Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

En ole HL2:ta pelannut kuin pienen pätkän alusta, mutta speedrunin olen nähnyt. Koko peli vedettynä tuntiin ja 42 minuuttiin, D: Toki tarinapätkät skipattiin spoilauksen estoksi.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Kiitos koodaaja kun kerroit minulle Cortex Commandista. Eli siis kyseessä on 2D räiskintä hyvä sellainen jossa on todella hienot fysiikat. Suosittelen testaamaan.
Ainiin linkki: http://www.datarealms.com/

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

MikkoK141 wrote:Kiitos koodaaja kun kerroit minulle Cortex Commandista. Eli siis kyseessä on 2D räiskintä hyvä sellainen jossa on todella hienot fysiikat. Suosittelen testaamaan.
Ainiin linkki: http://www.datarealms.com/
Wanha kuin taivas.

Ja kyllä, Brothers in arms DS:än tarvitsee molemmat pelaajat kortin.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Wanha kyllä, mutta uusia buildeja syntyy kuin sieniä sateella. Seuraava, eli 21, tuo mukanaan LUA:n.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Videopelit

Post by Koodiapina »

MikkoK141 wrote:Kiitos koodaaja kun kerroit minulle Cortex Commandista. Eli siis kyseessä on 2D räiskintä hyvä sellainen jossa on todella hienot fysiikat.
Huh menin lataamaan tuon ja oli todella cool. Fysiikoiden riemuvoittoa, täytyy sanoa. Tosin osasin vain rakentaa kamaa pelikentälle, mutta en osannut ohjata niitä jne.. Vastustajan tekoäly oli aika surkea, kun tein sellasen ihme kapselin kukkulan päälle, vastustajat jäivät väpättämään sen alle. Räjähdykset ja muut erikoisefektit olivat mukiinmeneviä. Enpä ole näin viimeistellyn oloista peliä siltikään nähnyt 2D:nä... O_o' Eli minulle ei ollut wanha.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

Mikä vikana? Latasin sen, mutta ei käynnisty, vaikka on Windows XP :x
Johtuukohan se siitä wanhuudesta...
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Videopelit

Post by Koodiapina »

LittleGreen wrote:Johtuukohan se siitä wanhuudesta...
En usko. Kun mä avasin sen, niin siinä oli sellainen puolen minuutin viive jonka aikana ikkuna oli ihan musta. Kannattaa siis odottaa tovi.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

Mutta mulla ei ees tuu mitään ikkunaa, se vaan tiimalasinkuvattaa hetken ja sitten ei tapahdu enää mitään.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

Hi, I hate this Wii, I hate this Wii, I hate this Wiiki Wiiki Nintendo. Katsottavaa edellisen sivun nipa pojille. ;) Jatkoksi viellä vähän boxi ja halo musaa. Ja loppuun viellä kesän grillausvinkki.

EDIT: Niin ja alunperin piti tulla sanoo, että GTA kääntyy sekä DS:lle, että PC:lle, jos joku ei viel asiasta ole tietoinen. DS saa oman GTA Chinatown warsin ja PC:lle tulee käännös GTAIV:stä. :o (huom, hymiö ei esitä hämmästynyttä, se haukottelee)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

Chinatown warsiin tulee takuulla kulutettua kymmeniä tunteja, jos se on kuvattu ylävinkkelistä. 3D-kakan sattuessa taas jätän väliin. Ja siihen tulee muuten nettipeli ;)
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

-Z- wrote:Chinatown warsiin tulee takuulla kulutettua kymmeniä tunteja, jos se on kuvattu ylävinkkelistä. 3D-kakan sattuessa taas jätän väliin. Ja siihen tulee muuten nettipeli ;)
Chinatown warsia odottaisin varmaan innollakin jos ei DS:äni olisi viime yönä isällä mennyt rikki. :( Joku astui sen päälle yöllä siis olin isälläni viikonlopun. Ylänäytöstä noin 1/3 on mustaa :S mutta uusi ylänäyttö on vain 27 € Sitten kun osaisin vaihtaakkin sen. =D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Veikkaukseni: Chinatown Wars mennee PSP-GTA:ista tutulla meiningillä, toivon mukaan kosketusnäyttöäkin hyödynnetään jotenkin.

Ja kyllä suurin osa DS-peleistä on kolmiulotteisia, saa niitä ylä- ja sivukuvakulmia käyttää, vaikka käytettäisiin 3D-grafiikkaa. Enkä jaksaisi uskoa että Rockstar Games ryssisi GTA-peliä. Ellei sitä tee joku toistaitoinen tiimi.
cheeshelmet.jr
Member
Posts: 75
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:59 am

Fallen Sword (MMORPG)

Post by cheeshelmet.jr »

..on massiivinen moninpeli Rpg, joka on täysin selain pohjainen.. Itse löysin pelin vasta päivä sitten ja olen 3lvl joten pelistä en hirveästi osaa kertoa toivoisin että kuitenkin joku muu alkaisi myös pelaamaan tätä peliä ja osoite on >>http://www.fallensword.com/
Last edited by mikeful on Mon Aug 18, 2008 8:38 am, edited 1 time in total.
Reason: Referral pois >:(
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Fallen Sword (MMORPG)

Post by MikkoK »

Rekisteröidyin ja vielä ref linkistä. Nyt opettelen pelaamaan mutta vaikuttaa hyvältä peliltä.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
cheeshelmet.jr
Member
Posts: 75
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:59 am

Re: Fallen Sword (MMORPG)

Post by cheeshelmet.jr »

Kiitoksia MikkoK141! :D

P.S. Unohdin mainita että jos olet eksyksissä niin karttoja löytyy täältä >> http://www.fallenswordguide.com/realms/map.php?realm=1
Siinä on sen Snow Forest East:in kartta mutta niitähän voi katella muitakin karttoja :D
EDIT1:
Pelaatko millä nimellä MikkoK141?
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Fallen Sword (MMORPG)

Post by MikkoK »

Pelaan nimellä MikkoK141

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Blockland.

Post by MikkoK »

Niin kuka tietää mistä saisi tämän alkuperäisen version eli blockland v:0002 kun nyt on tuo uusi maksullinen versio. Joka on muutenkin huonompi.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Videopelit

Post by mikeful »

Poistin referral-linkin ja yhdistin topikin Videopelit-topikkiin.

Selainpeleille voisi ehkä aloittaa oman topikin joskus, jos tänne meinaa tulla niistä liikaa asiaa.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
nevssons
Devoted Member
Posts: 503
Joined: Sun Jan 13, 2008 5:02 pm

Re: Videopelit

Post by nevssons »

Olen asentanut nurkissa pyörineen Farcryn (aito ja alkuperäinen) läppärilleni. Ja onhan se ihan pelattava. Olen alkanut kutsua "epäonnistuneita superihmisiä" (jotka muuten näyttävät villisian ja ihmisen ristetykseltä) ötököiksi.

kuva:
Image
Last edited by nevssons on Mon Aug 18, 2008 4:35 pm, edited 1 time in total.
Koodarina kohtalainen, henkilönä vittumainen
Image
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Blockland.

Post by -Z- »

MikkoK141 wrote:Niin kuka tietää mistä saisi tämän alkuperäisen version eli blockland v:0002 kun nyt on tuo uusi maksullinen versio. Joka on muutenkin huonompi.
Miksi, oi MIKSI piti tälle aloittaa uusi aihe?
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Post Reply