Offtopic

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic

Post by MikkoK »

CCE wrote:Haa, useampi tunti jo lanitusta takana eikä tunnu missään!
Energiajuoman voimalla vielä puskutetaan, pitäisi ehkä nukkuakin jossain välissä.
HL2DM kunniaan!
Jep HL2DM on todellakin hyvä. Itse pelaan sitä enemmän kuin Counter Strikeä täällä isällä...
Koska kotona en kumpaakaan omista.
Last edited by MikkoK on Sat Sep 20, 2008 4:35 pm, edited 2 times in total.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic

Post by esa94 »

MikkoK141 wrote:
CCE wrote:Haa, useampi tunti jo lanitusta takana eikä tunnu missään!
Energiajuoman voimalla vielä puskutetaan, pitäisi ehkä nukkuakin jossain välissä.
HL2DM kunniaan!
Jrp HL2DM on todellakin hyvä. Itse pelaan sitä enemmän kuin Counter Strikeä täällä isällä...
Koska kotona en kumpaakaan omista.

HL2DM? Silmitöntä tappomatsia. Eksy sekunniksikin viholllisen eteen ja olet kuollut.

Ainakin mie.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

esa94 wrote:HL2DM? Silmitöntä tappomatsia. Eksy sekunniksikin viholllisen eteen ja olet kuollut. Ainakin mie.
Evotat vaan ;) Pelissähän pitää olla salamannopeat refleksit: Näet oikeasta silmäkulmastasi lentävän WC pöntön tulevan suoraan kohti, hyppäät vasemmalle, otat sen haltuusi, käännyt 48 asetta, nostat tähtäintä 6 pikseliä ja heität kaman menemään. Itsekin olen pelannut HL2DM:ää, on kyllä IMO paras online FPS mitä löytyy. Lempiratani on bathroom crazy, koska siinä on niin paljon mestoja minne jäädä väijyksiin jne.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic

Post by MikkoK »

Hah oma lempiratani on tietysti Killbox_final. Sain siellä GodLiken ilman varsijousta. Olin siellä leijuvan tason päällä ilmassa sen ylemmän ja ammuskelin revolverilla.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Bajaxo
Newcomer
Posts: 47
Joined: Fri Aug 01, 2008 3:49 pm
Contact:

Re: Offtopic

Post by Bajaxo »

Ite alotin tänää klo. 9.30 pelaamaan cssää, ja hedutin kokoajan, kukaa ei tajunnu et mul o wallhack ja aimbot.
Bajaxo Productions -CoolBasic games from year 2008!

Image
Ris
Active Member
Posts: 142
Joined: Wed Jul 02, 2008 8:27 pm

Re: Offtopic

Post by Ris »

Bajaxo wrote:Ite alotin tänää klo. 9.30 pelaamaan cssää, ja hedutin kokoajan, kukaa ei tajunnu et mul o wallhack ja aimbot.
Omasta mielestäni cheattien käyttäminen tekee vain hallaa xiittarille kun homma paljastuu. Kaikki aimbotit ynnämuut, paljastuvat aina lopulta. Toki aluksi huijaaminen peleissä tuntuu hienolta, mutta lopulta siihen kyllästyy.

Muut samalla serverillä pelaavat eivät myös pidä huijareista pelissä ja melko varmasti jos cheattaaminen paljastuu
niin saa bannit eli porttikiellon serverille jolla pelaa. Ennemmin kannattaa pelata online pelejä rehellisesti,
ilman huijauksia. Jos ei osaa niin opettelee pelaamaan, vähitellen sitä huomaa että osaa pelata ilman bottiakin.

Ylläoleva teksti on vain minun mielipiteeni. Jokainen tekee omat päätöksensä millä tavalla pelaa.
Itsekkin olen aimbottia käyttänyt Wolfestein Enemy Territoryssä, mutta kyllästyin sellaiseen nopeasti ja
päätin opetella pelaamaan ilman aimbottia. Nykyään en pelaa oikein mitään online pelejä.

Cheattien käyttäminen pelin muita pelaajia kohtaan on väärin, koska cheatit antavat epäreilun edun.
Paljon hienompaa on opetella pelaamaan ilman mitään huijauksia. Mutta kuten sanoin, jokainen pelaa kuten
haluaa ja tämä postini on vain minun mielipiteeni aimbotin, ynnä muitten huijausten käyttämisestä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic

Post by CCE »

Hah oma lempiratani on tietysti Killbox_final
Asiaa! Emmehän me muuta kenttää täällä kiskoneetkaan :D
Monen kaverin kanssa todella hulvatonta viihdettä!

Edit:
Eksy sekunniksikin viholllisen eteen ja olet kuollut.
No shit? :D
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

Imho, kaikki online FPS-pelit on aika surkeita. Pari ekaa päivää ihan kivaa, kun täytyy opetella, ja pelissä on haastetta. Sitten kaikki muuttuu. Saman yksitoikkoisen räiskinnän toistamista toiston jälkeen, niiden totaalista pwnaamista, jotka eivät vielä oikein osaa, ja mehustelemista pisteillä.

MMORPG:t on vähän parempia siinä suhteessa, että niissä sentään on usein enemmän sisältöä, kuin räiskinnöissä, ja sietää ollakin, muuten ne olisivat vieläkin tylsempää leveleitten kehitystä, josta ei edes olisi mitään hyötyä. Niissäkin sama: Aina se sama örveleitten listintä tunnista, päivästä, viikosta toiseen on pitkästyttävää.

Nyt kaikki online-pelien pelaajat tietysti ajattelevat, että onhan tuo ihan hauskaa silti, vaikka olen pelannut viimeiset kuusi vuotta 24 tuntia päivässä seitsemänä päivänä viikossa. Noniin. Se johtuu siitä, että yksitoikkoinen peli on turruttanut aivosi. Olet yksinkertaisesti tottunut siihen, että tunnet sen olevan hauskaa, mutta se on oikeastaan vain ajan hukkaa: pärjäisit ilmankin. Nyt tulee sitäpaitsi vielä tärkein kohta:

Yksitoikkoisten asioiden toistaminen päivästä päivään vähentää älykkyysosamäärääsi. Esimerkiksi nettiräiskeiden pelaaminen, sähköpostin luku, origamisammakoiden taittelu toistettuna päivittäin tai jopa useammin päivässä on vaarallista aivoillesi. Minäkin olisin varmasti paljon viisaampi jos en lukisi näitäkin foorumeita 15 kertaa päivässä.

Toivottavasti kuuntelette "järjen" ääntä. Olen joutunut RuneScapen, Conquer Onlinen, Travianin ja kahden eri foorumien uhriksi: Kokemusta on.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Joo, RuneScape on todellakin yksi kauheimmista paikoista. Itse siellä olen käyttänyt useita satoja tunteja, enimmäkseen grindaten rahaa ja tasoja. Kuukausikaupalla hakkasin puuta, samaa rutiinia kymmenen minuutin välein: Klikkaa puuta, mene toiselle puulle ja klikkaa sitä, toista kunnes reppu täynnä -> pankkiin -> takaisin. Olin jo aivan epätoivoinen, mutta onneksi sain tehtyä tämän. Lahjoitin myös kaikki hahmoni pois ja irtauduin mokomasta aikasyöpöstä (Pelasin kesälomalla 15 tuntia per päivä, samaa puunhakkausta).

Kuitenkin, vieläkin tekee mieli ruveta pelaamaan ja grindailemaan tuolla. Joka päivä tulee mieleen, nytkin voisin hankkia uudestaan sara fullit jne. Unohdin myös kertoa RS "kavereille" että lopetin pelaamisen, ja mietin että mitenköhän se 9v tyyppi siellä toisella puolella maailmaa miettii kun puhunkin nyt saksaa enkä englantia.

EDIT: Niin, ja en ollut koskaan ollut membu, joten noissa kamoissa oli todella kova grindaaminen yeweillä. Varsinkin, kun sarojen arvo oli noussut 1.5 mill -> 3.6 mill. Tosin kyllähän yewien hintakin ponnahti 200 ea -> 410 ea.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Ite oon jaksanu tahkota runea jopa levelille 22 asti :P viimeksi kun loggasin sisään se sanoi että olen pelannut 361pv sitten edellisen kerran. Eipä oikein ole iskeny toi kun Wowi on imo paljon parempi koska siinä on sisältöä enemmän. Xfiren mukaan olen pelannutkin Wowia n. 630h. Oikeastaan wowi on parempikin senkin puolesta että jos ei ole rahaa niin ei voi pelata kuukausimaksujen takia.

Suosittelen Wowia jos on kiinnostunut muistakin MMORPG:sta. Kannattaa kokeilla sitä 10pv triaalia. Joo ja tietty hordelle pelaamaa, mitää alluja tueta :lol: 8-)
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Offtopic

Post by mikeful »

Jos haluat nettiräiskinnän, joka on haasteellinen pitkään, niin suosittelen Action Quake 2:n lataamista. Itse olen pelannut sitä enemmän ja vähemmän aktiivisesti noin 5 vuotta kohta, mutta en koskaan kyllästy tutkimaan ja opettelemaan muiden pelaajien pelitapoja ja taktiikoita.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic

Post by Olwi »

Joku puhui aimin/wallhackin käytöstä FPS:issä. Onhan se TODELLA hauskaa,kun kone pelaa puolestasi :roll:
Itse kyllästyn lähes kaikkiin peleihin viikon sisällä,useimpiin tunnin sisällä :lol:
Pitempiaikaisesti olen pelannut vain traviania,siihen meni n. 1 vuosi.
Huuda mun ip:tä!
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic

Post by MikkoK »

Itse pelasin traviania n 1 ja 1/3 vuotta. Sitten se vaan lysähti.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic

Post by Awaclus »

WoW on hyvä peli, jos sitä pelaisi ihan vain roolipelinä. Mutta kun saa niin paljon nopeammin expaa jos vain aivottomasti listii niitä monstereita, ettei kannata pelata roolipelinä. Kuinka moni oikeasti eläytyy hahmoonsa, pelaisi kuin olisi itse se hahmo? Näin WoWista saisi hyvän pelin, onhan siinä niin paljon eri mahdollisuuksia kuitenkin. Mutta veikkaanpa, temu92, että pelaat sitäkin vain mörköjen mätkintänä: ei näin.

Onhan siinä ihan hyvät grafiikat verrattuna Runenkin uusiin grafiikoihin. Tottakai, koska Rune on javapeli. Kuten näkyy: ihan kivat graffat. Verrataanpa esimerkiksi Fableen, joka muutenkin on miljoona kertaa parempi peli: Fablesta screenshotti. WoW on sitäpaitsi tietokoneelle, toisin kuin Fable, joka on XBoxille.

http://www.youtube.com/watch?v=n4TyqYsC26g Lisätään nyt vielä tällainen video.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic

Post by CCE »

Olet yksinkertaisesti tottunut siihen, että tunnet sen olevan hauskaa, mutta se on oikeastaan vain ajan hukkaa: pärjäisit ilmankin.
No todellakin pärjäisin ilman, mutta hauskaahan se on.
Ja tuota HL2DM:ää olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti pelannut 3 vuotta, ja ihan hauskaahan se on edelleen.

Ja mitä noihin MMORPG:eihin tulee, kauimmin olen viihtynyt Runescapen parissa jossain kolmanella luokalla. Sitähän ainakin kesti ainakin 2 viikkoa. Pointtina on se että jos haluat olla hyvä kyseisessä pelissä jota pelaat, MMORPG tilanteessa sen ratkaisee aika jonka olet viettänyt tahkoten Murlocceja, kun taas FPS-peleissä on kyse sentään jonkinmoisesta tilannetajusta ja reflekseistä.

Fable on kyllä upea peli, ainoa roolipeli jonka olen pelannut läpi.
Pelasin kesälomalla 15 tuntia per päivä
Epic fail.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic

Post by -Z- »

Team fortress 2 - koukku on nyt ollut päällä puolisen vuotta, muutama tunti tulee joka päivä pelailtua. Se on mielestäni ehdottomasti paras nettiräiskintä. Ja haxithan on ihmisille jotka ei osaa pelata paskan vertaa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Offtopic

Post by otto90x »

Nyt kun tänne lipsahdettiin videopelien puolelle niin täytyy myöntää että onhan tuota runescapea tullut joskus hakattua, oisikohan hahmo jotain 48 levelinen, tai jotain. Mutta wowi ei kyllä meikäläiseen oikein iskenyt.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Offtopic

Post by atomimalli »

Hah. Itse olen myös pelannut runescapea hc:nä joskus kauan sitten pikkuveljeni kanssa. Leveli oli jossain seitsemän- tai kahdeksankymmenen tienoolla kun älysin että se on vain ajantuhlausta. Kutosen loppupuolella kirjauduin ulos viimeisen kerran. Aikaa tästä on yli neljä vuotta enkä enään muista nickiäkään :). Sen jälkeen en ole ikuisuuspeleihin koskenut ja ajatuskin ällöttää.
Muutkin pelit olen jättänyt vähemmälle koska niihinkin tuhlautuu aikaa, toki se on hauskaa mutta kiireisellä ihmisellä se on aina pois jostain muusta.
Nyt pikkuveli osti Super Mario Galaxyn jota tullee pelattua välillä jos koululta kerkeän ja Wii löytyy muuton jäljiltä. Osti hän myös Myst IV:n jota en satunnaista auttamista enempää tule ehtimään pelaamaan.

Runescapen pelaajille: Kaikki vaiva on mennyt hukkaan kun lopetat pelaamisen. Mitä enemmän pelaat, sitä enemmän hukkaat, et kuitenkaan voi pelata ikuisesti. Nyt kirpasee vähemmän, huomenna enemmän. Tulet huomaamaan että minkälaisesta riesasta olet päässyt eroon.

Ps. Edellä oleva ei päde ihmissuhteisiin koska ne voivat kestää lopun elämän.
anttipanda
Active Member
Posts: 248
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:23 pm
Location: Oulu

Re: Offtopic

Post by anttipanda »

atomimalli wrote:Runescapen pelaajille: Kaikki vaiva on mennyt hukkaan kun lopetat pelaamisen. Mitä enemmän pelaat, sitä enemmän hukkaat, et kuitenkaan voi pelata ikuisesti. Nyt kirpasee vähemmän, huomenna enemmän. Tulet huomaamaan että minkälaisesta riesasta olet päässyt eroon.

Ps. Edellä oleva ei päde ihmissuhteisiin koska ne voivat kestää lopun elämän.
Tosi hämmentävä loppuhuomautus, mitä tekemistä tietokonepelillä ja ihmissuhteella yleensäkään ottaen on toistensa kanssa? Ja eikö kaikki tietokonepelit ole ajanhukkaa? Nehän on tarkoitettu viihdykkeeksi, ja viihdykettä tarvitaan jos aika ei kulu, eli hukkaannu, muuten mukavasti. Itse hukkaan aikaani välillä ihan mieluusti tietokonepelin parissa. Voisihan sen käyttää muuhunkin, mutta elämässä ei onneksi tarvitse kerätä kokemuspisteitä ;) Samalla tavalla se jatkaa kulkuaan jos välillä on tekemättä mitään hyödyllistä. Peliriippuvuus on sitten asia erikseen.
OoO
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic

Post by Koodiapina »

Taas kouluammuntaa Suomessa. Ikävää nähdä taas tuollaista ikävää materiaalia, varsinkin näin lyhyellä välillä (Alle vuosi). Heti huomaa, että mielenterveyden hoito nuorilla on pahasti rajoittunutta, eikä noi hullut pääse hoitoon. ...Ja ei kai täällä muuten ollut ketään Kauhajoelta?

EDIT: Ihmettelenpä, että ampuja pisti viestin johonkin pissiksien IRC-Galleriaan.. Taisi olla hieman päästään vialla :x

EDIT: Ja tästä ette tee threadia prkl. ;D
Locked