Ite oon 10 vuotta, 1996 jouluna syntynyt, tässä kuussa 11

Diih, jos se nyt jotakuta sattuu jostakin kumman syystä kiinnostamaan, kerrottakoon, että olen vuosikertaa 1990, eli tällä hetkellä 17 vuotta.
Laitetaampa kirjoitusasu oikein
Olet saman ikäinen kuin veljeni. Hm. Miksikähän olen aiemmin jotenkin kuvitellut sinua vielä paljon vanhemmaksi?anttipanda wrote:Nuorta porukkaa1982.
Ehkä se tuon avatar-kuvan syytäJare wrote:Olet saman ikäinen kuin veljeni. Hm. Miksikähän olen aiemmin jotenkin kuvitellut sinua vielä paljon vanhemmaksi?
Nojoo, 1988 olen itse syntynyt.
Juurikin sen, itse ainakin miellän suurimman osan käyttäjistä avatareikseen, kun en jaksa miettiä, miltä mahtavat oikeasti näyttää. Ristis on selvästi kärpänen ja juice U.K.K. jne. (pitäisi vissiin pitää joskus joku CB-miitti niin näkisi toiset, vieläpä ihan irlinä)anttipanda wrote:Ehkä se tuon avatar-kuvan syytäJare wrote:Olet saman ikäinen kuin veljeni. Hm. Miksikähän olen aiemmin jotenkin kuvitellut sinua vielä paljon vanhemmaksi?
Heh, en nyt alkaisi itseäni noin ylentämäänkoodaaja wrote:Juurikin sen, itse ainakin miellän suurimman osan käyttäjistä avatareikseen, kun en jaksa miettiä, miltä mahtavat oikeasti näyttää. Ristis on selvästi kärpänen ja juice U.K.K. jne. (pitäisi vissiin pitää joskus joku CB-miitti niin näkisi toiset, vieläpä ihan irlinä)anttipanda wrote:Ehkä se tuon avatar-kuvan syytäJare wrote:Olet saman ikäinen kuin veljeni. Hm. Miksikähän olen aiemmin jotenkin kuvitellut sinua vielä paljon vanhemmaksi?