Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Mikä on paras GTA peli?

Post by Thomazu »

Ruuttu wrote:Ajattelin tässä hankkia jonkin GTA pelin tahkottavaksi, niin että mikäs on mielestänne paras GTA peli? Olen saanut sen käsityksen että pelien laadussa on paljon eroja.
Eli mikä siis on grafiikaltaan/pelimaailmaltaan/juoneltaan/ylipäänsä paras? Ja olisi kiva saada perustelujakin, eikä vain kommentteja tyylin "Vice city on paras".

;) Kiitos.
Varmaankin paras on GTA VC, rento meininki, selkeät ja kirkkaat värit. Ja se tunne kun ajat auringonlaskun aikaan kuunnellen radiokanavaa Emotion 98.8, parhaat peli hetkeni olen nauttinut GTA Vice Cityn parissa. GTA LibertyCityStories ja ViceCityStories ovat myös aika hyviä, aluksi ainakin itsestäni tuntui että onpas huono peli mutta kun pelaa hetken aikaa niin mielipide voipi muuttua, ainakin itselläni muuttui. Ainut huono puoli minkä olen huomannut GTA SA eteenpäin on se että omaan silmääni pistää maisemat joidenka värit ovat suttuisia, ViceCityStoriessa huomasin että se kyllä toimii ja luo aidompaa maisemaa mutta ei se silti aina näytä toimivan ainakaan omissa silmissäni.
Image
jannepelaa
Active Member
Posts: 101
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:27 pm

Re: Mikä on paras GTA peli?

Post by jannepelaa »

Thomazu wrote:Varmaankin paras on GTA VC, rento meininki, selkeät ja kirkkaat värit. Ja se tunne kun ajat auringonlaskun aikaan kuunnellen radiokanavaa Emotion 98.8, parhaat peli hetkeni olen nauttinut GTA Vice Cityn parissa.
Jos olisi vielä vuosi 2002 (VC:n julkaisuvuosi), ja SA olisi VC:n tasolla, valitsisin ehdottomasti VC:n. Mutta SA on uudempi, eikä siitä pääse mihinkään.

Lopullinen mielipide: Jos haluat enemmän keskittyä juoneen, valitse VC, ja jos rällästelyyn, valitse SA. (Itse en päässyt SA:n juoneen mukaan.)
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

koodaaja wrote: On muuten odotettujen pelien lista vähän pleikkariin päin kallistunut.. Pitänee pitkästä aikaa seurailla julkaistavia pelejä, niin voi vähän lisäillä pelejä Wiin ja Xboxin puolelle ;p Ja PC-pelit olisivat hyvä lisä, vaikka topikki onkin nimensä puolesta videopelejä varten.
Juu, PS3:lle sattuu tulemaan kyllä vuoden parhaimmat pelit ja laatupeleja konsolille tulee myös mukava määrä. ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Videopelit

Post by otto90x »

Haa, GTA 4:n julkaisupäivä on enää päivän päässä ja odottelu alkaakin jo riittää. Aikookos ihmiset tätä ostella? Itse ajattelin huomenissa käydä jostain citymarketista, prismasta tai gigantista hommaamassa mikäli vielä löytyy. Tässä on tämän vuoden kuumin peli ja se on varmaa.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Videopelit

Post by Olwi »

otto90x wrote:Haa, GTA 4:n julkaisupäivä on enää päivän päässä ja odottelu alkaakin jo riittää. Aikookos ihmiset tätä ostella? Itse ajattelin huomenissa käydä jostain citymarketista, prismasta tai gigantista hommaamassa mikäli vielä löytyy. Tässä on tämän vuoden kuumin peli ja se on varmaa.
Ostaa?...Ostaa?...Ostaa???
Joo,en aio ostaa enkä hankkia "muutenkaan".
Olen kyllä noita joitakin pelaillut.
Huuda mun ip:tä!
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

GTAIV pitäisi kai jossain vaiheessä hommata, mutta tällähetkellä pelailen lähestulkoon ainoastaan MGO:n betaa. Uskomaton peli, parhaita nettipelejä, mitä olen kuunaan nähnyt. Sitten tietenkin pitää 12.06. ostaa itse MGS4, joka muuten taidettiin äänestää esim. konsolifinin vuoden odotetuimmaksi peliksi. Tänne väliin pitäisi viellä ahtaa GTAIV. Ei pelattava kesäksi lopu. ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Videopelit

Post by Koodiapina »

Kyllä se GTAIV on minullakin pakkohankinta, vaikka en mikään pelaaja olekkaan. Ostan sen kuitenkin vasta muutaman kuukauden jälkeen sen ilmestymisestä, koska itse en odota sitä liian innokkaasti, koska suhtaudun yleensä hieman kriittisemmin niihin peleihin, joita on hehkutettu liikaa ennen niiden julkaisua. Toinen peli mikä pitäisi hankkia on Spore. Muutaman esittelyvideon jälkeen vaikuttaa erinnomaiselta universumin luonti -peliltä.
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

MGS4 julkaistu torstaina, ostin ja ahkerasti olen läpi pelannut... Aivan uskomattoman hyvä peli, ihastuin ensi silmäyksellä. Tämän jälkeen joku GTAIV alkaa tuntumaan vähän tylsältä pelattavalta. Lisää MGS -ketjusta, osoitteesta viewtopic.php?f=13&t=649&p=10827#p10827 ;) :P ;)
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Metin2

Post by Olwi »

Metin2
on 3D MMORPG,samantapainen kuin WoW,joka on varmasti tämäntapaisista peleistä suosituin. Pelin idea ei ole vielä täysin auennut minulle,koska olen vain tappanut botteja/tehnyt tehtäviä kun on jaksanut. No,kait tässä tapella pitää,koska kun törmäsin viholliseen(kansallisuus jäi tunnistamatta,jompikumpi niistä kahdesta joka minä en ollut) niin olin kuollut 2 sekunnin päästä. Sitten tajusin lähteä hankkimaan vähän parempia aseita ym. ja sitten siinä vierähti vähän enemmänkin aikaa. No,nyt noin 350 peliminuutin jälkeen voin sanoa että ihan kiva peli on,ja vielä en ole kyllästynyt. :D Oma kansallisuuteni on se joku D:llä alkava,ai niin,Dendera(piti käydä tarkistamassa:P),ja ois kiva jos sinne tulis muitakin;)
Minut löytää CH3:lta,Denderasta jostakin,jos vain satun olemaan online. Ja nickinä toimii joku allaolevista.
(Peliaikaa lvl 18:sta Olwilla,n. 320 min,lvl 5 Olwife,7 min.)
Ehdottomasti sexyin noista on nais-assassiini,eikö,siksi se minultakin löytyy.
Image



Niin ja kotisivut löytyy täältä.



Viestin laatu on vähän mitä on,johtuen siitä että kello on 2.44 yöllä.
Yrittäkää kestää.


Edit:
Niin ja kiltakin on mahdollista pistää pystyyn,en kyllä tiedä miten,mutta jos joku sen selvittää ja löytyy tarpeeksi pelaajia niin CoolBasic-kilta tähänkin?
Huuda mun ip:tä!
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Metin2

Post by Sami345 »

Et pysty vielä perustamaan kiltaa, koska sinulla ei ole tarpeeksi levelleitä. Partyn vois kyllä laittaa kasaan.

Ukkoni:
Nimi: Sami345
Luokka: Mage
Sukupuoli: Mies
Level: 17
Rahaa: enemmän kuin 20,000
Muuta: 16lvl Dragon Shout
Last edited by Sami345 on Wed Jul 09, 2008 2:18 pm, edited 2 times in total.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Perfect World MMORPG

Post by MikkoK »

Perfect World tuo peligenreen monia hienoja ja innovatiivisia ominaisuuksia.
Heti hahmonluonnissa leuka loksahtaa varomattomalta maahan; kasvoja voi muokata melkein millaiseksi haluaa, jopa omakuvan luominen on mahdollista (jos kärsivällisyys riittää) Jos ei valitse valmista kasvomallia, vaan hieman kääntää ja vääntää, niin pelimaailmasta ei todennäköisesti löydy toista täysin samannäköistä hahmoa

Pelimaailmaan astuttua pääsee tutkimaan välillä jopa eeppisen näköisiä maisemia vapaasti. Grafiikoissa ei pitäisi olla valittamisen varaa, silmäkarkkia löytyy ihan riittävästi. WASD ohjaus onnistuu, mutta pelkkään maalla juoksemiseen ei tarvitse tyytyä. Pelissä voi vaikka käydä sukeltelemassa läheisessä järvessä, tai sitten voit levittää siipesi ja lähteä maisemakiertueelle. Jotkin hahmoluokat myös osaavat ottaa eläinhahmon, joten esimerkiksi kettuna loikkiminen on mahdollista. Muista peleistä tutut mountit myös ovat mukana (myös lentävinä) Hienona ominaisuutena naishahmot voivat myös hyväksikäyttää mieshahmon fyysisiä ominaisuuksia antamalla tämän kantaa heitä. tosin kannattaa varoa, ettei se herrasmies tiputa sinua keskelle vaarallisia hirviöitä.

Pelialue on myös melko rajoittamaton, jos jossain korkealla näkyy tornin huippu, ja sinne haluasit menä, niin sehän onnistuu. Näkymättömiä seiniä tai ylitsepääsemättömiä vuoria ei ole (paitsi pelimaailman rajoilla tietenkin)

Peli on pohjimmiltaan levelien grindaamista ja varusteiden kahmimista, mutta paljon muutakin löytyy. Voit vaikkapa kerätä pikkuisen kasveja ja tehdä niistä muutaman pikku piristysjuoman, tai sitten voit hakata puuta ja kiveä ja tehdä niistä itsellesi uuden, kiiltävän panssarin tai aseen. Pelissä on myös valtavasti tehtäviä, pelin tekijöiden mukaan yli 5000. Tehtävät koostuvat perinteisistä elukoiden hakkaamisesta ja esineiden keräämisestä, mutta mukana on myös monia mielenkiintoisia tehtäviä, kuten hyppimistä erilaisia pikku pähkinöitä.

Lvl30 jälkeen voi myöskin alkaa harrastamaan PvP taisteluita. PvP on vapaata, voit käydä kenen vain kimppuun kaupunkien ulkopuolella, mutta jokaisesta PK taposta nimesi muuttuu punaisemmaksi, joka taasen nostaa mahdollisuutta pudottaa jokin tavara inventorysta. Pelissä on myös PvP areenoita

Kiltoja voi perinteiseen tapaan muodostaa, ja tulevissa päivityksissä peliin lisätään mahdollisuus rakentaa oma talo, tai vaikkapa killalle päämaja. siellä on sitten mukavaa punoa juonia vastustajien päänmenoksi.

Hahmovalikoima on tutunoloinen muita MMO pelejä pelanneille, pelissä on kolme rotua, joista jokaiselle on 2 luokkaa

HUMAN: no.. ne on ihmisiä. tarviiko muuta sanoa?

Wu Xia: Perinteinen taistelijatyyppi, käyttelee miekkoja, kirveitä, keihäitä ja muita teräaseita taitavasti. Suhteellisen tasapainoinen luokka. Voimakas, nopea ja melko kestävä.

Fa Shih: Nämä maagit usuttavat eri elementtien voimat vastustajiensa kimppuun tuhoisalla voimalla. Vahvat hyökkäykset, mutta heikko puolustus

WING: Tämä rotu muistuttaa lähinnä haltijoista, mutta nuo metsien suippokorvat jäävät kakkosiksi kun Wing avaa siipensä (kyllä, siivet. nimestä sen varmaan voi arvata? )

Yu Mang: Pitkän matkan aseiden käytön mestareita. Jousen, varsijousen ja ritsan(ei mikään pikkupoikien lelu) käyttö sujuu mainiosti. vastustajan voi mukavasti pippuroida nuolilla ennekuin se pääsee lähietäisyydelle.

Yu Ling: Pelin parantajia, nämä pikku pelastajat voivat virvoittaa väsyneet toverit ja kaatuneet kuomat. Tosin Yu lingin taistelukykyjäkään ei sovi aliarvioida; tulee pian salamaa takapuoleen jos alkaa ryppyilemään

BEAST: Nämä ovat sitten jotain puolieläimiä.. hännät ja kaikki. Tämä on ainut rotu, jonka luokilla on lukittu sukupuoli. Yao Shout pysyvät aina karskeina äijäpetoina, ja Yao Jingit taasen ovat kauniimman sukupuolen edustajia, eivätkä edes niin petomaisia.

Yao Shou: Massiivisen kokoinen petoihminen... säikyttää kovemmatkin kaverit pakosalle. ja vaikka jokin uskaltaisi käydä päälle, niin yao shoun fyysinen kestävyys on sitä luokkaa, että yritys todennäköisesti epäonnistuu. Nämä ovatkin hyviä tankkeja. Kirveiden ja nuijien käyttö sujuu luontevasti näiltä karvapalloilta. Osaa muuttua tiikeriksi

Yao Jing: Nämä kissanaiset ovat taitavia loitsujen heittelyssä, mutta fyysistä kestävyyttä ja voimaa tulee lisää kunhan muuttuu ketuksi. Yao Jing osaa myös kesyttää muita metsän eläimiä taistelemaan rinnallaan.

Lähde:http://www.peliplaneetta.net/keskustelu ... tid=145954

Linkki:http://www.perfectworld.com.my/

Itselläni on päähahmona Warriori level oliko 9 ja nimi MikkoK14 warrulla.

BTW Edit 2:
EDIT:

Pelaan Delphi serverissä. Jos pelaajia tulee tarpeeksi voidaan perustaa CoolBasic kilta. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Videopelit

Post by mikeful »

Yhdistin nämä kaksi MMORPG-topikkia tänne, koska ne ovat sen aika pieniä pelejä. Jos kaikki tekevät omalle random-pelilleen topikin tänne, on Yleinen-alue kohta ihan tukossa niistä.

Pistäkää yksityisviestiä, jos kysyttävää/kommentoitavaa asiasta.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

Kooste joulumarkkinoiden keskeisimmistä yksinoikeuspeleistä:

PS3:
-Lokakuussa:
  • LittleBigPlanet (lajityyppi: tasohyppely -ja ongelmanratkonta)
    SOCOM Confrontation (lajityyppi: toiminta)
-Marraskuussa:
  • MotorStorm: Pacific Rift (lajityyppi: ajopeli)
    Resistance 2 (lajityyppi: toiminta)
-Joulukuussa:
  • Valkyria Chronicles (lajityyppi: rooli- ja seikkailu)

Xbox 360:
-Lokakuussa:
  • Fable 2 (lajityyppi: rooli- ja seikkailu)
-Marraskuussa:
  • Left 4 Dead (lajityyppi: toiminta)
    Gears of War 2 (lajityyppi: toiminta)
-Joulukuussa:
  • Lips (lajityyppi: musiikki)

Wii:
-Joulukuussa:
  • Shaun White Snowboarding (lajityyppi: urheilu)
    Animal Crossing: City Folk (lajityyppi: sekalainen)
    Wii Music (lajityyppi: musiikki)

Koosta yritysten E3 2008 tilaisuuksien uusista peli -ja palvelujulkistuksista:

Microsoft:
-Xbox 360:n käyttöliittymään tullaan lisäämään Community channel, Live Party sekä Xbox Live Primetime ominaisuudet.
-You're in the movies peli julkistettiin Xbox 360:lle.
-Final Fantasy XIII Xbox 360:lle! Japanissa, jossa puolet Final Fantasy peleistä myydään, peli jää PS3:n yksinoikeudeksi. PS3
versio julkaistaan ensin Japanissa, sen jälkeen aloitetaan boxi version käännös. Final Fantasy Versus XIII edelleen PS3:n yksinoikeus.

Sony:
-Ratchet and Clank Future Quest for Booty peli julkistettiin PS3:lle. Peli tulee olemaan keskivertopeliä lyhyempi, hintaa vain 15$.
-Resistance Retribution peli julkistettiin PSP:lle.
-Super Stardust Portable peli julkistettiin PSP:lle.
-PS3:n käyttöliittymään tullaan lisäämään Life with Playstation ja elokuvakauppa ominaisuudet.
-MAG: Massive Action Game peli julkistettiin PS3:lle. Peli tarjoaa 256:n pelaajan nettiräiskintää (tällähetkellä konsoleiden
suurimpien nettiräiskinöjen maksimimäärät liikkuvat 50:n tienoilla)!

Nintendo:
-Wii Sports Resort peli julkistettiin Wiille.
-Wii Music peli julkistettiin Wiille.
-Lisälaitteina julkistettiin Wii Motion Plus ja Wii Speak.
-Uusi pienimuotoisempi GTA peli tulossa. GTA: Chinatown Wars julkaistaan DS:lle viellä tämän vuoden aikana.
Siinäpä tiivistetysti asioita tästä hetkestä ja tulevasta. Toivottavasti tosta jotain irti saatte, vähän ongelmia tuotti, miten noi sai yksinkertaisesti jaoteltua. Tuolla varmaan kasapäin huomauttamisen aiheita, eikä toi lista nyt mitenkään täydellinen. Esim noi Wii:lle julkaistavat pelit oli vaan poimintoja E3:sta, jossa pääasiassa vaan todettiin, että ne tulee loppuvuodesta. Tohon yksinoikeuspelien listaan käänsin vaan, että juolukuussa ne tulee... Muutenkin, kun toi lista on pelkästään yksinoikeuksista siitä ei näe monien huippuhyvien monialustapelien tuloa, kuten FallOut 3 tai FarCry 2. Keskeisemmät asiat tosta kuitenkin pitäis irti saada.

Offtopic: Älkää nyt perkule hylätkö tätä topiccia, kun tässä on potentiaalia vaikka millä mitalla. Vääntäkää sitä jutta vaikka tyhjästä <-- *tässä teille elävä esimerkki*
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

En nyt puhuisi varmoista huippupeleistä. En ole itse (vielä) pelannut alkuperäisiä FO:ita läpi, mutta kaiken kuulemani hehkutuksen ja "aika kultaa muistot" -sanonnan perusteella voisin sanoa, ettei yllä wanhojen legendojen tasolle, vaikka olisi kuinka hyvä.

FarCry 2.. Ensimmäinen osa oli aivan mahtava kunnes "haluamme upottaa hauskoihin, teknisesti loistaviin räiskintöihin huonoja scifi -tarinankäänteitä" -Crytec iski. Koska tässäkin osassa pääsemme varmasti lahtaamaan jotain geneettisesti muokattuja örvelöitä tai jopa muutumme itse sellaisiksi, en sanoisi - ainakaan vielä - huippupeliksi.

Näyttävi heikolta Wiin tarjonta D: Vaan eipä sille aikaakaan jäisi kun vihdoin hommaan sen uuden koneen.
Last edited by koodaaja on Thu Jul 17, 2008 6:18 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

Pelailen nyt PS2:lla Ratchet & Clack: Size Mattersia, GTA San Andreasia ja
Max Payneä (arvostan kaikkea missä on Bullet-timea tai ajanhidastuksia yms.).
Ja välillä PC:llä Day of Fefeat: Sourcea vaikka en pärjääkään aina...
Orange Box löytyy, mutta Portal ihmeellisesti tilttaa tietokoneen uudelleenkäynnistävästi sinisen ruudun kautta, sama Team Fortressin kanssa. :evil:
(no ei ne ees pyöriny hyvin mun koneella :lol: )
MAFIAakin pelasin (aivan mahtava), mutta kyllästyin.
Counter Strike: Sourcessa en pärjää ikinä, joten sitä en pelaa.
Parhaista peleistä en tiedä, mutta Price of Persia the Sands of Time ja Ratchet: Gladiator on tosi hyviä PS2:lla.
(molemmat kyllästymättä läpi, Ratchet: Gladiator neljästi :mrgreen: ).
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Portal aiheuttaa BSODin? WTF? Mikä käyttis on alla, Vista, XP, 98, ME (hyi helvetti), 2000?
Itekkin oon mennyt Ratchet: Gladiatorin kerran pari läpi. Kolmosen ehkä neljä kertaa, ykkösen kerran. Muita niitä ei mulla ookkaan sit. Ja oranssi loota on ittelläkin, sekä CS:S-paketti, (Mun pikkuveli pelaa sitä lol, se 0wn44 kaikki) Garry's mod ynnä muita pelejä. Peggle on himo ka.
Vouldenhaul
Active Member
Posts: 211
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:48 pm

Re: Videopelit

Post by Vouldenhaul »

SCEEN johtaja David Reeves kertoo PS3:n lähitulevaisuudesta:
  • -MotorStorm Pacific Rift, LittleBigPlanet, Siren: Blood Curse, Resistance 2, Buzz! Quiz TV, SingStar Vol. 2 ja Killzone 2 julkaistaan kaikki yksinoikeudella PS3:lle, ennen kuluvan tilivuoden loppua, eli ensi maaliskuuhun mennessä.

    -Ensikuussa Leipzigissä järjestettävillä Games Convention -messuilla tullaan esittelemään uusi uuden sukupolven SingStar pelin.

    -Ratchet & Clank Future: Quest for Booty julkaistaan sekä Blu-Rayllä, että PS3:n Storessa (=nettilataamo).

    -Ensi keväällä julkaistaan inFamous ja MAG: Massive Action Game. Jälkimmäinen sisältää ennennäkemättömän 256:n pelaajan nettiräiskinnän.

    -God of War III julkaistaan myöhemmin ensi vuonna. Pelistä esiteltiin traileri E3 messuilla.

    -GT5: Prologuen GT TV -palvelu käynnistyy euroopassakin elokuussa. Avoin Home Beta starttaa syksyllä. Tarkempi ajankohta kerrotaan pian.
Saas nähdä, tuleeko Microsoftilta tai Nintendolta viellä samanlaisia "koosteita" lähiaikojen julkaisuista. God of War III aika varmasti tulee hankittua, muut peli on sit sellasia, et hankkii, jos rahat riittää. Harmi, et Sonylla ei ollut mitään sanottavaa esim Final Fantasy Versus XIII:stä, Gran Turismo 5:stä, Wipeout HD:stä, Metal Gear Onlinen lisäsisällöstä tai muista suuren fanikunnan peleistä.
Some stories can't be told by words...
Some legends are meant to die...
Some bloodlines must come to an end...


Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Sneaking Out 12.06.2008
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

esa94 wrote:Portal aiheuttaa BSODin? WTF? Mikä käyttis on alla, Vista, XP, 98, ME (hyi helvetti), 2000?
Itekkin oon mennyt Ratchet: Gladiatorin kerran pari läpi. Kolmosen ehkä neljä kertaa, ykkösen kerran. Muita niitä ei mulla ookkaan sit. Ja oranssi loota on ittelläkin, sekä CS:S-paketti, (Mun pikkuveli pelaa sitä lol, se 0wn44 kaikki) Garry's mod ynnä muita pelejä. Peggle on himo ka.
Vai että BSOD, en ole kuullutkaan, se tulee kun olen jotain 10 kenttää ehtinyt nauttia Portalista ja sen jälkeen heti kun yrittää tehä jotain ( vaikka ampua portal gunilla).
No nyt kattoin wikipediasta, aika outoa.

Mullon XP kannettavalla.
Itekkin pelaan Garrys Modia, aivan mahtava.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Mikäs on steam-tunnuksesi, lisäisin sinut kavereihin?
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Videopelit

Post by Substance »

SteamID on HöPö HöPö
entäs sinun?
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Post Reply