master tiimi

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: master tiimi

Post by Awaclus »

masteri wrote:Kaikki vihaa mua. Nyt annoitte banaanitkin :(
Suureksi suruksi joudun ilmoittamaan, että lähden ikuisiksi ajoiksi.

Hejssan. :(
Tuossa on joku kirjoitusvirhe. Suruksi -> iloksi, sillä kaikkein trollimaisin tapa on tehdä niin kotkon dramaattista siitä että lähtee foorumeilta. Itse en edes viitsisi ilmoittaa siitä. Voisivatko modet sitten vaikka lukita tämän aiheen, vaikuttaapi aika turhalta.

Ja miten ihmeessä joku ei jaksa lukea jotain 16-rivistä viestiä? Oletko kuullut kirjoista? Nuo paperikasat toimivat siten, että yhdellä sivulla lienee ainakin 30 riviä tekstiä, ja usein kirjoissa on myös enemmän kuin 700 sivua. Ja minä luen tuollaisia parissa päivässä.

Aina sitä ihmettelee, miten ihan 13-vuotiaalta kuulostavat ihmiset kuulostavat siltä, itse olen 8-vuotiaasta lähtien käynyt Ohjelmointiputkassakin ja täällä ja pahemmin en ole trollaillut. Ehkä ihan pikkuisen.

Ja ku kaikki vihaa sua, ni se on sun oma ongelmas. Mitäs käytät tällasta teinixin kuulosta stadislangia, ja käyttäydyt muutenkin huonosti. Pääkaupunkiseudun puhetapa on ihan jees foorumilla, jossa saa käydä vain helsingissä asuvat massateinit. Mutta kun tämä on ihan koko Suomen, ei vaan koko maailmanlaajuinen foorumi, on se hieman paheksuttavaa. Minusta.

EDIT: Joo ja onhan tosiaan foorumeilla hymiötkin :roll: :lol: :D mutta ei niitä tarvitse jokaisessa viestissä käyttää :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: seitsemää miljoonaa.

Ja anteeksi, mutta suoraan sanottuna viluttaa (kai T-viivoja tuli tarpeeksi?) tuollaiset, öö, no trollit.

Ja vielä uudestaan pyydän moderaattoreita lukitsemaan aiheen.
Post Reply