Terveisiä taas täältä!
Moni on varmaan jo pitkään luullut että projekti on jäätynyt eikä kukaan ole tekemässä sille mitään. FALSE. Olen nyt tehnyt pelille jo kunnolliset pohjat ja pelin teko pääsee varsinaisesti vauhtiin.
Pelistä tehdään monikielinen ja omia kielipaketteja pystyy tekemään myös itse. Pelistä tehdään täysin modattava, esimerkiksi ääniä, kuvia ja tekstejä voi vaihtaa haluamakseen. Pelille tehdään muutama valmis kielipaketti, esimerkkeinä englanti, suomi ja saksa. Pelin kaikki media ja tekstit on listattuna tiedostoon, josta arvoja voi vapaasti muuttaa käsin (teen itse pelin valmistuttua ohjelman tätä varten).
Pelimoottori on tällä hetkellä vielä kesken. Tornit seisovat jo 3d :nä pystyssä kartalla ja ukkeli liikkuu kentällä, muttei kovin kummoisempaa vielä. WTC plazan loppuosa työn alla, tähän etsisin graafikkoa.
Uskoisin että saisin vuodenvaihteessa julkaistua jonkinlaisen alfan pelistä, kunhan graafikko (Wingman tai joku muu?) saa tehtyä jotain pohjille ja saan pelimoottoria valmiimmaksi.
Projektiin voi edelleen päästä mukaan jos se kiinnostaa, yhteydenotot ville[viiva]pekka[piste]lahti[ät]hotmail[piste]com joko Mesellä tai s-postilla.
Nykyiset jäsenet:
DJ-Filbe (koodaus, suunnittelu)
Wilizucoder (musa)
Wingman? (graffa)
...
EDIT:Kiitokset naputtelijalle yksinkertaisesta pohjasta!