CoolBasic Survivors [PÄÄTTYNYT]

Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: CoolBasic Survivors

Post by Myst!c »

Dibalo wrote:Minäkin voisin huvin ja urheilun vuoksi osallistua.

P.S. Ne jotka antavat miinusääniä minulle, saavat parin päivän banaanit foorumille... ;) 8-)
Offtopic: Aijai.. Nyt heitti mode pahan. :D Ethän kuitenkaan anna niille banaania jotka eivät anna pluspisteitä sinulle? :)

Vähemmän Offtopic: Aiheen tekijä voisi vaikka tänä iltana tai huomispäivään mennessä postata kunnon nipuskan sääntöjä tänne että homma pysyy kuosissa ja hänhän voisi ottaa apurin tai kaksi hoitamaan hommaan kun näitä osallistujiahan näkyy tulevan paljon, ei sillä että minä haluaisin olla apuri. :) (Ai en vai.)
Niin, hommahan lähtee käyntiin maanantaina? Toivotan kaikille onnea ja hauskanpitoa jo nyt. :)
Ikkuso!
Every Legend Has A Start!
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic Survivors

Post by koodaaja »

Myst!c wrote:Niin, hommahan lähtee käyntiin maanantaina?
Jos ilmoittautua voi vielä 13. päivä eli perjantaina (w00t, kuinka pahaenteistä) niin tuskin tämä maanantaina käynnistyy O.o (eihän kukaan ole edes puhunut maanantaista :o )
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: CoolBasic Survivors

Post by Myst!c »

koodaaja wrote:
Myst!c wrote:Niin, hommahan lähtee käyntiin maanantaina?
Jos ilmoittautua voi vielä 13. päivä eli perjantaina (w00t, kuinka pahaenteistä) niin tuskin tämä maanantaina käynnistyy O.o (eihän kukaan ole edes puhunut maanantaista :o )
Ah, sry my bad. ^^ Luin aihetta ja katsoin sen olevan ensi maanantaina jostain syystä. :)
Every Legend Has A Start!
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: CoolBasic Survivors

Post by Koodiapina »

Lyhensin pelin alkamispäivää hieman (Eli nyt se alkaa 9.kesäkuuta klo 17.00), koska ei jaksa odottaa niin kauan turhaan. Apuria tuskin tarvitsen, koska olen varma, että huijarit kyllä ilmiannetaan ;)

EDIT: Eli nyt se tosiaan alkaa maanantaina.
Last edited by Koodiapina on Sun Jun 08, 2008 2:07 pm, edited 1 time in total.
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: CoolBasic Survivors

Post by Myst!c »

Grandi wrote:Lyhensin pelin alkamispäivää hieman (Eli nyt se alkaa 9.kesäkuuta), koska ei jaksa odottaa niin kauan turhaan. Apuria tuskin tarvitsen, koska olen varma, että huijarit kyllä ilmiannetaan ;)

EDIT: Eli nyt se tosiaan alkaa maanantaina.
Muhah! Olin oikeassa, mua ei vain ikinä uskota. :(
Niin, olisi kysymys sinulle, säännöt ei ehkä ole vielä tarkalleen selvät kaikille niin jaksaisitko nyt laatia tiiviin paketin niistä?
Every Legend Has A Start!
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic Survivors

Post by koodaaja »

Mitkä huijarit? Ei kai liitoissa mitään pahaa ole ( >:D ), vai mitä tarkoitat? Vaan tietysti, onhan se reilumpaa jos ei ketään äänestetä ulos yhdessä tuumin heti ensimmäisellä roundilla.

Mutta entä jos pisteet eivät tasautuisi täysin, vaan laskettaisiin kymmenen ja henkilön pisteiden keskiarvo tyyliin "henkilö Å sai 20 pistettä, joten laskemme pisteet näin: (10+20)/2 = 15. henkilö F taas sai 2 pistettä, joten laskemme pisteet näin: (10+2)/2 = 6"? silloin henkilön F kaltaiset henkilöt olisivat varmemmalla sijalla jatkoon, eikä kahdeksaa miinuspistettä unohdettaisi suoraan :D

Tuli vain mieleen, koska jos vaikka Dibalo (*köh* mode-edit *köh* :D) on saanut parissa viikossa yhteenlaskettuna tuhat pluspistettä eikä yhtään miinusta, ei hän voi yhtäkkiä tippua kirjoitettuaan yhden tyhmän viestin tai annettuaan bannia jonkun kaverille. Toisi vähän taktikoinnin varaa tai jotain. Ainakin tasaisuutta, jos moista kaivataan(?).

Kah, Myst!c olikin vain aikaansa edellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: CoolBasic Survivors

Post by Olwi »

Muistelin juuri että olen joskus ollut samantyylisessä kisassa.
Siinä osallistumisraja oli 500 viestiä niillä foorumeilla(muistaakseni) että ei kukaan kolme viestiä kirjoittanut voinut osallistua.
Mut tosin äänestettiin ulos melkein heti,pistin liikaa vastaan niiden joidenkin salaliitolle...;P

No,Grandi,milloin tulee tarkemmat säännöt?


Off:
Eikös se ole sillai että vain admin voi antaa banaania,Dibalo?
Huuda mun ip:tä!
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: CoolBasic Survivors

Post by Koodiapina »

koodaaja wrote:Mitkä huijarit? Ei kai liitoissa mitään pahaa ole ( >:D ), vai mitä tarkoitat?
Tarkotin sitä, kun jotkut muuttavat listaa mielivaltaisesti kun luulevat, että kukaan ei huomaa verrata edelliseen listaan.

Tarkemmat ja tiiviimmät säännöt? Voisiko joku muu tehdä sen, kun en ymmärrä mitä tarkoitatte? :P Muokatun version säännöistä voi lähettää sitten mulle niin pistän sen etusivulle.

Olw1: Kyllä mode voi bannia.
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: CoolBasic Survivors

Post by Dibalo »

Kyllä modetkin voivat bänniä.
Ei kuitenkaan huolta, sillä en aio käyttää väärin valtaani. :mrgreen:
(Eli bännejä satelee entiseen malliin vain peeloille yms. väärin käyttäytyville henkilöille.)
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: CoolBasic Survivors

Post by Olwi »

Dibalo wrote:Kyllä modetkin voivat bänniä.
Olen sitten oppinut vääriä tapoja muilla foorumeilla :D

Mun mielestä peli toimis paremmin siten,että pisteet EIVÄT menisi takaisin kymppiin koskaan.
Kun jollakin on se nolla pinnaa,game over,mutta muut jatkaa samoista pistemääristä.
Mitä mieltä????
Huuda mun ip:tä!
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: CoolBasic Survivors

Post by Myst!c »

Olw1 wrote:
Dibalo wrote:Kyllä modetkin voivat bänniä.
Olen sitten oppinut vääriä tapoja muilla foorumeilla :D

Mun mielestä peli toimis paremmin siten,että pisteet EIVÄT menisi takaisin kymppiin koskaan.
Kun jollakin on se nolla pinnaa,game over,mutta muut jatkaa samoista pistemääristä.
Mitä mieltä????
Tuo on mielestäni hyvä idea :p Voitaisiin laskea pistemäärien keskiarvo ja asettaa kaikille sen verran kun joku tippuu pois. :) Hyvä Olw1!

EDIT: Silloin kisasta tulisi jännittävä eikä ylivoimainen. :P Voi sinnitellä parin tiputettua ja sitten tehdä jotain radikaalia jne. :)
Every Legend Has A Start!
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic Survivors

Post by koodaaja »

Jos kaikki antavat yhden plus- ja miinus-äänen, keskiarvo jää tasan kymmeneen, eli tarkoititko jokaisen pelaajan omaa keskiarvoa vai kuinka?

Totta, voisi ne sellaisenaankin pitää. Vähän tasoitusta olisi IMHO ihan bueno, mutta mielipidekysymyshän se on.
Myst!c
Advanced Member
Posts: 259
Joined: Fri Dec 21, 2007 11:49 am
Location: Kemi

Re: CoolBasic Survivors

Post by Myst!c »

koodaaja wrote:Jos kaikki antavat yhden plus- ja miinus-äänen, keskiarvo jää tasan kymmeneen, eli tarkoititko jokaisen pelaajan omaa keskiarvoa vai kuinka?

Totta, voisi ne sellaisenaankin pitää. Vähän tasoitusta olisi IMHO ihan bueno, mutta mielipidekysymyshän se on.
Siis.. Ne jotka ovat jäljellä, niiden pisteiden keskiarvo lasketaan ja keskiarvo pyöristettynä tulee kaikille aina kun putoaa joku.:)
Every Legend Has A Start!
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic Survivors

Post by koodaaja »

Totta, kyllähän siinä pientä vaihtelua tulee. Mutta tuo on silti käytännössä sama kuin kaikki resetoitaisiin kymmeneen, koska kaikki ovat samassa tilanteessa aiemmasta menestyksestä huolimatta.
Atzaka
Newcomer
Posts: 6
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Paimio, Finland

Re: CoolBasic Survivors

Post by Atzaka »

Pitänee rikkoa "lupaus" etten kirjoita foorumeille ennen kuin on oikeasti jotain asiaa, mutta tämä aihe olkoon poikkeus. Eli mukana ollaan!
: (
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: CoolBasic Survivors

Post by Koodiapina »

Sanokaas pitäiskö tässä olla joku viestiraja äänestämiselle, ja miten suuri?
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic Survivors

Post by koodaaja »

Ei ole mielestäni tarpeen, ei näitä osallistujia nyt niin paljoa tule. Toisaalta, joku ilkimys voi tehdä useita accountteja... Näh, tuskin tätä kukaan niin tosissaan ottaa.
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: CoolBasic Survivors

Post by otto90x »

Jesh, olen mukana. Teoriassa varsin hieno idea.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: CoolBasic Survivors

Post by Sami345 »

Minä kannatan koodaajan ideaa, koska silloin kisa ei loppuisi niin äkkiä. Jos teet jonkun tyhmän viestin pisteesi voivat pudota äkkiä, mutta tuolla tekniikalla saisit seuraavan kierroksen alussa kuitenkin vähän pistetäs takas.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CoolBasic Survivors

Post by Awaclus »

Minä osallistun kisaan, vaikken ihan hiffannutkaan sitä. Eli siis kiksikää pois suoraan, jos minulta jotain tärkeää tehtävää on tekemättä huomiseen mennessä.
Post Reply