne ja huus "Haloo?". Ja meni sitten ovesta ulos. Kömmittiin ulos ja käytiin hakemassa makuupussit ruokalasta. mentiin pukkareitten suihkuun nukkumaan. Kännykät oli laitettu herättämään kuudelta. Juteltiin vähän aikaa, mutta sitten oli pakko lähtee kattelee paikkoja. Ikävä kyllä suurin osa paikoista oli lukossa. Kello oli jotain vaille kaks ku mentiin nukkumaan. Herättin vähän tokkurassa ja kylmissämme. Mentiin sitten ulos pariks tunniks ja sitte lähettiin koteihin.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Offtopic

Post by KankiKalle »

:lol: :lol: :lol: Tais adrealiini virrata kun alko porukkaa tulee? Varmaa hienoja kokemuksia tuollaset? Saa sitte vaarina höpöttää että silloin minun nuoruudessani tehtiin tuollasta :)
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
Tuxu
Member
Posts: 81
Joined: Tue Oct 14, 2008 5:54 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Re: Offtopic

Post by Tuxu »

Haha nevssons :D Aika asiallinen juttu. Ois kiva itekki testata. Harmi vaan, että meidän koulussa on liiketunnistimet sisällä, niin lähtis hälytykset soimaan melko nopeesti. :P
aivot pohtii ja raksuttaa
TuxuGames | Projektiblogi
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: Offtopic

Post by iTKEVAnAKKI »

Tuxu wrote:Haha nevssons :D Aika asiallinen juttu. Ois kiva itekki testata. Harmi vaan, että meidän koulussa on liiketunnistimet sisällä, niin lähtis hälytykset soimaan melko nopeesti. :P
Sama ongelma :/ Vois olla hienoa mennä keittiölle(olen siis kokkilinjalla) ja tehdä kunnon iltapala ;) varastossa on aina kaikkea kivaa...

Vois tässä samalla kysyä että mikä resoluutio kannattaa laitta koko ruudun peliin? Eli olen koodamassa peliä jonka haluaisin koko ruutuun mutta en oikeen tiiä mikä resoluutio sopii kaikkille.
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic

Post by Pettis »

Tee siitä resoluutiosta valittava.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
i-point
Newcomer
Posts: 40
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm

Re: Offtopic

Post by i-point »

KankiKalle wrote:Noniin, tämän vuoden hulluin teko on tehty! Vietin yksin yön kodalla metsän keskellä 6km päästä kotoa 8-) Eväänä makkaraa, hernerokkaa, leipää, termarissa kahvia, + pientä naposteltavaa. Nukuin 4 tuntia, sitten heräsin kylmyyteen, ja ei ihme, nuotio oli sammunut kauan aikaa sitten enkä voi olla kipinämikkona kun nukun :D Lähdin kävelemään kotiin viideltä aamulla ja olin perillä puoli seitsemän.
2 viikkoa metsässä about 300km päässä kotoa rynnäkkökivääri tyynynä. Olenko rambo? :twisted:
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Offtopic

Post by KankiKalle »

i-point wrote: 2 viikkoa metsässä about 300km päässä kotoa rynnäkkökivääri tyynynä. Olenko rambo? :twisted:
Et, olet korpisoturi :lol:
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Offtopic

Post by koodaaja »

iTKEVAnAKKI wrote:Vois tässä samalla kysyä että mikä resoluutio kannattaa laitta koko ruudun peliin? Eli olen koodamassa peliä jonka haluaisin koko ruutuun mutta en oikeen tiiä mikä resoluutio sopii kaikkille.
Kuten Pettis jo mainitsi, valittava reso on paras, mutta myös koko ruutu / ikkuna kannattaa laittaa valittavaksi. Mahdollisimman suuri osa kontrolleista myös. Ihmiset ovat tyytyväisiä, kun mitään ei turhaan rajoiteta.
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Offtopic

Post by nevssons »

Tuxu wrote:Haha nevssons :D Aika asiallinen juttu. Ois kiva itekki testata. Harmi vaan, että meidän koulussa on liiketunnistimet sisällä, niin lähtis hälytykset soimaan melko nopeesti. :P
Tekisin kyllä sen uudestaan, mutta meillekkin tuli remontin jälkeen liiketunnistimet ja valvontakamerat.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic

Post by MaGetzUb »

MikkoK141 wrote:Heh nyt on mukavaa... Isoveli oli ostanut XBOX 360 ja GTA IV... Mennyt tämä päivä GTA:ta pelatessa.
Hohhoijaa, itse kyllästyin siihen peliin jo parin päivän pelailun jälkeen, ostin sen PS3:elle viimme keväänä huhti - tai toukokuussa.. ;) :P
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Image
Hyvät joulut vaan...
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Offtopic

Post by KankiKalle »

Tänään tehtiin sitten näköjään foorumilla yhtäaikaa olevien kävijöiden ennätys. Onnitelkaa itseänne :lol:
Näkeekö sitä mistään ketkä oli silloin paikalla? Kiva tietää olinko tuolla "ennätyshetkellä" itse mukana:)
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic

Post by MikkoK »

programmer of DSG wrote:
MikkoK141 wrote:Heh nyt on mukavaa... Isoveli oli ostanut XBOX 360 ja GTA IV... Mennyt tämä päivä GTA:ta pelatessa.
Hohhoijaa, itse kyllästyin siihen peliin jo parin päivän pelailun jälkeen, ostin sen PS3:elle viimme keväänä huhti - tai toukokuussa.. ;) :P
Itse en kyllästy koskaan. :D Olen katsos niin innokas GTA pelisarjan fani. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic

Post by MaGetzUb »

Jep, itse vain tykkäsin enemmän vanhemmista.. Niissä oli vain jotain...
Aah, mutta nyt saa rentoutua, loma alko.. ;)
EDIT:

Typoja aina tuloo.. -.-

Last edited by MaGetzUb on Tue Dec 23, 2008 3:34 pm, edited 1 time in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
i-point
Newcomer
Posts: 40
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm

Re: Offtopic

Post by i-point »

gta london on kyllä hyvää lani viihdettä. Ainut gta jossa on oikeasti toimiva moninpeli.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Offtopic

Post by Ruuttu »

Joulun kunniaksi kyhäsin pienen ja kevyen näytönsäästäjän, joka tuo ruudullesi lumisen maiseman ja lumisadetta. Enteristä tai F1:stä saat eteesi pienen minivalikon, josta voit säätää mm. tähdet tai lumen pois päältä sekä määrittää lumisateen nopeuden. Näytönsäästäjä soittaa automaattisesti Music -kansiosta löytyviä biisejä (kappaleen vaihtuessa ristihäivytys!), joten voit pistää sen soittamaan niin joululauluja kuin heavymetalliakin, mikä nyt mielestäsi tuo jouluisen tunnelman.
Näytönsäästäjä yrittää epätoivoisesti löytää näytöllesi sopivimman resoluution ja venyttää taustakuvan ruudulle kuvasuhteen säilyttäen, mutta jos näyttösi käyttää kuvasuhdetta jota näytönsäästäjä ei tunne tms, taustakuvasta jää todennäköisesti osia ruudun ulkopuolelle. Jos näin käy, avaa asetustiedosto ja laita resoluutioksi ruutusi maksimiresoluutio (jonka tulisi olla myös näyttösi kuvasuhteen mukainen).

Image
EDIT:

LittleGreen wrote:Hieno se on :P ainoa mistä voisi vähän vikistä on tuo isohko blurrauksen käyttö.
Jep, myönnetään että tehostetta tuli ehkä hieman liioiteltua. Varsinkin matalilla resoluutioilla, esim. 1024x768 kuva näyttää erittäin suttuiselta. Jos mahdollista, käyttäkää SUURIA resoluutioita (mutta ei suurempia kuin 1440x900, se on tuhlausta)[/edit]
Attachments
Christmas.rar
(1.03 MiB) Downloaded 268 times
Last edited by Ruuttu on Tue Dec 23, 2008 6:43 pm, edited 3 times in total.
Locked