Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Örr... Ei Steam communityn nimi, vaan se tunnus, jolla rekisteröidyit. Sillä voi lisätä kaveriksi.

Mun on Lakaniemi, steam-nimi taas [L-TF2] тнє waBBiт!
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

Elikkäs *muokattu* :D
Last edited by Substance on Mon Jan 07, 2013 9:29 pm, edited 1 time in total.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Sepi
Member
Posts: 84
Joined: Thu Jun 05, 2008 1:38 pm

Re: Perfect World MMORPG

Post by Sepi »

MikkoK141 wrote:Perfect World tuo peligenreen monia hienoja ja innovatiivisia ominaisuuksia.
Heti hahmonluonnissa leuka loksahtaa varomattomalta maahan; kasvoja voi muokata melkein millaiseksi haluaa, jopa omakuvan luominen on mahdollista (jos kärsivällisyys riittää) Jos ei valitse valmista kasvomallia, vaan hieman kääntää ja vääntää, niin pelimaailmasta ei todennäköisesti löydy toista täysin samannäköistä hahmoa

...

Lähde:http://www.peliplaneetta.net/keskustelu ... tid=145954

Linkki:http://www.perfectworld.com.my/

Itselläni on päähahmona Warriori level oliko 9 ja nimi MikkoK14 warrulla.

BTW Edit 2:
EDIT:

Pelaan Delphi serverissä. Jos pelaajia tulee tarpeeksi voidaan perustaa CoolBasic kilta. :D

Aloitin itsekin pelaamaan tätä. Pelaan Delphi serverillä ja nimi on sepidl, 7 lvl Elf Archer. Onko tässä muuten mitään kaverilistaa tms.?
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Perfect World MMORPG

Post by MikkoK »

Sepi wrote:
MikkoK141 wrote:Perfect World tuo peligenreen monia hienoja ja innovatiivisia ominaisuuksia.
Heti hahmonluonnissa leuka loksahtaa varomattomalta maahan; kasvoja voi muokata melkein millaiseksi haluaa, jopa omakuvan luominen on mahdollista (jos kärsivällisyys riittää) Jos ei valitse valmista kasvomallia, vaan hieman kääntää ja vääntää, niin pelimaailmasta ei todennäköisesti löydy toista täysin samannäköistä hahmoa

...

Lähde:http://www.peliplaneetta.net/keskustelu ... tid=145954

Linkki:http://www.perfectworld.com.my/

Itselläni on päähahmona Warriori level oliko 9 ja nimi MikkoK14 warrulla.

BTW Edit 2:
EDIT:

Pelaan Delphi serverissä. Jos pelaajia tulee tarpeeksi voidaan perustaa CoolBasic kilta. :D

Aloitin itsekin pelaamaan tätä. Pelaan Delphi serverillä ja nimi on sepidl, 7 lvl Elf Archer. Onko tässä muuten mitään kaverilistaa tms.?
Kaverilistoista ei oo tietoo :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Videopelit

Post by axu »

nintendon konsolit ovat ehdoton osa elämääni, tietokoneella joitain pelejä, olen EHDOTON playstationin pahinn vihollinen(love wii)

THE SUPER SMASH BROS. BRAWL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ja kirby tasoloikat(hal on niin paras))
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
KillBurn
Advanced Member
Posts: 339
Joined: Wed Aug 29, 2007 5:02 pm

Re: Videopelit

Post by KillBurn »

axu wrote:nintendon konsolit ovat ehdoton osa elämääni, tietokoneella joitain pelejä, olen EHDOTON playstationin pahinn vihollinen(love wii)

THE SUPER SMASH BROS. BRAWL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ja kirby tasoloikat(hal on niin paras))
No sittenhän meitä on kaksi(Brawlia menossa pelaamaan kaverin luokse.Ja pleikkari on ällö)

Itse omistan N64:n ja GameCuben, niillä on pelailtu ahkerasti.Nykyisin Pelaan tietokonella.
Sumu Games: Sam, Ur eye!
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Videopelit

Post by Pettis »

axu wrote:nintendon konsolit ovat ehdoton osa elämääni, tietokoneella joitain pelejä, olen EHDOTON playstationin pahinn vihollinen(love wii)

THE SUPER SMASH BROS. BRAWL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ja kirby tasoloikat(hal on niin paras))
Hehe, itsekkin on tullut tuota Super Smash Bros Brawlia hakattua. Parina viime päivänä koittanu vetää 15 minuutin multi-man brawlia läpi, mutta jääny parista minuutista kiinni. Taidan vain olla aika surkee tai jotain :P Kaveriporukalla on kaverin wiillä naputeltu kyseistä peliä aina töiden jälkeen. Kivan rentouttava :) Tavoitteena vetää kaikki ominaisuudet auki, ettiä kaikki biisit ja sitä rataa. Ihan piristävän erilainen verrattuna edelliseen Smash Brosiin. Kirby on minunkin yksi suosikeista.

Mutta voisitko rajoittaa tuota capsien ja huutomerkkien käyttöä ettei tarvitse smash hittiä vetää tuohon banninappulaan, okei?
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Videopelit

Post by Awaclus »

KillBurn wrote:
axu wrote:nintendon konsolit ovat ehdoton osa elämääni, tietokoneella joitain pelejä, olen EHDOTON playstationin pahinn vihollinen(love wii)

THE SUPER SMASH BROS. BRAWL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ja kirby tasoloikat(hal on niin paras))
No sittenhän meitä on kaksi(Brawlia menossa pelaamaan kaverin luokse.Ja pleikkari on ällö)

Itse omistan N64:n ja GameCuben, niillä on pelailtu ahkerasti.Nykyisin Pelaan tietokonella.
Kolmas!!!!!!##333333

En omista mitään nintendokonsolia, pelailen emulaattorilla. Super Mario RPG <3
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Mä omistan Nintendo DS:än ja kyl se ton hikisen pleikka kakkosen kaataa. Kun pleikkaria ei saa mukaa :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Keh, täällähän on muitakin nintendomiehiä. Itseltäni löytyy GC, Wii, GBA ja DS sekä Lite. Mahtavia laitteita kaikki. DS:lle olisi tarkoitus hommata haxittu flash-kortti ja homebrewiä alkaa säätämään, jos nyt saan aikaiseksi.

Ja Brawl on kyllä ihan ok, mutta pidin Meleestä enemmän. Paljon - siis paljon - taktisempi. Tai sitten olen vaan pahasti ruosteessa kun ei ole SSB-pelejä pelattua aikoihin kunnolla.
Dande
Active Member
Posts: 193
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:30 pm

Re: Videopelit

Post by Dande »

koodaaja wrote:Keh, täällähän on muitakin nintendomiehiä. Itseltäni löytyy GC, Wii, GBA ja DS sekä Lite. Mahtavia laitteita kaikki. DS:lle olisi tarkoitus hommata haxittu flash-kortti ja homebrewiä alkaa säätämään, jos nyt saan aikaiseksi.

Ja Brawl on kyllä ihan ok, mutta pidin Meleestä enemmän. Paljon - siis paljon - taktisempi. Tai sitten olen vaan pahasti ruosteessa kun ei ole SSB-pelejä pelattua aikoihin kunnolla.
Näyttäähän näitä nintendomiehiä löytyvän. Itseltäni löytyy GBA, NDS ja Wii.
Jos voin tuota DS:n flash-korttia suositella, niin itselläni on ainakin positiivisiä kokemuksia R4DS:stä. Toisaalta jos homebrew kiinnostaa, niin Wiin The Legend of Zelda voi olla kiinnostavampi vaihtoehto. (http://wiibrew.org ;) ) (Itselläni on ollut suunnitelmissa Mayhem [tuskin kukaan tätä peliäni muistaa, varsinkaan nyt kun se julkaistiin wanhojen foorumien aikaan. Pitäisiköhän tehdä vielä CB:llä paranneltu uusintaversio ...] väsätä Wiille, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään)

Brawlia tuli tänäänkin taas kaverien kanssa hakattua, ja eniten nyt tässä vaiheessa harmittaa niiden kaikkien kivojen pistehommien puuttuminen. Ja siitä 15-Min Brawlista ... on se kyllä ärsyttävä :evil:
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

koodaaja wrote:Keh, täällähän on muitakin nintendomiehiä. Itseltäni löytyy GC, Wii, GBA ja DS sekä Lite. Mahtavia laitteita kaikki. DS:lle olisi tarkoitus hommata haxittu flash-kortti ja homebrewiä alkaa säätämään, jos nyt saan aikaiseksi.

Ja Brawl on kyllä ihan ok, mutta pidin Meleestä enemmän. Paljon - siis paljon - taktisempi. Tai sitten olen vaan pahasti ruosteessa kun ei ole SSB-pelejä pelattua aikoihin kunnolla.
Mitä pelejä sulla on DS:lle? Itelläni on Animal Crossing Wild World, Nintendogs Labrador & Friends, Star Wars 3 Revenge of Sith, New Super Mario Bros, Splinter Cell Chaos Theory ja Lionel Trains on Tracks.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

MikkoK141 wrote:Mitä pelejä sulla on DS:lle?
Advance wars dual strike ja dark conflict, brothers in arms, CoD4, Civ Revolution(yllättävän hyvä), dementium the ward, Elite Beat Agents (todennäköisesti paras DS-peli koskaan), Final fantasy 4, Front mission (Takuulla harcorein strategia DS:llä :geek: ) Mario kart, Metroid prime hunters, Shiren the wanderer(Meidän konsolille on kaupallisia roguelikejä, onkos teidän? päässyt tasolle 27/30), Pocketphysics (Homebrew fysiikkalelu), Powder (homebrew roguelike, olen päässyt tasolle 21/25) Professor layton and the curious village, Puzzle quest, Super mario 64, caslevania Dawn of sorrow ja portrait of ruin, AC:WW ja... Siinä taisivat ollakkin.

Suosikkisovellukseni DS:llä on UA paint, Jolla olen tehnyt mm. avatarini.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

-Z- wrote:
MikkoK141 wrote:Mitä pelejä sulla on DS:lle?
Advance wars dual strike ja dark conflict, brothers in arms, CoD4, Civ Revolution(yllättävän hyvä), dementium the ward, Elite Beat Agents (todennäköisesti paras DS-peli koskaan), Final fantasy 4, Front mission (Takuulla harcorein strategia DS:llä :geek: ) Mario kart, Metroid prime hunters, Shiren the wanderer(Meidän konsolille on kaupallisia roguelikejä, onkos teidän? päässyt tasolle 27/30), Pocketphysics (Homebrew fysiikkalelu), Powder (homebrew roguelike, olen päässyt tasolle 21/25) Professor layton and the curious village, Puzzle quest, Super mario 64, caslevania Dawn of sorrow ja portrait of ruin, AC:WW ja... Siinä taisivat ollakkin.

Suosikkisovellukseni DS:llä on UA paint, Jolla olen tehnyt mm. avatarini.
Itelläni lempipeli on AC:WW ehdottomasti! Onko Brothers in Arms hyvä kun oon ajatellu ostaa sen? Ja vielä mun kosketusnäyttö on jotenkin rikki, se ottaa varmaan sentin liian vasemmalta ku painaa kynällä siihen. Jopa kalibroinnissa eli onko muuten mahdollista korjata kuin lähettämällä huoltoon tai ostamalla uusi näyttö?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Itse tykkään eniten Zelda: Phantom Hourglassista, noita Zeldoja kun on aina tullut mätettyä ihan onnesta soikeana. Parasta tässä DS-inkarnaatiossa on kontrollisysteemi ( touchpad + L, muuta ei tarvita :p ) ja kikkailu kartan kanssa, ainakin näistä olen itse pitänyt eniten.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

MikkoK141 wrote:Itelläni lempipeli on AC:WW ehdottomasti! Onko Brothers in Arms hyvä kun oon ajatellu ostaa sen? Ja vielä mun kosketusnäyttö on jotenkin rikki, se ottaa varmaan sentin liian vasemmalta ku painaa kynällä siihen. Jopa kalibroinnissa eli onko muuten mahdollista korjata kuin lähettämällä huoltoon tai ostamalla uusi näyttö?
AC:WW:hen on upotettu kymmeniä tunteja, ja etenkin kolmen kaverin kanssa on kiva välillä riehua ^^,

Brothers in arms on mielestäni ehdottomasti paras sotapeli NDS:lle. Kranaattisysteemi ei voisi olla nerokkaampi, tähtäys toimii loistavasti, ja tehtävissä riittää rytinää. Ruudulla saattaa pyöriä kerralla toista kymmentä pikku-ukkelia ja muutama tankki, mutta ruudunpäivitys ei kärsi juuri lainkaan. Tehtäviä piisaa rynnäköistä tarkka-ammunnan kautta tankkitaisteluihin, eikä taukoja pidetä. Enkä tainnut vielä edes mainita grafiikoita, jotka kuuluvat DS-pelien huippuluokkaan? Kampanja on läpi alle kymmenessä tunnissa, mutta hauska moninpeli lisää hupia monella tunnilla. Kannattaa ostaa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Jees, menin HL2:n justiinsa (tietokoneella tietty) läpi. Paras kohta ehdottomasti Barneyn lausahdus Follow Freeman-chapterin lopussa, jossa hypätään kuoppaan. Barneyhän siis tässä kohden sanoo "And if you see Dr. Breen, tell him I said 'Fuck you'!" Kyseessä oleva tohtori Breen on siis Combinen (pahisporukka, google it) nimittämä Administrator, elikkäs Ylläpitäjä, joka johtaa City 17:ta, lähinnä valehdellen kansalaisille. Statuksensa sai hoitamalla Maan antautumisen Combinelle, seitsemän tuntia kestäneen sodan jälkeen. Combinet siis valloittivat maan seitsemässä tunnissa. Ikävää.

Nyt pelaamaan Epsiodi Ykköstä :3
reBorn
Newcomer
Posts: 36
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:51 pm

Re: Videopelit

Post by reBorn »

esa94 wrote:Jees, menin HL2:n justiinsa (tietokoneella tietty) läpi.
Half-Life ja Half-Life 2 ovat kyllä erinomaisia pelejä (episodit mukaan tottakai). Vaikka rujosti ajatellen ne ovat "vain" putkiräiskintöjä, siltikin huomaan välillä kuinka jokin yksityiskohta pelissä nappaa munaskuista tiukasti kiinni. Yhden tunteen muistan vielä pitkään:

Chapterissa Highway 17 katsellessani laivaa joka on jäänyt rannalle Combinen kuivattaessa maapallon meriä, tuntui että ihmiskunnan vapauden aika on siis ohi ja orjuus odottaa jokaista eloonjäänyttä. Mitä pieni ihminen sorkkaraudalla varustettuna voi tehdä tälläisessa tilanteessa, kuin uskoa omaan valinnanvapauteensa?

Vaikka se onkin ihmisen psyykkeestä pitkälti kiinni, harva peli aiheuttaa vastaavia tunnereaktioita.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

-Z- wrote:
MikkoK141 wrote:Itelläni lempipeli on AC:WW ehdottomasti! Onko Brothers in Arms hyvä kun oon ajatellu ostaa sen? Ja vielä mun kosketusnäyttö on jotenkin rikki, se ottaa varmaan sentin liian vasemmalta ku painaa kynällä siihen. Jopa kalibroinnissa eli onko muuten mahdollista korjata kuin lähettämällä huoltoon tai ostamalla uusi näyttö?
AC:WW:hen on upotettu kymmeniä tunteja, ja etenkin kolmen kaverin kanssa on kiva välillä riehua ^^,

Brothers in arms on mielestäni ehdottomasti paras sotapeli NDS:lle. Kranaattisysteemi ei voisi olla nerokkaampi, tähtäys toimii loistavasti, ja tehtävissä riittää rytinää. Ruudulla saattaa pyöriä kerralla toista kymmentä pikku-ukkelia ja muutama tankki, mutta ruudunpäivitys ei kärsi juuri lainkaan. Tehtäviä piisaa rynnäköistä tarkka-ammunnan kautta tankkitaisteluihin, eikä taukoja pidetä. Enkä tainnut vielä edes mainita grafiikoita, jotka kuuluvat DS-pelien huippuluokkaan? Kampanja on läpi alle kymmenessä tunnissa, mutta hauska moninpeli lisää hupia monella tunnilla. Kannattaa ostaa.
Tartteekos moninpeliin kumpikin pelaaja sen pelin? Ajattelin meinaan pientä matsia velipuolta vastaan. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

KTE wrote:
esa94 wrote:Jees, menin HL2:n justiinsa (tietokoneella tietty) läpi.
Half-Life ja Half-Life 2 ovat kyllä erinomaisia pelejä (episodit mukaan tottakai). Vaikka rujosti ajatellen ne ovat "vain" putkiräiskintöjä, siltikin huomaan välillä kuinka jokin yksityiskohta pelissä nappaa munaskuista tiukasti kiinni. Yhden tunteen muistan vielä pitkään:

Chapterissa Highway 17 katsellessani laivaa joka on jäänyt rannalle Combinen kuivattaessa maapallon meriä, tuntui että ihmiskunnan vapauden aika on siis ohi ja orjuus odottaa jokaista eloonjäänyttä. Mitä pieni ihminen sorkkaraudalla varustettuna voi tehdä tälläisessa tilanteessa, kuin uskoa omaan valinnanvapauteensa?

Vaikka se onkin ihmisen psyykkeestä pitkälti kiinni, harva peli aiheuttaa vastaavia tunnereaktioita.
Kyllä se ehdottomasti on näin. Myös Our Benefactorsin loppunäkymä, City 17 taivaalta käsin oli loistavan näköinen. Ravenholmkin jäi mieleen, varsinkin kun sen mainittiin kai jossain välissä olleen aivan tavallinen rauhallinen pikkukylä... Hirviätä.

En muuten sanonut Breenille terveisiä, se unohtu.
Post Reply