[Team Building] Gameline productions

Etsitkö tiimiä tai etsiikö tiimisi jäseniä?
Post Reply
Autonare
Newcomer
Posts: 9
Joined: Sun Sep 30, 2007 2:19 pm

[Team Building] Gameline productions

Post by Autonare »

Olen jo ohjelmoinut vähän aikaa ja olisi suunnitteilla Gameline productions.

Info
Gameline productions tarvisi:
Grafiikan tuottaja(t) - Tekisi peliin grafiikan ynms...
Peliohjelmoija - Ohjelmoisi CoolBasicilla minun kanssani pelejämme...
Web-suunnittelija\tuottaja - Hommaa web-tilan, tekee kotisivut, sivupohjan ynms...
Sound-master - Äänien ja musiikin teko...

Ota yhteyttä: autonare [at] wippies [dot] com

Grafiikan tuottajalta vaaditaan näyt(t)e(itä)...
Sound-Masterin pitää osata tehdä hiippaus äänet, musiikkia ynms...
Peliohjelmoijalta peli, jonka on ohjelmoinut kokonaan itse, musiikki ja muut saa olla kenen vaan...

Vaaditaan MSN messenger! Ilman MSN:nää et voi liittyä tiimiin.

CoolBasic
Newcomer
Posts: 6
Joined: Sun Sep 30, 2007 2:02 pm
Location: Muhos

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by CoolBasic »

Onko esimerkkipelissä pakko olla ääniä yms.?
FilativA
Newcomer
Posts: 1
Joined: Tue Oct 23, 2007 3:16 pm

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by FilativA »

Minua voisi kiinnostaa tuo graafikko. Ainoa kysymys on vain se että tarvitsetko 3D vai 2D graafikon :?:, koska jos tarvitset 3D graafikon voisin halutakkin liittyä. 2D grafiikan tekemistä en ole koskaan tehnyt mutta aijon kyllä ruveta opettelemaan jos haluat joitakin 3D näytteitä niin kysy.

P.S mese löytyy ;)
iTKEVAnAKKI
Advanced Member
Posts: 335
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:55 pm
Location: Siellä jossain

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by iTKEVAnAKKI »

^^Ihan turha kysymys. Jos on tekemässä cb-projketia, niin melko varmasti(99,8%) 2d-graafiikkaa. Mutta jos ei cb niin sittenhän asia on aivan eri, mutta sitten myös foorumi taitaa olla väärä.

EDIT: Ja cb-peleistähän oli kyse: "Peliohjelmoija - Ohjelmoisi CoolBasicilla minun kanssani pelejämme..."
Projektit:
Joku projekti meneillään... Mitähän siitäkin tulee ;)
Harakka
Advanced Member
Posts: 430
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:08 pm
Location: Salo
Contact:

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by Harakka »

iTKEVAnAKKI wrote:^^Ihan turha kysymys. Jos on tekemässä cb-projketia, niin melko varmasti(99,8%) 2d-graafiikkaa. Mutta jos ei cb niin sittenhän asia on aivan eri, mutta sitten myös foorumi taitaa olla väärä.

EDIT: Ja cb-peleistähän oli kyse: "Peliohjelmoija - Ohjelmoisi CoolBasicilla minun kanssani pelejämme..."
Ehkä pilkunviilausta, mutta sanonpa kuitenkin. 3D-objektit voi renderöidä 2D-grafiikaksi, jota voi sitten käyttää pelissä. Eli näyttävää grafiikkaa, joka näyttää 3D:ltä, voi kyllä käyttää cb:ssä. ;)

Onkos tiimillä mitään lupauksia projektien valmistumisesta? Aikaisempaa kokemusta/näyttöä?
Peli piirtokomennoilla - voittaja, Virtuaalilemmikkipeli - voittaja,
Sukellusvenepeli - voittaja, Paras tileset - voittaja
Vaihtuva päähenkilö - voittaja, Autopeli - voittaja sekä
Hiirellä ohjattava peli - voittaja B)
Khamûl
Member
Posts: 73
Joined: Sat Sep 22, 2007 8:46 pm

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by Khamûl »

voisin kiinnostuakkin, mutta taidan olla tällä hetkellä liian laiska mihinkään, kouluunkin voisi vaikkapa vähän panostaa....
haluaisin kuitenkin harakan tavoin tietää onko tiimillänne/sinulla takanasi minkäänlaista menneisyyttä alalta :?:
Will the highways on the Internet become more few? --G.W.Bush
mkaue
Newcomer
Posts: 5
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:03 pm

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by mkaue »

Olin jo hetken kiinnostunut tästä. Mutta kerronpa teille nyt niin osaatte olla edes kokeilematta. Juttelin kaverin kanssa mesessä n.5min kunnes menetin hermoni. Tuntuu olevan joku 12-14v peelo. Toki saatte vielä jatkaa yritystä mutta sanoisin sen olevan aika turhaa varsinkin jos jotai järkevää haluutte tehä:D
wizz

Re: [Team Building] Gameline productions

Post by wizz »

Ihan vain tyhmyyttäni kyselen että mitä ihmettä sinä "autonare" (kukalie nevöhöörd) itse tässä tiimissäsi sitten tekisit? Jos nyt oletettaisiin että liittyisin mukaan tähän pikku "yritykseen" niin varmaan olisi ihan mukava olla takeita että homma pelaisi. Jos vaikka koodaisin sinulle valmiiksi pelimoottorin ultimaaliseen cb-räiskintäpeliin, niin kuka sitten tekee grafiikat jos ketään ei täällä satu homma kiinnostamaan.

Minä en halua liittyä tähän, tiedätkö miksi? Koska osaan itse koodata, tehdä grafiikkaa, kaiken mitä nyt perus-pikkupeliin tarvitsee, ja ei, en osaa mitään kovin hyvin. Mutta jos osaat sen verran koodata ja painttia avata että saat jotain näkymään ruudulle niin et tarvitse tälläistä tiimiä taaksesi. Ma veikkaan että haluat työllistettäväksesi tiimin, joka tekee sinulle kaiken valmiiksi ja itse sitten rustaat nimimerkkisi peliin kylkiäisiksi. Ei kamalasti houkuta idea.
Post Reply