Haetaan tiimiä FPS peliin...

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Post Reply
Snowballgamer
Newcomer
Posts: 3
Joined: Tue Feb 05, 2013 11:56 pm

Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Snowballgamer »

Elikkäs mulla ois tekeleillä FPS peli jota olen suunnitellut ja alkanut tehdä Unity3D ohjelmalla.
Peli olis tarkotuksena pistää steam greenlightin kautta steamiin myyntiin.

Hakusessa olis graafikko ja 3D mallintaja, sekä myöhemmässä vaiheessa musiikin tekemiseen joku, vaikka itse siinä aika pitkälle jo pääsisinkin.

Peli on jo työn alla mutta porukkaa tarvittais, kaikki tiimissä olevat saavat oman osansa pelin tuotosta.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa :D
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Wingman »

Projektiin porukkaa hakiessa tavataan yleensä kertoa siitä projekista.... kun projektin esittelee "FPS peli jota tehdään Unity3Dllä", alue on hyvin laaja, ja lisäinfo on tarpeellista. Mitä pelissä tarkalleen tehdään? Onko siinä tarina vai onko se vain "aivot narikkaan"-räiskintää? Minkätyylistä grafiikkaa/mallinnuksia? Entä musiikki? Jonkinlaista näyttöä koodaustaidoista olisi myös hyvä saada, kuten myös itse pelistä jos siitä jotain valmista on.

Vielä ei kiinnostus osallistumiseen herännyt, mutta seurannen ainakin miten tämä kehittyy :)
- - - -
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Frozen »

Lisäksi olisi myös suotavaa jos kertoisit, minkä 3D mallinnus ohjelman osaamista haet? Sekä mitä aiot itse tehdä. :)
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
Snowballgamer
Newcomer
Posts: 3
Joined: Tue Feb 05, 2013 11:56 pm

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Snowballgamer »

Anteeksi että viesti jäi vähä lyhyeksi.
Elikkäs oma koodaus taitoni on tähän asti riittänyt unity3Dssä ja muissa ohjelmissa, mutta pätevämpi koodari olisi hyvä juttu.
Peli on vasta Alpha versiossa eli se on hyvin alkukantainen. Itse olisin pelin pääluoja ja pääkoodari.

Peli tulee olemaan samantyylinen kuin Battlefield 2 Multiplayer, eli isot kartat ja paljon räiskintää sekä ajoneuvoja.
Etsitään siis 3D mallintajaa (ohjelmalla ei väliä kunhan loppu tulos on hyvä), 3D mallintajan pitäisi osata tehdä peliin melkein mitä vaan mitä pyydetään Esim. Aseita, Ajoneuvoja, Rakennuksia.
Musiikki ja äänet ovat tärkeämpiä kun peli on muuten valmis joten musiikista en ole viellä varma.
Grafiikkojen/Texturien tekijän olisi hyvä osata käyttää siihen sopivia ohjelmia. Grafiikkoja en kauhean hyvin osaa itse tehdä joten taitoa tarvittaisiin.
Tarvittaisiin myös toista Unity3D osaava henkilöä projektiin koska itse en aina ehdi tekemään( iOS koodaus on pää asialla )

pistän pelistä lisää tietoa kun joku haluaa sitä. :)
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by naputtelija »

Snowballgamer wrote:Anteeksi että viesti jäi vähä lyhyeksi.
Elikkäs oma koodaus taitoni on tähän asti riittänyt unity3Dssä ja muissa ohjelmissa, mutta pätevämpi koodari olisi hyvä juttu.
Peli on vasta Alpha versiossa eli se on hyvin alkukantainen. Itse olisin pelin pääluoja ja pääkoodari.

Peli tulee olemaan samantyylinen kuin Battlefield 2 Multiplayer, eli isot kartat ja paljon räiskintää sekä ajoneuvoja.
Etsitään siis 3D mallintajaa (ohjelmalla ei väliä kunhan loppu tulos on hyvä), 3D mallintajan pitäisi osata tehdä peliin melkein mitä vaan mitä pyydetään Esim. Aseita, Ajoneuvoja, Rakennuksia.
Musiikki ja äänet ovat tärkeämpiä kun peli on muuten valmis joten musiikista en ole viellä varma.
Grafiikkojen/Texturien tekijän olisi hyvä osata käyttää siihen sopivia ohjelmia. Grafiikkoja en kauhean hyvin osaa itse tehdä joten taitoa tarvittaisiin.
Tarvittaisiin myös toista Unity3D osaava henkilöä projektiin koska itse en aina ehdi tekemään( iOS koodaus on pää asialla )

pistän pelistä lisää tietoa kun joku haluaa sitä. :)
Nämä asiat yleensä menevät näin: Keksi idea, keksi suunnitelma, mallinna pari testimallia, rakenna pieni pelimoottori ja testikenttä. Ota screenshotteja ja SITTEN ala värväämään koodaajia ja graafikkoja. Sinulla tämä on mennyt tiimin rakentamiseksi jo ekan vaiheen jälkeen.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
niih

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by niih »

Toisinsanoen haluat muiden tekevän likaisen työn eli sen vaikean koodaamisen ja yms, kun itse vain keräät kehut?
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Pettis »

FPS-peli iOS:lle? Toivottavasti et ole ostanut kalliita iOS-lisenssejä vielä, sillä FPS-pelin ohjaus jollakin puhelimella tai tabletilla voi olla aika hankalaa.

Mitä muiden kuittailuun porukan hankkimisesta pelin tekoon tulee, niin aika harvoin pelit ovat oikeasti yhden ihmisen tuotos.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Awaclus »

Pettis wrote:Mitä muiden kuittailuun porukan hankkimisesta pelin tekoon tulee, niin aika harvoin pelit ovat oikeasti yhden ihmisen tuotos.
FPS:t nyt varsinkaan.
Snowballgamer
Newcomer
Posts: 3
Joined: Tue Feb 05, 2013 11:56 pm

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Snowballgamer »

Peli ei siis ole iOS FPS, vaan tarvitsisin toisen koodarin koska itse teen pääasiassa pelejä iOS alustalle eli aikaa ei ole paljoa unity3D opettelemiseen. Taidan pysäyttää projektin koska viestiketju on saanut komenttia siitä että tämä on huono asia. Ei peliä ei iloa
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Haetaan tiimiä FPS peliin...

Post by Awaclus »

Snowballgamer wrote:Taidan pysäyttää projektin koska viestiketju on saanut komenttia siitä että tämä on huono asia. Ei peliä ei iloa
Pitkäkestoinen ja vaikea projekti FPS:n tekeminen kyllä on, mutta ei siinä mitään muuta huonoa ole. Jos luulet, että kärsivällisyys tulisi riittämään, ei kannata pysäyttää projektia.
Post Reply