SideScroller action puzzle peli projekti. Tarvitaan koodaria

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Post Reply
User avatar
IG-Game
Newcomer
Posts: 11
Joined: Tue Oct 30, 2012 4:27 pm
Location: Vantaa

SideScroller action puzzle peli projekti. Tarvitaan koodaria

Post by IG-Game »

Terve!

Olen 24v opiskelija Metropolian 3D linjalta. Teen nyt lopputyöksi peliä ja tarvitsen siihen projektiin koodaria/Unity osaaja/UDK osaaja koska itselläni on nolla koodaus skillsejä.
Unityssä käytettiin yleisemmin C#: ä mutta UDK: ssa on oma graafinen koodaus systeemi: Kismet.

Vähän pelistä:
- Side scrolleri
- Action/puzzle
- 3D graffoilla
- Animaatiota, efektejä sun muut sellasta
- Yksinkertainen AI
- Ohjataan tankkia sellasessa Evil Factory: ssä
- Simppeliä fysiikkaa (Gravitaatio + tuuli)
- Pää feature: ajan hidastus
- Peli tehtäisiin ensisijaisesti PC: lle ja ehkä Mäcille kun vissiin Unitystä saa aika helposti vaa exportoituu sellanenkin tiedosto

Minä voin hoitaa KAIKKI graffat mitä koko pelissä on.. KUNHAN mulla olisi joku koodaaja/Unity/UDK osaaja.
En ole vielä ihan täysin varma kannattaisiko peliä tehdä Unityssä vai UDK: ssa.
Tässä siis tehdään ihan täysin 3D graffoilla varustettu peli + UI on tietenkin 2D: tä..

Voit päästä pelin developmenttiin vielä mukaan ja vaikuttaa lopputulokseen! Tehdään tämä yhdessä!
Saat kokemusta ja lopuksi meillä on hieno ja ainutlaatuinen peli!

Aikaa tähän koko hommaan saisi mennä max. 1 vuosi. Tähdätään siihen, että puolessa vuodessa se olisi valmis. !! Yksi kenttä vain riittää jo !! Mutta sen pitää olla ihan Final quality.

Tässä olisi sneak-peak kuva itse pelistä

http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2012/ ... 5jj537.png

Tein pelistä proof-of-concept videon, missä näytän miltä peli tulee näyttämään/pelaamaan lopputuloksessa. Mutta näytän sen vain sille joka sit tulee tekemään sitä mun kanssani!


Miltäs kuulostaa? Laittakaa kommenttii / personal messagee.. mitä tahansa. email: dekus-sama@hotmail.com