Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Post Reply
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by skorpioni-cb »

Kuten otsikko sanoo, tarvitsen omaan projektiini avuksi pari muuta heppua, joiden vastuualueina olisi lähinnä pelimusiikin ja grafiikan teko, sillä olen jo ottanut Main menu-taustamusan
Jos jotakuta kiinnostaa niin se on Sonic CD - Stardust Speedway (Bad Future) Japani/Eurooppa-versio
Niin,tarvitsen myös sen joka kirjoittaa sen juonen, koska se mun Trika I-projekti (Joka sai täällä negatiivista palautetta erityisesti installerin takia) oli aika kökkö, myönnän itse. Elikkä minä hoitaisin tilekartat ja koodauspuolen :o Huom. graafikoille tiedoksi että spritet ovat taustaväriltään 255,255,192 RGB-muodossaan, eli ette piirrä sprite-kuvan taustaa mustaksi tai valkoiseksi. Itse jo tehty osuus:

-Olen tehnyt näppäinlogiikat ja ruudun reunaan törmäämis-logiikan(koska testaan pelimoottoriani punaisella laatikolla)
-Itse pelimoottori :mrgreen:
-Pieni painovoima-logiikka, joka muistuttaa sitä yhtä oppituntia :ugeek:
-Eipä sitten muuta tän viestiketjun lisäksi

Ja pelin tyylilaji on: tasohyppely
Joten, yhteenvetona etsin seuraavia ryhmän jäseniä:
-Juonenkirjoittaja
-Säveltäjä
-Graafikko(Huom. voi olla useita graafikoita/säveltäjiä/juonenkirjoittajia jotka hoitavat tietyn osa-alueen)
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by MaGetzUb »

Huhhuh, otsikko on aika öh... typerä. Tarvitset isesi ympärille tiimin? (kuulostaa narsistiselta *coolface*) Eikö olisi parempi että haluaisit peliprojektillesi tiimin? Ja btw, olet ottanut musiikin jostain toisesta pelistä... Eikö kaiken kannattaisi olla itse tehtyä, minä vain kysyn..
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Tarvitsen apua projektini tekoon

Post by skorpioni-cb »

MaGetzUb wrote:Huhhuh, otsikko on aika öh... typerä. Tarvitset isesi ympärille tiimin? (kuulostaa narsistiselta *coolface*) Eikö olisi parempi että haluaisit peliprojektillesi tiimin? Ja btw, olet ottanut musiikin jostain toisesta pelistä... Eikö kaiken kannattaisi olla itse tehtyä, minä vain kysyn..
Siis, tuo otsikko on aika tyhmä näin jälkeenpäin, ja se sonic cd teema voidaan vaihtaa, mutta mä osaan tehdä musiikkeja yhtä hyvin kuin sika ymmärtää hopealusikoista :mrgreen:
EDIT:

Ja tän pelin nimeksi laitan vanhan formaatin mukaa Trika I

En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by axu »

Propsit siitä, että projekti on jo vauhdissa, kun tiimiä haetaan. Pelistä voisit kertoa enemmän, tyypillisiä tasohyppelyitä on nähty (tosin ei tarpeeksi näillä foorumeilla). Maskivärin valinta vaikuttaa aika erikoiselta (miksi juuri tuo väri? miksi ylipäätänsä ei musta tai magenta, tyypilliset vaihtoehdot?).
EDIT:

Niin, en siis itse ole tulossa projektiin, kunhan kyselen :)

Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
skorpioni-cb
Advanced Member
Posts: 364
Joined: Wed Dec 03, 2008 3:48 pm
Location: Turku

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by skorpioni-cb »

axu wrote:Propsit siitä, että projekti on jo vauhdissa, kun tiimiä haetaan. Pelistä voisit kertoa enemmän, tyypillisiä tasohyppelyitä on nähty (tosin ei tarpeeksi näillä foorumeilla). Maskivärin valinta vaikuttaa aika erikoiselta (miksi juuri tuo väri? miksi ylipäätänsä ei musta tai magenta, tyypilliset vaihtoehdot?).
EDIT:

Niin, en siis itse ole tulossa projektiin, kunhan kyselen :)

no, kaippa se magnetta voisi olla taustaväri, ja se on tasohyppely
En tiedä, mitä tiedän, mutta tiedän ettei se ole mitään kaunista.

I know not what I know, but I do know that it's not beautiful.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by axu »

skorpioni-cb wrote:
axu wrote:Propsit siitä, että projekti on jo vauhdissa, kun tiimiä haetaan. Pelistä voisit kertoa enemmän, tyypillisiä tasohyppelyitä on nähty (tosin ei tarpeeksi näillä foorumeilla). Maskivärin valinta vaikuttaa aika erikoiselta (miksi juuri tuo väri? miksi ylipäätänsä ei musta tai magenta, tyypilliset vaihtoehdot?).
EDIT:

Niin, en siis itse ole tulossa projektiin, kunhan kyselen :)

no, kaippa se magnetta voisi olla taustaväri, ja se on tasohyppely
Tasohyppelyitäkin on monenlaisia. Sujuuko hahmolta ampuminen? Entä jotkin kehittyneemmät liikkeet, kuten liukuminen, seinähyppely jne.? Onko peli iloinen vai synkkä, yksinkertainen tyyliltään vai ehkä jotain vaikeampaa? Onko Mario sama asia kuin Sonic tai Super Meat Boy, koska ovat tasohyppelyitä? Eli: mikä asettaa pelisi erilleen muista tasohyppelyistä?
Pelistä pitää kertoa enemmän, jotta saat jonkun innostumaan siitä.
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
Mikki0000
Member
Posts: 63
Joined: Tue Dec 27, 2011 11:50 pm
Location: Päijät-Häme

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by Mikki0000 »

skorpioni-cb wrote:Kuten otsikko sanoo, tarvitsen omaan projektiini avuksi pari muuta heppua, joiden vastuualueina olisi lähinnä pelimusiikin ja grafiikan teko, sillä olen jo ottanut Main menu-taustamusan
Jos jotakuta kiinnostaa niin se on Sonic CD - Stardust Speedway (Bad Future) Japani/Eurooppa-versio
Niin,tarvitsen myös sen joka kirjoittaa sen juonen, koska se mun Trika I-projekti (Joka sai täällä negatiivista palautetta erityisesti installerin takia) oli aika kökkö, myönnän itse. Elikkä minä hoitaisin tilekartat ja koodauspuolen :o Huom. graafikoille tiedoksi että spritet ovat taustaväriltään 255,255,192 RGB-muodossaan, eli ette piirrä sprite-kuvan taustaa mustaksi tai valkoiseksi. Itse jo tehty osuus:

-Olen tehnyt näppäinlogiikat ja ruudun reunaan törmäämis-logiikan(koska testaan pelimoottoriani punaisella laatikolla)
-Itse pelimoottori :mrgreen:
-Pieni painovoima-logiikka, joka muistuttaa sitä yhtä oppituntia :ugeek:
-Eipä sitten muuta tän viestiketjun lisäksi

Ja pelin tyylilaji on: tasohyppely
Joten, yhteenvetona etsin seuraavia ryhmän jäseniä:
-Juonenkirjoittaja
-Säveltäjä
-Graafikko(Huom. voi olla useita graafikoita/säveltäjiä/juonenkirjoittajia jotka hoitavat tietyn osa-alueen)

sorri en teekkää
Last edited by Mikki0000 on Tue Feb 14, 2012 6:32 pm, edited 1 time in total.
exe tiedosto swf muotoon: Lopetettu
Tervetuloa lukemaan foorumin noloimman käyttäjän viestejä!
User avatar
Konstaduck
Advanced Member
Posts: 267
Joined: Sat Dec 17, 2011 3:09 pm
Location: Nurmijärvi, Finland
Contact:

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by Konstaduck »

mikki0000 wrote:Voin tehdä juonen
Se juoni on siinä mielessä hyvä, ettei tarvitse paljoakaan koodauskokemusta. Riittää, kunhan on mielikuvitusta ja intoa omistautua asiaan. :)
Konstaduck.net
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Tarvitsen uuden tiimin itseni ympärille

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:Huhhuh, otsikko on aika öh... typerä. Tarvitset isesi ympärille tiimin? (kuulostaa narsistiselta *coolface*)
Skorppari olisi tiimissään ohjelmoija, ja yleensähän tiimit pyörivät lähinnä ohjelmoijan ympärillä.

EDIT: Ennen kuin joku tulee sanomaan jotain koodaaja:n salaisesta identiteetistä, muutettu termit ohjelmoijaksi.
Post Reply