Adventures of final frontier

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
oblivios_tha_koodari
Member
Posts: 55
Joined: Fri Apr 30, 2010 10:55 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by oblivios_tha_koodari »

elikkä yhteyden pito toimii mesen ja muiden chatti ohjelmien kautta ja myös tarvittaessa sähköpostin elikkä tässä mun osoite: josku_94@windowslive.com

mahtavaa lisään teidät molemmat
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Adventures of final frontier

Post by Wingman »

minut voi graafikoksi lisätä, hyvältä näyttää o/
- - - -
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by wilizucoder »

Onkos projektissa tilaa vielä yhdelle musamiehelle, en oikeastaan mitään muuta erityisemmin hallitse kuin tuon musapuolen :?:
Projekti vaikuttaa muutenkin todella mielenkiintoiselta ja haluaisin olla osana sen suunnittelua ;)
oblivios_tha_koodari
Member
Posts: 55
Joined: Fri Apr 30, 2010 10:55 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by oblivios_tha_koodari »

wilizucoder wrote:Onkos projektissa tilaa vielä yhdelle musamiehelle, en oikeastaan mitään muuta erityisemmin hallitse kuin tuon musapuolen :?:
Projekti vaikuttaa muutenkin todella mielenkiintoiselta ja haluaisin olla osana sen suunnittelua ;)
kyllä tilaa löytyy mutta haluaisin tietää hallitsetko ääniefektejä?
vaikket hallitsisi aina tilaa löytyy ;D
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by wilizucoder »

oblivios_tha_koodari wrote: kyllä tilaa löytyy mutta haluaisin tietää hallitsetko ääniefektejä?
vaikket hallitsisi aina tilaa löytyy ;D
En ole hyvä tekemään ääniefektejä, valitettavasti.
Wilsu
Newcomer
Posts: 13
Joined: Sun Mar 07, 2010 3:00 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by Wilsu »

Voisinpa hyvin tulla graafikoksi, olen Gimppiä käyttänyt aika paljon ja tutoistahan aina oppii. Mutta kaikki perusjutut osaan.
Esim. brushit, renderi ja läpinäkyvyys yms plug-inien käyttö.
Kyl pixel arttiki onnistuu joten kuten, mutta mitään mallinäytettä en ainakaan nyt jaksa räpeltää.
oblivios_tha_koodari
Member
Posts: 55
Joined: Fri Apr 30, 2010 10:55 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by oblivios_tha_koodari »

hyvä kolmatta graaffikkoa tässä kaivattiinkin :3
Wilsu
Newcomer
Posts: 13
Joined: Sun Mar 07, 2010 3:00 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by Wilsu »

oblivios_tha_koodari wrote:hyvä kolmatta graaffikkoa tässä kaivattiinkin :3
Sanoin, että voisin. Mutta kaipa minä sitten suostun. :) Laitailin vähän brusheja ja teen taustaa yhteen ohjelmaan.
Mutta jos tarvitsee muokkausapua yms. yv:tä tulee ja tietenkin seurailen tätä vähän väliä.
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Koodari »

Oon tekemässä kuvanzoomausta ja odotan, että saan raketin (ohjaamosta(lentäjän paikalta)) "otetun" kuvan!
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by valscion »

Koodari wrote:Oon tekemässä kuvanzoomausta ja odotan, että saan raketin (ohjaamosta(lentäjän paikalta)) "otetun" kuvan!
Katteles Googlesta.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Koodari »

Eibä löydyny :cry:
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by DJ-Filbe »

Onkohan tässä topicissa kysymys nyt tiimin kasaamisesta, suunnittelusta vai projektin tekemisestä? Melkoiselta sekasikiöltä vaikuttaa... mitä järkeä?
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Pettis »

DJ-Nerd wrote:Onkohan tässä topicissa kysymys nyt tiimin kasaamisesta, suunnittelusta vai projektin tekemisestä? Melkoiselta sekasikiöltä vaikuttaa... mitä järkeä?
Jännä juttu. Ihan niinkuin minä oisin sanonu näin tuolla IRCin puolella juuri hetki ennen viestiäsi... Tulit sitten tänne postaamaan offtopicina sen, vaikka homma kuuluisi modeille.

Mutta joka tapauksessa. Koittakaas pitää tämä viestiketju siinä tiimin kasauksessa...
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Sami The Great »

Millaisessahan vaiheessa tämä tiimin kasaaminen alkaa olla? Onko projektia jo aloitettu? Kyselen vain siksi, että jos haluatte sitä apua pelimoottorin ja muutenkin suunnittelussa, niin voin auttaa.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Tuxi »

Minulla ei ole juuri mitään tietoa projektin edistyneisyydestä, vaikka projektin koodari kai olenkin. En ole saanut projektin johdolta mitään tietoa siitä, mitä minun pitäisi koodata, joten en ole koodannut mitään. Luulen etteivät muutkaan ole juuri tehneet mitään, mutta tästä en ole varma.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by Koodari »

Tuxi wrote:Minulla ei ole juuri mitään tietoa projektin edistyneisyydestä, vaikka projektin koodari kai olenkin. En ole saanut projektin johdolta mitään tietoa siitä, mitä minun pitäisi koodata, joten en ole koodannut mitään. Luulen etteivät muutkaan ole juuri tehneet mitään, mutta tästä en ole varma.
Sama täällä... Plussaa DJ-Nerdille WTCA -projektissa, siitä, että hän hoiti alkuvalmistelut heti, kun pystyi! - Täällä ei näytä kiire olevan!
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
User avatar
wilizucoder
Member
Posts: 81
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:24 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Adventures of final frontier

Post by wilizucoder »

Tuxi wrote:Minulla ei ole juuri mitään tietoa projektin edistyneisyydestä, vaikka projektin koodari kai olenkin. En ole saanut projektin johdolta mitään tietoa siitä, mitä minun pitäisi koodata, joten en ole koodannut mitään. Luulen etteivät muutkaan ole juuri tehneet mitään, mutta tästä en ole varma.
Joo enpä minäkään paljoa ole tätä projektia varten vielä tehnyt ja itsellä myös epäselvää tuo projektin edistyminen.
Ja oblivios_tha_koodari, voisitko lisätä mut musan tekijäksi tän topickin ekaan viestiin?
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by DJ-Filbe »

oblivios_tha_koodari voisi kyllä vaikka keskustella ajoista, joina on paikalla (mesessä) kun on aika epäselvää tähän asti ollut että milloin sitä ollaan paikalla.
Töihin olisi myös puutelistat käteviä ja vielä tärkeämpänä: parempaa infoa muista jäsenistä sekä meseosoitteiden jako / meseryhmä, sekä tieto siitä mitä kukakin tekee ja missä mennään tällä hetkellä.
Olisi oikeastaan melkein parempi tehdä alustava, mutta melko perusteellinen suunnitelma koko pelistä, sen rakenteesta ja asioista, joita sen tulee pitää sisällään, koska hyvin suunniteltua projektia on erittäin helppo työstää. Jonkinlainen aikataulu myös projektin kurissa pitämiseen olisi erittäin hyödyllinen (nimimerkillä "omista virheistään oppinut" :) ). Jos nyt kuitenkin lähtisi liikkeelle vaikka siitä että ryhmäläiset jakaisivat niitä meseosoitteita jos niitä kellä ei vielä ole. (lisätkäähän myös peliryhma@hotmail.com ;) ). Tulisi jonkinlaista järjestystä tähän, alkukun näytti niin lupaavalta.
oblivios_tha_koodari
Member
Posts: 55
Joined: Fri Apr 30, 2010 10:55 pm

Re: Adventures of final frontier

Post by oblivios_tha_koodari »

joo meni alku vähä överiks enkä saanut palautettua salasanaani tänne kun sen olin unohtanut...
nyt olisin herättelemässä tätä projua kun nyt olen täällä taas ja jos kukaan on enään kiinnostunut nii voisi ilmottautua...
ja teen pieniä uudistuksia tuohon suunnitelmaan...
joten tsekatkaas myös tuo projektin virallinen aihe tuolla projektit osiossa.
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Adventures of final frontier

Post by Wingman »

Seelvä... Grafiikkaa en voi nyt vähään aikaan tehdä, kone kun hajosi... Mutta onnea projektiin
- - - -
Post Reply