Projekti idea sitä haluaville

CoolBasiciin yleisesti liittyvä keskustelu.
Post Reply
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Projekti idea sitä haluaville

Post by cool-driver »

Voitte siirtää tämän projektit osioon, jos joku ottaa tämän projektikseen.

Eli tehkää peli jossa johdetaan huvipuistoa. Esim. laitteiden hankinnat, hinnat, sijainti ja niin edelleen.

Tekisin itse, mutta kun on jo kaksi projektia työn alla.
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Projekti idea sitä haluaville

Post by Viltzu »

Ehkä tämän olisi voinut laittaa tänne-> viewtopic.php?f=13&t=1416
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Projekti idea sitä haluaville

Post by Awaclus »

cool-driver wrote:Voitte siirtää tämän projektit osioon, jos joku ottaa tämän projektikseen.

Eli tehkää peli jossa johdetaan huvipuistoa. Esim. laitteiden hankinnat, hinnat, sijainti ja niin edelleen.

Tekisin itse, mutta kun on jo kaksi projektia työn alla.
Eli siis Rollercoaster Tycoon -klooni. Tekisin mielelläni, jos osaisin. Kokeilenpa jossain välissä, osaanko.
cool-driver
Active Member
Posts: 116
Joined: Sat Feb 14, 2009 7:47 am

Re: Projekti idea sitä haluaville

Post by cool-driver »

Jos olisin itse alkanut tekemään olisin tehnyt siitä tekstipelin, mutta kun on jo kaksi projektia, niin ei viitsi kolmatta aloittaa.
Projektit:
Ships Income Liikenne Suomesta Beta 2: valmis. Lataa tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Diktaattori Beta 2: valmis. Lataa Tästä Projekti keskeytetty. Tehdään loppuun uuden CoolBasicin tulon jälkeen.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Projekti idea sitä haluaville

Post by Koodiapina »

Nyt kuulostaa vahvasti theme park (world) nimiseltä peliltä, jota tuli vaahtosammuttimen kokoisena pelailtua. Olen tuosta klooniakin yrittänyt tehdä (2D), mutta oli kyllä sellainen urakka vastassa, että hetihän se jäätyi.
Lobodomy
Member
Posts: 77
Joined: Tue Sep 09, 2008 6:11 pm
Location: Pälkäne

Re: Projekti idea sitä haluaville

Post by Lobodomy »

OFFTOPIC:
Grandi wrote:Nyt kuulostaa vahvasti theme park (world) nimiseltä peliltä, jota tuli vaahtosammuttimen kokoisena pelailtua.
Itelle tuli sama peli mieleen :D .
Post Reply